Apacs2005-06-21 22:49:05 // 1977
Nem azért , de amerikában soha annyian nem tudták, hogy mi a franc az az F1 mint most. És abban is biztos vagyok, hogy a következő futamot többen fogják nézni mint valaha (jó jó eddig senki nem nézte ott így nem nehéz).....ez is egy reklám még ha negatív is.....
krisz332005-06-21 22:40:26 // 1976
mi az a mekláren szar a lehulottt csilagával :))) meg pusztulatos béjemvék összinte leszek nekem igy tetszene elsö ferrari második harmadik renault,,agy honda :))))) végülis mindegy csak a németek pusztuljanak onnan szerencsére nemrég halottam hogy a ford a csöd szélén áll :))))))))) és a rohadék WWsek is qurvára elszámolták magukat :)))))))))))))))))))))))
Tommi2005-06-21 22:32:29 // 1975
Megmondom őszintén, hogy Bari szvsz erős közepes képességű versenyző... Régóta ott van, Ferrari előtt máshol is volt, de nem igazán ért el átütő sikereket. Nekik egy "hátvéd" kellett és erre a szerepre tökéletesen megfelelt.
Kíváncsi leszek mi lesz jövőre, ha télleg átmegy a BAR-hoz. Ha új versenyző jön a Schumi mellé, azt is másodhegedűsnek kell majd. Ha meg igazak a Kimivel kapcsolatos hírek, akkor Schumi is megy, nem fog vele egy csapatban versenyezni :)
Asszem az egész bagázsnak (Todt, Brawn, Byrne meg még néhány sikerkovácsnak) idén vagy jövőre jár le a szerződése és sokak szerint nem fognak tovább maradni és akkor már nem lesz olyan a csapat, amilyen az elmúlt években volt. De hát ez van, változni fognak az idők :)))
Ha megnézzük a jelenlegi mezőnyt, én a következő évek sikeres csapatainak a McLaren-t (a Williams-t, ha kicsit összeszedi magát), a Renault-ot és a Toyotát tartom, szerintem náluk lesznek világbajnokok, versenyzők közül pedig Kimi, Alonso és esetleg az újoncok közül páran, ha belejönnek a dologba. A Ferrarinál meg attól függ kik fognak jönni-menni a háttéremberek közül, mert szvsz viszonylag könnyebb jó versenyzőt szerződtetni, mint egy fullos autót összerakni.
Ha hülyeségeket beszélek, kössetek belém nyugodtan :)))
Tedi2005-06-21 22:21:46 // 1974
Szegény Bari néha inkább áramot vezetne, mint autót. :) De tényleg. Sokszor eldobja az agyát...
krisz332005-06-21 22:20:49 // 1973
jo de szegény Bari :))
Tommi2005-06-21 22:02:52 // 1972
Szerintem próbálták menteni a menthetőt, mármint az egyéni vb-szempontjából és az a "mindkát autóval érjetek célba" rádióüzenetben azért burkoltan volt szvsz némi csapatutasítás-feeling...
krisz332005-06-21 21:50:33 // 1971
jo de szernitem ha nem intik le beelözte volna Sunyit ,valahol megértem azért,volt rá példa hogy lassitania kellett hogy Sunyi legyen az elsö :))
Tedi2005-06-21 21:45:31 // 1970
Szvsz sok kitárgyalni való nincs rajta, Barinak elszállt az agya és saját magának köszönheti, hogy a fűre került.
krisz332005-06-21 21:42:17 // 1969
Üdv mindenkinek láttom a gumikrol megy a vita de mi a vélemény Sunyi és Bari csatájárol ????????
Tommi2005-06-21 21:39:15 // 1968
Ühüm, ezzel a történek után vitatkoznék :))))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-21 21:30:34 // 1967
Ídézet volt, legalábbis a FigyelőNeten idézőjelbe rakták.
GPti(V6)2005-06-21 21:27:35 // 1966
A keréknyomásról én irtam de nem a kisujjamból szoptam hanem a német rtl-n beszéltek erről amikor Niki Laudát interjuvolták.
SKrisz2005-06-21 21:26:52 // 1965
De azért nem hülye!:)))
Tommi2005-06-21 21:23:05 // 1964
Bernie elég konkrét gyerek, én kinézem belőle :)))
SKrisz2005-06-21 21:20:29 // 1963
A hülyét szószerint mondta? nem hinném...
Tedi2005-06-21 21:18:59 // 1962
Mivan?! :))) nem fogom lefordítani, fent van az a5-hu-n is meg az f1.hu-n is :P :)))
Helyette kapsz ilyet:
Egy coloradói Forma-1-rajongó pert indított a botrányos indianapolisi futam miatt, amelyen a Michelin gumik problémái következtében hét csapat is távol maradt az Egyesült Államok Nagydíjától - írja hirado.hu.
Larry Bowers csalás miatt kezdeményezett bírósági eljárást a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), a Formula One Administration (FOA), a pályát üzemeltető Indianapolis Motorspeedway és a Michelin cég ellen.
A feljelentés kapcsán Max Mosley FIA-elnök kijelentette, hogy valamennyi nézőt kártalanítani kellene.
Több mint 160 ezren látogattak ki a helyszínre, átlagosan 100 dolláros jegyekkel. A Michelinnek és a hét istállónak valamilyen módon ki kell engesztelnie őket - jelentette ki a sportvezető, de a konkrét összegről nem nyilatkozott.
Élesen támadta a francia beszállítót Bernie Ecclestone, az F1 első embere is: "A Michelin hülye volt, mert nem hozott megfelelő tartalékabroncsokat Amerikába."
bb182005-06-21 15:28:21 // 1959
ha esetleg vki leforditaná. pliiiz.
bb182005-06-21 15:27:53 // 1958
kenyeret és cirkuszt a népnek ! / néro /
Az amerikaiak örültek volna a füstölgő gumiknak meg a kicsúszott kocsiknak. Ilyen buták a show kell nekik nem a verseny.
Szerintem Te nem értesz, a GP második mondatára írtam, hogy igen.
vipex2005-06-21 12:38:32 // 1954
A sikán mint mondtam legalább akkora kockázat mint a gumik, legalábbis nálunk sokkal szakértőbb ember ezt itélte meg. A legjobb megoldás az lett volna, hogyha a Michelines csapatok felrakják a jó gumijaikat és megvárják a buntetés, mint a FIA tájékoztatta őket, max az összes pontjukat elvették volna
zolee1452005-06-21 12:37:51 // 1953
srácok!
valaki jó lenne ha valami "biztos" forrásból megerősítené, hogy a Michelinesek lemondtak volna a pontokról!
ha ez így van az sem igazi verseny, de legalább a nézők megkapták volna azt amiért kimentek. Voltam már a Ringen, nem is egyszer, de marhára nem érdekelt maga az eredmény, csak a látvány meg a hang...
ez jobb színben is tüntette volna fel az F1-et: megmaradt volna a cirkusz, és még életveszély sem lett volna.
vipex2005-06-21 12:35:50 // 1952
pls autentikusat Michelin, FIA, hivatalos csapat levél, egy inetrjúban mindent lehet mondani
vipex2005-06-21 12:32:40 // 1951
"Épp ez lett volna a sikánnal is: tétje már nem lett volna a futamnak, de azért megmutatták volna..."
Kivéve ha pár pilóta halára törte volna magát a sikánban, mert nem ismerte, na azt hogy élvezték volna az amerikaiak. Olvasd el Whitening ezzel kapcsolatos észrevételeit.
"Az amerikai közönség biztos marhára élvezte volna, ha éppen a célegyenesben mennek csigatempóban" nem a célegyenesben hanem az ovál kanyarban és nem csigatempóval hanem lasabban mint ahogy ŐK gondolták, sehol nem írták le mennyivel kellene lasabban menni
"tétje már nem lett volna a futamnak" igen elbasztuk vegyük el a másik három csapat összes pontját is, de tényleg ez már abszurd, most gondoj bele mi lenne ha ezentúl bármelyik csapat összefog és azt mondja ezt a kanyart én nem tudom bevenni olyan sebességgel mint a többiek, építsétek már át, itt meg ez az egyenes túl hosszú nekünk rövidebb kéne sőt később még tőzsdét is nyitnának rá, ki ad többet ezért a kanyarívért :-))
"A verseny, amikor autók megpróbálnak egymásnál gyorsabban menni, nem az, amikor versenyt fékeznek. "
Igen pont erről beszélek, de meg sem próbáltak, sehogyan sem menni ez a legrosszabb variáció
Inner Circle2005-06-21 12:30:39 // 1950
Ezzel szóról-szóra egyetértek és szerintem a sikán + Michelin pontok levonása lett volna az egyetlen jó megoldás. Biztosította volna az ugyanolyan jó versenyt mint az egész mizéria nélkül, keményen büntette volna a Michelint és kedvező helyzetbe hozta volna a BS-eseket.
Inner Circle2005-06-21 12:28:30 // 1949
Az AtlasF1-en van, ami az egyik legjobb és legmegbízhatóbb F1-es oldal, de fizetős, így ott nem tudod elolvasni. Itt a szöveg:
Interview: Williams was Desperate to Race
By Alan Baldwin, Reuters Monday, 20 June 2005 16:34
Formula One teams who boycotted the US Grand Prix were so desperate to race they would have waived their right to score points, Frank Williams said on Monday.
The team owner said the governing International Automobile Federation (FIA) must share the blame for a fiasco that left irate fans and a worldwide television audience of millions watching Sunday's 'race' of just six cars.
BMW-powered Williams, who earn 60 percent of their commercial revenues from North America, were one of seven teams on Michelin tyres that dropped out before the start for safety reasons after failures in free practice.
"The teams were desperate to race, to put on a show," Williams said in a telephone interview. "Racing in North America is fundamental to Formula One's commercial health.
"We wanted to at least entertain the crowds. We were prepared to race for no points and give them all to Ferrari. I can't stress enough how desperate we were."
He said that the response from the team's sponsors had been "understanding and sympathetic", pointing out that US-based open wheel series such as Champ Cars regularly call off races due to rain.
Mosley Veto
The teams, with their tyres unable to withstand the pressures of the final banked corner, had wanted a temporary chicane installed to slow the cars down but the FIA rejected the idea.
Williams said Indianapolis promoter Tony George and Formula One commercial supremo Bernie Ecclestone had both agreed to the chicane in a meeting with teams on Saturday night but FIA president Max Mosley had vetoed it.
"Bernie called (FIA race director) Charlie (Whiting) on Saturday night and said get on with it," said Williams, who pointed out several precedents including the 1994 Belgian Grand Prix at Spa-Francorchamps.
He said it was to be expected that the FIA would blame the teams, with all seven summoned to a World Motor Sport Council meeting on June 29 for acts prejudicial to the interest of the competition.
However, he pointed out that the teams did not make the tyres and said Michelin had informed them late in the day of the problems.
Williams, who has been in Formula One four decades and won nine constructors' titles, said he had never encountered a similar situation and defined it a "rare screw-up."
But he emphasised that he was not prepared to make any compromises on safety.
"With this particular team, in 1970 Piers Courage was killed in the Dutch Grand Prix," he said.
"Ayrton (Senna) died (in a Williams) in 1994. Ralf (Schumacher) narrowly escaped permanent paralysis (at Indianapolis) when he hit the wall. We take responsibility for safety extremely seriously."
Inner Circle2005-06-21 12:24:28 // 1948
"Hiányzik belőled a sport szellemisége" - nagyszerű, ezt te itt kijelentetted "ex cathedra". Látom, szeretsz osztályokba sorolni, jobbakra és rosszabbakra - elvégre neked jó verseny az, ha valaki feleolyan gyorsan megy mint a másik :PPP
Szerintem meg az ölte volna meg a sportot, ha lassan mennek. Ti nem azért eveztetek lassan, mert nem tudtatok gyorsabban, sőt éppen te mondod hogy mindent bedobva még egészen jók voltatok, habár tudtátok hogy esélytelen. Épp ez lett volna a sikánnal is: tétje már nem lett volna a futamnak, de azért megmutatták volna...
Az amerikai közönség biztos marhára élvezte volna, ha éppen a célegyenesben mennek csigatempóban, és akkor talán csak feleannyi söröspalackot dobnak a pályára... ez nem lett volna verseny. A verseny, amikor autók megpróbálnak egymásnál gyorsabban menni, nem az, amikor versenyt fékeznek.