Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Adrián2008-05-26 20:56:03 // 8552
Engem is villogtak már le Tháliával!;)
Putyesz2008-05-26 19:39:38 // 8551
ebben egyetértek veled:)!én sem azért vettem hogy 5 lityivel eljárjak vele......de ennek csak örülni lehet:)!hisz a 2.4-es 166-ommal is eljárok 5-6 lityivel ha nem akarnak letolni az útról mert hát akkor büntetnem kell:)!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 18:50:25 // 8550
az engem is érdekelne mitől enne 4L-et 140-nél?
Wickey2008-05-26 14:12:57 // 8549
Világ életében ennyit evett.
2006-ban amikor megvettem, 140, klíma, négy ember + csomagok: 6.5 liter, Belgium odavissza távon.
A fene tudja.
Szerintem reális. Persze érdekelne, hogy lehet 140-nél négy litert kajázni. :-)
2006-ban amikor megvettem, 140, klíma, négy ember + csomagok: 6.5 liter, Belgium odavissza távon.
A fene tudja.
Szerintem reális. Persze érdekelne, hogy lehet 140-nél négy litert kajázni. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 11:57:24 // 8548
Te a T-Jet akinek van az simán max 8 de akkor tolja a szemét is...egyébként nem azért vettem jtd-t hogy 5L egyen ez csak hab a tortán :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 11:55:06 // 8547
Gyerekek volt nálam itt egy úriember Paksról egy JTD-vel és 10w40 Magnetecket akart vinni, mert a szakszervízben előtte azt kapott :((( hát ez mi??
GEORGE2008-05-26 11:36:20 // 8546
De itt nem lesz ám 5 lityis fogyi se az Mjetnél se a T -jetnél :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 10:43:38 // 8545
nekem is 159 lenne a váltó, a könnyített verzió....jah és persze diesel ha csak el nem kezdik gyártani a T-jet-et bele....
GEORGE2008-05-26 10:37:23 // 8544
Azt el is felejtettem mondani hogy szombaton teszteltünk egy 159-et 6 sebességes automata 2,4 mjet 20v 200 lovas mocival párosítva.
frankó a gép.
Semmit nem érezni amikor vált és szépen "elhúzatja" a fokozatokat.
Ha nem kell elváltogat 1600-1800-nál is ..
3300-al megy 6.ban 200-at .-)
A 156-hoz képest jóval csendesebb 200-nál.
Kézzel is lehet váltani olyan selespeed szerűen, csak itt nincs a kormányom nyomógomb, hanem a váltókart kell pöckölgetni.
Asszem én ilyent fogok keresni 159-ben.
frankó a gép.
Semmit nem érezni amikor vált és szépen "elhúzatja" a fokozatokat.
Ha nem kell elváltogat 1600-1800-nál is ..
3300-al megy 6.ban 200-at .-)
A 156-hoz képest jóval csendesebb 200-nál.
Kézzel is lehet váltani olyan selespeed szerűen, csak itt nincs a kormányom nyomógomb, hanem a váltókart kell pöckölgetni.
Asszem én ilyent fogok keresni 159-ben.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 10:35:04 // 8543
persze biztos nem annyi de ha ráadok 1L-et is akkor is jó 140-nél klímával, várossal..
Erhard 242 (Pure Energy)2008-05-26 10:34:07 // 8542
most nem tankoltam tele de a computer kemény 4,2L áll :)))
GEORGE2008-05-26 10:31:27 // 8541
Valami nem jó a gépeddel :-) Erhard cartársnak ettől magasabb utazó jön ki hasonló fogyasztásból :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-26 10:25:36 // 8540
Majdnem 3 rugót fogsz, az jó...és szerintem nem is a dízellel van bajod, csak kevesebb a lóerő, mint a hétvégi autóban :-)
Wickey2008-05-26 07:31:05 // 8539
Szar dolog ez a dízel, de hasznos. Főleg, ha csóróság van.
Sopron - Győr - Vác tegnap, Cseszkón keresztül: 233km, 3:29:06, átlag 64km/h, max 111km/h.
Ez az országúton 90 tempomat, városban 60 tempomat tipikus esete. 4.0 literes átlagfogyasztás, és egy komplett lapraszerelt konyhabútor is bent figyelt a csomagtartóban, hűtőgéppel együtt...
Ha ótopályán megyek és kiszórom a lóvét matricára, akkor (azon kívül, hogy át kell verekednem magam Budapesten, ami vicces tud lenni néha) 2,5 óra, 255km, és legalább 6 literes átlag.
Szóval lófaszbingó. Haha. Azért valamilyen szinten szar érzés "hétköznap" összekuporgatni a benzinrevalót :-PPP
ebből a szempontból cégesautó rulez...
Sopron - Győr - Vác tegnap, Cseszkón keresztül: 233km, 3:29:06, átlag 64km/h, max 111km/h.
Ez az országúton 90 tempomat, városban 60 tempomat tipikus esete. 4.0 literes átlagfogyasztás, és egy komplett lapraszerelt konyhabútor is bent figyelt a csomagtartóban, hűtőgéppel együtt...
Ha ótopályán megyek és kiszórom a lóvét matricára, akkor (azon kívül, hogy át kell verekednem magam Budapesten, ami vicces tud lenni néha) 2,5 óra, 255km, és legalább 6 literes átlag.
Szóval lófaszbingó. Haha. Azért valamilyen szinten szar érzés "hétköznap" összekuporgatni a benzinrevalót :-PPP
ebből a szempontból cégesautó rulez...
GEORGE2008-05-25 22:45:29 // 8538
50ezer lesz pillanatokon belül a Puntoba :-)
Apám 110-120-al jár a pályán 140-el....éna pályán 150-el nem akarom jobban hajtani :-)
Szóval annyira nincs "befolytva" az ez elötti Punto sokkal jobban "szalatd" fürgébb volt élénkebben pörgött.
Apám 110-120-al jár a pályán 140-el....éna pályán 150-el nem akarom jobban hajtani :-)
Szóval annyira nincs "befolytva" az ez elötti Punto sokkal jobban "szalatd" fürgébb volt élénkebben pörgött.
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-25 22:42:26 // 8537
Tapasztalatom szerint 10e km kell. A Fabia is annyi után kezdett "fickósabb" lenni :-))), a JTD is. Persze különbségek ettől vannak az egyes motorok között. Apám 1.6 Fusion-ján pl. 1.4 automatás szoftver volt tévedésből. Ment mint a mérgezett egér, és fogyasztott 10-11-eket...gyárilag :-)))
GEORGE2008-05-25 22:36:26 // 8536
Hidd el én többször "megfutattom2 a Puntot nem attól megy rosszabbul hogy ellustulna.
A koolégám ugyan ilyen 1.2 -se is jobban pörög fel mint a mienk....
A koolégám ugyan ilyen 1.2 -se is jobban pörög fel mint a mienk....
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-25 22:35:26 // 8535
Én azt vettem észre, hogy az autók idomulnak a gazdájukhoz. Már két ellustult dögöt edzettem be :-))
ALFI1562008-05-25 22:32:07 // 8534
Ismerösöm anyja vectrájával járt.2001-es évj.1.6benzin.Amikor átvette nem ment pályán 160-at is nehezen érte el.El volt lustítva!Most sokkal jobban megy és már viszi a 180-at is!
GEORGE2008-05-25 22:28:27 // 8533
kicsit OFF de nekünk a két egymást követő Punto II.-ünk közt durva különbségek vannak.
Az első 1,2 60 lovas jóval jobban ment. Hagyta magát kiforgatni "ugy kellett vissza fogni" a mostanihoz képest.
Ez érezhetőbben lustább és nem "szeret" pörögni! szintén 1,2 60 lovas moci....
Én az elején vissza is vittem a szervízbe panaszkodtam nézték cseréltek rajta kipufogó rendszert...de nem lett jobb...ez ilyen így könyveltük el.
Az első 1,2 60 lovas jóval jobban ment. Hagyta magát kiforgatni "ugy kellett vissza fogni" a mostanihoz képest.
Ez érezhetőbben lustább és nem "szeret" pörögni! szintén 1,2 60 lovas moci....
Én az elején vissza is vittem a szervízbe panaszkodtam nézték cseréltek rajta kipufogó rendszert...de nem lett jobb...ez ilyen így könyveltük el.
GEORGE2008-05-25 22:25:39 // 8532
Egy autó sem egyforma.....és a motorok se egyforma loerősek...itt keresendő a válasz :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-05-25 22:25:00 // 8531
A dízel szerintem nem annyira érzékeny a légmennyiség paraméterre, mint egy benzines. Nem pontos keverési arány kell, "csak" megfelelő légfelesleg. Szerintem a középérték sem fix érték, hanem egy megtanított görbe. Csak tippelem, nem tudom. Így lenne logikus.
ALFI1562008-05-25 22:22:51 // 8530
Azért érdekes,hogy azonos autók között is milyen különbségek vannak.Ez vajon minek tudható be?Nem újjak egyik se nem tudni mivel jártak mennyi van benne milyen kopott a moci stb...Vagy minek?
GEORGE2008-05-25 22:20:00 // 8529
Egy alaklommal elöttem futott be...nekem is lehet hibázni a startnál :-) :-D
ALFI1562008-05-25 22:09:01 // 8528
Téged meg,hogy nyomott le?Elégé hátul láttam a visszapillantóba.
GEORGE2008-05-25 22:07:31 // 8527
Okés várom az infót :-)
GEORGE2008-05-25 22:04:41 // 8526
A Blackyt azért határozottan lenyomta!
Meg egy alkalommal engem is.
De amugy valami miatt nem húz úgy ez tény és való.
Meg egy alkalommal engem is.
De amugy valami miatt nem húz úgy ez tény és való.
ALFI1562008-05-25 22:03:13 // 8525
Elég nagy volt a különbség.Egy 1.9m-jetnek megfelelően ment kb.Azt hidtem utánnajárt.Kiváncsi lettem volna rá ez mitől van.
GEORGE2008-05-25 22:00:28 // 8524
Ja hogy úgy érted.....azt nem tudom miért nem "megy" neki....nem hiszem hogy a téren változás lett volna...
ALFI1562008-05-25 21:59:03 // 8523
Kaposon nem úgy láttam.Eléggé elmaradt nem?
GEORGE2008-05-25 21:57:55 // 8522
????
MIért nem ment?
Nem tudok róla hogy nem ment volna...
MIért nem ment?
Nem tudok róla hogy nem ment volna...
ALFI1562008-05-25 21:55:45 // 8521
Ténleg az ővé megy már?
ALFI1562008-05-25 21:53:56 // 8520
Én is azt halottam,hogy jóval jobban megy mint lehúzva csak itt lehet annyira nem érezhető mint mondjuk egy 110lovas dieselnél.
GEORGE2008-05-25 21:50:44 // 8519
Kérdezd meg a Hosszút gyengébb-e?
ott ült végig mellettem:-)
Amugy ha középértéket kap mitől lenne gyenge??
ott ült végig mellettem:-)
Amugy ha középértéket kap mitől lenne gyenge??
GEORGE2008-05-25 21:49:30 // 8518
tönkre nem menne....de valamiért csak ott van :-)
Amugy ilyenkor középértéket kap a compjuter már mint LMM hiányakor.
Amugy ilyenkor középértéket kap a compjuter már mint LMM hiányakor.
Selmak2008-05-25 21:49:18 // 8517
Többet kajolna, meg gyengébb lenne.
ALFI1562008-05-25 21:48:31 // 8516
Mi lenne ha nem is tennénk bele?Tönkremenne valami?
GEORGE2008-05-25 21:45:25 // 8515
Nem érzem hogy most lassabban menne...
ALFI1562008-05-25 21:40:14 // 8514
Ok.Majd oszd meg velünk.Csak,hogy mire számítsunk mi az a versenyképes ár.
ALFI1562008-05-25 21:38:28 // 8513
Azért jó LMM-rővel jobban megy nem?
Adrián2008-05-25 21:38:00 // 8512
ha minden jól megy pénteken megyek teljesítménymérésre! kiváncsiságból mit tud a 20V ! Elég sok paramétert vizsgálnak! Majd beszámolok hogy megvan -e az összes lovacska!
GEORGE2008-05-25 21:37:28 // 8511
Koma még nem tudom :-) Most szombaton halt be majd hétfőn utánajárok :-)
GEORGE2008-05-25 21:36:32 // 8510
Simán :-)
Tart pár másodpercig egy csipogás és reklamáló feliratot majd diszkréten elkussol és csak az ikon világit sárgán a km órában meg pirosan a központi kijelzőn..
De a gép ugyan úgy szalad mint elötte.
Azért érdekes volt hogy egyik pillanatról a másikra meghalt és ugy hogy sík uton 5.-ben tudta a 80-at feljebb nem ment 6.-ban lassult....
Tart pár másodpercig egy csipogás és reklamáló feliratot majd diszkréten elkussol és csak az ikon világit sárgán a km órában meg pirosan a központi kijelzőn..
De a gép ugyan úgy szalad mint elötte.
Azért érdekes volt hogy egyik pillanatról a másikra meghalt és ugy hogy sík uton 5.-ben tudta a 80-at feljebb nem ment 6.-ban lassult....
ALFI1562008-05-25 21:35:00 // 8509
Mennyiért tudsz LMM-rőt?
GEORGE2008-05-25 21:33:14 // 8508
Tudom hogy behalnak a fosch LMM-ek de csak azért nem vettem előre egyet :-)
No meg avval sem lettem volna kisegitve.
A hiba megtalálásához compjuter kellett az meg csak Pécsen volt.
Még jó hogy ott tartottuk a Seléni rallyt .-)
No meg avval sem lettem volna kisegitve.
A hiba megtalálásához compjuter kellett az meg csak Pécsen volt.
Még jó hogy ott tartottuk a Seléni rallyt .-)
Adrián2008-05-25 21:33:09 // 8507
addig gondolom lehúzott csatival jársz
GEORGE2008-05-25 21:31:50 // 8506
Ingen fogok venni de nem most.
GEORGE2008-05-25 21:30:24 // 8505
Az enyémbe gyári van!! A szervízkönyvében nincs cserére utaló bejegyzés!
Azért 50 től többet mennek el, de az is kétségtelen hogy NAGY SZAROK ezek a fosch cuccok!
Nagyon pofán tudnám vágni azt aki megtervezte!!
Modjátok neki hogy kerüljön nagy ívben :-)
Azért 50 től többet mennek el, de az is kétségtelen hogy NAGY SZAROK ezek a fosch cuccok!
Nagyon pofán tudnám vágni azt aki megtervezte!!
Modjátok neki hogy kerüljön nagy ívben :-)
Wickey2008-05-25 21:30:19 // 8504
Persze, két nyúl között fussa LMM-re is :-PPP
ALFI1562008-05-25 21:30:08 // 8503
Miért te miért tudod csak,hogy mire lehet készülni.