Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-13 21:19:01 // 25902
van hibátlan izzító relém, ha gondolod ki tudod próbálni hogy az rosszalkodik e :)
redbull902014-02-13 21:12:08 // 25901
Ha az izzitó relé rosszalkodik azt hogyan veszem észre?
Izzitó gyertyák cserélve, CR pumpám eddig eresztett nyomás esés miatta nem indult most azt megjavítottam szval az kilőve.. 2 napig jó volt most pedig következő..:
Hiba jelenségem pedig rárakom gyújtásra izzítás jelzés és utána elkezd villogni és indít indít de csak rohadt nagy fűst jön a kocsiból még egy kis brümm sincsen aztán kb 4-5 ik indításra beröffenik. Na ez most mitől lehet? Még gépre nem kötöttem az lesz a következő holnap... De ha valaki tud okosat mondani meghallgatom!
Valaki nagyon elátkozott egyszerre özönlenek a hibák egymás után... 2 évig "semmi nagyobb" baja nem volt ....
Izzitó gyertyák cserélve, CR pumpám eddig eresztett nyomás esés miatta nem indult most azt megjavítottam szval az kilőve.. 2 napig jó volt most pedig következő..:
Hiba jelenségem pedig rárakom gyújtásra izzítás jelzés és utána elkezd villogni és indít indít de csak rohadt nagy fűst jön a kocsiból még egy kis brümm sincsen aztán kb 4-5 ik indításra beröffenik. Na ez most mitől lehet? Még gépre nem kötöttem az lesz a következő holnap... De ha valaki tud okosat mondani meghallgatom!
Valaki nagyon elátkozott egyszerre özönlenek a hibák egymás után... 2 évig "semmi nagyobb" baja nem volt ....
.......................2014-02-13 18:45:36 // 25900
elöször is ,rá kellene dugni diag ra
ha látod amikor indítózol ,hogy van valamilyen érték ezeken:
fötengely fordulat min 150
Rail nyomás min 200bar
ha ezt látja a Diag progi ,akkor a villamos és ECU része rendben van
ha nem ,akkor elektromos baja van
a mai dieselt csak Diag progival tudog megjavítani ha nem indul
ha látod amikor indítózol ,hogy van valamilyen érték ezeken:
fötengely fordulat min 150
Rail nyomás min 200bar
ha ezt látja a Diag progi ,akkor a villamos és ECU része rendben van
ha nem ,akkor elektromos baja van
a mai dieselt csak Diag progival tudog megjavítani ha nem indul
atosz0692014-02-13 18:39:40 // 25899
Egy kis segtségre lenne szükségem.
Adott egy 1.9 JTD fiat marea.
a probléma az hogy nem indul be.
Gázolaj van az autóban.
nyomástartó szelep, magas nyomásu szivattyu, üzemanyag szivattyu gázolajszűrő, főtengely jeladó cserélve lettek. a gázolaj eljut mindenhova de az autó mégsem indul,
Valakinek valami ötlete hogy esetleg miért nem indulhat ?
Adott egy 1.9 JTD fiat marea.
a probléma az hogy nem indul be.
Gázolaj van az autóban.
nyomástartó szelep, magas nyomásu szivattyu, üzemanyag szivattyu gázolajszűrő, főtengely jeladó cserélve lettek. a gázolaj eljut mindenhova de az autó mégsem indul,
Valakinek valami ötlete hogy esetleg miért nem indulhat ?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-12 14:13:36 // 25898
ennyi azt kell csinálni!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-12 14:13:10 // 25897
az az egész autó egy szívás :P
Hardy2014-02-12 13:49:42 // 25896
Akkor szívás ha az első futóművet kell cserélni :-)
Hardy2014-02-12 13:48:31 // 25895
Valami chiptuningos illetőt kéne megkérdezni, vagy íratni egy programot az erősebb verzió adataival.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-12 13:47:50 // 25894
bakker 2008-as Mazda 6 EGR szelep csak gyári 160e...alsó lengőkar csak gyári 170e....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-12 13:29:02 // 25893
ezt nem tudom van e átjárhatóság motorvezérlő és motorvezérlő között
Hardy2014-02-12 13:21:34 // 25892
Köszi!
Csak gondolkodtam, hogy mivel nekem a 937 A 4000 van és csak 126 LE, ha rakatnék rá egy másik gyári programot amivel kicsit erősebb lenne az járható e.
Csak gondolkodtam, hogy mivel nekem a 937 A 4000 van és csak 126 LE, ha rakatnék rá egy másik gyári programot amivel kicsit erősebb lenne az járható e.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-12 13:04:36 // 25891
ez egy jó kérdés igazság szerint nincs különbség a 937 és a 192 között tán a 937 a tovább vitt verzió pl a GT-t csak azzal csinálták meg ebből lett az 59....192-ből max 140 lovas van ami 937-es abból van 150, 170le is ...126-150-ig ugyan az a porlasztó meg a turbó is sőt a 170 le-ős GT is ua csak a motor vezérlő más, a 150le vége az 56-nak már az 59 cuccaiból épül más a cikkszám de pl a turbó még is ugyan az :P
Hardy2014-02-12 12:02:14 // 25890
Érdeklődnék meg tudja valaki mondani mi a különbség a két diesel, 937 A 4000, illetve a
192 A 5000 motorok között azon kívül, hogy az egyik 126 a másik 140 lóerő? Csak szoftver
vagy van valami más is?
192 A 5000 motorok között azon kívül, hogy az egyik 126 a másik 140 lóerő? Csak szoftver
vagy van valami más is?
WarbiRunner (Gyuri)2014-02-12 11:04:45 // 25889
Elég jól utánnanéztem ennek, hogy tudjam mik a lehetőségek. Az van, hogy a kettőstömegű megért pár frissítést 98 óta. Már a 115 lovasé más cikkszámú lett (ePer szerint), aztán 2003 körül is újítottak, újabb cikkszám.
A 105 lovasé elvileg ugyanakkora lendkerék mint az újabbak, csak valószínű puhább rugókkal és kisebb átmérőjű kuplunggal. Gyárilag. A gond ott kezdődik, hogy katyvasz van az alkatrész kereskedőknél, hogy mi mibe való.
Vezettem Jorjie autóját, amiben még gyári, eredeti lendkerék lehet. Halkabb, simább hangja van, főleg 2000-3000 közt.
Szerintem simán lehet attól, hogy az enyémben nem a belevaló lendkerék volt és most sem az van. Most halkabb lett az enyém is, de nincs olyan mint a Zsoltié, benne maradt egy kis boxerhang még mindíg. És ugyanúgy ránt a műszerfal indításkor, leálláskor.
Egy Ford specialista ismerős próbált többféle lendkerék kombinációt Fordokon, próbálta kikísérletezni, hogy mire mi megy fel. Ő azt mondta, hogy nagyon sokat változtat a motor járásán. Volt olyan kombináció amivel "össze vissza dadogott" a motor.
Szóval ha ez igaz, akkor a 150 lovas lendkerék is kompromisszum. Előnye, hogy ha gyári a darab, tényleg átviszi a nyomatékot chippelt motornál is. Ez azért nagy élmény nekem 100e végigkínlódott km után. Hátránya, hogy főleg hidegen enyhe boxerhangja lesz a gépnek, és hangosabb 2000 1/p környékén.
A hangosabb járás persze mással is összefügghet (motortartó, motor állapota, bármi), szóval nem abszolút a konklúzió.
Lényeg, hogy most jó a gép, mondhatni tökéletes állapotú.. És azt látom, hogy minél több u.gy. alkatrészt kiszórok belőle, annál jobb lesz. :-)
A 105 lovasé elvileg ugyanakkora lendkerék mint az újabbak, csak valószínű puhább rugókkal és kisebb átmérőjű kuplunggal. Gyárilag. A gond ott kezdődik, hogy katyvasz van az alkatrész kereskedőknél, hogy mi mibe való.
Vezettem Jorjie autóját, amiben még gyári, eredeti lendkerék lehet. Halkabb, simább hangja van, főleg 2000-3000 közt.
Szerintem simán lehet attól, hogy az enyémben nem a belevaló lendkerék volt és most sem az van. Most halkabb lett az enyém is, de nincs olyan mint a Zsoltié, benne maradt egy kis boxerhang még mindíg. És ugyanúgy ránt a műszerfal indításkor, leálláskor.
Egy Ford specialista ismerős próbált többféle lendkerék kombinációt Fordokon, próbálta kikísérletezni, hogy mire mi megy fel. Ő azt mondta, hogy nagyon sokat változtat a motor járásán. Volt olyan kombináció amivel "össze vissza dadogott" a motor.
Szóval ha ez igaz, akkor a 150 lovas lendkerék is kompromisszum. Előnye, hogy ha gyári a darab, tényleg átviszi a nyomatékot chippelt motornál is. Ez azért nagy élmény nekem 100e végigkínlódott km után. Hátránya, hogy főleg hidegen enyhe boxerhangja lesz a gépnek, és hangosabb 2000 1/p környékén.
A hangosabb járás persze mással is összefügghet (motortartó, motor állapota, bármi), szóval nem abszolút a konklúzió.
Lényeg, hogy most jó a gép, mondhatni tökéletes állapotú.. És azt látom, hogy minél több u.gy. alkatrészt kiszórok belőle, annál jobb lesz. :-)
gecsa2014-02-11 16:17:16 // 25888
ezt jó tudni... :)
WarbiRunner (Gyuri)2014-02-10 12:18:13 // 25887
Jövő héten kipróbálom, még friss a dolog, 20km- t mentem azóta összesen. A Td-ben vannak a gyerekűlések, és lusta vagyok pakolászni egyik autóból a másikba. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2014-02-09 15:13:41 // 25886
Úgy, hogy nem nagyobb. Sőt mint kiderült, már a 150 lovasé volt benne. Plug n play...
Selmak2014-02-07 19:30:51 // 25885
Hogy sikerült belerakni a nagyobb lendkereket?
GTPeti2014-02-07 18:12:35 // 25884
Ha pályán mész mondjuk 140-nel és "hirtelen" kinyomod a kuplungot, akkor nálad is "megrázza" (vagy inkább meglöki, mert csak egyszer történik) kicsit a kasztnit?
WarbiRunner (Gyuri)2014-02-07 17:02:02 // 25883
Véégre kész az autóm. És egész hihetetlen, de átviszi a nyomatékot :-) Ökör mód letaposhatom 4-esben 1600-nál, nem remeg, nem csúszik, hanem elindul. A kuplungom normális helyen fog, a pedál pedig olyan könnyen műkszik mint még sose. Egy alap remegés maradt benne, szerinem ez pont az ami a 150 lovas lendkerék gyáritól eltérő karaktere miatt van.
A váltások most először puhák, nyeklés-nyaklás mentesek. Hogy meddig, nem tudom, remélem ilyen marad sokáig. És egy dolog van amit sosem éreztem a felújított lendkeréknél: 2-es nagy gázas gyorsítás után váltáskor érződik ahogy tompít a lendkerék. Kicsit megeszi a nyomatékot, de nem dübben a kuplung. Vagyis csillapít a lendkerék. Ilyet nekem eddig nem csinált.
Szóval eddig jó.
A váltások most először puhák, nyeklés-nyaklás mentesek. Hogy meddig, nem tudom, remélem ilyen marad sokáig. És egy dolog van amit sosem éreztem a felújított lendkeréknél: 2-es nagy gázas gyorsítás után váltáskor érződik ahogy tompít a lendkerék. Kicsit megeszi a nyomatékot, de nem dübben a kuplung. Vagyis csillapít a lendkerék. Ilyet nekem eddig nem csinált.
Szóval eddig jó.
gecsa2014-02-07 13:09:55 // 25882
én is rövidtávozok sokat (9km/út), de ennyire nem ugrott meg, pedig itt még hóhelyzet, meg -15 is volt.. ott lesz még valami más is..
B.László2014-02-06 21:43:29 // 25881
Sziasztok lenne 1 kis gondom.
A jelenség pedig, enyhén megnőtt a fogyasztásom 12l és 117 km.
A mutatóm kifeküdt ... Rövidtávon használom most volt benne 60 km hosszú is.
A rövid táv pedig 12 km oda vissza . A hidegben mindig járt kb 5 perceket h melegedjen kicsit .. de nem hiszem h a hidegnek tudható be ez a +3l, szar lmm is kb 7l volt nem óvatosan járva, most meg ugyan ezen a távon 12l /170 km óvatosan!
Ötlet valakinek ?
A jelenség pedig, enyhén megnőtt a fogyasztásom 12l és 117 km.
A mutatóm kifeküdt ... Rövidtávon használom most volt benne 60 km hosszú is.
A rövid táv pedig 12 km oda vissza . A hidegben mindig járt kb 5 perceket h melegedjen kicsit .. de nem hiszem h a hidegnek tudható be ez a +3l, szar lmm is kb 7l volt nem óvatosan járva, most meg ugyan ezen a távon 12l /170 km óvatosan!
Ötlet valakinek ?
Liquid2014-02-06 11:18:18 // 25880
Igen náluk, kb 50e volt /db ki-be szereléssel cak-pak
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-06 10:18:14 // 25879
Internetes diesel? Mennyi volt darabja?
Liquid2014-02-06 09:08:49 // 25878
felújítás
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-06 07:45:49 // 25877
Nekem is kormolt egr ledugózás előtt, azóta nem. Nem tudom szerencsétlen 59 el mi volt de az agyon tuningolt kormos ww térden állva könyörögtek volna neki a receptért :) Injektorokat cseréltél vagy felújítás ?
.......................2014-02-05 22:50:02 // 25876
Nézd meg az injektorok ,és a rail nyomás szabályzó elektromos érintkezését
Liquid2014-02-05 22:46:46 // 25875
az injektorok rendbetétele előtt nagy gázra durván kormolt, de azé nem volt egy Kamaz :)
koli2014-02-05 22:38:36 // 25874
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Van nekem egy kevesett futott 159 1.9jtdM 16v 150le. Hidegen szépen indul, de ha bemelegszik 90 fokra és újraindítom olyan mintha nem menne minden henger, zakatolva jár alapjáraton. Ha lehűl a motor ismét minden ok. Az EGR szelepet már ledugóztam, de nem lett jobb. Segítséget előre is köszönöm!
A segítségeteket szeretném kérni! Van nekem egy kevesett futott 159 1.9jtdM 16v 150le. Hidegen szépen indul, de ha bemelegszik 90 fokra és újraindítom olyan mintha nem menne minden henger, zakatolva jár alapjáraton. Ha lehűl a motor ismét minden ok. Az EGR szelepet már ledugóztam, de nem lett jobb. Segítséget előre is köszönöm!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-05 21:52:52 // 25873
Szerintem te így a garázsból sem jártál volna ki. Nem túlzok tényleg rettentő gáz volt hogy egy szép alfa úgy füstöl mint egy kamaz :)
Liquid2014-02-05 21:48:51 // 25872
Júniusban még simán lehettem volna, de utána már nem :)
'''''2014-02-05 21:41:07 // 25871
Szerintem te voltál csak a nagy füsttől sw-nek nézett. :-)
Liquid2014-02-05 21:38:27 // 25870
na akkor az nem én voltam :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-02-05 19:06:13 // 25869
Kg 2 hónapja Győrben egy 2.4 m jet 159 sw hasonló eseményt produkált. pedig az nem is nagyon nyomta neki de szégyen volt az autó, a színét nem lehetett meg határozni mert csak hátulját láttam de az fekete volt a többi valami világos lehetett.
mizooo2014-02-05 18:06:19 // 25868
Ma ment előttem a főúton egy Fosvágengóf 2 előzgetett szépen a koma, akkora kormot csinált, hogy harapni lehetett. Mondtam magamban ok, hogy no smoke no fun de ez durva közúton először meglepődsz utána röhögőgörcsöt kapsz csak az ilyenen.
alfa1472014-02-05 16:44:37 // 25867
Nekem nem füstöl meg hamar ki pörög! De 2800 fordulat a max neki!Szerintem vmi Electronica szivat!
droberto2014-02-05 16:24:07 // 25866
Sorry, pedig letekertem csak a Karottánál leragadtam. :)
gecsa2014-02-05 16:08:46 // 25865
25847 hsz... le vagy maradva! :D
Gyula1472014-02-05 16:02:49 // 25864
Ugyanezt nyögöm most...nekem még van olyan jelenség is hogy lepadlózod és úgy forog ki mint egy L50es ifa:) és csak kormol..és zsenge a gázreakció...majd elhagyja akár hónapokra is...tavaly vettem új bosch llm-et..de már gyanakszom arra is hogy kokszos a turbo és kivégezte ezt a lmm-et is...ma turbo ugrik le tisztíttatásra egr meg le lesz dugózva
droberto2014-02-05 15:47:35 // 25863
Ők négyen tudják mi a dörgés, az ő cikkeik a legélvezetesebbek. :)
Egyébként ha már TC és dízelmánia, akkor:
Benzinest? Hülye vagy?
Egyébként ha már TC és dízelmánia, akkor:
Benzinest? Hülye vagy?
alfa1472014-02-04 21:51:47 // 25862
Üzemanyag hőmérséklet érzékelő A áramkör! Helyesbítve!
alfa1472014-02-04 21:41:45 // 25861
Üdv mindenki!Szeretnék segítséget kérni tőletek!Van egy kis gond a kocsimmal!alfa 147 1.9jtd 8v!Az a baj vele hogy 2800fordulat fölé nem akar menni!Valami le tilt!Rá raktam hiba kód olvasóra és p0180 a hiba!Jelentése: üzemanyag hőmérséklet érdeklő A áram kör.Azt szeretném kérdezni tőletek hogy ennek a hibának van köze hogy nem pörög a kocsi 2800 fordulat fölé vagy nincs??Ha nincs akkor hol keressem a hibát??Válaszokat előre is köszönöm!!
Üdv: alfa 147
Üdv: alfa 147
Mr. Z2014-02-04 20:51:45 // 25860
Igen vályi Pista is a 145-Mito összehasonlításba 145 lelkét és az öreg vasak életérzését próbálta átadni.
DieselManiaco(NagyVad)2014-02-04 20:38:25 // 25859
Na igen meg Ő,a többi nekem nem szimpi..
GTPeti2014-02-04 20:33:21 // 25858
Szerintem a többi TC-s is jófej nem csak Karotta. Winkler, Pista, Csikós jó arcok. :)
Csaba2014-02-04 19:54:30 // 25857
Meg Vályi Pistának is Alfája van.
'''''2014-02-04 19:47:31 // 25856
Eddig amit láttam tőlük abban mindig elismerően szóltak mindketten az olasz vasakról.
Viszont alfa találkozón készített riportot vagy tesztet még nem láttam.Tényleg meg kéne hívni őket egyszer egy talira ahol esetleg még gyorsulgatni is tudnának.
Viszont alfa találkozón készített riportot vagy tesztet még nem láttam.Tényleg meg kéne hívni őket egyszer egy talira ahol esetleg még gyorsulgatni is tudnának.
Mr. Z2014-02-04 19:21:17 // 25855
mert karotta Alfás :) de amúgy én Winkler könyvét olvastam az olasz vasakról mindig elismerően szólt
DieselManiaco(NagyVad)2014-02-04 19:12:08 // 25854
ő szereti az olaszokat,asszem egy párszor mondta is meg amikor olyat tesztelt látni is rajta,volt 145 QV-je is..
'''''2014-02-04 19:09:33 // 25853
Mintha azt hallottam volna,hogy egy 59-est vett.1.9 dízelt.
Online tag
0
Vendég0
515