Na erre jól rábaxtak a Brawnok! :))
Érdekes, hogy Raj se volt sokkal nehezebb, mint ahogy vártuk. Fiszkó taktikáját meg nem értem. Annak onnan mi értelme?
Xixo2009-10-04 03:08:13 // 73142
Xixo2009-10-04 03:06:31 // 73141
Érdekes, hogy az előző cikkben még pont Alonzó nyilatkozta, hogy büntetések várhatóak, mert többen nem vették el a gázt úgy, mint ő.... :))
Xixo2009-10-04 02:59:44 // 73140
De azért biztos örülnél ha az orrunk alá tudnád dörgölni, mint ahogy azt is szoktad, hogy bezzeg Kimi VB és csak ez számít....
Xixo2009-10-04 02:57:25 // 73139
Nem a lófaszt nem! Persze, hogy de! Csak azt mondom, hogy ha most kapná meg, akkor az már finoman szólva se lenne az igazi. Ennek már tavaly ki kellett volna derülnie. :(
Ferko2009-10-04 00:10:09 // 73138
A tököm nekem is tele volt azzal, amikor vészmadárkodott Glock esete kapcsán. Hülye fasz!
Mike.2009-10-03 20:50:35 // 73137
Ha nem sírna az lenne a csoda. :-)))
Satti2009-10-03 20:48:40 // 73136
Egyedül Barika és Alguersari pampogott, hogy veszélyes a pálya. Az újoncot talán még meg is értem, de az "öreg" brazilnak nem kéne sírnia már megint.
Mike.2009-10-03 20:35:01 // 73135
És ezt is lehetett látni. :-)
Csak éppen Gyulánk ezt vette a fejébe és ezt szajkózta a fél időmérő alatt.
Csak éppen Gyulánk ezt vette a fejébe és ezt szajkózta a fél időmérő alatt.
Satti2009-10-03 20:17:43 // 73134
Ezt a pályát nagyon kedvelik a versenyzők, úgy mint Spa-t is, egy igazi klasszikus változatos versenypálya, ami ezáltal természetesen veszélyesebb az átlagnál, de ez a lényeg benne.
Atesz19872009-10-03 20:15:35 // 73133
Ebből is látszik, hogy a Schumis időkben nem "csak úgy" picsázták el az egész mezőnyt, hanem minden évben kőkemény munkaállt a fölény mögött. Schuminak is szerencseje volt, de szerintem Todtnak és Brawnnak is az öreg sithel. Nem hiszem, hogy valaha is összeáll még egy olyan ördögi trió, mint az övék volt...
szasza(SW)2009-10-03 20:10:51 // 73132
A versenyzők nem panaszkodtak a pálya miatt.Egyszerűen a határon autóztak.A hírekben ez van:)
Satti2009-10-03 20:10:31 // 73131
Igen, írtam is, hogy müszaki hiba volt......
Satti2009-10-03 20:05:49 // 73130
Az látszott most is, hogy a Ferrari nincs a helyzet magaslatán, probléma van az aerodinamikai leszorítóerő hiányával, az utolsó etapra Kiminek már nem maradt lágy gumija, mert felhasználták az első 2 szakaszban, hogy biztosan bejussanak a Q3-ba, de a keményebb gumin már nem lehetett olyan gyors köröket menni, mint az eleje. Mindenesetre majd meglátjuk, mert a holnapi futamon, versenykörülmények között lehet esély a jó eredményre.
Mike.2009-10-03 20:00:05 // 73129
Okés, de ez sem pálya hiba. Eleve, ilyent kicsúszást nem lehet az aszfaltra fogni.
szasza(SW)2009-10-03 19:55:22 // 73128
Kormánymű hiba volt,azt már a híradóba is mondták.Pedig az RTL a hírekkel mindig le van maradva a nethez képest:))
szasza(SW)2009-10-03 19:53:12 // 73127
Azért ez a pilótáknak se jót tesz.Aludjanak nyugodtan úgy hogy azt se tudják honnan indulnak:(Ezek után mi lesz itt holnap:))
Satti2009-10-03 19:52:57 // 73126
Egyedül Glock esetében lehetett vmi müszaki hiba, mert a belső kamerás felvételen látszott, hogy el volt fordítva jobbra a kormány, a kerék meg alig fordult utána, ott vmi nem stimmelt.
Tommi2009-10-03 19:44:50 // 73125
Holnap reggelre majd csak eldöntik :) Amúgy ez vicc, hogy még az FIA sem tudja mi újság. Oké, hogy ez extrém eset meg minden, de azért illett volna ma estig helyre tenniük a dolgokat és a helyeket :)
Mike.2009-10-03 19:43:59 // 73124
"xar a pálya mert nincs tapadás"
Érdekes, csak a balfékek hullottak ki, a jobbak vagy feltudják mérni meddig lehet nyomni neki, és szerintem ez is az autóverseny része.
De nincs is kedvem felsorolni a sok baromságát.
Érdekes, csak a balfékek hullottak ki, a jobbak vagy feltudják mérni meddig lehet nyomni neki, és szerintem ez is az autóverseny része.
De nincs is kedvem felsorolni a sok baromságát.
Satti2009-10-03 19:42:49 // 73123
Ja, vagy amikor Alguersuarit átnevezte Nakajimának. :-)
Nagy izgalmában azt sem tudta, mit beszél.
Nagy izgalmában azt sem tudta, mit beszél.
Vikking 3112009-10-03 19:35:45 // 73122
Pl a Rosberg - Hamilton összetévesztés az nagyon szép volt...
Mike.2009-10-03 19:34:52 // 73121
A mai időmérőn is bebizonyosodott, hogy a Ferrarinál nincs minden rendben. Lehet, hogy Kimi járt jól mert "kirúgták"?! Katasztrófális döntéseket hoznak. Először Badoer most meg Fisico? És a döntéseket érzelemből hozzák? Mert már "régóta nálunk van", vagy mert "ő is olasz" ... Ahhh! :-( Amióta Domenicali vezeti a csapatot, rengeteg ballépést csinálnak. Gondoltam az első hibáknál, hogy csak egyszeri tévedés, majd javulnak. Azóta csak leszállóágban vannak. Talán még a középmezőnybe sorolhatók, de lassan már oda sem.
Gyulánk volt egyedül a régi .... mint eddig is, most is végig baromságokat beszélt. Egyszerűen nem is értem, hogy egy ilyen fasz miként lehet még most is a helyén? Egy oldalt tele lehetne írni a barom képzelgéseivel.
Gyulánk volt egyedül a régi .... mint eddig is, most is végig baromságokat beszélt. Egyszerűen nem is értem, hogy egy ilyen fasz miként lehet még most is a helyén? Egy oldalt tele lehetne írni a barom képzelgéseivel.
szasza(SW)2009-10-03 18:28:17 // 73120
Satti2009-10-03 17:01:08 // 73119
Nem kell bemennie a boxba, mert direkt felállítottak neki egy fagyiautómatát a tankolóberendezés mellé. :-))
Satti2009-10-03 16:59:25 // 73118
Na, ezt a hip-hop-ot GF-nak nem kell erőletetnie, mert ripsz ropsz elég gyenge a teljesítméyne, csodát a futamon sem fog tudni mutatni. Ugyanazzal a géppel, 1 mp-el lassabb, mint Kimi, ez több mint kevés.
mesa2009-10-03 16:54:08 // 73117
kimi? Talán bement a boxba a fagyizni ...
Fisico előtt ott a lehetőség a pontszerzésre! a megváltozott rajtrács12 helyéről a KERS-szel hipp-hopp ott lehet az első nyolcban!
Fisico előtt ott a lehetőség a pontszerzésre! a megváltozott rajtrács12 helyéről a KERS-szel hipp-hopp ott lehet az első nyolcban!
Satti2009-10-03 16:49:35 // 73116
Némi szerencsével és ha a versenyen jól müxik a gép, mint Spa-ban is, akkor a Ferrarival Kimi odérhet a dobogóra is akár.
A rajtnál Heidfeldet sztem egyből loe tudja majd nyomni, utána Hamiltont már sajnos nem, mert a Mclarenben is ott a kers, a többit meg majd meglátjuk.
A rajtnál Heidfeldet sztem egyből loe tudja majd nyomni, utána Hamiltont már sajnos nem, mert a Mclarenben is ott a kers, a többit meg majd meglátjuk.
raga2009-10-03 13:33:51 // 73115
raga2009-10-03 13:18:20 // 73114
Satti2009-10-03 10:16:02 // 73112
Reggel, kora délelött itt sem, 10 után szokott beindulni, meg ma várok egy ügyfelet Szigetszentmiklósról, remélem max. délben ideér, mert akkor talán kész leszek vele 1-ig, mert akkor zárunk.
Longman2009-10-03 10:05:57 // 73111
Én még megvártam, szerencsére így is beértem! Bár sajnos nem nagy mozgás van nálunk mostanában Szombatonként. Meg amúgy sem.. :(
Satti2009-10-03 10:03:41 // 73110
Sajnos nem tudom, mert a legvégét azt nem láttam rendesen, sietnem kellett dolgozni és az útolsó perceket azt csak a kocsiban a mobilomon néztem meg, vezetés közben. :-)
Longman2009-10-03 09:56:59 // 73109
Most azt mondd meg nekem, lehet csak én nem figyeltem rendesen, de amikor kijött Raj, és mondták neki a rádióban hogy mehet 3 v 4 gyorskört, utána még mutatták az első mért körét ez rendben van, de utána hova lett???? Még vártam rá hogy az idő letelte után jönnie kellene, de nem... Kiállt, vagy mi történt?
Satti2009-10-03 09:14:00 // 73108
Eléggé érdekes időmérő volt. Vettel pole-ján nem csodálkozom, a Red Bull-ok láthatóan jók voltak ezen a pályán, a balesetektől függetlenűl. A többi már inkább érdekesebb, ráadásul ismét nagyon szoros volt, mert az 5.-től lefelé, mindenkinek 1.32.9-el kezdődött az ideje, csak századok döntöttek. A Ferrari taktkájára most is kíváncsi vagyok, mert szinte csak Kiminek volt kemény gumija és valószínűleg nagyon megtankolhatták, de ezt majd nemsokára meg is tudjuk.
GF viszont ismét bebizonyította, hogy egy nulla, ez nem teljesítmény, siralmas és szánalmas. Nem is értem, a csapatnál mit gondoltak.
GF viszont ismét bebizonyította, hogy egy nulla, ez nem teljesítmény, siralmas és szánalmas. Nem is értem, a csapatnál mit gondoltak.
Satti2009-10-03 09:09:07 // 73107
Nem tenne boldoggá, nem kell megint kezdeni a szokásos belemagyarázást a másik mondanivalójába. Mivel számomra érdektelen, ezért teljesen mindegy is, hogy mikor mit csinál, vagy hol végez. A tavalyi év végi cécónál sem éreztem semmit, mert nekem abszolút mindegy volt, hogy Massa vagy Lewis nyeri a VB-ét, egyszerűen nálam ez nem számít, ez még gondolom nem baj, mert nem is lehet az.
Most is totál lényegtelen, hogy Button vagy Barika nyerheti meg a VB-ét, most csak annak tudnék örülni, ha a még matematikailag esélyes Vettel érne oda a végén, de erre az esély már eléggé halovány.
Most is totál lényegtelen, hogy Button vagy Barika nyerheti meg a VB-ét, most csak annak tudnék örülni, ha a még matematikailag esélyes Vettel érne oda a végén, de erre az esély már eléggé halovány.
Tom122009-10-03 08:01:59 // 73105
Glock balesete elég furcsa volt, "technikájában" hasonló volt Sennáéhoz, kanyarodott, az autó meg ment amerre "ő gondolta"... :-/
Kócosw2009-10-03 07:52:30 // 73104
apritjak a vasakat :(
Grando2009-10-03 06:34:14 // 73103
Vaze! Életed álmát érhetnéd el, de nem sikerül, és kiderül hogy azért, mert vki konspirált. Te nem lennél minimum zabos? ;)))
Xixo2009-10-03 04:03:16 // 73102
Mondjuk Hemit se értem. Massa rá egy rossz szót se szólt...
Xixo2009-10-03 03:54:31 // 73101
Massa örül Alonzónak és sajnálja Rajt... egy újabb sablonos nyilatkozat...
Xixo2009-10-03 03:51:22 // 73100
Xixo2009-10-03 03:50:16 // 73099
Itt bővebben az interjú
"Szerintem meg kellett volna változtatni az eredményt. Egy ponttal kaptam ki. Nem vagyok, és sohasem leszek olyan pilóta, aki azt gondolja magáról, hogy 'Világbajnok lehettem volna.' Ha most, egy év elteltével bele is írnám az önéletrajzomba, hogy bajnok vagyok, semmi sem változna. Ügyvédhez is fordultunk, de van egy határidő, ami után semmit sem lehet tenni. Ez a szabály, az FIA így döntött."
Most akkor akarná azt a címet vagy nem?
"Szerintem meg kellett volna változtatni az eredményt. Egy ponttal kaptam ki. Nem vagyok, és sohasem leszek olyan pilóta, aki azt gondolja magáról, hogy 'Világbajnok lehettem volna.' Ha most, egy év elteltével bele is írnám az önéletrajzomba, hogy bajnok vagyok, semmi sem változna. Ügyvédhez is fordultunk, de van egy határidő, ami után semmit sem lehet tenni. Ez a szabály, az FIA így döntött."
Most akkor akarná azt a címet vagy nem?
Xixo2009-10-03 03:25:34 // 73098
Szerintem meg kár lenne bolygatni. Már Massa nyilatkozatát se értem egészen. Oké igaza van, de ezzel nem változtat már semmin. Amilyen emelt fejjel tudott tavaly veszíteni, ez most olyan hisztisnek tűnik. Persze most ezzel kapott mégegy pofont a sok tavalyi után, de hát nem hiszem, hogy igazán kéne neki így az a cím. Vagy legalábbis remélem, hogy nem.
Xixo2009-10-03 03:11:03 // 73097
És annak is nagyobb volt az esélye, hogy Raj mögé kell beállnia, oszt történt ami történt. :))
Látom téged nagyon boldoggá tenne, ha elvernék Massát. Biztos tavaly is örültél, amikor bukta a címet és nem lett 1-1. De hát állítólag a legjobb öröm a káröröm, ha már Rajkó nem tud boldoggá tenni.
Látom téged nagyon boldoggá tenne, ha elvernék Massát. Biztos tavaly is örültél, amikor bukta a címet és nem lett 1-1. De hát állítólag a legjobb öröm a káröröm, ha már Rajkó nem tud boldoggá tenni.
Xixo2009-10-03 03:07:08 // 73096
SZVSZ mindenki arra számított, hogy majd Raj is körbeautózza Massát. Senki nem hitte volna, hogy képes felnőni a feladathoz, oszt mégis történt ami történt. :)
Xixo2009-10-03 02:54:38 // 73095
Addig nem is amíg nem jön valaki, aki elmondja, hogy milyen szépen autózott és a 11. helyről milyen szépen feljött egészen a 10-ig és egy csoda ez a teljesítmény, miközbe a csapattársa megnyeri a futamot. :))
Tom122009-10-02 22:41:34 // 73094
Pedig lehet benne valami, nem mindegy, hogy egy versenyző, mikor visszatér a boxba, beszámol, hogy a motor, a futómű, stb. milyen helyzetekben hogyan viselkedik, esetleg min kéne még javítani, ez mind aranyat ér a mérnököknek és, ha úgy vesszük, egy csapat jövője /is/ múlhat rajta hosszú távon.
...vagy pedig két jégkrém között kell faggatni, hogy: "Na, ezekkel a beállításokkal, vagy az előbbiekkel volt jobb az autó?"
"...hmmmm, nem is tudom, elég jól ment. Egyébként mi lesz az ebéd?":-)))
Természetesen, azért kicsit túloztam - remélem. :-)
...vagy pedig két jégkrém között kell faggatni, hogy: "Na, ezekkel a beállításokkal, vagy az előbbiekkel volt jobb az autó?"
"...hmmmm, nem is tudom, elég jól ment. Egyébként mi lesz az ebéd?":-)))
Természetesen, azért kicsit túloztam - remélem. :-)
Grando2009-10-02 19:40:20 // 73093
De egyébként most olvasom, hogy a Ferrari nem kívánja bolygatni az ügyet. Hogy miért, az rejtély. Hát akkor erről ennyit. :((