Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Automata vs kézi váltó
mesa2011-08-19 09:49:35 // 8523
Pedig még hangot is ad ki, csipog! :)
csocsi2011-08-18 19:10:18 // 8521
A garázsban mindig üresben állítom le, de nem tünt fel, hogy villogna.
csocsi2011-08-18 19:09:17 // 8520
Na, megnéztem. Nálam sem jelentkezett ilyesmi.
Tippem az lenne, hogy valaki hozzáértőhöz kell fordulni.
Piri vagy esetleg más.
Tippem az lenne, hogy valaki hozzáértőhöz kell fordulni.
Piri vagy esetleg más.
Abarai2011-08-18 14:17:20 // 8519
Igen, mindig 1-ben allitom le. Amugy az elobb pont nem villogott. Asszem, a csillagok allasatol fugg.
mesa2011-08-18 11:47:11 // 8517
Úgy, hogy közben sebességben hagytad, ahogy kell? Mert ha N-be teszed, akkor villog, gyárilag!
csocsi2011-08-18 10:03:30 // 8516
Nemsokára mennem kell, meg fogom nézni, hogy nálam van-e ilyen.
Abarai2011-08-18 10:02:08 // 8515
Pár másodpercig világít, utána 10-12 másodpercig villog.
csocsi2011-08-18 09:15:00 // 8514
Meddig villog??
Az enyémben nem emlékszem, hogy csinálna ilyet, de meg fogom nézni.
Az enyémben nem emlékszem, hogy csinálna ilyet, de meg fogom nézni.
Abarai2011-08-16 14:24:18 // 8513
Leállítás után néha villog a Selespeed lámpája. Addig rendben van, hogy miután a motor leáll, pár másodpercig még világít, de utána ki kéne aludnia, nem? Arra akarok rájönni, mitől kezd villogni kialvás helyett. Működés közben nem tapasztaltam semmi abnormálisat.
mesa2011-08-02 11:15:36 // 8512
Elfelejtettem ide is megírni, hogy az én problémám LMM cserével teljes mértékben megszűnt!
Kuplung utánállítást majd én is megeszközlöm, csak előbb 215/45 gumit kell szereznem a szálszakadt B1 miatt :(
Kuplung utánállítást majd én is megeszközlöm, csak előbb 215/45 gumit kell szereznem a szálszakadt B1 miatt :(
Imyx2011-07-31 13:12:43 // 8511
Kuplung kicserélve! :). Sokkal olcsóbb, mint az ember gondolná :-). Köszönet érte Szatyinak, a Selespeed mesternek.
Alfa_156_lapi2011-07-24 09:15:32 // 8510
Gondoltam, hátha többünk hasznára válik:
a Selespeed egységből ( nem a "gömböcből") folyt az olaj, mindenképpen gyors, szakszerű beavatkozást igényelt.
Némi keresgélés után rátaláltam Szatmári Gáborra (Alfa-Szatmári), aki szakszerűen cserélte a tömítést, nem folyik az olaj.
Amit nem tudtam az annyi, hogy kuplungcsere után műszerrel be kell állítani, mert nem állítja magát, mint másik autók, ez is megtörtént, sokkal szebben vált (le-fel) a selespeed, mint előtte. Remélem ez sokáig így is marad.
A szerelőt csak ajánlani tudom, nagyon korrekt, hozzáértő, alfás cartárs, árakkal sincs elszállva:
Budapest, III ker. Szatmári Gábor 06-20-9807943
a Selespeed egységből ( nem a "gömböcből") folyt az olaj, mindenképpen gyors, szakszerű beavatkozást igényelt.
Némi keresgélés után rátaláltam Szatmári Gáborra (Alfa-Szatmári), aki szakszerűen cserélte a tömítést, nem folyik az olaj.
Amit nem tudtam az annyi, hogy kuplungcsere után műszerrel be kell állítani, mert nem állítja magát, mint másik autók, ez is megtörtént, sokkal szebben vált (le-fel) a selespeed, mint előtte. Remélem ez sokáig így is marad.
A szerelőt csak ajánlani tudom, nagyon korrekt, hozzáértő, alfás cartárs, árakkal sincs elszállva:
Budapest, III ker. Szatmári Gábor 06-20-9807943
mesa2011-07-13 10:28:00 // 8508
Az alapjáratit külön cserélted? Én úgy tudom, hogy csak egyben lehet kapni a pillangószeleppel - persze nincs kizárva, hogy lehúzásos szöveg, amit nekem adtak elő :)
csocsi2011-07-05 20:54:40 // 8507
EZ érdekes.
Nekem gázadás után nem esett vissza a fordulat. A kiolvasás kiderítette, hogy megadta magát az alapjárati, akkor cseréltem.
Rosszabb helyre is tudtál volna írni :))))
Nekem gázadás után nem esett vissza a fordulat. A kiolvasás kiderítette, hogy megadta magát az alapjárati, akkor cseréltem.
Rosszabb helyre is tudtál volna írni :))))
mesa2011-07-05 13:09:03 // 8506
Köszi szépen!
Az a baj, hogy nem tudom, hogy egyáltalán ez e a baj. Hibakódot nem dob, illetve egy P0220-at, de a pedál nyomási szöge grafikonon jónak tűnik - ebből következtettem erre a hibára ...
A jelenség annyi, hogy amikor beindítom szinte azonnal leáll. 2-3. indítózásra elkapja, de van amikor vissza is durrog. Ha megint lekapcsolom, akkor meg mintha mi sem történt volna szinte hibátlanul forog a motor. Szóval nem pont ide illő tünet, nem is tudom, megszokásból írtam ide ;D
Az a baj, hogy nem tudom, hogy egyáltalán ez e a baj. Hibakódot nem dob, illetve egy P0220-at, de a pedál nyomási szöge grafikonon jónak tűnik - ebből következtettem erre a hibára ...
A jelenség annyi, hogy amikor beindítom szinte azonnal leáll. 2-3. indítózásra elkapja, de van amikor vissza is durrog. Ha megint lekapcsolom, akkor meg mintha mi sem történt volna szinte hibátlanul forog a motor. Szóval nem pont ide illő tünet, nem is tudom, megszokásból írtam ide ;D
Inter156 (il mascalzone)2011-07-04 20:12:39 // 8505
Szóval még nem vagy túl a cserén?
Kíváncsi leszek műtét után mi a helyzet...mibe fájt meg ilyenek:))))))))
Kíváncsi leszek műtét után mi a helyzet...mibe fájt meg ilyenek:))))))))
csocsi2011-07-04 19:14:32 // 8504
Hali :))
Kicsit messze van tőled, de falcock-val beszélj. Neki valszeg akadhat még a tarsolyban.
Kicsit messze van tőled, de falcock-val beszélj. Neki valszeg akadhat még a tarsolyban.
mesa2011-07-03 18:37:53 // 8503
Ha van valakinek egy elfekvő, működőképes alapjárati motorja, szóljon,mert érdekelne!
hl742011-05-24 16:33:52 // 8502
Jah, most volt időm elvinni egy körre, minden rendben, és soha még ilyen pöccre nem indult, szóval bizakodó vagyok. :)
hl742011-05-24 16:33:13 // 8501
Szóval akkor, a helyzet így áll:
állítani kellett a kuplungon, sajnos elég sokat. Szatyi jött az ugyanolyan színű 45-ösével, megcsinálta. Sajnos lassan csere esedékes. Viszont, a kis robot rendben van, nagyon jó állapotú, kap még egy adag olajat, és szorgoskodhat tovább. :)
állítani kellett a kuplungon, sajnos elég sokat. Szatyi jött az ugyanolyan színű 45-ösével, megcsinálta. Sajnos lassan csere esedékes. Viszont, a kis robot rendben van, nagyon jó állapotú, kap még egy adag olajat, és szorgoskodhat tovább. :)
Janka 2.02011-05-24 12:14:24 // 8500
Nekem is csinálta ez a kanyarban leváltásnál parát, nekem konkrétan le is állt az autó...
Gondolhatod... :S De ne aggódj, annyira azért nem ördöngősség a selespeed rendszer!!
Drukkolok!!! :)
Gondolhatod... :S De ne aggódj, annyira azért nem ördöngősség a selespeed rendszer!!
Drukkolok!!! :)
hl742011-05-23 15:43:34 // 8499
Én is vmi eletronikus gebaszra tippelnék, de!
Amint kiértem az autóútra, 70 kilométeren keresztül (végig 4-esben, 5-ösben)semmi hiba nem volt. Amint beértem a városba, első lámpás kanyarnál megint kiírta...
A váltó nem dobál, tökéletesen vált, mind automatikusan, mind manuálisan. A kormány szervó szűnt meg egy pillanatra... (amúgy City üzemmódot soha nem kapcsolom be)
Beszéltem a Szatmári Gáborral, holnap megpróbálunk kiokoskodni valamit...
Amint kiértem az autóútra, 70 kilométeren keresztül (végig 4-esben, 5-ösben)semmi hiba nem volt. Amint beértem a városba, első lámpás kanyarnál megint kiírta...
A váltó nem dobál, tökéletesen vált, mind automatikusan, mind manuálisan. A kormány szervó szűnt meg egy pillanatra... (amúgy City üzemmódot soha nem kapcsolom be)
Beszéltem a Szatmári Gáborral, holnap megpróbálunk kiokoskodni valamit...
mesa2011-05-22 23:11:10 // 8498
A leírtakból általános elektromos bura tippelnék, ez összességében nem Selespeed specifikus hiba
A kanyarból kidobálja jelenség csak City módban történik meg, nyugodtan ellenőrizd. Ennek oka lehet a kanyarban eláramló, nem megfelelőszintű hidraulika folyadék, illetve a nagynyomású szivattyú szénkeféinek kopottsága
A kanyarból kidobálja jelenség csak City módban történik meg, nyugodtan ellenőrizd. Ennek oka lehet a kanyarban eláramló, nem megfelelőszintű hidraulika folyadék, illetve a nagynyomású szivattyú szénkeféinek kopottsága
csocsi2011-05-22 20:25:31 // 8497
Nem gyűjtöm a pontokat, de tartsunk össze.
csocsi2011-05-22 20:11:08 // 8495
Az független az elektronikától :))
Imyx2011-05-22 19:57:23 // 8494
Ajajj, nálam sem zökkenőmentes a dolog :-). Épp kuplung csere előtt állok :)).
csocsi2011-05-22 19:27:56 // 8493
Igen, azt hiszem ő az.
Ne kenődj el. Mindenkinek túl kell esni hasonlón :((((
A váltóval kadt gondom nekem is, de már rendben van.
Szerintem egyik cartárs sem úszta meg ezt, bár gondolom ez nem vígasztal téged sem.
Ne kenődj el. Mindenkinek túl kell esni hasonlón :((((
A váltóval kadt gondom nekem is, de már rendben van.
Szerintem egyik cartárs sem úszta meg ezt, bár gondolom ez nem vígasztal téged sem.
hl742011-05-22 19:25:03 // 8492
Ok köszi.
Nagyon el vagyok kenődve mert eddig a pont Selespeeddel a legkisebb hiba sem volt... :\
Szatyi talán a pesti cartárs, hétfőn megpróbálom elérni.
Nagyon el vagyok kenődve mert eddig a pont Selespeeddel a legkisebb hiba sem volt... :\
Szatyi talán a pesti cartárs, hétfőn megpróbálom elérni.
Whiteskull2011-05-22 19:16:18 // 8491
Én még csak párszor, de határozottan tetszik. :)))
csocsi2011-05-22 19:15:04 // 8490
Egyetértek barátom :))
Immár 6 éve teszem ezt.
Immár 6 éve teszem ezt.
Whiteskull2011-05-22 19:12:44 // 8489
Mert nincs is jobb annál, mikor lehet nyomkodni a gombokat! :)))
csocsi2011-05-22 19:11:24 // 8488
Tippem nincs, nekem még nem jelentkezett ilyen hiba.
Szerelőt ajánlani viszont tudok. Piri, Kulcson lakik és tag itt.
Ő képben van ezekkel a tengeri herkentyűkkel kapcsolatban, én is odaviszem a szekeret.
Ha visszaolvasol valamelyik cartárs azt hiszem valahol Pesten volt egy cartársnál aki szintén kiigazodik ezeken a váltókon. Valamelyiket keresd fel.
remélem sikerül mihamarabb rendbetenni a gépet :))
Szerelőt ajánlani viszont tudok. Piri, Kulcson lakik és tag itt.
Ő képben van ezekkel a tengeri herkentyűkkel kapcsolatban, én is odaviszem a szekeret.
Ha visszaolvasol valamelyik cartárs azt hiszem valahol Pesten volt egy cartársnál aki szintén kiigazodik ezeken a váltókon. Valamelyiket keresd fel.
remélem sikerül mihamarabb rendbetenni a gépet :))
hl742011-05-22 18:03:27 // 8487
Sziasztok,
sajnos úgy tűnik eljött az ideje az első Selespeed meghibásodásnak nálam is.
Selespeed system failure hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
sajnos úgy tűnik eljött az ideje az első Selespeed meghibásodásnak nálam is.
Selespeed system failure hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
Janka 2.02011-05-06 13:03:40 // 8486
A kis gömbőc tizenpárból megvan, kinek mik a lehetőségei :) , nem vészes szerencsére.
Nekem e-miatt (is + kuplung) dobálta ki üresbe megállásnál, vagy elindulás előtt.
NAGYON szar volt már a váltóm a javítás előtt - lassú is, mint ahogy írod Neked is.
Nekem e-miatt (is + kuplung) dobálta ki üresbe megállásnál, vagy elindulás előtt.
NAGYON szar volt már a váltóm a javítás előtt - lassú is, mint ahogy írod Neked is.
Imyx2011-05-04 19:30:58 // 8485
A kuplung kar folyamatosan mozog jobbról-balra, amikor üresben van, mintha a nem létező kuplung pedált benyomnád. Ha mondjuk 4-esben van a kuplung kar mozog, és ezáltal csúszik. Holnap megpróbálom felvenni videóra :-), bár elég kevés a hely az akksi mellet.
mesa2011-05-04 19:13:26 // 8484
Imyx: hogy érted, hogy mozog? Mocorg? 2 perc tán üresbe teszi magát, vag yh akinyitod járó motornál az ajtót. Egyébként nem hiszem ...
Janka 2.0: Mibe fájt egy új nyomástartó gömböcke, ha szabad érdeklődnöm? A kuplungomat nekem is már hozzá kellene állítani szoftveresen, mert mostanában tovább gondolkodik, cselekvés előtt:)
Janka 2.0: Mibe fájt egy új nyomástartó gömböcke, ha szabad érdeklődnöm? A kuplungomat nekem is már hozzá kellene állítani szoftveresen, mert mostanában tovább gondolkodik, cselekvés előtt:)
Imyx2011-05-04 18:43:14 // 8483
Beteszem ide is, végül is ez ebbe a topicba illik :).
Selespeed Alfanal találkozott már valaki azzal, hogy alapjáraton a kuplung kar mozog?? Tehát akkor is mozog a kuplung kar, ha nincs váltás.
Csak kíváncsiságból, hogy csak engem érnek ilyenek?? :-))
Selespeed Alfanal találkozott már valaki azzal, hogy alapjáraton a kuplung kar mozog?? Tehát akkor is mozog a kuplung kar, ha nincs váltás.
Csak kíváncsiságból, hogy csak engem érnek ilyenek?? :-))
Janka 2.02011-04-23 10:27:43 // 8482
Óriási köszönet Szatyi -nak, mivel sikeresen orvosolta a problémámat!!!! :)
Kuplung csere - már nagyon érett - és a nyomástartó gömb a sele-hez.
Jobb, mint új korában, visszatért az F1 feeling! :)))
Kuplung csere - már nagyon érett - és a nyomástartó gömb a sele-hez.
Jobb, mint új korában, visszatért az F1 feeling! :)))
Janka 2.02011-04-12 13:32:58 // 8481
Üdv robotot dolgoztató cartársak :)
Leírom az "esetet", én így jártam most:
Pár napja kezdte el csinálni az autóm, hogy megállásnál üresezés, vagy roszabb esetben az elindulás után 5-10 percen belül ahogy lassítok, és pakolgat vissza, autó leáll. Iletve ha max fordulat környékén akarok felfelé váltani, go to üres.. :S
Ma voltam Szatyi kollegánál, a következőkre derült fény:
Kuplungom csere érett - ezt sejtettem is, hogy örökké nem bírja - , illetve a kuplung szelepemet vette be hibának.
Remélem másnál nincs / nem lesz ilyen hiba, de ha mégis, hátha u.e a baj.
Szatyi-t messzemenőkig ajánlom, képben van abszolút sele ügyben, kicsit állított a kuplungomom + teszter...
Dolgozunk az ügyön :))
Leírom az "esetet", én így jártam most:
Pár napja kezdte el csinálni az autóm, hogy megállásnál üresezés, vagy roszabb esetben az elindulás után 5-10 percen belül ahogy lassítok, és pakolgat vissza, autó leáll. Iletve ha max fordulat környékén akarok felfelé váltani, go to üres.. :S
Ma voltam Szatyi kollegánál, a következőkre derült fény:
Kuplungom csere érett - ezt sejtettem is, hogy örökké nem bírja - , illetve a kuplung szelepemet vette be hibának.
Remélem másnál nincs / nem lesz ilyen hiba, de ha mégis, hátha u.e a baj.
Szatyi-t messzemenőkig ajánlom, képben van abszolút sele ügyben, kicsit állított a kuplungomom + teszter...
Dolgozunk az ügyön :))
Laller1562011-03-31 09:23:42 // 8480
A motormosást is jól gondold meg!!!Nekem azt mondták(Autóház Budaörs),hogy óvatosan(legalábbis ilyen sterimobos brigéciós mosás),mert hajlamos az a kevés kis elektronika ami a motortérbe van:) beázni.És utána csak a tréler marad!!!Nem tudom már ki írta de olvastam egy ilyen blogbejegyzést(valaki 166-os nagyvad vs. motormosás).És sajna a víz nyert :(
Azt a robotika olaj dolgot meg nézesd meg minél hamarább mert nagyon sok folyik akkor ha ilyen gyakran kell töltened!
Azt a robotika olaj dolgot meg nézesd meg minél hamarább mert nagyon sok folyik akkor ha ilyen gyakran kell töltened!
Imyx2011-02-23 20:35:44 // 8479
Kösz az infókat :-). Most jól megy a gép, de attól tartok,az olajfolyást javascript:%20//;most sem sikerült megszüntetni, valahol máshol folyik el, nem a nagynyomású csőnél. Majd nyáron motormosás :), aztán kiderül, hol folyik :). Most 1,5 hétig bírja.
Legutóbb a motornál folytó szelep (vagy pillangó?) hibát írt ki, most ki lett takarítva, kíváncsi leszek, lesz-e valami változás.
Direktszűrőt használtam, szerettem nagyon, csak most egy picit tartok belerakni a JTS-be. Féltem ezt a motort :). Még megfontolom, de inkább a kipuff :)).
Legutóbb a motornál folytó szelep (vagy pillangó?) hibát írt ki, most ki lett takarítva, kíváncsi leszek, lesz-e valami változás.
Direktszűrőt használtam, szerettem nagyon, csak most egy picit tartok belerakni a JTS-be. Féltem ezt a motort :). Még megfontolom, de inkább a kipuff :)).
mesa2011-02-22 13:10:01 // 8478
Még valami: nem veszem el a gázról a lábam sosem, illetve, ha lusta vagyok kézzel lefelé váltani, akkor egy pillanatra elveszem és berúgom a gázpedált, ettől vissza vált egyet vagy kettőt, rúgás intenzitásának függvényében
Ha felfelé akarom hogy váltson, akkor érzetre valahol a max forgatónyomaték környékén megtorpanok a gázadással, és akkor feljebb lép, de ilyenkor mindig van egy kis pauza, ami azért zavaró
Utazásaim 90 százalékában benyomom a City gombot, és inkább mással foglalkozom :)
Ha a sárga jel kigyullad a műszerfaladon, az nem váltó probléma, de ha vezérléssel, vagy úgy általánosságban a gyújtással problémák vannak, annak következményeként bevillantja a váltó ikonját is, a pirosat
Első dolog, hogy ki kellene deríteni, mi a baja a motorodnak
Ha felfelé akarom hogy váltson, akkor érzetre valahol a max forgatónyomaték környékén megtorpanok a gázadással, és akkor feljebb lép, de ilyenkor mindig van egy kis pauza, ami azért zavaró
Utazásaim 90 százalékában benyomom a City gombot, és inkább mással foglalkozom :)
Ha a sárga jel kigyullad a műszerfaladon, az nem váltó probléma, de ha vezérléssel, vagy úgy általánosságban a gyújtással problémák vannak, annak következményeként bevillantja a váltó ikonját is, a pirosat
Első dolog, hogy ki kellene deríteni, mi a baja a motorodnak
mesa2011-02-22 13:03:36 // 8477
Az nem légtelenítő cső, hanem túlfolyó! :)
A folyadék szintet mindig járó motornál kell végezni, miután 'felszívta' magát. Többet mint írta RB tölteni nem érdemes, mert ki fogja dolgozni azon a bizonyos fityegő csövön, aminek egyébként a kerékdobban kellene megtalálni a lefogató pontját
Felfelé sosem ad gázt a Selespeed, ha neked ezt produkálja, kuplungot kell cserélned
Lefelé váltáskor, nagy fordulatszám eséskor ad egy gázfröccsöt, kímélendő a fogaskerekeket, ennek oltári hangja van, de mielőtt kipufogóshoz vinnéd, ésszerűbb lenne egy direkt szűrőt a szűrőházba pattintani, gázfröccsnél ugyanis a szívás zaja az, amit érdemesebb bejuttatni az utastérbe, a gázok helyett ;-)
A folyadék szintet mindig járó motornál kell végezni, miután 'felszívta' magát. Többet mint írta RB tölteni nem érdemes, mert ki fogja dolgozni azon a bizonyos fityegő csövön, aminek egyébként a kerékdobban kellene megtalálni a lefogató pontját
Felfelé sosem ad gázt a Selespeed, ha neked ezt produkálja, kuplungot kell cserélned
Lefelé váltáskor, nagy fordulatszám eséskor ad egy gázfröccsöt, kímélendő a fogaskerekeket, ennek oltári hangja van, de mielőtt kipufogóshoz vinnéd, ésszerűbb lenne egy direkt szűrőt a szűrőházba pattintani, gázfröccsnél ugyanis a szívás zaja az, amit érdemesebb bejuttatni az utastérbe, a gázok helyett ;-)
Imyx2011-02-17 21:01:32 // 8476
Lassan megvagyok győzve! :).
RB2011-02-17 20:54:29 // 8475
Illik hozzá hidd el!:-)))
A Supesprint,Ragazzon nagyon drága mint minden neves minőségi termék!
Csináltass rá egy jó hírű és nevű magyar kipuffosnál, vannak kis hazánkban ilyenek!:-)
Amennyiért veszel egy Supersprint leömlőt annyiért már majdnem rendszert csináltatsz.Annyi szól még a nevesebbek mellett hogy a termékeiken -gondolom- mérnökök fáradoztak a jobb gázáramlás érdekében.
A Supesprint,Ragazzon nagyon drága mint minden neves minőségi termék!
Csináltass rá egy jó hírű és nevű magyar kipuffosnál, vannak kis hazánkban ilyenek!:-)
Amennyiért veszel egy Supersprint leömlőt annyiért már majdnem rendszert csináltatsz.Annyi szól még a nevesebbek mellett hogy a termékeiken -gondolom- mérnökök fáradoztak a jobb gázáramlás érdekében.
Imyx2011-02-17 20:35:51 // 8474
Nagyon gondolkodom, hogy lecserélem a jelenlegit, főként ha ezt eltudom adni. Valami kulturáltabb kellene, a Supersprint az az, nem? Húzós az ára? Vagy egy hangolt dob?
4...3...2, brutális lenne hanggal, ahogy közeledsz lámpához :). Előző autómnál előszeretettel használtam a dupla kuplungot, sokan felkapták rá a fejüket, mondjuk ott volt hang is :)). Sokan azt mondják, 56-hoz nem illik hang, és elbizonytalanodtam :).
Bocs az off-ért.
4...3...2, brutális lenne hanggal, ahogy közeledsz lámpához :). Előző autómnál előszeretettel használtam a dupla kuplungot, sokan felkapták rá a fejüket, mondjuk ott volt hang is :)). Sokan azt mondják, 56-hoz nem illik hang, és elbizonytalanodtam :).
Bocs az off-ért.