Tommi2011-01-04 17:37:58 // 93532
Pontosan ezt mondom :)
Satti2011-01-04 17:28:40 // 93531
Mond ki nyugodtan....Voldemort...:-))
Satti2011-01-04 17:27:02 // 93530
Nem csak gondolkozni kellene rajta, hanem elhúzni a p..csába!!
Kazes☻2011-01-04 13:21:26 // 93529
Új szimulátort épít a Mercedes Schumachernek
Addig meg majd csak kihúzza valahogy, mi? Cegénke. :)
Addig meg majd csak kihúzza valahogy, mi? Cegénke. :)
GT Ɨ|ѯ2011-01-04 13:16:41 // 93528
idei évre előrevetítve:-)
dfg (Tanárúr)2011-01-04 09:36:06 // 93527
ez de ötletes.. :D
pb_2011-01-04 07:46:26 // 93526
"csak egy szem negyedik helyet."
3at.
3at.
Mike.2011-01-04 07:27:54 // 93524
Ő is érezte, hogy valamit nem jól csinál, ha felmerült benne a távozás erről a posztról. Persze nincs annyi vér a pucájában, hogy tényleg lelépjen. Pedig szerintem is már itt lenne az ideje. Főleg, ha annyira tiszteli , szereti a Ferrarit mert ezzel segítene csak igazán. Nem sok olyan hely van ahol büntetlenül lehet ennyi bakit elkövetni.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-04 07:25:28 // 93523
lehet ők lettek a bajnokok a legnagyobb eredményt számomra akkor is Alonso érte el ..a 3. autóval a 2. nak lenni nagy teljesítmény, nagyobb mint az elsővel éppen megnyerni :P
Kriszo2011-01-03 20:54:36 // 93521
Nem fanyalgás ezek a tények!Schumit szerintem ne vedd etalonnak, mivel a kis Rosbergnek bőven 2x annyi pontja volt még azzal a szar autoval is:)))
Tommi2011-01-03 20:12:02 // 93520
"és tudom, hogy jobb lehetek"
Hát... Ettől tényleg csak jobb :)
Hát... Ettől tényleg csak jobb :)
Tommi2011-01-03 20:11:02 // 93519
Jaaaaj, megint a fanyalgás... :))) Persze, sokminden számított és mi lett volna, ha... :) De akkor is az lesz az évkönyvekben, hogy 2010 = Vettel.
De fordítsuk meg: Schumi, aki azért egy egészen kicsit tud autóversenyezni, az iszonyat harmatos Mercivel semmit nem tudott mutatni, csak egy szem negyedik helyet. Pedig nála is működnie kellett volna a "jó pilóta valamennyire ellensúlyozza a gyengébb autót" effektus, de semmi... :)
Persze, jó autójuk volt, ez tény. De kell hozzá a pilóta, nagyon is.
Mielőtt félreértés lenne, nem lettem Ferrari rajongóból Red Bull fan, de ezen kár utólag agyalni, ők lettek idén a világbajnokok... :(
De fordítsuk meg: Schumi, aki azért egy egészen kicsit tud autóversenyezni, az iszonyat harmatos Mercivel semmit nem tudott mutatni, csak egy szem negyedik helyet. Pedig nála is működnie kellett volna a "jó pilóta valamennyire ellensúlyozza a gyengébb autót" effektus, de semmi... :)
Persze, jó autójuk volt, ez tény. De kell hozzá a pilóta, nagyon is.
Mielőtt félreértés lenne, nem lettem Ferrari rajongóból Red Bull fan, de ezen kár utólag agyalni, ők lettek idén a világbajnokok... :(
Kazes☻2011-01-03 19:51:02 // 93518
Ő meg utalgathatna errefelé egy kicsit és akkor talán nem is szidnánk annyira. :)))
GT Ɨ|ѯ2011-01-03 19:23:42 // 93517
utalgatnak neki addig is...:-)
Kazes☻2011-01-03 19:13:34 // 93516
Minek addig várni?! :DDD
Selmak2011-01-03 18:57:29 // 93515
Meg a legmegbízhatatlanabb is az élcsapatok közül. Gyenge motor jó aero kombóval lehetett könnyen pole-t elérni, de teletankolva szélárnyékban már közel nem voltak annyira fölényben, sőt.
GT Ɨ|ѯ2011-01-03 18:49:29 // 93514
hagyjuk....majd év végén lép...:-)
Kazes☻2011-01-03 18:18:13 // 93513
"Arra a következtetésre jutottam, hogy a lemondás tévedés lenne a részemről." - és ez biztos vagy csak álmodik vagy...? :)))
GT Ɨ|ѯ2011-01-03 18:13:12 // 93512
Kriszo2011-01-03 17:16:50 // 93511
Azért azt tegyük hozzá hogy ehhez a vb-címhez (is) sokat számított, hogy torony magasan az övék volt a legjobb auto idén.Hány pole pozíciójuk is volt?10-12?:)
Elég szomorú, hogy a végén tudta csak megnyerni ilyen kis hajszálnyival.Csak egy árnyalattal lettünk volna jobbak az idény első felében simán meglett volna.
Elég szomorú, hogy a végén tudta csak megnyerni ilyen kis hajszálnyival.Csak egy árnyalattal lettünk volna jobbak az idény első felében simán meglett volna.
GT Ɨ|ѯ2011-01-03 15:31:04 // 93510
tavaly..(i) hó..:-)))
Tommi2011-01-03 15:29:07 // 93509
Nézd, vb-t nyert idén, tehát jelenleg (elvileg) ő a legjobb :) Más kérdés, hogy jövőre mit fog tudni összehozni (remélhetőleg max valamelyik Ferrari mellett a második helyet :) ).
GT Ɨ|ѯ2011-01-03 15:26:17 // 93508
várjuk meg az idei szezont, nem biztos, hogy a legjobb..:-)
Tommi2011-01-03 15:07:58 // 93507
Jogos, jogos... :) Ott a pont kedves Padtársam :)))
Diny2011-01-03 15:01:47 // 93506
eszembe jut az Indiana Jones és az utolsó keresztes lovag c. film, amikor felszállnak a léghajóra, és Indiana örül, mire az apja, hogy majd ha felszálltunk, és Németország a hátunk mögött lesz, akkor osztozom a lelkesedésben.
:)
szóval majd ha pirosba öltözik, és nem dec. 6-án:))
:)
szóval majd ha pirosba öltözik, és nem dec. 6-án:))
Xixo2011-01-03 14:34:36 // 93505
És még vagy 20 másik emberrel is (pl Kubika), akik nem lettek a Ferrari pilótái. :))
Tommi2011-01-03 13:05:29 // 93504
Blikk és F1Live... :)
Amúgy Alonsonál és a tudjuk kinél (akinek a nevét nem merem kimondani, mert megint napokig tartó anyázás lesz :) ) is így indult. Vettel, fiatal, tehetséges, hosszú távon építhet rá bármelyik csapat és gondolom a Ferrari akarja megszerezni a jelenlegi legjobbat magának.
Amúgy Alonsonál és a tudjuk kinél (akinek a nevét nem merem kimondani, mert megint napokig tartó anyázás lesz :) ) is így indult. Vettel, fiatal, tehetséges, hosszú távon építhet rá bármelyik csapat és gondolom a Ferrari akarja megszerezni a jelenlegi legjobbat magának.
Xixo2011-01-03 12:51:21 // 93503
Efegylájvon van fent, ami mint tudjuk a lehető leghitelesebb forrás! :))
Cro1662011-01-03 10:17:09 // 93502
A mai Blikk-ben van ha jól emléxem:)
Satti2011-01-02 18:24:49 // 93500
Nocsak, Vettel állítólag előszerződést kötött a Ferrarival, de lehet, hogy ez is csak pletyka. :-) mondjuk leghamarabb 2012-től szerződne oda ahogy olvastam.
Satti2010-12-29 15:14:00 // 93499
Jópofa, tegnap én is beraktam a facebook-on. :)
Tommi2010-12-29 14:43:09 // 93498
Nagyon komoly :)))
"Mercedes-Benz 'Sunday Driver' commercial with Michael Schumacher and Mika Häkkinen"
Klikk :)
"Mercedes-Benz 'Sunday Driver' commercial with Michael Schumacher and Mika Häkkinen"
Klikk :)
Tommi2010-12-28 12:11:34 // 93497
Tom122010-12-28 11:00:37 // 93496
Az meg már nem lenne igazi F1.:-)
Tom122010-12-28 10:58:47 // 93495
...és pont karácsonykor...:-/
Nyugodjék békében!
Nyugodjék békében!
Tom122010-12-28 10:53:11 // 93494
+ még egy dolog, ami a betiltása mellett szólt, hogy, ha netán alá kapott a szél, akkor hatalmas magasságokba volt képes eldobni az autókat /pl. G. Villeneuve, D. Pironi - ő konkrétan a 15 méteres fák tetejét látta a Hockenheimi balesete közben, saját elmondása szerint./
Igaz, ez máig sem sokat változott, de talán némileg sikerült változtatni egy esetleges hasonló baleset utáni "röppályát".
Az ilyen - olyan diffúzorok meg csak "gyenge" /néha vitatható/ próbálkozások voltak az igazi Wing - Car-ok szívóhatásának az "elővarázslására".:-)
Azért az érdekes, hogy a "rögtönítélő bíróság" annak idején a "porszívós" Brabham - et egycsapásra betiltotta, mert az ellenfelek panaszkodtak, hogy mindent felszív a pályáról /kövek, gumidarabok, stb./, a versenyeket nagyban unalmassá tevő /pl. előzés megnehezítése/ diffúzoroktól meg elég nehezen bírnak megválni...
...habár nagyjából értem, ez lehet, az "egy fecske nem csinál nyarat" dolog...:-)
Igaz, ez máig sem sokat változott, de talán némileg sikerült változtatni egy esetleges hasonló baleset utáni "röppályát".
Az ilyen - olyan diffúzorok meg csak "gyenge" /néha vitatható/ próbálkozások voltak az igazi Wing - Car-ok szívóhatásának az "elővarázslására".:-)
Azért az érdekes, hogy a "rögtönítélő bíróság" annak idején a "porszívós" Brabham - et egycsapásra betiltotta, mert az ellenfelek panaszkodtak, hogy mindent felszív a pályáról /kövek, gumidarabok, stb./, a versenyeket nagyban unalmassá tevő /pl. előzés megnehezítése/ diffúzoroktól meg elég nehezen bírnak megválni...
...habár nagyjából értem, ez lehet, az "egy fecske nem csinál nyarat" dolog...:-)
Tom122010-12-28 10:33:57 // 93493
Passszz....
Olyan nincs.:-))
Olyan nincs.:-))
Tommi2010-12-27 21:19:51 // 93492
Kolléga, pont Te méltatlankodsz emiatt? Neked azért elég komoly F1 történeti tudásod van :) De a lényeg:
"A negatív szárny alakra formázott fenéklemezt az 1982-es szezon végén tiltották be, mert a szövetség úgy érezte, hogy túlságosan megnőtt a kanyarvételi sebesség, és az autók veszélyessé váltak (...) Akkoriban az oldalsó légterelő kötények is segítettek az úgynevezett szívóhatás még hatékonyabbá tételében, amit szintén betiltottak"
"A negatív szárny alakra formázott fenéklemezt az 1982-es szezon végén tiltották be, mert a szövetség úgy érezte, hogy túlságosan megnőtt a kanyarvételi sebesség, és az autók veszélyessé váltak (...) Akkoriban az oldalsó légterelő kötények is segítettek az úgynevezett szívóhatás még hatékonyabbá tételében, amit szintén betiltottak"
zolee1452010-12-27 07:36:12 // 93490
Visszatérhet? Miért, eddig nem volt itt? Csak egy kérdés a cikk írójához (fordítójához...netán félrefordítójához): ugyan mire való az a nyamvadt diffúzor?
Tommi2010-12-26 23:02:34 // 93489
(...) Enzo Ferrari pedig Vittorio Janóval a vállukra veszik a hőst. Az Alfa Romeo, minden idők egyik legnemesebb márkája ismét megmutatta, ki az úr (...) csak egyvalaki nyitotta ki a Scuderia Alfa garázsát, hogy kezével végigsimítson a lepattogzott festésű orron, az olajszagú géptetőn, finoman, mintha gyermeket simítana (...)
Ez gyönyörű... :) Mondjatok mégegy olyan népet, csapatot, amelyik jobban tudna lelkesedni "egy darab vasért" :)
Ez gyönyörű... :) Mondjatok mégegy olyan népet, csapatot, amelyik jobban tudna lelkesedni "egy darab vasért" :)
Tommi2010-12-26 22:59:09 // 93488
Aszongya, hogy Vettel mehet, ha nem tudnak rendes autót adni alá. Egyszerű: lenyúlják Newey-t, akkor nem lesz rendes autó és Vettel mehet Maranelloba :)))
Speed2010-12-26 15:05:15 // 93486
Mulder2010-12-26 13:50:42 // 93485
Ez jó volt:) ezen felbuzdulva gondoltam megnézem az Autóversenyzők című filmet, de csak otthon meg........pi....ba
Aki esetleg nem látta az nézze meg:)
Aki esetleg nem látta az nézze meg:)