Mike.2009-05-11 21:56:44 // 63755
Kimi töltője szabad volt. Ha észlelték, hogy elsőre kevesebbet tankolnak Massa töltőjével, akkor másodszor miért próbálkoztak azzal? .... mert balfaxok!!
Satti2009-05-11 21:53:45 // 63754
Amihez értenek az a Dolce vita, az édes élet! :-))
Satti2009-05-11 21:51:49 // 63753
Talán ez lett volna a logikus, de a digóknál ne keressünk logikát.:-))
süsnye2009-05-11 21:45:52 // 63752
Ha az is olasz, aki összefogja a szálakat, akkor semmi nem változik... :) nem túlzok, amit itt én tapasztalok az néha már-már nevetséges. Mintha be lennének oltva a rendezettség ellen.
Élni... azt viszont tudnak. :)
Élni... azt viszont tudnak. :)
Xixo2009-05-11 21:43:43 // 63751
Hogy olaszok vagy sem, az szerintem mindegy. Viszont ha nincs valaki, aki föntről összefogja a szálakat, akkor kezdődik a káosz.... :((
Xixo2009-05-11 21:41:33 // 63750
És ha igaz lenne, hogy a töltőberendezés volt szar, akkor az első (már hibás) tankolás után nem használták volna újra a hibás berendezést, hanem elővették volna az akkor már rég kiesett másik pilótájukét......
süsnye2009-05-11 21:38:02 // 63749
nincs ebben semmi meglepő...
1. olaszok irányítás nélkül nem tudnak dolgozni
2. az olaszok nem tudnak szervezni, irányítani
tehát a jelenlegi felállás esélytelen. Higgyétek el tudom, ezt tapasztalom már több, mint egy éve ;)
1. olaszok irányítás nélkül nem tudnak dolgozni
2. az olaszok nem tudnak szervezni, irányítani
tehát a jelenlegi felállás esélytelen. Higgyétek el tudom, ezt tapasztalom már több, mint egy éve ;)
Satti2009-05-11 21:26:57 // 63748
Nem sok versenyzőnek drukkoltam eddg, pontosan kettőnek, Hakknen-nek, majd Kiminek és az csak tszta véletlen, hogy mindkettő finn.:-) A mostani mezőnyből aki még szimpatikus, az Vettel. A hétvégén tényleg azon vettem észre magam a vége felé, hoyg azért drukkolok, hogy sikerüljön neki előrébb kerülni, esetleg a dobogóra.
Amíg Kimi az F1-ben lesz, addig csakis neki szorítok, mindegy hol lesz.
Amíg Kimi az F1-ben lesz, addig csakis neki szorítok, mindegy hol lesz.
mesa2009-05-11 21:24:44 // 63747
A töltőberendezést nem a csapatok szerelik össze, az egységes, egyetlen cég szállítja mindenkinek. (Megbabrálása akár kizárást érhet, emlékezzünk Schumacher autójának kigyulladására még a Benetton korszakból: kivettek egy szűkítőt, hogy több nafta kerüljön a tankba egységnyi idő alatt)
Ha hibásnak vélik a töltőberendezést versenyen, egyetlen dolgot tehetnek legálisan: a másik versenyző töltőjét használják, de akkor ezzel együtt esetleg áldozni kell...
Ha hibásnak vélik a töltőberendezést versenyen, egyetlen dolgot tehetnek legálisan: a másik versenyző töltőjét használják, de akkor ezzel együtt esetleg áldozni kell...
mesa2009-05-11 21:15:29 // 63746
Típikus antisumáheres vagy, neked mindegy ki : Hill, Villeneuve, Hakkinen vagy Raikkönnen, aki elveheti a címet! :))
Titkon egy időben Alonso fan is voltál, csak még magadnak sem merted bevallani, nem igaz?: )))
Titkon egy időben Alonso fan is voltál, csak még magadnak sem merted bevallani, nem igaz?: )))
Satti2009-05-11 20:53:39 // 63745
A Mclarennél voltak gondok korábban elég sűrűn, Hakkinen is azért hagyta rá 2001-ben, mert a sok müszaki hiba miatti kiesés miatt ment el a VB címe is. Pont abban az évben volt, mikor épp Barcelonában, Hakknen főlényesen vezette a versenyt, már csak fél kör volt hátra, jól emléxem, néztem élőben a futamot és akkor szart be a Mclaren, nem akartam elhinni, mondom, ilyen nincs és akkor ott ezen elment az a futam is.
Satti2009-05-11 20:44:55 // 63744
Csak 2003-ban, akkor is csak 2 ponttal nyert MS, és éppen hogy, mert az utolső futam felénél még nem lehetett tudni, hogy ki lesz a VB, mert a végén Kim lett a 2., MS meg a 8., akkor is segített Barika, mert megnyerte azt a Suzukai futamot.
2005-ben Alonso volt a VB.
2005-ben Alonso volt a VB.
Buksi2009-05-11 19:37:33 // 63743
Jöhetne már a helyére valaki más!!!!
Xixo2009-05-11 19:34:12 // 63742
Xixo2009-05-11 19:32:33 // 63741
Ez a Brawn-Todt-MS korszak előtt is szarok voltunk duma mennyire gáz.... :((
Buksi2009-05-11 19:30:35 // 63740
Sztem nem dumálni kellene!
Xixo2009-05-11 19:26:48 // 63739
Xixo2009-05-11 19:06:06 // 63738
Arról nem beszélve, hogy ha egyből kihozzák és lágy gumit kapott volna újra (ami 2mpel gyorsabb volt), akkor még tán nyert is volna vele egy picit....
Xixo2009-05-11 19:02:48 // 63737
Ezt szerintem bárki támogatná!! :))
De ebből sajnos nem lesz semmi....
De ebből sajnos nem lesz semmi....
Xixo2009-05-11 19:00:57 // 63736
Te tényleg pozitív vagy!! :))
Nem a fejlesztés ütemével van baj, mert egész gyorsak voltunk most is (mondjuk szerintem eddig se voltunk lassúak). De ha továbbra is szó nélkül hagyják ezeket a buta hibákat, akkor nem is fog változni semmi. Úgy fest nekem, hogy a srácok már megszokták, hogy mindig az élen vannak és elfelejtettek tenni is érte...
Talán ha fejek hullanak össze kapják majd magukat.
(A töltőberendezésre fogni a dolgot meg annyira ciki. Ha már az elsőnél is szar lett volna, akkor biztos, hogy nem használják azt a másodiknál is... :)) )
Nem a fejlesztés ütemével van baj, mert egész gyorsak voltunk most is (mondjuk szerintem eddig se voltunk lassúak). De ha továbbra is szó nélkül hagyják ezeket a buta hibákat, akkor nem is fog változni semmi. Úgy fest nekem, hogy a srácok már megszokták, hogy mindig az élen vannak és elfelejtettek tenni is érte...
Talán ha fejek hullanak össze kapják majd magukat.
(A töltőberendezésre fogni a dolgot meg annyira ciki. Ha már az elsőnél is szar lett volna, akkor biztos, hogy nem használják azt a másodiknál is... :)) )
Grando2009-05-11 18:47:33 // 63735
Ne is mondd! 2003-ban én is mindig a plafonon voltam, mikor láttam, hogy a meki alatt (is) a kopással egyenes arányban nő a mislenyek futófelülete. 2005-ben meg szintén a misleny miatt - vagy inkább által - megpanamázott "ohne gumicsere" szabály miatt.
Szóval megértelek. :DD ;))))
Szóval megértelek. :DD ;))))
Mike.2009-05-11 18:38:14 // 63734
Ez még rosszabb. Egy ekkora költségvetésű csapatnál nem tudnak összerakni egy bánatos töltőberendezést? Kirúgni a felelőst, felalősöket, hátha a többiek jobban figyelnek majd a munkájukra.
mesa2009-05-11 15:05:31 // 63733
Nem. Azon ment el neki, hogy Schumacher lett a bajnok! :P :))
Satti2009-05-11 15:00:51 // 63732
Ne is mond, mit össze mérgelődtem, hányszor volt, hogy biztosan vezető, első helyről esett ki Kimi a meghibásodások miatt. Ezen ment el a 2003-as és 2005-ös VB cím is.
Satti2009-05-11 14:59:13 // 63731
Ja, akkor ez egy amolyan Pelikán-ügyirat féle akármi?? :-))
mesa2009-05-11 14:40:21 // 63730
Persze, de egy igazi összeesküvés-elméletben nem számítanak a tények! :)))
Grando2009-05-11 14:33:14 // 63729
Apropó Kimi-dirtyron:
Vergődtek is rendesen a kipukkadó motorokkal... :DDD
Vergődtek is rendesen a kipukkadó motorokkal... :DDD
Grando2009-05-11 14:31:47 // 63728
Szegény Prostnak pénzügyi és egyéb gondjai voltak a saját maszek csapatával. Ne keverjük a szezont a fazonnal. ;)))
Selmak2009-05-11 14:30:29 // 63727
3. hely? Ezzel a hulladékkal? Max kiesnek az előtte lévők.
Satti2009-05-11 14:25:35 // 63726
Kitúrta a helyéből?? :-)
Pont MS ajánlotta, hogy a helyére Kimi-t szewrződtessék, ezt mint később kiderült, 2006-ban Indianapolis-ban beszélték meg véglegesen.
Pont MS ajánlotta, hogy a helyére Kimi-t szewrződtessék, ezt mint később kiderült, 2006-ban Indianapolis-ban beszélték meg véglegesen.
mesa2009-05-11 14:23:30 // 63725
Van egy ilyen összeesküvés-elmélet... Megvudúzza ősi germán népi szokás szerint az utódját, aki kitúrta a helyéből ! ;)
Satti2009-05-11 14:19:43 // 63724
Nem hiszem, hogy erről lenne szó. Kimi még olyan enberrel is együtt dolgozott mint Ron Dennis, aki nem lehet egyszerű eset, mégis bírta ott 5 évig. MS tisztában van sztem vele, hogy nem tudná úgy ellátni a csapatvezetői posztot, ahogy azt kell, ezért inkább nem vállalja el, nem akar úgy járni, mint a már említett Prost.
Grando2009-05-11 14:14:00 // 63723
Érdekes, hogy ezt mondod, mert tegnap azt szerettem volna megfogalmazni, miszerint van egy olyan sejtésem, hogy ameddig Kimi a Ferrarinál van, addig nem fogja elvállalni az öreg a csapatvezetést. Egyszerűen nem tudnak együtt dolgozni, legalábbis teljesen úgy tűnik. Csak nem akartam birizgálni a témát. Ezért is nem reagáltam. De má most mindegy. :DD ;)))
mesa2009-05-11 14:08:35 // 63722
Nem a számolással volt baj, hanem hogy nem áramlott át a töltőberendezésen az egységnyi üzemanyag!
Kevesebb került a tankba.Mind a két kiállásnál kevesebb naftát kapott, ezért kellett másodszor is Vettellel kijönnie, egyébként későbbre tervezték. Akár a 3. hely is meg lehetett volna tegnap.
Kevesebb került a tankba.Mind a két kiállásnál kevesebb naftát kapott, ezért kellett másodszor is Vettellel kijönnie, egyébként későbbre tervezték. Akár a 3. hely is meg lehetett volna tegnap.
Mike.2009-05-11 13:48:14 // 63721
És ha a f@sz mérnök jól számol, és kb 0,3 mpt még tankolnak akkor elég lett volna az üzemanyag, spórolás nélkül is, és akkor is Vettel elé jön vissza. És még hozta volna a dobogót alsó fokát is.
SKrisz2009-05-11 13:46:07 // 63720
Ez nem fikció. Azonnal, amikor a mérnök szólt, ki kellett volna hozni a boxba 2 másodperces tankolásra, akkor még volt annyi előny, hogy visszajöjjön Alonso elé. Idegből, már csakazért is megfutni a leggyorsabb kört (csakhogy mutatssa, hogy képes lett volna rá) és szépen befutott volna a 4 pontért Alonso előtt...
bilon2009-05-11 13:43:51 // 63719
ha hamarabb fogad szót, és előbb elengedi vettelt, akkor nem kellett volna az uccsó két körben ennyire visszavenni, és 1,29-es körökkel behozta volna alonso elé...az 4 pont...
persze nem számoltam utána, szóval csak fikció...
persze nem számoltam utána, szóval csak fikció...
SKrisz2009-05-11 13:43:42 // 63718
Schumi azzal, hogy csapatfőnök lenne, csak veszteni tud. Ha összekapja magát, akkor azt mondják majd, hogy ez a minimum, ami elvárható tőle. Ha viszont ő is (és ezzel a csapat is) bukik, akkor még a sportemberi mivoltából is kifordítják. Lásd Prost esete. Azért mert valaki jó pilóta és technikailag tökéletesen tud dolgozni, attól még nem lesz jó csapatfőnök...
bilon2009-05-11 13:42:13 // 63717
erre mondják az én kedvenc sportágamban, hogy apró gólokkal megzavarjuk aza ellenfelet...:DD
vb cím nem lesz...de cél a minél jobb szereplés, nagy dolog az is, hogy a szarból a legtöbbet hozzák ki...:)))
vb cím nem lesz...de cél a minél jobb szereplés, nagy dolog az is, hogy a szarból a legtöbbet hozzák ki...:)))
Mike.2009-05-11 13:41:06 // 63716
Szót is fogadott, szégyenszemre Vettel megelőzte és utána Alonsó is lealázta. Ez számomra xarabb mintha megáll alatta a gép üzemanyag hiány miatt.
A cserével egyetértek, de akármennyire is tisztelem és elismerem MS-t, nem biztos, hogy ő jó csapatvezető lenne.
A cserével egyetértek, de akármennyire is tisztelem és elismerem MS-t, nem biztos, hogy ő jó csapatvezető lenne.
SKrisz2009-05-11 13:39:38 // 63715
Bizony, bizony. Az 3-mal több, mint a 0...
Ha Massa indulatból autózik (ahogy a rádióbeszélgetésben hallható is volt) akkor már csakazért is kinyomja a szemét is a vasnak. De ő most profi volt és pontot szerzett. Szerintem jó döntés volt, bár nem "hősies", az tény! :)
Ha Massa indulatból autózik (ahogy a rádióbeszélgetésben hallható is volt) akkor már csakazért is kinyomja a szemét is a vasnak. De ő most profi volt és pontot szerzett. Szerintem jó döntés volt, bár nem "hősies", az tény! :)
Mike.2009-05-11 13:38:23 // 63714
Ezzel nem is lehet vitatkozni! :-))
Viszont sokra nem is megy vele. Az idei évben nem hogy VB címért de még a dobogókért is vért kell izzadni.
Viszont sokra nem is megy vele. Az idei évben nem hogy VB címért de még a dobogókért is vért kell izzadni.
mesa2009-05-11 13:35:51 // 63713
Massa helyében szót fogadtam volna a versenymérnökömnek, elengedtem volna Vettelt és örültem volna az ötödik helyemnek.
Minden pont pont, tükröt rúgdosni pedig max Budapesten menő dolog! :)
És továbbra is támogatom Domenicali Schumacherre cserélését. Bármi áron. Akár Rai elküdése árán is.
Minden pont pont, tükröt rúgdosni pedig max Budapesten menő dolog! :)
És továbbra is támogatom Domenicali Schumacherre cserélését. Bármi áron. Akár Rai elküdése árán is.
bilon2009-05-11 13:31:09 // 63712
szerintem meg 3 pont több, mint 0...
Mike.2009-05-11 13:29:37 // 63711
Jaa, csak ez a mélyrepülés nem az idén kezdődött. Már tavalyi évben is csinálták a bakikat.
Én Massa helyében nem spóroltam volna. Nyomtam volna amíg bírja a gép és emelt fővel rúgtam volna le a tükröt a célegyenesben a megálló autóról. Így meg szégyenkezve begurult és szerzett a 3 pontot amivel meg éppen kitörölheti ...
Én Massa helyében nem spóroltam volna. Nyomtam volna amíg bírja a gép és emelt fővel rúgtam volna le a tükröt a célegyenesben a megálló autóról. Így meg szégyenkezve begurult és szerzett a 3 pontot amivel meg éppen kitörölheti ...
mesa2009-05-11 13:23:45 // 63710
Nem látom mi bajod a fejlesztés ütemével ... A semmiből az élmezőnybe ugrottunk.
Massa a versenyben a 3. legjobb időt autózta, időmérőn pedig kevesebb benzinnel a POLE is meglehetett volna - kiszámolták!
Ha fejek hullanak, akkor a következő versenyen nem fog behalni az a töltőberendezés, ami a Ferraritól független ? Ha fejek hullanak, akkor jobb lesz a McLaren vezérlőelektronika és megérti miért rugdossa Kimi a pedált ? Ha fejek hullanak, akkor nem fog lerepülni a kerékhűtő karbon cucc ? Ha fejek hullanak, akkor Kimi nem fogja azt hinni, hogy egy 6. hellyel bekerül a TOP15-be ?
Ez az év bukó? 5 verseny telt el a 18-ból. Olyan mintha negyed óra után lehívnád a foci csapatod a pályáról, úgyis mindegy alapon :)))
Massa a versenyben a 3. legjobb időt autózta, időmérőn pedig kevesebb benzinnel a POLE is meglehetett volna - kiszámolták!
Ha fejek hullanak, akkor a következő versenyen nem fog behalni az a töltőberendezés, ami a Ferraritól független ? Ha fejek hullanak, akkor jobb lesz a McLaren vezérlőelektronika és megérti miért rugdossa Kimi a pedált ? Ha fejek hullanak, akkor nem fog lerepülni a kerékhűtő karbon cucc ? Ha fejek hullanak, akkor Kimi nem fogja azt hinni, hogy egy 6. hellyel bekerül a TOP15-be ?
Ez az év bukó? 5 verseny telt el a 18-ból. Olyan mintha negyed óra után lehívnád a foci csapatod a pályáról, úgyis mindegy alapon :)))
Kazes☻2009-05-10 22:43:43 // 63709
(ha fogunk egyáltalán) - sajnos kérdéses.
Xixo2009-05-10 22:39:56 // 63708
Hű de pozitív vagy!! :))
Sajna a realitásokat nézve, amíg valaki nem vág szét a csapatnál, nem kapják össze magukat, addig itt nagy csoda nem lesz.
Ma eldobtunk egy fix 4. helyet + valszeg Raj is felért volna a pontszerzők közé. Ehelyett szereztünk 3 pontot és ismét rajtunk röhög a világ.
Ez az év bukó. Ha így fejlesztünk tovább, akkor talán jövőre visszatérhetünk az élre, de idén max a végefelé fogunk csak nyerni. (ha fogunk egyáltalán)
Sajna a realitásokat nézve, amíg valaki nem vág szét a csapatnál, nem kapják össze magukat, addig itt nagy csoda nem lesz.
Ma eldobtunk egy fix 4. helyet + valszeg Raj is felért volna a pontszerzők közé. Ehelyett szereztünk 3 pontot és ismét rajtunk röhög a világ.
Ez az év bukó. Ha így fejlesztünk tovább, akkor talán jövőre visszatérhetünk az élre, de idén max a végefelé fogunk csak nyerni. (ha fogunk egyáltalán)
mesa2009-05-10 21:25:50 // 63707
Hagyjuk, nem érdekes. Ha szerinted bárki vásárolhat KERS-t bárkitől, akkor hidd.
Meg aztán tudod, hogy nem gyengébb mint a Ferrari-é.
Ilyen konkrét bizonysággal szemben pedig értelmetlen lenne hitetlenkednem. :)))
Meg aztán tudod, hogy nem gyengébb mint a Ferrari-é.
Ilyen konkrét bizonysággal szemben pedig értelmetlen lenne hitetlenkednem. :)))
Kazes☻2009-05-10 21:24:33 // 63706
Lehet rízs evő is vagy esetleg akár csiga zabáló is, vagy torreádor csak tegye rendbe a dolgokat, mert a macska zabálóknak egyelőre nem megy. :)))
Online tag
2
Vendég2
547
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Forma-1
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth