Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

WarbiRunner (Gyuri)2008-12-18 20:13:55 // 9702
Üdv!

Az mennyire normális dolog, hogy egyik hétről a másikra fél literrel többet kezdett el enni az autó. Mielőtt megtörtem a bal elejét 6.7 volt a tipikus fogyasztásom 140 körüli tempójú pálya menetek + városi rövid utak után, most meg kétszer is 7.2-t zabált. Elméletileg semmi olyan nem tört, aminek a motorhoz köze van, csak lemez hajlott, illetve a légszűrődobozt heggesztették. Vagy pont közben lett tél, és ennyit számít?
Különben meg elég rugalmasnak is érzem most, jól szedi a lábát még 170-ig is.
Selmak2008-12-12 21:04:05 // 9701
Ha nincs leregadva a geometria akkor inkább ne piszkáld! Hajtsd meg inkább néha ha városban sokat kell tötymörögni hogy kitisztuljon.
pe-Ti2008-12-12 19:58:08 // 9700
Üdv Cartársak!
Ünnepek alatt lesz időm a géppel foglalkozni úgyhogy nekilátok a szívótorok+egr no meg a turbó kipucolásának! Aki csinált már hasonlót az írja meg az tapasztalatait különösen a geometriás turbó kipucolásának fortélyai érdekelnek + milyen tömítéseket, szerszámokat kell beszereznem? Előre is köszi a segítséget!
Ferke2008-12-11 13:02:48 // 9699
Hátha + info valakinek: jtd generátor szíjtárcsa cseréhez nem kell kivenni a generátort, cserélhető rajta úgy is, ha bent van!
Viszont ha nem az a baja, hogy bxart a szabadonfutó funkciója (bár nem tudom, hogy ezen kívül mi tudhat még elromlani egy szabadonfutós szíjtárcsán:))) ), akkor célszerszám kell hozzá, elég betyáros.
Ha bexart a szabadonfutó, akkor mindenfele hajt, tehát a tengelyt egy imbusszal lefogva lehajtható a tárcsa pl egy sima böszmenagy svédfogóval.:)
Wickey2008-12-06 18:01:19 // 9698
jogos :-)
Selmak2008-12-06 17:19:11 // 9697
Ózonréteget a CO2 se bántja, az csak jól felfűti a Fődet. Ózonra az 1 szénatomos klórozott fluorozott szénhidrogének veszélyesek. A két szénatomos freonok (amivel kiváltották a régi hűtőközegeket) már nem jutnak fel olyan magasra hogy ózonkárosítók lennének viszont jó kis üvegházhatásuk van.
Wickey2008-12-06 11:02:16 // 9696
az ózonréteget qrvára nem hatja meg a korom. A széndioxid annál inkább.
A kormot a pálya mellett dekkoló debilek fogják elszívni, és majd az ő tüdejük fog nagyon repesni az örömtől.
Kovi2008-12-06 10:54:06 // 9695
NESZE NEKED OZON RÉTEG!!!!!!
NA EZT ÉLD TUL HA BIROD!!!!!!:-((((((((
Tommaso 1592008-12-06 10:13:31 // 9694
:-)

'95:-))))
Tommaso 1592008-12-06 10:13:01 // 9693
Nekünk még 95' ben volt zsír új, 325 tds bmw, ami akkor azért elég jaffa volt.
Jól ment, stabil autó volt, de voltak olyan problémái (pl.fék) amit a szakszervizben (kassa, pozsony) sem tudtak orvosolni...
Ennek ellenére, ha nem lehetne olasz verdát választani, akkor valószinű bmw lenne.

De ettől az adatoktól nem estem hasra..
Wickey2008-12-06 09:13:36 // 9692
A fasz se tudja.
Ez mondjuk bő 200 kilóval nehezebb, mint a 156, ráadásul nekem a mért vegyes fogyasztásom 5.2 mostanában (1150km-enként tankolok, ha csak melózni járok). Ők meg fedcomp kiírásról írtak, ha jól látom.

amúgy ettől függetlenül kultúrált darab az a bmw, csak pöppet drága. Viszont hátsókerekes. Ami szempont. Több okból is: többet levesz a hajtáslánc a BHP-ből, többet is fogyaszt, de sokkal, sokkal kultúráltabb dolog vezetni.
Tommaso 1592008-12-05 19:09:54 // 9691
Ezek szerintetek is hülyék??????

Muterék százötvenhatosa is tudja ezt fogyiban tojással a pedál alatt, és gondolom a 6 lityónál ez se volt kitaposva, a gyorsulás meg megint teljesen átlagos....
Attie2008-12-05 17:22:42 // 9690
Pedig ez a plüss ülés még nem is lehet hideg :))
Adrián2008-12-01 22:42:34 // 9689
Elég paréjjj! ;) nem gyenge a ménes!:-D
kru2008-11-30 21:37:38 // 9688
Azt a kibaszott!
Mondjuk ez a duramax elindul itt is:
http://www.youtube.com/watch?v=UR-QT8-JAF0&NR=1
Robert-jtd2008-11-30 19:41:58 // 9687
Ahol a füst ott az erő!:)
De jól nyomták!
Átok79146TD2008-11-30 08:44:24 // 9686
Szia.Bocs nem akartam megmondani hogy mit csinálj.
Kétlem hogy plusz lenne,a '90es peum-ban volt ilyen a hidegindítás....ilyen dúsítópatronos...
Majd számolj be hogy milyen lett:))

üdv:
ALFI1562008-11-29 20:48:01 // 9685
Na itt már van füst.De mennek is!
ALFI1562008-11-29 20:47:36 // 9684
http://www.youtube.com/watch?v=UDJBM9qLRNo&feature=related
Laurent2008-11-29 20:27:12 // 9683
Hát én beszereltetem. Sztem ez valami plusz extra vagy az újabb td mocik kaptak ilyet.
Átok79146TD2008-11-29 18:31:37 // 9682
Fasza ötös..:DDDD
Átok79146TD2008-11-29 18:27:59 // 9681
nekem sincs rajta olyan..
sztem vidd el egy adagolóshoz és nézesd meg..
én a helyedben nem cserélném ki a termosztátot...
hisz a csonk sincs meg ami a bowdent támasztja nem??
nekem sincs...
kétlem hogy mindkettőnk kocsijából egyformán berhelték volna ki......
Adrián2008-11-29 18:23:51 // 9680
Gratula ! Na lesz most fini meleg az ülőgumónak!;)
Laurent2008-11-29 13:18:13 // 9679
Hát már most ott tartunk, hogy nem is olyan termosztátom van fent, amibe belemegy a patron, amiből a huzal az adagoló oldaláig megy. Nem tudom, hogy hogy lehet rajta másik fajta. Mondjuk hál istennek tudok szerezni komplett termosztátot ezzel az elődúsító, vagy mi a csoda nevű drótokkal mindennel együtt.
pe-Ti2008-11-29 09:49:02 // 9678
Üdv!
Végre kész van az ülésfűtésem, nagyot javított a komfortérzetemen ezeken a fagyos reggeleken! Részletek a blogomban!
Laurent2008-11-27 19:14:09 // 9677
Hát nem tudom, majd ha hűvösebb lesz kiderül.
Átok79146TD2008-11-27 19:13:36 // 9676
akkor az lehetett gázolajszűrő bibi is...
vagy dugulás...
szvsz...
Laurent2008-11-27 19:11:05 // 9675
Asszony indította, azt mondta, hogy indult egyből, rángatott egy picit meg füstölt, de semmi a korábbi makacsságból.
Átok79146TD2008-11-27 19:06:43 // 9674
amúgy ma hogy indult??
vagy szerelőnél van a kocsi??
Laurent2008-11-27 19:05:30 // 9673
Passzolom, ha van, gondolom nem baj. Egy hiba ok legalább kipipálva.
Átok79146TD2008-11-27 18:59:22 // 9672
ez annyit csinál hogy megemeli az alapjáratot 2-3száz fordulattal.....hogy ettől nem indulna.hm ..ebben nem vagyok biztos...
Átok79146TD2008-11-27 18:51:06 // 9670
ahogy nézem mindig mutatja ezt abowdenes megoldást ....
holnap rálesek én is....
Átok79146TD2008-11-27 18:47:05 // 9669


talán ide megy...
utolsóképkocka....

de nekem nincs ilyenem...
Átok79146TD2008-11-27 18:41:14 // 9668


erre gondolsz talán?
Laurent2008-11-27 18:29:31 // 9667
Ezek között a robbantott rajzok között kicsit elveszek, de rajta vagyok.
Átok79146TD2008-11-27 18:28:06 // 9666
oké ha megvan akkor teddfel...
Laurent2008-11-27 18:27:13 // 9665
Na most a szerelő szerint ez a bovden indul az adagolótól és elmegy a motor előtt és ott valahol szintén beleakad valamibe. Most éppen képet keresek, hogy tudjam , hogy egyáltalán miről beszélek. Azt csak gondolom, hogy katalizátoros mert ezt mondta a volt gazdája, de megvallom nem néztem még alá.
Átok79146TD2008-11-27 18:22:45 // 9664
hmhm..nem értem......
mert ha a bowdenes rész hiányozna akkor olyan megoldásnak kellene lennie mint a 405ös peumnál..
szvsz..
mégse húzkodj bowdent az utastérből...
a peunál egy hőpatron mozgatta a bowdent a hőpatron pedig a termosztátra volt kötve....
Laurent2008-11-27 18:19:00 // 9663
Elméletileg az.
Átok79146TD2008-11-27 18:16:13 // 9662
látod akkor lehet hogy hiányzikvalami.
tied katalizátoros???
Laurent2008-11-27 18:14:42 // 9661
Néztük, nekem még az sincs az adagoló alján, az is állítólag bovdenes vagy mifene. Az a baj, hogy már eléggé sötét volt.
Átok79146TD2008-11-27 18:13:14 // 9660
figyi ha jól tudom akkor ehelyett van az fenn az adagolón amiről tegnap besz...
nekem sincs fenn ...
Laurent2008-11-27 18:10:46 // 9659
Alfa 145 dieselesek help.

Ma még egy muki megnézte a vasat. Észrevette, hogy hát hiányzik a bovdenes előtöltés szabályzó, vagy mifene, ami az adagoló oldalán, húz el egy kart, mintha szívató lenne. Ennek hiánya okozhat nehézkes indulást a hidegekben illetve van e más is akinek nincs ilyen fent és mégis indul rendesen a vas.
GEORGE2008-11-26 23:54:53 // 9658
Ezt nem is vitatom komám :-))))
GTPeti2008-11-26 23:52:21 // 9657
Igen, de verseimet tagadhatatlanul a valóság ihleti. :)
GEORGE2008-11-26 23:50:30 // 9656
Benned egy költő veszett el,
de jó mélyen :-)))
GEORGE2008-11-26 23:48:55 // 9655
Első alkalommal ( most nem kivánom megemliteni melyik szervíz ) a vezérműszíj csere alkalmával lejebb engedte a blokkot és akkor tollodott le........

Aztán a második alkalommal hogy mitől jött le azt nem tudom...de vizsgáltattam a bakokat és nincs bajuk.....
GTPeti2008-11-26 23:48:46 // 9654
Leugrott a gumiharang
elhunyt a csukló,
megkondult a nagyharang,
irány a bontó.



Csak hogy valami kultúra is legyen a topicban. :))
kru2008-11-26 23:46:02 // 9653
Igen, azt lenne jó tudni, miért dobta le.
A bilincs miatt vagy mi? Nekiért valaminek?
Nálad nem az van, amit mondtam, hogy a motortaró bak fárad, kicsit lejjebb a blokk és valami miatt beakadt a bilincs és lekapta?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak