Mit kéne megköszönnie? Ennyi erővel mindenkinek köszönetet mondhatna, aki mögötte végzett és védte a saját pozícióját. :))
Láma volt, ez nem is kérdéses. Nagyon nem érezte a pályát. Az autó sem lehetett százas, bár ez igen gyenge kifogás lesz, ha a további versenyeken is ez a különbség marad Alonso és Massa között. Márpedig hátra van még 17 futam, és ez a legfontosabb momentum. Egyet tehetett ebben a helyzetben: behozta a lehető legjobb helyre az autót.
Láttuk, hogy Hamilton hogy leaprította a gumijait a felzárkózás alatt. Ugye senki nem gondolja komolyan, hogy Alonso gumijai épségben megúszták a hajszát a 4. helyig - és ebből következően azt, hogy Massát utolérve csak úgy elmehetett volna mellette. ;)) Az előzéseknél pedig nyilván Massának vigyáznia kellett a gumijaira, hiszen tudták, hogy ezeknek a verseny végéig ki kell bírniuk az iramot. Még ha az valóban nem volt éppen huszáros. :DD A rajtot viszont nagyon elkapta. Szóval nem felejtett ő el vezetni, csak hát ebben most ennyi volt. Sőt még ennyi sem.
Az izgalmakat persze nem ez produkálja, hanem az a nyomulás, amit Alonso mutatott a mezőny végéről, illetve Hamilton és Webber az előzések alkalmával (esve-kelve).
Mindent összevetve qrvajó futam volt! Buttonnak ismét dícséret jár, mert profi módon vitte/vitték végig a futamot a győzelemig. Eltekintve talán a rajt utáni bakitól, ahol Alonsót megpördítette. Nemtom lessz-e ennek még utózöngéje...
A Red Bullokat egyelőre az ág is húzza. A két debil kommentátorunk meg rájuk jellemző módon most is totál benézte a kicsúszás okát. Vhogy nem tűnt fel nekik azonnal, hogy ez nem vezetői hiba. Soha nem fogom megérteni, hogy mit keresnek ott.
A lényeg pedig:
Egyéni
1. F. Alonso.......37
2. F. Massa.......33
3. J. Button ........31
4. L. Hamilton...23
5. N. Rosberg...20
Konstruktőri
1. Ferrari.........70
2. McLaren .....54
3. Mercedes...29
4. Renault......18
5. Red Bull ....18
Még sok ilyen izgalmas futamot! ;)))