Wickey2006-10-28 21:21:16 // 17891
1000x annyit dolgozik mint én? Hááát....
de tudod mit? Vállalom. Az ő fizetéséért :-)
Wickey2006-10-28 21:20:11 // 17890
sztem nagyjából pont lesz@rja hogy mennyit költ üzemanyagra. :-)
Lehet a hormonzavaros porontyának a heti zsebpénze több, mint amennyit itt a háztömb lakói egy évben bengára költenek :-)))
Xixo2006-10-28 20:44:44 // 17889
Nem kizárt, hogy van egy shell kártyája, amivel annyit tankol, amennyit csak akar!! :-))
Satti2006-10-28 20:41:55 // 17888
Gondolom,MS is kapott érte,egy kis nyugdíj kiegészítést:-))
Xixo2006-10-28 20:35:37 // 17887
Pont az ő oldalukon találtam... :-))
Satti2006-10-28 20:34:11 // 17886
Inkább,amolyan szürke eminenciásként tudnám elképzelni később a Ferrarinál.
Satti2006-10-28 20:27:33 // 17885
Ezek jópofák,meg nem rossz reklám a Shellnek.
Xixo2006-10-28 20:22:28 // 17884
Xixo2006-10-28 20:21:40 // 17882
Xixo2006-10-28 18:37:18 // 17881
Azt is mondta, hogy már fizikailag nem bírta annyira. kétszer-háromszor annyit edzett, mint előtte, hogy formába legyen.
De két, három év múlva tutter, hogy visszatér a csapatvezetésbe. És ha valaki, akkor Ő pont az az ember, aki össze tudja majd tartani a csapatot. De addig pihenni fog csak szerintem. Így messziről könnyünek tűnhet egy pilóta élete, de szerintem 1000x többet dolgoznak, mint bármelyikünk!!
Apacs2006-10-28 11:51:36 // 17880
Nem várta meg amíg a csapaton belül valaki legyőzi. A F1-hez 40 felé már túl sokat kopnak a reflexek...pihen 1 kicsit és reméljük Todt helyébe lép, bár nagy pilótából ritkán válik jó csapatvezető (lásd Prost,Lauda)
Mike.2006-10-28 07:19:24 // 17879
Szerintem is hamarosan ott lehet majd látni valahol a boxban.
Akkor meg nem értem miért hagyta abba a versenyzést. Ugyanis azt mondta nincs elég idő a családjára. Csapatvezetőként sem lenne több. Szerintem.
Don Gombóc2006-10-28 06:26:18 // 17878
Majd ne csodálkozz ha Sumákot ott látod a boxban jövőre mint vezetőt. Ő tudja azt egyedül megtenni ha elbasz valamit a pilóta, hogy figyelj öcsém most megmutatom hogy kell csinálni. :))
Mike.2006-10-27 18:34:02 // 17877
Csak apróságot tévedtem. A lényeg, hogy megy minden vezető. Így szerintem kicsit vissza esik egy ideig a fejlődés.
Mike.2006-10-27 18:25:13 // 17875
Én úgy tudom, hogy Todt sem marad a csapat vezetője. Valami más főnöki posztot kap és így marad a Ferrarinál. Sőt az egyik főmérnök is lelép. Talán aki a kasztniért felelős!?
Na majd jön valaki hozzáértő és megmondja a tutit! :-)
Satti2006-10-27 15:26:37 // 17874
Todt marad,csak Brawn megy el,mondjuk az várható is volt,hogy MS-el együtt,Ő is távozik,mert annak idején is Vele jött a Ferrarihoz.
Inner Circle2006-10-27 14:30:16 // 17873
Miért törném le? Idén is több futam előtt mondtam, hogy tök fölösleges izgulni, úgyis a Ferrari nyer :D
Mike.2006-10-27 14:24:09 // 17872
Szerintem meg most elmegy Todt és Brawn és így szétesek a jó csapat. Ráadásul Kiminek is új minden, meg szoknia kell az egész miliőt és nem tudom, hogy mennyire tudja majd ösztönözni a csapatát. Nem hiába "ice man" a bece neve.
Bár ne lenne majd igazam.
Satti2006-10-27 14:02:41 // 17871
Remélem is ,hogy Kimi végre szárnyalhat egy jó géppel,mert akkor annyit nyer,amennyit csak bír,legalább 7-8 futam győzelem,teljesen reális lehet.
Grando2006-10-27 13:42:30 // 17870
Akkor jövőre lesz dolgod rendesen, hogy letörd a lelkesedésünket. :D
Inner Circle2006-10-27 13:40:03 // 17869
Érdekes. Azzal mondjuk nem értek egyet, hogy Alonso és a Renault 2007-ben félelmetes páros lett volna. Sokkal keményebb dió, mint a Fernando-McLaren vagy a Fisi (Heikki?)-Renault, de egyértelműen a Kimi-Ferrari alatt. Nem Alonso miatt, hanem az új gumikból kifolyólag, ráadásul a Ferrari MÁR MOST IS jobb autó a Renault-nál.
Ha a Ferrari nem b.ssza el a motorját év elején, akkor simán nyernek. Jövőre pedig a jól bejáratott motorral indulnak; úgyhogy ha valakinek lesz esélye már év elején meglépni, kihasználva a többi csapat botladozását, akkor az egy (idei) bridgestone-os lesz. Természetesen a Ferrari esélyesebb, mint a többiek.
Satti2006-10-27 12:53:26 // 17868
Zoli1562006-10-26 21:09:16 // 17867
szerintem ez az év nem volt rossz egyáltalán volt benne izgi nem volt annyira unalmas de ez az én személyes véleményem
Zoli1562006-10-26 21:07:56 // 17866
Szasztok bocsi hogy így közbevágok de akárki akármit mond Sumi a király meg lehet nézni hogy az utolsó versenyen mit művelt leautózott mindenkit ahogy kell hát igen ha valaki tud az tud!!!
Satti2006-10-26 20:59:02 // 17865
De gonosz Vagy!:-)))))
Zsolt1552006-10-26 20:52:57 // 17864
Köszönöm a minősítést!
Ezt írtam:
"... Amikor ezt elfogadták, akkor a Ferrari bízott a Bridigstone-ban, hogy Ők is tudnak majd ilyen összetételű gumit fejleszteni. Az Ő döntésük is benne volt, csak nem jött be. ..."
Azért a Ferrarit nem kell félteni! Ha úgy érezték, akkor az egész mezőnnyel szembe mentek, vagy szavaztak. Ez nem kétharmados törvény, hanem itt minden csapatnak el kell fogadnia a javaslatot.
Tommi2006-10-26 20:46:51 // 17863
Az USA-ban nyertek is :)))))))))))))))))))))))
Zsolt1552006-10-26 20:44:43 // 17862
Sajnos így volt.
A Ferrari Bridgestone párosnak a 2005-s éve volt a mélypont. Rossz döntés volt, amit a szezon teljes egészéban nem tudtak kijavítani.
De, az is benne volt, hogy nyerhetnek.
Satti2006-10-26 20:31:26 // 17860
Satti2006-10-26 20:25:18 // 17859
Az utolsó futam idén is Dél afrikában Kyalamiban lesz, nov. 12.-én.Amennyire tudom,nincs is csak 3 futam az öregfiúknak,tavasszal volt Quatar,nyár végén Silverstone,és majd jön még a fennt említett Dél Afrikai.
Xixo2006-10-26 20:17:29 // 17858
Hát azért a 2005-ös év sem volt túl izgi...
Vagy csak az uncsi, amikor a Ferrari van az élen??
Satti2006-10-26 20:16:05 // 17857
Igen voltak futamok,egyébként bővebben www.gpmasters.com
Willy2006-10-26 20:14:59 // 17856
Szerintem volt(ak) futam(ok). Többet nem tudok mondani én se.
Tommi2006-10-26 20:13:45 // 17855
Tavaly év végén volt az a "F1 öregfiúk" versenye Dél-Afrikában és arról volt szó, hogy idén már többversenyes sorozat lesz belőle. Lehet én vagyok figyelmetlen, de lett ebből valami? Mert évközben nem nagyon hallottam semmit erről...
Willy2006-10-26 19:56:53 // 17854
martin-i2006-10-26 19:06:36 // 17853
Renault motor muzikalitása... :-)
hallgassátok végig! :)
Inner Circle2006-10-26 15:55:26 // 17851
(Egyébként a BMW mondta, hogy Villeneuve szerencsétlen, és év közepétől már nem is foglalkoztatják tovább, hanem már Kubica fejlesztésére koncetrálnak.)
mesa2006-10-26 15:25:45 // 17850
Elképzelhető.
Egyébként ők mondták, hogy a futóműgeometria szerncsétlen, és év közepétől már nem is fejlesztik tovább, hanem már a 248 F1 fejlesztésére koncetrálnak.
Inner Circle2006-10-26 14:26:01 // 17849
Ilyen szinten már nem értek hozzá, hogy az aero vagy a futómű ette-e a gumit. Végeredményben mindegy, lehetett akár a benzintank is :-) Akárhogy is, a 2004-es szabályokra kihegyezett autó 2005-ben hátrányban volt.
Utólag persze hülyeség elgondolkozni azon, hogy "mi lett volna, ha...", de akár az is lehet hogy ha a Bridgestone és a Ferrari nem forr olyan félelmetes egységbe 2004-ben és mondjuk épp csak nyeri a VB-t, akkor a teljes 2004-es fejlesztésük nem a gumizabálás irányába megy el, és 2005 elején olyan autó + gumijuk van, amivel teljesen versenyképesek lehettek volna.
mesa2006-10-26 14:25:40 // 17848
Egyébként itt a szabálykönyv, persze ebben nincs szó az előzéskor ildomos előzékenységről, hiszen azt csak a versenyzők egymás közti megállapodásán alapszik, de annak nem tudom mi a hivatalos címe :(
Minden esetre azért is érdemes átlapozni, mert olyan büntetés, amit MS-nek adtak Monacoban, egyáltalán nem létezik!!!
Ha már VB-elcsalás valamikor felmerült, valahol...
mesa2006-10-26 14:10:01 // 17846
Nem állítottam, hogy nem. Persze, aljasul kihasználták a vezető pozíciójukat.
Ez az egész vita részemről abból ered, hogy az a nem igaz, hogy őszintén bólogatva ment volna bele 2004-ben a Ferrari, hogy ne legyen gumicsere. :)
A feltételezésed pedig azért sántít a Ferrari esetében, mert nem a kasztnival voltak gondok, hanem a futómű ette a gumit, ezért kerültek hátrányba.
Aldo Costa és Rory Byrne együtt tervezte azt a kocsit, csak több teret kapott Costa. Szóval a motor, a kasztni elégséges lett volna egy jutómű geometriával, jó gumikeverékkel!
Erhard 242 (Pure Energy)2006-10-26 14:07:15 // 17845
"Megmondom őszintén: nem tetszik, hogy a Renault még most, két világbajnoki címével a zsebében is az állítólagos manipulációkról kárpál, mint a felháborodott honpolgár, aki arany Rolexével hadonászva követeli az elmaradt munkanélküli segélyt, miután kiszállt vadiújan csillogó Mercedes-éből. Igen, akadtak vitatható büntetések, csakhogy mindkét oldalon - gondoljunk Michael nevetséges hungaroringi 2 másodpercére. A Ferrari mégsem panaszkodott miatta. Amikor az 1998-as Brazil Nagydíjon a sportfelügyelők a Ferrari nyomására betiltották a McLaren extra fékpedálját, amit pedig az FIA Technikai Szakosztálya korábban szabályosnak minősített, Ron Dennis nem tépte a haját hónapokig, és nem szónokolt még az év végén is égbekiáltó sérelmekről (az az eset egyébként nagyban hasonlított a lengéscsillapító-ügyre, illetve inkább fordítottjára). Az ilyesmi egyszerűen nem méltó, a Renault mégis minden alkalmat megragadott, hogy a nyilvánosság előtt pocskondiázza az FIA-t és közvetve a Ferrarirt, és ezzel jóelőre bebiztosítsa magát egy megfelelő ürüggyel, ha esetleg elveszítené a világbajnokságot. Olyan volt az egész, mintha a magyar politikusokat hallgatnám: rémálom. Miért kell feltétlenül bemocskolni egymást?"
hja érdekes
Inner Circle2006-10-26 13:59:34 // 17844
"Renault + MS"
Nocsak, te már tudsz valamit arról, hogy Mihály mégse vonul vissza? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2006-10-26 13:59:12 // 17843
Na de most tényleg....
Ti azt hiszitek van igazságos menet a földön?
Ébresztő itt minden a pénzről szól!!!
Sumi bácsi most zsebelte volna be a 9. világbanoki címét már nem is létezne a f1, mert senki nem nézné.
Az élet is erről szól, ki hogyan tud helyezkedni, nyalni, cipőretérdelni, kurlválkodni.... de ezért is izgalmas, mert nem egyhangú :))))))
mesa2006-10-26 13:57:42 // 17842
nem. félre értetted.
Nem állítottam, hogy a BS szar esőben, azt sem hogy a Michelin jobb.
Épp ellenkezőlegm, azt mondom, hogy a nagy esőben a Michelin volt a jobb, a száradáskor azonban már a Bridgestone.
Ha még így sem lenne világos itt egy kis táblázat:
Ferrari + BS :
-kis eső = zsír király
-nagy eső = felejtős
Renault + MS :
-kis eső = felejtős
-nagy eső = zsír király
Mindkét esetben valamikor rosszabbul teljesít az autó. ezt nem lehet a tervezés hiányosságára fogni, egyértelműen gumi.
Online tag
0
Vendég0
384
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas