Xixo2009-10-07 00:01:00 // 73585
Nincs több kérdésem! :))
pb_2009-10-06 23:59:23 // 73584
Távol áll tőlem, csak reálisan látom a dolgokat.))
Írjam?)))
Írjam?)))
Xixo2009-10-06 23:57:06 // 73582
Jajj, de gonosz vagy!! :))
Amúgy arra kíváncsi lennék, hogy Hemi ellen mit tudna mutatni a mekinél!!
Amúgy arra kíváncsi lennék, hogy Hemi ellen mit tudna mutatni a mekinél!!
Xixo2009-10-06 23:54:42 // 73579
A rönó? Szakik nélkül, szponzorok nélkül, morálisan a béka segge alatt? Hát nem sok jót ígérnek ezek.
De honnan ez az infó?? Nemrég néztem át az F1es oldalakat és még semmi se volt...
De honnan ez az infó?? Nemrég néztem át az F1es oldalakat és még semmi se volt...
Grando2009-10-06 23:53:41 // 73578
Kár lenne érte. Remélhetőleg csak rövid időre írt alá. :))
pb_2009-10-06 23:53:08 // 73577
Nem szeretné, hogy még így a legvégén, visszaálljon a csapatsorrend.))
Grando2009-10-06 23:52:35 // 73576
Az hagyján, de hogy milyen rendes ez a Puttony, hogy így elhatárolja magát. Kár, hogy Szenya maestró kis csínyeit kihagyta. Na de ilyen egy igazi gentleman. Mondjuk nem csoda, hiszen hát angol... és az apukája is olyan jófej, egyáltalán nem emlékeztet egy élveteg vén kujonra. :DDD
Xixo2009-10-06 23:51:04 // 73575
Jajj, ne akarj már ennyire hasonlítani rám!! :)))))))
Grando2009-10-06 23:47:29 // 73573
Gondolom nem leszek egyedül a gyanúmmal, hogy jó időre elássa ott magát.
Kazes☻2009-10-06 23:44:31 // 73572
Tommi2009-10-06 23:43:28 // 73571
Mit szóltok, hogy Kubica a Renault-hoz ment Alonso helyére? :) Kíváncsi leszek mit fognak tudni összehozni jövőre...
Grando2009-10-06 23:11:08 // 73570
A fene tudja. A jövő évre nagyon rá kell gyúrni a fogyasztás miatt. Lehet ez az ok. Na meg még sok egyéb is... Tudja a rák.
A kocka mindenesetre el van vetve. Most már csak fohászkodhatunk, hogy jól süljön el a dolog. :)))
A kocka mindenesetre el van vetve. Most már csak fohászkodhatunk, hogy jól süljön el a dolog. :)))
Satti2009-10-06 23:10:40 // 73569
Ez pont olyan, mint amikor te sem bírod szó nélkül hagyni..... :-))
Xixo2009-10-06 23:08:50 // 73568
Csak feltűnt, hogy ezt soha nem bírod szó nélkül hagyni. De hát az antiMassisták már csak ilyenek. :))
Xixo2009-10-06 23:07:05 // 73567
Jó volt azzal is, de szerintem még mindig az a legjobb az autóban. Inkább cserélném a kasztnis emberkét, a taktikust, a HR-est, mint őt.
Satti2009-10-06 23:05:37 // 73566
Az te szoktál lenni.:-)
Csak reálisan látom ezt a dolgot, egyébként sok szerencsét Massának, szüksége lesz rá!
Csak reálisan látom ezt a dolgot, egyébként sok szerencsét Massának, szüksége lesz rá!
Hédi2009-10-06 23:05:22 // 73565
De az váltja, aki az elődje volt....talán igy se.
Ki a csoda tudja mi van ennek a hátterében, az hétpecsétes titok.:)
Ki a csoda tudja mi van ennek a hátterében, az hétpecsétes titok.:)
Grando2009-10-06 23:04:24 // 73564
Khmmm, khmmm.... :DDDD
Xixo2009-10-06 23:03:59 // 73563
Csak furcsa, hogy pont a motoros emberke került sorra, amivel eddig szerencsére nem nagyon volt bajunk.
Xixo2009-10-06 23:00:30 // 73562
Ma 6 órát szimulátorozott, az is valami! :))
Xixo2009-10-06 22:59:03 // 73561
Te milyen negatív vagy ezzel kapcsolatban...
Hédi2009-10-06 22:45:16 // 73559
Talán nem...lehet h pont erre lesz szükség h kilábaljon a Ferrari a gödörből.
Meg a versenyzői akaraterejére és elszántságára, amivel sztem nem lesz gond a jövőben:)
Meg a versenyzői akaraterejére és elszántságára, amivel sztem nem lesz gond a jövőben:)
Satti2009-10-06 22:42:46 // 73558
Baj az már most is van, jövőre nem kéne még tetézniük.
Satti2009-10-06 22:41:12 // 73557
Nem lesz az egy kicsit korai?
Szép dolog ez az optimizmus a részükről, de lehet, hogy nem teljesen reális.
Szép dolog ez az optimizmus a részükről, de lehet, hogy nem teljesen reális.
Xixo2009-10-06 22:41:11 // 73556
Xixo2009-10-06 22:37:17 // 73555
Xixo2009-10-06 22:34:57 // 73554
Tom122009-10-06 22:29:14 // 73553
Akkor én most 300 éves vagyok? :-I
:-DD
Nem az a lényeg, hogy hogyan, hanem, hogy kommunikáltak nem is keveset a mérnökökkel, de most már azért sem keresek mondjuk Vetteles képet sem.;-)))
:-DD
Nem az a lényeg, hogy hogyan, hanem, hogy kommunikáltak nem is keveset a mérnökökkel, de most már azért sem keresek mondjuk Vetteles képet sem.;-)))
Kazes☻2009-10-06 22:13:05 // 73552
Senna....?! Még matatott a váltókarral, milyen rádiózás folyt ott?! Az már a múlt század. :)))))
Tom122009-10-06 21:54:34 // 73551
...hadd ne keressek már most olyan képet, ahol pl. Senna kézzel, lábbal magyarázza a boxban, a mérnökének, hogy hogyan viselkedik az autó...;-)
Tom122009-10-06 21:50:21 // 73550
"Nem telefon téma"... ;-DD
Tom122009-10-06 21:49:08 // 73549
Nemrég láttam egy műsort egy amerikai /NASCAR/ versenyautó "fejlesztését" követték egészen addig, amíg megérett arra, hogy a pályára "ereszthessék". Nem kis szerepe volt a két pilótának abban, hogy ez minél gyorsabban menjen. Mondjuk, volt olyan is, hogy visszament a boxba és azt mondta, hogy: "bä§ô?xmeg ezt az autót", billeg, lecsúszik az ívekről, stb. Na, akkor törhették a fejüket rendesen a mérnökök...:-))
Kazes☻2009-10-06 21:46:03 // 73548
"megint megy pár kört visszajön és azt mondja" - és közben rádión nem is mond semmit??? :))))))))))))))
Tom122009-10-06 21:39:19 // 73547
Pont erről beszéltem én is, csak kicsit másképp.;-) Lehelletnyi különbségek vannak, ami a pályán mutatkozik meg a futam végére sok - sok plusz, vagy mínusz másodpercben. Azért, ha belegondolsz, milyen idegtépő lehet egy olyan versenyzővel együtt dolgozni, aki megy pár kört, visszajön és azt mondja, hogy "Nem jó." Állítgatnak, cserélgetnek az autón, megint megy pár kört visszajön és azt mondja: "Még mindig nem jó!" ...aztán, ha ez így megy napokig, hetekig, egyszer csak valaki kiborul, hogy: "DE MI NEM JÓ????" ...és itt jön a "hozzáértő" pilóta előnye, aki pontosan meg tudja mondani a gárdának, hogy mi nem jó. Lehet, hogy a telemetria szerint minden jól működik, de mégis fél másodperccel tovább tart nekik egy kör...
Willy2009-10-06 21:32:37 // 73546
Igen. Kb ezt írtam közben a 73544 hsz-em vége felé. :)
Tom122009-10-06 21:30:05 // 73545
Kérdezzük meg Todt-ot, Brawn-t, Dennis-t, stb...
Szerintem.:-)
...vagy Briatore-t, most ráér, úgyis munkanélküli.;-DD
Szerintem.:-)
...vagy Briatore-t, most ráér, úgyis munkanélküli.;-DD
Willy2009-10-06 21:28:05 // 73544
Én azt mondom hogy akik azon a szinten vannak mindegyik ért a beállításokhoz. Szerintem nincsenek óriási különbségek a pilóták között ilyen szempontból.
Sokszor halljuk azt is, hogy egy versenyhétvégén egy csapatnál a másik pilóta beállításaival megy egy versenyző. De lehet hogy egy másik pályán meg pont fordítva lesz a dolog.
Túlságosan összetett ez az egész. :)
Aztán az is lehet hogy nem is így van. :) Én amiket írok azt a szimulátoros "tapasztalataimból" veszem, ami elég közel van a valósághoz. Szóval egy F1-es autó beállítása nem egy egyszerű dolog, főleg nem akkor ha a két pilóta stílusa teljesen más.
Sokszor halljuk azt is, hogy egy versenyhétvégén egy csapatnál a másik pilóta beállításaival megy egy versenyző. De lehet hogy egy másik pályán meg pont fordítva lesz a dolog.
Túlságosan összetett ez az egész. :)
Aztán az is lehet hogy nem is így van. :) Én amiket írok azt a szimulátoros "tapasztalataimból" veszem, ami elég közel van a valósághoz. Szóval egy F1-es autó beállítása nem egy egyszerű dolog, főleg nem akkor ha a két pilóta stílusa teljesen más.
Ferke2009-10-06 21:26:26 // 73543
Akárhogy is van, tisztán látszik, hogy másként halad az a csapat, akinek a pilótája a szabadidejében is azon töpreng, hogy hogy lehetne jobb, mint az, akinek a pilótája a futam végén a munkaidő végét érti.
A tények ezt igazolják, csak nézzük a sokszoros vb pilótákat.
A tények ezt igazolják, csak nézzük a sokszoros vb pilótákat.
Satti2009-10-06 21:26:17 // 73542
Ennek nagy a valószínűsége! :-))
Tom122009-10-06 21:25:48 // 73541
...csak olvastunk róla...:-))
Ferke2009-10-06 21:22:35 // 73540
Szerintem meg fogalmunk nincs, hogy hogy mehet ez valójában:)
Tom122009-10-06 21:21:53 // 73539
Látod, megy ez...;-))
Willy2009-10-06 21:18:18 // 73538
Tesztpilóták gondolom azért vannak mert az új alkatrészeket ki kell próbálni/tesztelni. Legalábbis addig amíg nem volt teszttilalom több dolguk volt.
Az autógyáraknak is vannak tesztpályái/tesztvezetői akik az új modellekkel több tízezer km-t mennek és nyüstölik mielőtt elkezdik a sorozatgyártást.
Az autógyáraknak is vannak tesztpályái/tesztvezetői akik az új modellekkel több tízezer km-t mennek és nyüstölik mielőtt elkezdik a sorozatgyártást.
Tom122009-10-06 21:14:38 // 73537
Nem kell értenie a fejlesztéshez.
Példa: ha Te elviszed az autót a szervizbe, nem azt kérdezik, hogy "és mi a gond?" ...amire, gondolom ecseteled a "tüneteket", a "diagnózis" felállítása és a gond megoldása már az ő dolguk. Esetleg, ha még azt is megmondod, hogy szerinted kb. mi okozhatja, az nekik is csak egy plusz, mint egy új autó fejlesztésénél az, hogy "fiúk, ezzel a felfüggesztéssel csak esik - kel az autó", hiába ideális hőmérsékletűek a gumik...
Példa: ha Te elviszed az autót a szervizbe, nem azt kérdezik, hogy "és mi a gond?" ...amire, gondolom ecseteled a "tüneteket", a "diagnózis" felállítása és a gond megoldása már az ő dolguk. Esetleg, ha még azt is megmondod, hogy szerinted kb. mi okozhatja, az nekik is csak egy plusz, mint egy új autó fejlesztésénél az, hogy "fiúk, ezzel a felfüggesztéssel csak esik - kel az autó", hiába ideális hőmérsékletűek a gumik...
Tom122009-10-06 21:04:50 // 73536
Természetesen. A "tesztpilótákat" is csak azért tartják a csapatok, hogy a fizetésüket leírhassák az adóból...;-DDD
...a mérnökök meg csak "vaktában" tervezgetnek, tökéletesítgetnek. Egyáltalán minek vannak a pilóták? ...hogy a tökéletesen, vagy tökéletlenül megtervezett autót falhoz csapják? Ez csak egy felesleges "gyenge láncszem". Nem is kellenek pilóták, majd megtervezik a futamokat is, a boxkiállásokat is, ahol majd a robotok 3 mp alatt cserélnek 4 kereket, az előzéseket is, stb. Miyen jól lehet majd keresni a fogadásokkal, ha majd előre lehet tudni, hogy pl. a "tervek szerint" 2163-ban ki nyeri majd a kenyai futamot...;-DD
...a mérnökök meg csak "vaktában" tervezgetnek, tökéletesítgetnek. Egyáltalán minek vannak a pilóták? ...hogy a tökéletesen, vagy tökéletlenül megtervezett autót falhoz csapják? Ez csak egy felesleges "gyenge láncszem". Nem is kellenek pilóták, majd megtervezik a futamokat is, a boxkiállásokat is, ahol majd a robotok 3 mp alatt cserélnek 4 kereket, az előzéseket is, stb. Miyen jól lehet majd keresni a fogadásokkal, ha majd előre lehet tudni, hogy pl. a "tervek szerint" 2163-ban ki nyeri majd a kenyai futamot...;-DD