Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning

Punisher2005-01-13 14:30:44 // 291
Az a 145 hova szívja ottan a levegőt? Az injektor szelepeket hűti?
SzJ2005-01-13 13:45:35 // 290
Don Gombóc2005-01-13 13:36:14 // 289
Álmodozunk??? Olyan 156-ot láttam hétfőn Orosházán vagy Hódmezővásárhelyen, mitomén , hogy asszem ezüst volt és úgy tele matricázva lángnyelvekkel mint állat. Remélem nem sértem meg a tulajt de igen extrém volt.
András bácsi2005-01-13 13:30:48 // 288
Hát ilyen optikai tuningot - akár külső, akár belső - nem utasítanék vissza...
Punisher2005-01-13 13:18:03 // 287
Ollah2005-01-12 10:51:31 // 286
Há' oda a kipuff fölé az a fémizé, hogy a lökös fényezését a kilövellő láng meg a nagy hő ne csúfítsa el. Erre gondolék. :)))
Punisher2005-01-12 10:50:16 // 285
Narancsbőr ellen masszőr. Mondja az asszony. :-))
Cseresnyés (Monster)2005-01-12 08:39:55 // 284
"Narancsbőr" ellen fémlap? :))
..2005-01-11 17:31:18 // 283
Az meg minek?:)) Az a 156, elég rusnya lett.Szeretem a spoilereket,de ez el lett cseszve..
ystuc2005-01-11 17:27:09 // 282
Hát ez a szoknya... Inkább nem is mondok semmit... :-( De mégis mondok: Borzalom!
András bácsi2005-01-11 17:22:44 // 281
Neked sincs bent a két lány: kata és liza?
András bácsi2005-01-11 17:21:13 // 280
Merj különbözni! De ennyire???
Azmo2005-01-11 16:06:02 // 279
péklapát!
Ollah2005-01-11 16:04:15 // 278
Apropó, jobbat tudsz ennél is! Akkor biznic indul? ;)
Ollah2005-01-11 16:03:42 // 277
De Te tegyél olyan fémlapocskát a láng mögé a lökösre, különben neked is ilyen "narancsbőrös" lesz a fényezése.
SKrisz2005-01-11 14:51:07 // 276
Semmi gáz!:))) Én ennél sokkal durvábbat is tudok a GTV-vel!:)))
Punisher2005-01-11 14:22:28 // 275
NO COMMENT

beeep1462005-01-11 13:48:37 // 274
Szörnyű! Hofitól idéznék, kicsit átalakítva: - milyen a képen látható autó? - Fos... - És ha lekapom a "szépséges" világító vacakokat a spilerről? - akkor még lehet szar...
Szilárd2005-01-11 13:39:14 // 273
Ez az autó nagyon gáz úgy ahogy van:((
SKrisz2005-01-11 13:36:08 // 272
Ezen az autón szvsz már semmi nem jó... ez nagyon gáááz :(((
SKrisz2005-01-11 13:35:19 // 271
na zat hiszem majd tavasszal amikor a nyári gumik nem betonkeményem pattognak, hanem szépen tapadnak el kell látogatnom egy ilyen rendezvényre a sok hitetlen kutyát megnevelni!:)))
Punisher2005-01-11 13:34:31 // 270
Én nem vagyok "cult" hívő, szeretem az extrém tuningot, ha jó. De ennek az eleje? Szar. Csak az a jó, hogy Alfa Romeo. Szerintem.

Punisher2005-01-11 13:30:05 // 269
Íme egy elrettentő példa. Rönó klió.

vivalfa2005-01-11 10:05:33 // 268
Ééééés igen, ez itt a lényeg :-)
Punisher2005-01-08 17:53:28 // 267
Erről regélek én is!
..2005-01-06 19:22:40 // 266
Hogy mi a poén abban,hogy két alfa gyorsul?Hm hát amikor az IPnél Ronnie155 kollégával nyomtunk két versenyt, ugyanannyian álltak körbe és videóztak mint az EVOt vagy a brabus mergát....Szóval csak annyi,hogy mindenhol értékelik a szépet,jót,gyorsat.SZóval gyere ki holnap, és gyorsuljunk egyet.Vagy ne gyorsuljunk, de gyere ki dumálni!:)
Ollah2005-01-06 17:40:39 // 265
És abban mi a poén, ha az ember egy másik Alfával megy? Semmi... A sok hitetlent kell rendreutasítani, az már döfi! :))) Illegális gyorsulásra nem szívesen mennék versenyezni, mekkmondom őszintén. Legálisra is legfeljebb azért, hogy megtudjam, mit tud a szekér a számok nyelvén. Oszt, ha megfelelően izmos lesz, még akármi is lehet majd. ;)
lee752005-01-06 16:30:23 // 264
kinek a papp kinek a papne izlesek es pofonok nekem akkor is 1000szer egy olasz auto mint egyszer egy japan vagy nemet
Punisher2005-01-06 16:07:08 // 263
X cégnél dolgoztam, és egy tanfolyam keretében kipróbáltuk a konkurenseket és pontozni kellett őket. Volt ott pözsó, Volvo, rönó laguna, pócvágen passzát, Alfa156 JTS, és még néhány. Az Alfa kicsit kilógott a sorból a sportosságával, de jó helyen végzett az értékelésben. Legjobb futómű, legjobb fek, legjobb gyorsulás. Az akkori főnököm láthatóan élvezte, alig akart kiszálni belőle, pedig szarozza az Alfát. Még egy haverjának is van egy 156 2.5 V6-ja, és hozzá hordja szervizelni. Látnátok, milyen élvezettel megy kipróbálni! A gáz az, hogy azt láttam, sokan fájó szívvel vallották azt, hogy jó, és volt aki lefikázta minden szempontból, mert szar olasz.
lee752005-01-06 16:02:38 // 262
ahogy mondod cartars ez szerelem a javabol
lee752005-01-06 15:57:32 // 261
nekem a jelenlegi föberlöm sajnalta le az automat erre azt mondtam viszem egy kört ami eleg komolyra sikerült kapaszkodot rendesen ezutan a valasz basszameg ez enyire durva ez nem semmi mondta ugy hogy egyetertek veled a sok futoszalag szökeveny bekephatja
Punisher2005-01-06 15:57:29 // 260
Hát igen! A TwinSpark-ot a Honda néhány éve gyártja a Jazz-ban. Az új Astrában az adaptív futómű nagy szám, de az én Alfám ugyanazt tudja. A változó szelepvezérlésről meg sok gyártó még ma sem akar hallani. A többiek is csak nemrég óta. És még sorolhatnám.
brien2005-01-06 15:56:31 // 259
Akkor most elárulom a vásárlást: Jártuk a kereskedéseket, bementünk az egyikbe a barátnőmmel, különváltunk, hogy gyorsítsuk a tempót, mert de 11 volt és 12 zártak volna. Egyszer csak látom, hogy a barátnőm nem mozdul egy kocsi mellől és integet. ÉS AKKOR MEGLÁTTAM...KÉSZ! Mentünk egy próbakört....hát ez kész... Mondanom sem kell apámék is megjelentek "szar olasz autó, mi ez?" felkiáltással...ehhh...szegény, nézzétek el neki, én is azt tettem :) Ez volt szombaton, vasárnap reggel 9-kor ugyan zárva volt a kereskedés, de én kinyittattam a tulajjal, intézzük a papirokat :) A barátnőm pedig közölte, hogy neki is kell egy ilyen csak sárgában (a QV-re célzott) bár még jogsija sincs :DDD HIÁBA EZ SZERELEM! :)
lee752005-01-06 15:38:43 // 258
erröl a nemet felfogasrol van egy rövid törtenetem törtent hogy kb egy 3honapja leparkoltam otthon a haz elöt es megalt egy nagy merga az slk osztalybol es kiszelt belole egy kb55ev körüli nemet pasi es odajött es kerdezet nemetül valamit a kocsimrol en nekem a nemet nyelv akkar japan is lehet,akkor valtott angolra igy mar ertetem a lenyeg a kocsimrol kerdezet hogy nem elado mert ö is alfa rajongo es nagyon tetszet neki a gepem,persze a valasz nem volt ketseges:)) es meg vagy kb1orat dumaltunk az alfakrol neki si van othon vagy kb10!!!alfaja arnatol a legujabb gtv-ig es nagyon dicserte az alfam es engem is hogy igazi alfa rajongo vagyok mert ugye egy igazi alfas semmi penzert nem valna meg a szerelmetöl,szoval egy szonak is szaz a vege vannak meg meglepetesek az eletben kepzeljetek hogy hizzot a májam es a verda is mintha utana jobban ment volna azota csak inkabb melyült a "szerelem" szerintem en menthetetlen virus hordozo lettem es terjesztem is a fertözest rendesen pl az uj csajomis elkapta a fertözest::))
..2005-01-06 15:38:06 // 257
Én meg szarok rá ki mit gondol az én "régi" alfámról, amiben olyan technikai dolgok vannak amik a konkurenciánál mostanában jelent meg..Engem is sajnáltak már le.Az ilyennek csak annyit mondtam,hogy jössz egy kört mögöttem,vagy beülsz mellém.Aki mögöttem akart menni, a kör után megkért,hogy vigyem.Aki meg bent ült csak annyit mondott általában,hogy "Bazzeg ez ennyire jó??!!".Szóval én boldog vagyok a kis "öreglánnyal", a parasztok meg tuningolják a szar gófokat,sajátokat, meg a többi kotvány futószalagszökevényt.
brien2005-01-06 15:34:33 // 256
ja, és hozzátenném, hogy 2 db A8 4.2 TQuattro-t lehetne, egy 156-os árából venni...mégis úgy néznek rád, mint gyújtogató a vizes szalmára...sok köcsög, kigyúrt, árányfuxos, kopasz geci - szőke macával ez a magyar autós társadalom Jah, és a volt főnökömnek egy X5 4.4i volt, elkezdtünk vele előzni egy buszt a kétsávoson és majdnem letolt bennünket egy Mitsu L200 Pickup ami szintén meg szerette volna előzni, 140-ig jó volt.
lee752005-01-06 15:29:30 // 255
a jelen alas szerint ez meg beletelik vagy 80evbe ne haragudj de nagyon pesszimista vagyok ebben a tekintetben sajnos nem mindenkinek van ez latasmodja mint nekünk es amig ez nem valtozik addig javulasra semmi esely
Punisher2005-01-06 15:26:08 // 254
Mert kis hazánkban az autó, sok ember szemében a kivagyiságról szól. Mikor meghalják, hogy Alfám van felcsillan a sok paraszt szeme. Amikor jön a kérdés, hogy milyen, akkor már tudom, hogy vége a csillogásnak, mert, ha nem a legutolsó kivitelű a kocsid, a mobiltelcsid, akkor már senki se vagy. Pedig egy szépen karbantartott régi autót sokkal többre értékelek, mint bármilyen új autót. Nézd meg a jürgeneket, vagy az amerikaiakat! Ők már régen túlléptek azon, hogy az autó státusszimbólum, mert bárkinek lehet, és szinte bármilyen. Nem véletlenül látsz olyan E Kadett átépítéseket, hogy vehetnél belőle egy új 156-ost. Ott ezt megbecsülik. Talán 50 év és mi is elérünk oda.
..2005-01-06 15:20:47 // 253
Naja. Nekünk is volt mucukink,nem is egy.Én jártam velünk,de 1év trabizás után tudtam,hogy ugyanott van a helyem ahol eddig, azaz nem a belső sávban.És nem vagyok versenyben egy 2 literes autóval, szóval nem is próbálkoztam.
Punisher2005-01-06 15:18:14 // 252
És a legtöbb sztrítrészing matricás verda a buzuki!
lee752005-01-06 15:14:09 // 251
csak aszt nem ertem miert nezik le ha valakinek regebbi autoja van pedig sokktekintetben magasan veri a többi autot egy regi(pl mint az enyem) es ez neha nagyon zavaro tud lenni
Punisher2005-01-06 15:13:49 // 250
Egyszer azt írtam a "Végsebességőrültek" topicba kb. hogy gyorsan menni mindenki tud, és az igazi fíling a hegyiuton felfelé, az oldalirányú erőkkel küzdeni, a lassulással, meg a gyorsulással. De aki nem a Mecsekoldalon nőtt fel, vagy más hegyvidéken, azt lehet, hogy zavarják a kanyarok. A lehet szót kihangsúlyozom!
2005-01-06 15:10:42 // 249
A strítrécing szerintem nem kifejezetten az erő fitogtatásról szól de ahogy írod sokan összekeverik. A tuti kanyar az a körforgalom, jobbra-balra-jobbra kis kormány mozdulatokkal.... esetleg a belső sávban még előzni is lehet.
lee752005-01-06 15:09:02 // 248
lacus teljesen igazad van ezektöl en is felek ez olyan furcsa mert ha van valakinek egy buzukija besötetit az ablakait es raragaszt egy streetracing felirataot aszthiszi hogy egy 200loerös autoba ul bele es nyomja a gazt esz nelkül
..2005-01-06 15:05:58 // 247
Maradjunk annyiban, hogy a legtöbb ilyen sztrítrészer csak lámpától lámpáig tud vezetni.Én az összeset megszivatom a lágymányosi híd alatti kanyarban.Mert ugye nem belső ívről kell a kanyart kezdeni...és még lehetne sorolni.Speciel én félek az ilyen sztrítracsing feliratos őrültektől,mert mind azt hiszi,hogy tud vezetni.
2005-01-06 14:59:17 // 246
"Most van egy min. 150 LE-s 145-öm és minden kibaszott rönós, citroenes, opelos, vócvágenes stb. 75-100 LE-s autókkal versengenek azért, hogy megelőzzenek, legyorsuljanak, meg hogy lépést tartsanak velem. NA EZT NEM ÉRTEM! " Van akinek az a 75-100LE is sok. Ha megnézed az átlag 1.6 autók 100-110 LE közöttiek ezért joggal gondolják, hogy versenybe szállhatnak. A többségük szerintem nem tudja, hogy az Alfa-k min. 15-20%-al erősebbek gyári állapotukban mint a többségnél. Engem pl. indulásnál biztos állva hagynak mivel automata. Szoktak is ilyenkor már vészvillogózni meg mutogatni. De mikor később elulmaradnak .... de ha mégsem, akkor az első kanyarban tuti letolom. Tegnap egy Ódi FSI-vel nyomultam Baranya útjain. Egyenesben jött, de egy kicsit halványabban kanyarban alul maradt.
lee752005-01-06 14:31:27 // 245
hello evvel a citroenes wéwés odaalos dologal en is igy vagyok egyszerüen nem ertem ha valakinek egy kicsit regebbi az autoja az azt is jelenti hogy mindenki le akarja gyorsulni? mert ugy az enyem igencsak benne van a korban a maga 14evvel de a motor 92-es bene es nagyon brutal raadasul gyari tuning es 155lovat fogtak belle akkor nem ertem miert akkart minden uj autos legyorsulni es megszivatni a különfele nemet ocskavassal???? egyszerüen nem ertem csak amikor a hatuljat latjak csak akkor meg meglepödnek es nem tudjak hogy mi van
..2005-01-06 14:20:27 // 244
Ollah! Én odaállok melléd:))Gyere ki pénteken az infoparkhoz;))Rajtam kívül is melléd állnak majd,hidd el:))
Ollah2005-01-06 14:11:21 // 243
Legalább tudsz versenyezni. Mellém senki nem áll oda... :(((
Punisher2005-01-06 10:32:52 // 242
Az a sztorim a teljesítmény/kinézettel kapcsolatban az, hogy valaha volt egy Astrám, melyet ocsóé vettem (500.000-et kerestem rajta mikor eladtam). Szóval én autó terén nem bírok magammal. Kb fél évig volt nálam. Rákerültek nagyperemes felnik, olyan ültetés, hogy hátul a gumit eltakarta a sárvédő felső pereme, kipufogó, díszlécek eltűntek, le lettek fényezve a lökhárítók és a tetőszárny, feliratok eltűntetve, szemöldök előre. Szolid, de mégis ütős lett a gép. A lényeg az, hogy a kisugárzása miatt, a 60 LE-s autónak senki nem állt oda, hogy majd legyorsulják. Arra tudok gondolni, az emberek már hallottak Astra GSi-ről és azt hitték talán, hogy az. Nem tudom. Most van egy min. 150 LE-s 145-öm és minden kibaszott rönós, citroenes, opelos, vócvágenes stb. 75-100 LE-s autókkal versengenek azért, hogy megelőzzenek, legyorsuljanak, meg hogy lépést tartsanak velem. NA EZT NEM ÉRTEM!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak