Fórum >> Egyebek >> Forma-1

2005-07-14 13:43:06 // 2579
Csak az a baj míg régen ritkaság volt a szabálymódosítás ma már minden éveben van így kevés idejük marad a fejlődésre. Azért kérdeztem mi lesz még változtatva jövőre mert együttesen lehet, hogy lassulni fognak.
2005-07-14 13:40:09 // 2578
Esetleg SMS-ben hozzá szólhatnál a vitához. Halesz addigra le is tudná kódolni. :)) Már látom ahogy a futam után telefonon egyeztetsz zolee145-el, hogy mit is írjatok ..... :))) Persze ez csak just a joe akarom mondani joke. Jó pihenést természetesen, gyomorsavra vigyázni ! :)
joe752005-07-14 13:37:56 // 2577
Az a baj veled hogy bedőlsz az ilyen baromságoknak! :PPPP
joe752005-07-14 13:36:56 // 2576
Valamelyest biztos lassulni fognak, de pár év alatt utolérik magukat. Ez így szokott lenni. Biztos emlékszel amikor a nyomtáv szélességét csökkentették hogy lassítsák a kocsikat. Végül is a kanyar sebesség csökkent, viszont a végsebesség a kedvezőbb légellenállás miatt nőtt nem is kicsit. Így a nagy lassításnak az lett az eredménye hogy elötte sosem látott végsebességeket értek el. Monzában bőven 360 km/h fölött.:)
2005-07-14 13:34:49 // 2575
Kötelező pohártartóba helyezni az itókát. :) Dopping kizárva. :)
Inner Circle2005-07-14 13:34:39 // 2574
A pangás olyan szintre jutott, hogy már többször egyetértünk :DDD Vasárnaptól nyaralni megyek, ha minden igaz csak egy futamról fogok lemaradni, de valami Tisza-parti kocsmában azt is megpróbálom majd megnézni :)
Inner Circle2005-07-14 13:33:27 // 2573
Tényleg, most hogy mondod, rájöttem hogy Joe-nak azért a mániája a boxból leszabályozott fordulatszám, mert ha jól emlékszem ő is túlpörgette az autóját 255-ször :DDD
2005-07-14 13:32:39 // 2572
Ezért furcsálom én is. Nyilvánt ezt tudták előre a FIA-nal is. Pangósabb időszak, retró korszakát éli a forum is. :)
zolee1452005-07-14 13:32:39 // 2571
már régen nem tudom követni az aktuális változásokat... gondolom a hátsó szárny függőleges terelőlapjait meghosszabítják 1m-esre, beiktatnak még 2 barázdát a gumikba, a motornak 4 hétvéget kell kibírni, kedden el kell dönteni milyen gumival mennek a hétvégén, betiltják az összes elektronikát, még a hátsó lámpának is petróleummal kell működni, 5 fokozatú "H" váltó, ami persze szinkronizálatlan (dupla kupplung), elöl-hátul dobfék, viccet félre téve tényleg nem tudom, és már lassan nem is fog érdekelni. Leülök a tv elé, és nézem a versenyt.
joe752005-07-14 13:25:14 // 2570
Gondoljunk bele, a V8 kissebb, könnyebb, kevesebbet fogyaszt, vagyis egy csomó súlyt megspórolnak amiben a balansztot lehet optimalizálni. Kissebb motorból könnyebb nagyobb LE/liter teljesítményt kihozni mivel kissebbek a surlódási felületek. A 3000 V10 esetében ugye valahol 300-320 LE/liter volt a jellemző. A 2.4 V8-nál ez az érték biztosan fokozható 350-360 LE/liter értékre, így arányaiban annyival nem lesz gyengébb az új motor mint a régi volt. Azt pedig hogy a teszteken használt autók egyáltalán megfelelnek-e a FIA szabályainak senki sem figyeli. Futottak egy jó kört, csináltak belőle egy hírt amire mindenki felkapja a fejét, és beszélnek róla. Jól jön ez egy pangósabb időszakban.:)
2005-07-14 13:21:15 // 2569
Milyen változtatás lesz még jövőre a V8-on kívül?
zolee1452005-07-14 13:19:28 // 2568
persze lehet ebben egy kis marketing is:)
2005-07-14 13:15:20 // 2567
Asszongya a Gászkony, ha finomra hangoljuk az autót jobbak is lehetünk. :))) Börni, Börni ez sem fog bejönni.
zolee1452005-07-14 13:10:26 // 2566
a haladást lehet lassítani, de megállítani nem! erről szól az F1: hoznak valami marha jó szabályt, ami majd jól lelassítja az autókat, majd szépen hátradőlnek a bőrfoteljaikban, amiből aztán szépen kiszédülnek amikor eljön az első futam, és kiderül, hogy 1-2 mp-vel megint gyorsabbak az autók.
2005-07-14 13:07:37 // 2565
Nos, ha ez így lenne akkor már rég becsukhattam volna boltot. :))) Na de tényleg F1. V8, Toyota, 3mp-al lasabb mint a V10 Ralf-al. Vélemény?
zolee1452005-07-14 13:04:44 // 2564
utálom azokat akik nem adnak mások véleményére! :))) na tényleg megpróbálok ON lenni... szóval ez minden amit az F1-ről mondhatok...:)))
2005-07-14 13:03:06 // 2563
Munkában erre azt szoktam mondani, hogy nem az a feladatom, hogy szeressenek. :)))
zolee1452005-07-14 13:01:30 // 2562
utálom azokat akik kötözködnek! :)))
2005-07-14 12:54:08 // 2561
Kötözködés ON Neked elég sok bajod lehet a világgal. :) Kötözködés OFF
2005-07-14 12:52:52 // 2560
Mosóbenzin? :)))))))))
joe752005-07-14 12:50:25 // 2559
Én nem rég vettem a neten a Limewire pro prigit 18$-ért. Na az megérte.:)
zolee1452005-07-14 12:48:43 // 2558
útálom az olyan progikat amik többe kerülnek mint egy cd ára:))) na nem offolok tovább
joe752005-07-14 12:45:31 // 2557
Az már fizetős. De nem néztem mostanában. Egész már dolgok kötoik le az időmet.....:((
zolee1452005-07-14 12:43:52 // 2556
rosszul látod:))) OFF LFS alpha-ról mit tudsz? az már fizetős móka? ON
joe752005-07-14 12:40:19 // 2555
frigy lesz ebből én már látom.:)))))
2005-07-14 12:39:30 // 2554
Akkor még egy dolog amibe 1@ értünk. Lassan meg is kedvellek. :)))))
zolee1452005-07-14 12:28:55 // 2553
pontosan:)
2005-07-14 12:24:49 // 2552
Mindenki magából indul ki ! Bi bi bííííííííííííííííííííííííííí :)
joe752005-07-14 12:22:36 // 2551
Rohanok! Te meg a dieselesbe! :)
2005-07-14 12:22:16 // 2550
Most nem olvasom vissza ki mikor és hol írta, hogy eltúlozzák. De, hogy elbaszták az TÉNY !!!
2005-07-14 12:20:16 // 2549
Ti didididi. Szolgálati közlemény !!! JOE, NÉZZ MAJD ÁT A MÁRKASZERVIZES TOPIC-BA GARIS FUTÓMŰ ALKATRÉSZEKRŐL VAN SZÓ ! Gondolom érdekel.
2005-07-14 12:17:15 // 2548
2004-ben egyértelműen rosszabb volt a Michelin. Szerintem a szezonzárón sem ÖNERŐBŐL kapták el a Ferrarit, hiszen ahogy írtad már mindegy volt nekik. A Ferrari magasan xart bele mi lesz a végredmény. A gond az, hogy Imola óta Mihály elfelejtett mászni mert mindig ott van egy Trulli. :) Trulli nélkül 1-2 helyett biztosan előrébb lehetett volna Ő is és Kimi is.
zolee1452005-07-14 12:15:29 // 2547
ha szar hírt kapunk a postást haraptatjuk meg a pitbullal :)))
joe752005-07-14 12:14:30 // 2546
de nekem címezted vazze! :)
zolee1452005-07-14 12:13:31 // 2545
a többes szám Ferrari szurkolót jelent, nem konkrétan joe_156 :)
joe752005-07-14 12:11:06 // 2544
Én nem mondtam hogy Indy-t eltúlozták. Inkább egyszerűen elbaszták. sajnálatos, de ez van. Viszont az csak 1 futam, a 19-ből. belefért.
zolee1452005-07-14 12:07:33 // 2543
amikor azt mondja a Michelin, hogy életveszélyes Indyanapolis-ban a gumi, és ne versenyezzenek a Michelines csapatok akkor nem hisztek neki, ááá, csak kamuzik, felfújja a dolgot. ha olyat mond ami nektek tetszik akkor 100%-osan igaza van. Ha a Ferrari Michelinnel menne nem lehetne megverni... hogy lett a veszélyt eltúlzó Michelin főnökből hirtelen az F1 leghitelesebb figurája???:)))
joe752005-07-14 12:06:51 // 2542
Talán 2004-ben nem, de 2003-ban mindenképp! Sírtak is a csapatok rendesen.
Inner Circle2005-07-14 12:04:27 // 2541
Na, ott Düskakárki egyértelműen hazudott! Nem kell érvelnem, a futamok beszélnek helyettem: a Michelinek 2004-ben ÖNERŐBŐL kizárólag a szezonzárón tudták elkapni a Ferrarit, amikor azoknak már teljesen mindegy volt, addig egyértelmű volt a recept: időmérőn jobbak voltak, aztán a futamon egy-két kör után a béka segge alá estek, míg a Bridge egyre jobb és jobb lett, ez tagadhatatlan (emlékszik valaki, hogyan mászott rá Mihály Buttonra Imolában?)... Nem hiszem el, hogy valaki 2004-ben a Michelint tartsa jobbnak...
2005-07-14 11:57:51 // 2540
lsd. 2003.
joe752005-07-14 11:55:37 // 2539
Támadták a csapatok a Michlein-t a Ferrari fölénye miatt, mire a Michlei főnök válasza az volt, "ha a Ferrari is a Mi gumiainkat használná, akkor többé nem lehetne versenyről beszélni" magyarul az hogy néha meg tudták fogni a vörösöket, főleg azért volt mert a Michlein annyival jobb hogy kompenzált valamennyit a többi autó gyengeségéből.
2005-07-14 11:49:36 // 2538
Na azt a hsz-t meg is jelölöm az unokáim számára akik mint azt IC jóindulatúan kívánta III-as szívó Golffal fognak menni a keresztelőre. "De akkor is kitartok a véleményem mellett! " A "csak" típusú válaszra nem lehet mit mondani. :( Természetesen Ők a hibásak mert "háttérszövetségben" mindent ledumáltak.
2005-07-14 11:45:12 // 2537
Javítottam: A királyi többes a csapatokra vonatkozott és nem az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
2005-07-14 11:44:07 // 2536
A királyi többes a csapatokra vonatkozott és az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
2005-07-14 11:40:26 // 2535
Boxkiállások előtt? Mármint a versenyen? Gondold le, milyen jelentősége van a "spórolásnak" ha az időmérő után is odaszolnak, hogy a levezető kört milyen módon tegye meg. Összességében ez a szabály módosítás megrázta a mérnököket minden szempontból. Kicsit fáj, hogy még ki sem heverik a változások okozta sokkot és máris jönnek az új szabályok. De ez most úgy tűnik nem a Ferrari ellen szól .:) Más, Toyota V8. 3mp-el lassabb mint Ralf körideje a V10-el. Muhaha ... :) Még a végén gyorsabb is lesz az F1. :))
Inner Circle2005-07-14 11:39:43 // 2534
Jó, akkor még csak azt áruld el, hogy még ha fel is tesszük hogy Indyben a lehető legmocskosabb módon viselkedtek a Michelines csapatok, akkor is marad a tény hogy ilyen eset még egyetlen se volt az F1 történetében, akkor ebből az egy példából miért következik hogy "nyavalyogni szoktak"? :D
Inner Circle2005-07-14 11:38:01 // 2533
Hát az valóban nagy élmény, mikor bekapcsolják a tím rédió-t, és az ember azt hallja: "Wááássshhhh, kármassshhh dússhhhjú viivásshhhhra ssshhhgenn, ssshhhkenjúdúdet?" Ilyen pillanatokban nem szívesen lennék kommentátor :D
zolee1452005-07-14 11:37:31 // 2532
ebben teljesen igazad van! De akkor is kitartok a véleményem mellett! Ezt a helyzetet a Ferrari és a Bridgestone "háttérszövetsége" idézte elő. Nem kell sírni, tessék tesztelni, korlátozás nélkül, csak úgy "sportszerűen"ahogy az Ferrariéknál menni szokott...:)
2005-07-14 11:36:27 // 2531
Ezt Tőled tanultam: .
Inner Circle2005-07-14 11:36:18 // 2530
Pedig elég jól látszik, hogy spórolnak a vassal a boxkiállások előtt. Az első két körben helyezkednek, aztán beindul a vonat, és a boxkiállásig csak az igazán kínálkozó helyzeteket kóstolják be. (MS ebben igazán nagy mester, a legjellemzőbb talán 2000 Suzuka és 2004 Magny-Cours, de általában véve is jó szokott lenni a Ferrari taktikája. M-C-t azért hoztam fel, mert ott Jean Todt kereken meg is mondta, hogy a taktikát úgy rakták össze hogy MS-nek ne kelljen a pályán megelőznie Alonsót. Csak abban a pár körben nyomta, amikor a taktika miatt kellett.) Kimi az Európa GP-n elég hülye volt, meggyőződésem hogy azt az autót MS az első helyen hozta volna be (ld. 2003 Kanada), de talán még Alonso is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak