Blacky2005-07-10 13:43:47 // 2379
Sumi, Sumi...
10?:((
GEORGE2005-07-10 13:41:50 // 2378
Szevasztok!
Midjárt kezdőik a mai F1!! :-))))
Nem láttam az edzést a Sumi csak 10.???
Jó lesz az, ha meglesz a VB harmadik akkor én happy vagyok. :)
feszti2005-07-10 11:23:29 // 2376
Hááááát.... nem vagyunk túl jó helyken, de fő a bizalom :)))
feszti2005-07-10 11:05:55 // 2374
Halihó megjöttem :))
Mi a mai rajtfelállás??
Tom122005-07-10 11:03:00 // 2373
Szerintem sem ártana, ha megint nem csak 2 csapat lenne igazából versenyben... /...vagy egy...:)/
Button szerintem csak a helyszin miatt van ott ahol van, kevés benyával.
Azé a Merga megint produkált valamit. Kiváncsi leszek a mai futamra. MS-t Kimi le fogja tolni Alonso ellép és nyer. Ferrari nélkül dög unalom ez az F1. :)))
Tom122005-07-09 15:15:04 // 2370
Nagyot ment az első három! Érdekes versenynek ígérkezik...
Tom122005-07-09 13:54:13 // 2369
Még lehet fogadni!!!!! Nem csinálunk egy "magán F1-es fogadós játékot" itt az AA-n?
Tom122005-07-09 13:51:16 // 2368
Úgy bizony, de bemelegítőnek a "mi szempontunkból" , azért nincs túl nagy jelentősége, mert csak további találgatásokra ad okot...:)
12:00-kor pedig bemelegítés, volt. Minnyá kezdődik az időmérő. :)
Tom122005-07-09 13:00:11 // 2366
Csak szólok, hogy ma 14.00 időmérő !
A mérnökök munkajáa annyit ér amennyire az használható. A használhatóságot pedig a pilóták döntik el. A rajzasztal és a szimuláció soha nem lesz ua. mint a valóság.
55 évvel ezelőtt az első F1 futamon, nyert Nino egy Alfa Romeo-val. Majd utána még 3 versenyt.
zolee1452005-07-08 16:19:17 // 2363
ááá, az öreg Börni ezt nálam sokkal jobban csinálja! :)))
zolee1452005-07-08 16:15:30 // 2362
nagyon sokat számít hogy egy pilóta mennyire pontosan tudja elmondani, hogy melyik kanyarban hogyan viselkedik a gép, és hogy szeretné ha viselkedne. Az viszont a jó mérnökön múlik mennyire tudja ezt megoldani a beállításoknál.
ezért csapatmunka. A pilóta nem tekergeti a csavarokat, a mérnök meg nem teszteli a kocsit. Eért volt jó pl Zsoltinak, hogy elég sok nyelven beszél, mert az sem mindegy (persze önmagában nem elég)
zolee1452005-07-08 15:09:27 // 2361
azt nem gondolom, hogy szándékosan elrontanak egy autót, de azonos iskolát végzett emberek közt van jobb, és rosszabb szakember. Ha mondjuk a Ferrarinál van (hasra ütök) 60 ember, abból a legjobb 50 MS autóján dolgozna, a gyengébb 10 RB autóján akkor annak az lenne az eredménye, hogy RB-nek lennének technikai gondjai, MS-nek meg a 2001-es német nagdíj óta egy sem. Sőt, talán valami hasonló már történt is :)))
BF1562005-07-08 14:58:58 // 2360
Vezetéshez a pilota, az beállításhoz a mérnökök értenek!!!
SKrisz2005-07-08 14:48:57 // 2359
Nem gondolok semmit, de a mérnök vezeti és teszi be a kanyarba az autót, vagy a pilóta, sok-sok évnyi verseny és pályatapasztalatal...?
BF1562005-07-08 14:40:38 // 2358
Tesztpilóták adat gyüjtésre vannak!!! És az sem árt ha tudnak verseny tempóban közlekedni:)
BF1562005-07-08 14:39:38 // 2357
Azt azért te sem gondolod, hogy jobban ért az autóhoz a pilóta, mint 40 mérnök!!!
SKrisz2005-07-08 14:06:31 // 2356
Ebben azért ne legyünk ennyire biztosak! Ha a mérnökök ilyen okosak, akkor a tesztpilóták minek dolgoznak?:))
BF1562005-07-08 13:28:45 // 2355
Mérnökök mondják meg a pilótának hogy hol mit akarjon és mi nem jó!
Pilóta képességén múlik mennyire tudja ezeket használmi!
SKrisz2005-07-08 12:46:18 // 2354
Ebben igazad van. A gumikopás nag ymértékben befolyásolja a z autó beállítása. Az pedig megint nagy mértékben befolyásolja a pilóta "képessége", hogy menniyre tud együtt élni az autóval, meg tudja mondani a mérnökének, hogy mikor, hol, mi az, ami nem jó...
Inner Circle2005-07-08 11:55:05 // 2353
Nem értem, miről beszélsz.
Inner Circle2005-07-08 11:53:55 // 2352
Meg persze más beállításokkal is mennek, az is lehet hogy más keveréken (Sepangban pl. Barrichello bevállalta a lágyabb keveréket, nem is bírta végig a cuccos). Megint csak Monacót mondom, a Renault sz.rrá kopott Michelinjeit, ugyanakkor a többi csapat remekül meg tudta kímélni őket.
SKrisz2005-07-08 10:13:32 // 2351
Erről már többször volt szó. MS mondjuk úgy "lágyabban" használja a kanyarvételnél az autót, Rubinyó meg berántja a kanyarba és a végelszámolásnál ez ezt eredményezi. Ennyi a különbség a két stílus között!:)
:))))) Neeeeeeeeeeeem MS jobb gumikat kapott RB meg szarokat mert MS-el kivételeznek ! :))))
Apacs2005-07-08 00:03:48 // 2348
Ha a feltételezésed igaz lenne Irvine-al és nam akarták, hogy világbajnok legyen, akkor Salo nem adta volna át a vezetést németeknél, valamint a maláj nagydíjon Schumi sem engedte volna el szerintem....tényleg több müszaki hibája volt Irvine-nak, de nem volt látványosan több és ez előfordulhat abból is, hogy nem vigyázott anyira az autóra. Erröl jut eszembe figyelte valaki az USA nagydíj végén a 2 ferrari gumijai között a különbséget. Lehetett látni a végén Rubensé sokkal jobban el volt kopva. Úgy sejtem egyforma keveréket használtak, gondolom a vezetési stílus különbsége miatt volt különbség.
A Ferrari lenne a 4.?
Addig amíg nincs konkrét info addig szerintem max. feltételezés lehet amit írsz. Ami nem baj mert van miről írni. Akár az egyik akár a másik oldalról beszélünk. Persze nem zörög a paraszt ....
Inner Circle2005-07-07 15:52:39 // 2345
Tagadom én hogy MS a legeredményesebb, vagy azt hogy ő nyert a legnagyobb fölénnyel, vagy bármi ilyesmit? Nade a cikk nem szól száz más dologról, (legfőképp arról hogy a Ferrari talán kiemelkedőbb a történelem csapatai között, mint Schumacher a történelem pilótái között).
Inner Circle2005-07-07 15:50:02 // 2344
Nem, én se hiszem hogy szándékos, mint ahogy azt se hiszem hogy a Renault szándékosan b.sztatja idén Fisichellát. De a fenébe is, Fisichellának valahogy MINDIG elb.szódik valami, míg Alonsónak SOSEM! Őszintén mondom, kész őrültség feltételezni hogy Fisico pechszériája szándékos, hiszen ehhez a Renault-nak semmiféle érdeke nem fűződik - de ugyanolyan képtelenség azt feltétezni hogy véletlen, nem? Hát lehet véletlen, hogy eddig összesen EGY tiszta versenye volt? Mennyi ennek az esélye? Ugyanez van Irvine-nál. Alapvetően ostobaság hogy szándékos lenne (hiszen még ha igaz is lenne a szerződéses sztori, lett volna jobb módja annak hogy Irvine-t hátrébb sorolják!), de valahogy mégis arrafele mutat minden jel.
1. Benne van 1950
2. Benne van 1-2-3
3. Benne van Juan Manuel Fangio
4. Ide mi jön?
És azért mert 1x megtörtént rögtön szándékosnak kell minősíteni az esetet .....
Inner Circle2005-07-07 15:41:11 // 2341
Nem, Alonso és Raikönnen az Isten (Mihály) ostorai! :D
Inner Circle2005-07-07 15:40:27 // 2340
Ja és ha sorra venném hogy ebben a szövegben mi minden van, aminek mi soha nem mondtunk ellent és te most rámondtad hogy mi márpedig letagadjuk, hát begörcsölne a kezed mire leírnád a sok Mea Culpát :P
Mint tudjuk Attila az istenek ostora. ;)
Inner Circle2005-07-07 15:35:52 // 2338
Ezt "Sajnálom IC, nem tudok ilyet mondani, tényleg elgondolkodtató!"-nak veszem. Jó a rövidítési algoritmusod :P
Inner Circle2005-07-07 15:35:15 // 2337
Szólíthatunk a jövőben Istelen-nek? :P
Mert a sofőrök szokta focizni is. S mint tudjunk ott minden a sportról szól ..... ott is.
Ezt találtam ma a Formula1.com-on.
"Since the Formula One World Championship began in 1950 the title has been won by 27 different drivers, 13 of whom won more than one championship. Of the multiple champions the most prolific was Juan Manuel Fangio, whose record of five titles stood for five decades until it was eclipsed by the most dominant driver in Formula One history. If Michael Schumacher's record of seven championships is ever surpassed the one most likely to do it is the superstar himself. No other driver has been so clearly superior to his contemporaries and Schumacher shows no signs of slowing down. But as zolee145 and InnerCircle said on cuoresportivo.hu the whole story is not true and it was an imagination."
Távirányítóval meggyújtották a vasat? A szemetek.
SKrisz2005-07-07 15:14:14 // 2331
IC!
az előző neked is szól... szeinted tényleg erről szól a történet? Mindesetre szép sztorit hoztál össze!:)
SKrisz2005-07-07 15:12:34 // 2330
AZért ezt te sem gondolhatod komolyan...