Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Adrián2008-11-26 23:09:33 // 9602
Bontóban te mennyiért is tudtál ilyet?
kru2008-11-26 23:08:49 // 9601
Spurit én is toltam rendszeresen.
Nagyon jó dolog.
Csak. KIBASZOTT BÜDÖS.
És rühelltem öntögetni/döntögetni. Autóban nem lehet tárolni. Vagy célzottan mész tankolni és előtte bedobod. vagy ha közel a kút, akkor beöntöd és rátankolsz.
Mert olyan iszonyat molyírtó meg nem tudom milyen szaga van.
De jót tesz, nekem, mikor toltam, alapjáraton gyak. eltűnt a remegés, már amennyire egy dízeltől ez elvárható. Most kicsit megint kerreg már, lehet tolom én is neki.
Főleg télen.
Nagyon jó dolog.
Csak. KIBASZOTT BÜDÖS.
És rühelltem öntögetni/döntögetni. Autóban nem lehet tárolni. Vagy célzottan mész tankolni és előtte bedobod. vagy ha közel a kút, akkor beöntöd és rátankolsz.
Mert olyan iszonyat molyírtó meg nem tudom milyen szaga van.
De jót tesz, nekem, mikor toltam, alapjáraton gyak. eltűnt a remegés, már amennyire egy dízeltől ez elvárható. Most kicsit megint kerreg már, lehet tolom én is neki.
Főleg télen.
András bácsi2008-11-26 23:08:06 // 9600
Nincs összefüggés, de azon nem megy szét, és nem is drága hozzá.
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-26 23:07:38 // 9599
2200-ért veszem autósboltban (tyuningboltok is árulják drágábban, alkudni kell), 3 tankoláshoz elég egy fél lityis. Kb annyival eszik kevesebbet, mint amibe kerül, úgyhogy tényleg a hang miatt öntöm, meg hátha tényleg kíméli a porlasztócsúcsokat.
GEORGE2008-11-26 23:07:19 // 9598
A belső csuklóban lévő csillagról beszélünk!
Sajnos a 2,4-nél előfordul, hogy a nagy nyomatéktól berágódik....érdekes módon a külső féltengelycsuklók bírják....én még nem is hallottam, hogy azoknak bajuk lenne...
Sajnos a 2,4-nél előfordul, hogy a nagy nyomatéktól berágódik....érdekes módon a külső féltengelycsuklók bírják....én még nem is hallottam, hogy azoknak bajuk lenne...
András bácsi2008-11-26 23:07:13 // 9597
Csak ezeken ilyen xar a kontrukció. Az 1.9-esek sokkal egyszerűbbek és jobbak.
kru2008-11-26 23:06:12 // 9595
Majd ha széthullik, és nem lesz kedvem költeni rá, akkor megveheted :D
De most bírjon már ki legalább egy 100ezret ez az új belső csukló. :DD
De most bírjon már ki legalább egy 100ezret ez az új belső csukló. :DD
GTPeti2008-11-26 23:05:36 // 9594
Ez mind igaz egyenként, de akkorsem értem az összefüggést. :)
András bácsi2008-11-26 23:05:33 // 9593
Na azt hiszem kipróbálom.
András bácsi2008-11-26 23:05:14 // 9592
Ez már így van.
kru2008-11-26 23:05:11 // 9591
Nem tudom mi jó.
Ha leszedeted, rendelj be hozzá gyári bilincseket.
Sőt, asszem pár ezer a gumiharang, lehet, hogy érdemes cserélni.
Meg nem is tudom hogy kell felrakni a bilincseket, lehet, hogy nem emelőn, hanem földön állva, hogy ne feszüljenek a szárak. Vagy hülyeség?
Na majd a szerelő tudja.
Ha leszedeted, rendelj be hozzá gyári bilincseket.
Sőt, asszem pár ezer a gumiharang, lehet, hogy érdemes cserélni.
Meg nem is tudom hogy kell felrakni a bilincseket, lehet, hogy nem emelőn, hanem földön állva, hogy ne feszüljenek a szárak. Vagy hülyeség?
Na majd a szerelő tudja.
András bácsi2008-11-26 23:04:55 // 9590
Nálam is MRM2 ment bele.
GEORGE2008-11-26 23:04:38 // 9589
2.8-ért megveszem :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-26 23:04:11 // 9588
Ezt csak a 2.4 es 156-ok csinálják, vagy számítsak én is féltengely cserére? Nem szeretném...
András bácsi2008-11-26 23:04:01 // 9587
De az 1.9 8V-be tök felesleges. 188 a vége, 11 alatt gyorsul, és olcsó hozzá minden. :)
GEORGE2008-11-26 23:03:06 // 9586
Bemutatás idejére túl lehet lépni a megengedett tempot :-)))))
GTPeti2008-11-26 23:03:00 // 9585
Hol? Mennyi?
(Az enyém legközelebb Xado olajat kap. Vagyis egyenlőre nem tántorítottak el e szándékomtól.)
(Az enyém legközelebb Xado olajat kap. Vagyis egyenlőre nem tántorítottak el e szándékomtól.)
kru2008-11-26 23:02:32 // 9584
valamikor 60ezer körül, akkor kapott egy felújítást, mert Zsámbékon rábeszéltek, nem volt túl olcsó, de legalább nem bírta sokáig. :DDDD
(tudod, ez a nem tudjuk merre megyünk, de legalább nem tévedünk el...)
aztán az bírt kb. 30ezret, pedig nem volt semmi tuning, illetve nem voltam se gyorsulásin, se semmit nem csináltam. még bírta volna, de már elkezdett rázni picit.
bedühödtem és úgy voltam vele, hogy pár évig úgyis hajtom még a vasat és berendeltem a full szettet, féltengelyszárakkal (csak belső csuklót nem lehet rendelni).
azóta túl sokat nem mentem, még bírja.
de gyakran kell nézni a gumiharangokat. ha mégegyszer elbaszódik, akkor betolom 2.8-ért beszámíttatom valahol :D
viszont most ott áll egy marék vas a garázsban, ha valakinek kell játszani, felújítatni még gondolom fel lehet.
(tudod, ez a nem tudjuk merre megyünk, de legalább nem tévedünk el...)
aztán az bírt kb. 30ezret, pedig nem volt semmi tuning, illetve nem voltam se gyorsulásin, se semmit nem csináltam. még bírta volna, de már elkezdett rázni picit.
bedühödtem és úgy voltam vele, hogy pár évig úgyis hajtom még a vasat és berendeltem a full szettet, féltengelyszárakkal (csak belső csuklót nem lehet rendelni).
azóta túl sokat nem mentem, még bírja.
de gyakran kell nézni a gumiharangokat. ha mégegyszer elbaszódik, akkor betolom 2.8-ért beszámíttatom valahol :D
viszont most ott áll egy marék vas a garázsban, ha valakinek kell játszani, felújítatni még gondolom fel lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-26 23:01:39 // 9583
Jaja, halkabb tőle a motor, hamarabb eltűnik a hidegüzemi kerregés. Én már mániásan öntöm, mert szereti :-)
Adrián2008-11-26 23:01:37 // 9582
Ezt GEORGE -al beszéltük Kaposon!
GTPeti2008-11-26 23:00:49 // 9581
Amúgy betekerni valamivel. Akár power-tape-pel, vagy valami fémhálóval. Úgy, mint otthon a vízcsöveknél. Az pont a gumi tágulását akadályozza meg. (Jó esetben. :)
Adrián2008-11-26 22:59:22 // 9580
nekem minden ok és 90e van most benne 100 nál leszdetem a gumiharangokat és brutál zsirral megtömetem ! Aztán meglássük hátha javít az élettartamon! A gumiaharangok makulátlanok egyenlőre!
GTPeti2008-11-26 22:59:01 // 9579
Én is úgy csinálnám meg. Mint ahogy már páran asszem átépítették.
András bácsi2008-11-26 22:58:04 // 9578
Az sem lenne rossz.
András bácsi2008-11-26 22:57:32 // 9577
Az acélon szilikoncső toldásokkal én is agyaltam, de hát ki tudja meddig marad meg. Így letettem erről is.
kru2008-11-26 22:56:56 // 9576
Márhogy nem mind a négyet? :D
Egyébként így van...
Egyébként így van...
GTPeti2008-11-26 22:56:36 // 9575
Nem is(t) tudtam, hogy No-ban jártatok. :))
kru2008-11-26 22:55:46 // 9574
Nekem az is :D
Először az alsó. cseréltük, pár ezerrel később a felső robbant fel. nem volt nehéz észrevenni.
Akartam csináltatni acélból, de hamar lebeszélt a szerelő, hogy eszemnél legyek, a rezonanciát nehéz kiküszöbölni, kellenek bele flexi tagok, netán karbonból, egy vagyon.
Mondjuk vicces, hogy a felső, ami 2x akkora darab cső, feleannyiba kerül...
Először az alsó. cseréltük, pár ezerrel később a felső robbant fel. nem volt nehéz észrevenni.
Akartam csináltatni acélból, de hamar lebeszélt a szerelő, hogy eszemnél legyek, a rezonanciát nehéz kiküszöbölni, kellenek bele flexi tagok, netán karbonból, egy vagyon.
Mondjuk vicces, hogy a felső, ami 2x akkora darab cső, feleannyiba kerül...
GEORGE2008-11-26 22:55:32 // 9573
hát többszöröse ....
András bácsi2008-11-26 22:55:00 // 9572
Km-ben neked mikor mentek tönkre?
GEORGE2008-11-26 22:54:30 // 9571
Ép dicsekedett ,hogy GEORGE itt mentem a lejtőn 160-at :-)
Mondom itt?
Azt mondja igen!
Mondom, az komoly tempo, máskor ne száguldozzál ilyen óriási sebességgel :-)))
Mondom: Idefigyelj akkor
leléptem a gépet óra szerint 230-ra :-)))
Volt szem és száj kerekedés :-)))
Mondom itt?
Azt mondja igen!
Mondom, az komoly tempo, máskor ne száguldozzál ilyen óriási sebességgel :-)))
Mondom: Idefigyelj akkor
leléptem a gépet óra szerint 230-ra :-)))
Volt szem és száj kerekedés :-)))
Adrián2008-11-26 22:54:21 // 9570
én is ebben bízom mert megmarad 1 darabig! Olaj legyen benne hidegen ne vágja neki az ember aztán gond nem lehet!
András bácsi2008-11-26 22:54:17 // 9569
Az alfa ott qrta el, amikor nem a rendes kereket kezdték hajtani. :(
András bácsi2008-11-26 22:52:49 // 9568
És mennyi a szumma?
Adrián2008-11-26 22:52:44 // 9567
vagyis pszííííí;)
kru2008-11-26 22:52:42 // 9566
amit george mond, egyenesen gyorsítva berázott mint a rosseb, azt hittem a kettőstömegű ment gallyra, de megnyugtattak, hogy nem.
mondjuk kb. ugyanannyiba került :)))))))) így nem voltam nyugodt.
a gumiharang van elbaszva, meg úgy en bloc az egész szar.
állítólag ahogy szaródnak el a motortartó bakok, úgy az is máshogy kap terhelést vagy épp a bilincsbe beleakad valami, meg ilyenek.
ez típushiba, mert nagyon sokan szidják külföldi fórumokon, egy srác 40ezer alatt 2 szettet kajált meg. ez egy példa, de van sok. előbb-utóbb mindet eléri.
itthoni szerelők is panaszkodtak rá.
mondjuk kb. ugyanannyiba került :)))))))) így nem voltam nyugodt.
a gumiharang van elbaszva, meg úgy en bloc az egész szar.
állítólag ahogy szaródnak el a motortartó bakok, úgy az is máshogy kap terhelést vagy épp a bilincsbe beleakad valami, meg ilyenek.
ez típushiba, mert nagyon sokan szidják külföldi fórumokon, egy srác 40ezer alatt 2 szettet kajált meg. ez egy példa, de van sok. előbb-utóbb mindet eléri.
itthoni szerelők is panaszkodtak rá.
GEORGE2008-11-26 22:51:21 // 9565
már 50ezer felett vagyok a géppel, ha bemelegedett és valami úgy kivánja lazán elnyújtom 4-ig :-))))
Mai napig szépen szól a moci, sok van még ezekben a 2,4-ben :-)
Mai napig szépen szól a moci, sok van még ezekben a 2,4-ben :-)
Adrián2008-11-26 22:51:20 // 9564
de neked ott van a szpííí :))))
András bácsi2008-11-26 22:51:11 // 9563
Az a Passat durva lehet. Nekünk volt 1.6D szolgálat Góf2. Az is csak lendületből ment 150-et, akkor a nehezebb Passat milyen lehet...
GEORGE2008-11-26 22:49:17 // 9562
A múltkor a kollégámmal mentünk M7-en...( kicsit elersztettem :-D ) egy idő után rákérdezett, Ugye ez benzines turbos?
Mondom nem?
Nem?
Akkor miért fúj le?
Szóval elmagyaráztam, teljesen le volt döbbenve, hogy hogy szalad a diesel mocis Alfa.
( egy 1,6 D ösrégi passatja van neki )
Mondom nem?
Nem?
Akkor miért fúj le?
Szóval elmagyaráztam, teljesen le volt döbbenve, hogy hogy szalad a diesel mocis Alfa.
( egy 1,6 D ösrégi passatja van neki )
Adrián2008-11-26 22:48:50 // 9561
Örökifjú GEORGE barátunknak van igaza hajtja szépen és no problem ez nekem "nem igéret hanem bizonyíték " :-DD de tényleg lehet ésszel jól dinamikusan hasznáni 4000 ezernél eldobálni oszt had szaladjon:))
András bácsi2008-11-26 22:48:23 // 9560
Áhhhh, nekem a 159-et lefullasztotta. Pedig egymillió km van a lábában vagy mi. :)))
András bácsi2008-11-26 22:47:35 // 9559
Tök felesleges. Épp azon gondolkodom, hogy valami 1.3D is elég lenne. :))))
Adrián2008-11-26 22:44:55 // 9558
Engem is mindig húz ezzel a traktor dumával de amikor vittem Lacházára nem panaszkodott!;) Jött a duma jó jó de........
GEORGE2008-11-26 22:44:05 // 9557
Akkor minek a 2,4-es moci ha csak alapjáraton pöfögsz veel? :-))))
András bácsi2008-11-26 22:43:26 // 9556
Szerintem elcseszték a belső gumiharangot. Alaphelyzetben is túl feszes.
András bácsi2008-11-26 22:42:37 // 9555
De én nem gyorsítok. :) Csak 2000 alatt forog a motor. :))
András bácsi2008-11-26 22:41:58 // 9554
A Papa is mondta, de neki nem hiszek. Normális ember kamionosnak nem hisz. :)
GEORGE2008-11-26 22:41:16 // 9553
Így kezdödött nekem is....kimostuk és jól megkentük zsirral, jó darabig ment is vele, de aztán elkezdte gyorsitáskor beremegtetni az autót..egyre jobbean egyre jobban....