Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
sprint832012-01-09 19:55:54 // 21599
	Ja, meg előtte műszakis lesz a 155 ráadásul. Na meg a Sprintet is le kell majd vizsgáztatni, tavaly lejárt arról is. Szóval lesz mire keresni..
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:53:38 // 21598
	na jó, csak a fontosakat a sor elejére:-D
Lassan gyűjthetünk üzemanyagra AC-hez:-PPPP
addigra 500-510 lesz a benya...
	
Lassan gyűjthetünk üzemanyagra AC-hez:-PPPP
addigra 500-510 lesz a benya...
sprint832012-01-09 19:48:19 // 21597
	Tudnék mit kitalálni:) Van egy lista a fejemben. Csak sok számjegyű a lista következménye.
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:45:15 // 21596
	155-re már nincs is mit költened:-)
Már top
	
Már top
sprint832012-01-09 19:44:16 // 21595
	Látod:) Amíg nem megy el a mostani nem veszek másikat megfogadtam:D Nem költök feleslegesen a kocsira:D Legalábbis a 155-re nem, másba locsolom a lóvét:)
	
sprint832012-01-09 19:01:49 // 21593
	Majdnem a az én kocsimra került először:)
	
mreni2012-01-09 19:01:19 // 21592
	ez eddig is így volt :D
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:00:31 // 21591
	kátyúkat meg majd nagy ívben kerüld!:-)
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 18:55:56 // 21589
	tecc:-)
jó a felirat is:-)
	
jó a felirat is:-)
mreni2012-01-09 18:55:48 // 21588
	szétszedve természetesen,jobb úgy,lassan megint meg kell fújni,mert kopottas kicsit :))
	
Bgabor2012-01-09 18:54:46 // 21587
	A féket szétszedve festetted vagy fent a helyén ,hogy érdemes ??
	
mreni2012-01-09 18:52:01 // 21586
	köszi,elöl igen,hátul 215/35 :)
	
sprint832012-01-09 18:44:27 // 21585
	Nagyon klassz lett!! 205/40 van rajta?
	
Bgabor2012-01-09 18:40:15 // 21584
	WolfRace nagyon szépppp :-)
	
Föckös2012-01-09 18:02:12 // 21583
	bezony, épp ezért lesz valsz tavasszal rugócsere. és akkor már nem marad alatta alkatrész ami nem lett kicserélve...
	
EngineCoffeeTables2012-01-09 17:08:23 // 21581
	Ismeros problema, nekem 15mm kellett :)))
	
mreni2012-01-09 17:07:00 // 21580
	
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 17:01:23 // 21579
	Odaértek a fiúk?:-D
	
Kazes☻2012-01-08 17:22:05 // 21573
	Az 'E' és 'F' betűk útmutatásul szolgálnak szőkéknek?! :)))
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-08 11:00:20 // 21571
	
Zsoltyr2012-01-07 10:44:48 // 21570
	Én sem felejtettem el! Saját kárán tanul a hülyéje.
	
Dévid2012-01-06 20:01:36 // 21569
	Olyan hála az égnek még nem volt. Nagyon vigyázok az Alfámra, szörnyen óvatosan állok be a garázsba. :)
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-06 14:14:43 // 21568
	Az-az!:-)
Néha meg hopp...kocc..:-)
	
Néha meg hopp...kocc..:-)
GTPeti2012-01-06 11:23:36 // 21567
	Tudom! És "simplicity". :)
	
Putyesz2012-01-06 10:56:55 // 21566
	uhh...értelek!...én max 5 centis ültetést vállalnék be...
	
Dévid2012-01-06 10:49:30 // 21565
	És hidd el a gerenda sokkal biztosabb is, mint bármelyik drága csodakütyü, plusz olcsóbban javítható, házi technológiával. :D
	
Dévid2012-01-06 10:44:04 // 21564
	Józan paraszti ész. :)
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-06 10:41:19 // 21562
	OK:-)
A gerenda érzi:-D
	
A gerenda érzi:-D
Dévid2012-01-06 10:37:48 // 21561
	Én régi vágású fiatalember vagyok, keresztben le van rögzítve egy gerenda, addig tolathatok a 156-al, és akkor még marad elől-hátul pár centi. :D
	
Andy2012-01-06 10:03:22 // 21560
	
	
ystuc2012-01-06 09:32:19 // 21559
	Ész nélkül? 30-cal mentem az utolsó alkalomnál. Itt a sztori. :-)
	
Zsoltyr2012-01-06 08:46:52 // 21558
	Ja,  hát aki ész nélkül nyomja! :-) 
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
	
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
ystuc2012-01-06 07:09:53 // 21557
	Konkrétan a jó minőségű magyar utak miatt. Volt, hogy kiálló csatornafedelet találtam meg, volt, hogy útegyenetlenségnek köszönhetően repedt szét az olajteknő. Hozzáteszem, a biztosító fizetett...!
	
mreni2012-01-05 23:10:03 // 21553
	meg is válaszoltad miért ütötted le annyiszor az alját :))
	
vm2012-01-05 21:57:48 // 21552
	De igen, viszont meggyőzhető vagyok ;-)
	
MIFI2012-01-05 21:37:14 // 21551
	Itt a példa Ha valaki kályhacsőben gondolkodik :) 
	
Tomice2012-01-05 20:58:57 // 21550
	
	




