Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Adrián2008-11-26 22:41:03 // 9552
Szerintem jó dolog! Van hivatalos oldala érdemes elovasni ! Ami meggyőzött a moci esküszöm szebben jár tőle azt hiszem ezt más is írta és ez nekem elég biztos optimalizál valamit az égés során meg mondom a füstölés láthatóan kevesebb!
András bácsi2008-11-26 22:40:49 // 9551
Különben mi lett vele? Klattyogott a belseje?
András bácsi2008-11-26 22:40:17 // 9550
Össze kell hegeszteni. :)
András bácsi2008-11-26 22:39:23 // 9549
Ez valami típushiba lesz: az enyém is ledobta a jobbost. Akkor vettem észre, mikor a téliket raktam fel. Ki tudja mennyit ment alig zsírban. :(
András bácsi2008-11-26 22:38:04 // 9548
Nekem meg az IC és a fojtószelep közötti cső repedt el. Micsoda szar anyagok ezek.
Adrián2008-11-26 22:37:15 // 9547
Valószínű megpróbálok én is egy lehetséges verziót !;) Távirányitóval kapcsolható akár mnet közben is!;) Ha kell ott van ha kell nincs részecskeszűrösökhöz is!
András bácsi2008-11-26 22:37:13 // 9546
Jó az a spuri?
GEORGE2008-11-26 22:37:12 // 9545
Elmentem a bontóba, és ott egy látszólag új tngelyről egy 20-ért oda adta a srác, és azóta is makulátlanul fut a gép...vegyen a tököm 58ezerért komplett féltengelyt külső csuklóval együtt...
kru2008-11-26 22:36:31 // 9544
Hol van az Adrián? Lelépett? Még online elvileg. Tessék ÍRNI!!!
kru2008-11-26 22:35:41 // 9543
de sajnos annyira hulladék ez a design meg a minőség, hogy bármi lehet.
külföldi tulajok visszajelzéseit is olvastam, volt ott minden.

nekem megvan a régi szett, ha kell belőle valami, felújítható gondolom.
ideig-óráig húzhatja.
GEORGE2008-11-26 22:33:28 // 9542
Én az enyémből indulok ki, és abban több van mint a tiedben és még is gyári a jobbos kivételével a "csillag" sajnos a jobbosról lejött a gumiharang és késön vettem észre :-(
kru2008-11-26 22:32:35 // 9541
Nem jó, tavaszig meggondolom magam.
Én két lehetőséget látok:
1. powerrail V
2. stephan Belgiumban
Minden más garázs tunerre szarok magasról. Előbbi kiszedhető és később eladható, utóbbi nem nagyon.
kru2008-11-26 22:28:21 // 9540
mimimi?
kru2008-11-26 22:28:02 // 9539
persze, hogy gyárit vettem.
de ez egy akkora szar szemét szar, hogy semmi sem biztos.
szerelő mondta, hogy zsinórban cseréltek másikon. ez egy elbaszott szar.
Adrián2008-11-26 22:26:08 // 9538
:-D elvan a gyerek ha játszik!
kru2008-11-26 22:26:04 // 9537
jaja, így van.

emlékszel, mikor jöttünk a padról, nekem hogy füstölt, mint egy IFA?
mióta kicseréltük a turbó-IC közötti csövet, nem füstöl (csak amit te is írsz) és jobban megy.

Adrián, baszki, szerezz kölcsönbe egy powerrail IV-et vagy V-öt, nem tudom melyik kell, asszem V, ami nem csak a railszenzorra megy rá, hanem az LMM-re is.
Menjünk el a padra, kérjünk csoportos kedvezményt, két méréssel per autó (box nélkül és boxxal).

Ha meggyőző, akkor megveszem (adjanak arra is csoportos kedvezményt).

Recesszió van, csak belemennek :)
GEORGE2008-11-26 22:25:31 // 9536
ha gyárit vettél tuti bírni fogja!
GEORGE2008-11-26 22:24:45 // 9535
az kivanzárva, mert én azt nemtuhatom :-)
Adrián2008-11-26 22:24:34 // 9534
Van 1 másik számításba vehető eshetőség is ;)lehet megprób a tavasszal;)
Adrián2008-11-26 22:23:12 // 9533
Az biztos;) Lesz szóva a Zsotinak!;)
GEORGE2008-11-26 22:21:37 // 9532
Van nálam minden , egyenletes gázpedál állás is ( tempomat 180 dunaújnál majd M6 végénél leoldom ) :-))
kru2008-11-26 22:21:31 // 9531
Rem. valami jó gazdi elviszi a gépedet (jól jár vele)és megtalálod aszámításod de hiányozni fog majd azt remélem tudod!;)


Szarok a farmra! Nem adom el!

Sőt. Kinek van itt powerrail IV vagy V? Kipróbálnám kölcsönbe.
Oszt veszek egyet. Az új féltengelyek csak bírják egy darabig.
GEORGE2008-11-26 22:17:42 // 9530
.. a turbo úgy is jobban szív mint bármelyik csajod :-) :-D
GEORGE2008-11-26 22:16:39 // 9529
összeszereléskor elkövettünk egy kis bakit. nem húztuk meg az EGR aljára csatlakozó cső csavarjait...Ettől "sipolt" amikor kinyitott a szelep, mert a nyomás berezegtette a fém tömitést...

Nos általában az EGR 2500-2800 közt nyitott és 3200 -3500 közt zárt be.
Keresvén, hogy mitől "sipol" próbáltam a hang meghallásakor stabil fordulattal menni, de stabilizálod a fordulatot akkor nem sokkal rá bezár az EGR.
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-26 22:13:17 // 9528
De ha rúgod neki, akkor hiába kormol, nem az EGR csatornáiba rakódik a cucc, mert az lezár. Ha meg 100km-t mész nyitott EGR-el, akkor bármi pici korom is keletkezik, az szépen felrétegződik az egérszelepre és az átvezető csatornára, sőt a szívócsőbe. Én úgy tudom legalábbis, hogy részterhelésen nyit, az egér. De lehet, hogy ez csak az én őstraktoromnál van így. Szóval mindkét érvelés logikus, a valóságot nem tudjuk :-))
Adrián2008-11-26 22:06:00 // 9526
Maglabda volt vágom;) de vicc nélkül most tolok megint spurit és azóta szinte alig látok az autó mögött kormot csak ha durván lelépem úgy de utánna elhagyja szépen ezt kru cartárs is igazolja;)
András bácsi2008-11-26 22:02:37 // 9525
Hogy az enyém kormol? :)
Adrián2008-11-26 22:02:02 // 9524
Ezt én is észre vettem amúgy;)
András bácsi2008-11-26 22:01:16 // 9523
Az az érdekes, hogy közepes hőmérsékleten (15-20 fok) és főleg nedves időben kormol az enyém. Most, hogy hideg van, nem kormol.
Adrián2008-11-26 22:00:20 // 9522
Rem. valami jó gazdi elviszi a gépedet (jól jár vele)és megtalálod aszámításod de hiányozni fog majd azt remélem tudod!;)
Adrián2008-11-26 21:58:04 // 9521
Tehát uraim mi a lényeg eme okfejtés mögött? Időnként ki kell "kormolni"!;)
Megkell rugni azt a pedált had hajoljon:)) A kipuffvégen látszik mikor jó neki az ív;)
Laurent2008-11-26 21:56:01 // 9520
Valaki lépjen már erre nekem valamit. :-(
kru2008-11-26 21:50:32 // 9519
Én nem értek hozzá, de az EGR nem fordulatszámfüggően nyit? Ha mondjuk 2800-as fordulaton megyek 100km-t, akkor végig zárva lenne, nem?

Amúgy meg én mindentől függetlenül arra tippelek, hogy egyenletes tempónál, ahol a turbó is jól dolgozik, megy a kipufgáz rendesen, ott tisztábban ég a cucc, stb. kevesebb korom és így.
Mert ha tempózgatsz, tologatod, mindig keletkezik korom, mert a levegő mindig kicsit késik a gázolajhoz képest, legalábbis ha lentről jössz. Meg városban sok tötyörgés, lámpák, hideg motor. (Ne feledjük, nagyon sok idő kell, hogy bemelegedjen úgy igazán egy ilyen szar. Nem a hőfokjelzőre gondolok, hanem a tényleges motor hőmérsékletre.)
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-26 21:44:07 // 9518
A tapasztalatom pont fordított! Ha sokat megyek egyenletesen, akkor leragad valami, szerintem az EGR, és padlógázra nem akar úgy megugrani, illetve füstöl. Ha viszont dinamikusan vezetem, sose jön elő a jelenség. Anyiból logikus, hogy az egér részterhelésen van nyitva, vagyis pont az ilyen egyenletes félgázos tempóknál. Ha zárt állapotban ragad le, azaz amikor küldöm neki, az nem baj, észre sem veszem. De ha 100km egyenletes részterhelés után felragad nyitva, akkor azért meg kell küldeni néhányszor, hogy helyreálljon a lelkibékéje.
kru2008-11-26 21:36:44 // 9517
mondjuk az okosok azt mondják nem is a tempó a lényeges, hanem az egyenletes gázállás meg magasabb fordulatszám, hogy folyamatosan meglegyen a megfelelő nyomás, ugyanakkor egyenletes, azaz nem a nagy csúcsok, amikor önti be a gázolajat.
plusz olyankor az EGR asszem eleve zárva van.
kru2008-11-26 21:34:41 // 9516
jaja, idézem magam:
de valószínű a kevés város a lényegesebb ok.
Átok79146TD2008-11-26 21:33:44 // 9515
nem nem...:))))
tudatosan történt..:DDDDD

bevallhatod..:)))))
nem szégyen h öregszel..:DDDD
GEORGE2008-11-26 21:29:53 // 9514
Szevaaa :-)

egy egyest lehagytál elölük :-))
Átok79146TD2008-11-26 21:25:33 // 9513
a70-80 neked tempó??:)))
Átok79146TD2008-11-26 21:25:03 // 9512
ezt hogyérted?
GEORGE2008-11-26 21:22:50 // 9511
Két szakival is beszéltem, egybehagzóan nyilatkozták, hogy mivel sokszor használom hosszútávon és tempoval így nem rakódik le :-)
Maddzag2008-11-26 21:20:21 // 9510
Vidám estét! Datában általában a minimum értéket adják meg. Próbáld meg egy kanna gázolajjal előszűrőn keresztül, legalább kiderül mit tud az adagolód
kru2008-11-26 21:05:29 // 9509
Mondjuk az, hogy egy comp gyorsabban v. lassabban frissít nem függ feltétlenül össze a CAN busszal.

Miért is nem? Szélesebb adatbusz, gyorsabb feldolgozás, meg modernebb cuccok.
Persze nem értek hozzá, csak gyanítom, hogy emiatt lehet.
Laurent2008-11-26 21:00:02 // 9508
Remélem van nálunk ilyen ember, aki ilyet tud.
Laurent2008-11-26 20:51:44 // 9507
A mester aki nézte ezer éve autószerelő. Elővett egy könyvet, ami nem a sűrítésről szólt, hanem a kompresszió mértékérő. Akkor most egy ezer éve dolgozó szakinak se higgyek?
pe-Ti2008-11-26 20:35:10 // 9506
Üdv!
Nem akarlak elkeseríteni de a nálad mért (17-20) kompresszió értékek egy kopott motorra utalnak! A jó dízel 30 körüli komresszió-végnyomás értékeket produkál! Az általad említett 19-es érték a motor sűrítési viszonya (hanyad részére sűríti a dugó a beszívott levegőt) tehát ez egy állandó motorparaméter! Csináltass egy un. veszteségmérést is az jobban megmutatja a motor állapotát: sűrített levegővel felnyomják a hengereket és a dugattyú alsó+felső holtponti helyzetében ill. középállásban megmérik mennyi levegő szökik el a gyűrűknél!
Laurent2008-11-26 20:11:09 // 9505
Annyiért már más is jár. :-)
Átok79146TD2008-11-26 20:08:24 // 9504
okké szavanként 1500..))))
Laurent2008-11-26 20:04:02 // 9503
Ne adj, inkább fordítsd le azt a pár oldalt, 15 percet adok rá, addig megfürdök. :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak