Gerion2010-10-10 21:22:25 // 90592
Igen, egyenlő esélyekkel indultak, és tény, Button nyert a végén. És az is sovány vigasz Barrichellonak, hogy a szezon második felére feljött. Ő nem bajnok típus... :)
Xixo2010-10-10 21:21:42 // 90591
Massa így indult. Igaz őt sose mondták szupertehetsének. Ő valahogy megtanulta ezt az egészet. Jó volt az Alfánál, jó volt a Saubernél, jó volt tesztpilótának, jó volt Sumi segítőjének, jó volt Raj segítőjének, jó volt Raj helyett elsőszámúnak, aztán jött a szar autó, a baleset meg az idei gyenge éve. De én simán kinézem belőle, hogy jövőre egy kicsit jobban neki fekvő autóval megint felveszi a kesztyűt. Mert szabálymódosítás lesz megint gazdagon...
Persze a Te verziód se kizárt, ha már elindították azt a versenyzőakadémiát.
Persze a Te verziód se kizárt, ha már elindították azt a versenyzőakadémiát.
Gerion2010-10-10 21:17:14 // 90590
Én 89 óta nézem az F1-et, a Ferrari "az én időmben" nem nagyon kockáztatott sose újonccal. Talán még Alesi volt leginkább az, akit 1.5 év Tyrell után igazoltak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-10 21:16:17 // 90589
Szerintem meg kísértetiesen hasonlít Massa idei szereplése a Vodkaivó utolsó évére kivéve azzal a kis különbséggel hogy idén ütős a Ferka akkor meg egy kalap szr volt...
Atesz19872010-10-10 21:16:00 // 90588
Bari alatt ugyanaz a technika volt, mégsem ment vele semmire. Button Vb-re tudta váltani az autója fölényét, pedig neki csak fél évig volt igazán jó autó a segge alatt. Jó példa volt az előtted szóló Red Bullos példája, ez is engem igazol. Alattuk hiába van a mezőny legjobb autója egész évben, vért izzadva tudnak csak VB-k lenni, ha egyáltalán sikerül. Akkor csak nem a vak szerencsén múlt Button tavalyi címe, nem?
Gerion2010-10-10 21:10:35 // 90587
Egyetértek Veled... Tavaly Button kocsija abszolút kiemelkedett a mezőnyből, legalábbis a szezon első felében. Ekkora fölényben max 92-ben volt Mansell Williamse, vagy 2002-ben Shcumacher Ferrarija volt.
Barrichello a szezon második felére feljött Button mellé, sőt néha elé is, de akkor már a kocsi nem volt annyira penge.
A Renault szerintem sem olyan rossz.
Barrichello a szezon második felére feljött Button mellé, sőt néha elé is, de akkor már a kocsi nem volt annyira penge.
A Renault szerintem sem olyan rossz.
Cro1662010-10-10 21:05:04 // 90586
Nem tudom..egy új, fiatal, szuper tehetséget kellene találni,(akár alsóbb kategóriában) aki 1-2 -3évig "tanul",feltétel nélkül segít, illetve annak fejében, hogy majd elő tud lépni első számúvá.Mondjuk a Ferrari lehet nem kockáztat ekkorát soha, hogy egy újoncot ültessen be.
Xixo2010-10-10 21:02:58 // 90585
A szupertehetség Bátön egy kimagaslóan jó autóval tudott VB lenni, míg a középszerű Massának ez nem állt rendelkezésére és mégis majnem odaért...
Idén is rég VB-nek kellene már lennie valamelyik Bullnak, oszt mégse tudnak élni a lehetőséggel. Perig Vettel még szupertehetségnek is ki van kiálltva...
Kubica sztárolását sem annyira értem. Ha annyira szar lenne az a Rönyó, akkor esélye nem lenne beférni az első 10-be. (Meg volt már ő viliemszes is...) Mint ahogy azt se hiszem el, hogy a Redbullokba annyira szar a Rönyómotor.
És még egyszer leírom, hogy Alonzó mellé nem fognak versenyképes pilótát hozni! Sírva is fakadna, mint 2007ben...
Idén is rég VB-nek kellene már lennie valamelyik Bullnak, oszt mégse tudnak élni a lehetőséggel. Perig Vettel még szupertehetségnek is ki van kiálltva...
Kubica sztárolását sem annyira értem. Ha annyira szar lenne az a Rönyó, akkor esélye nem lenne beférni az első 10-be. (Meg volt már ő viliemszes is...) Mint ahogy azt se hiszem el, hogy a Redbullokba annyira szar a Rönyómotor.
És még egyszer leírom, hogy Alonzó mellé nem fognak versenyképes pilótát hozni! Sírva is fakadna, mint 2007ben...
Atesz19872010-10-10 20:39:39 // 90584
Nekem nincs bajom Massával, de sok tehetséges pilóta jobban megérdemelné azt a széket. Azért a Ferrari még sem egy Renault, hogy az sem gond ha éppen egy középszerű pilóta vezeti, nem szúr senkinek szemet. Azért ne szürküljenek bele tehetségek a mezőnybe, mert a top csapatok kitartanak az ilyen középszerű pilóták mellett. Lehet, hogy Massa nagyon jó abban, amit csinál, de a Forma 1-nek és a nézőknek nem ez az érdeke. Lehet Buttont nem szeretni, de Én még újonc korában megtippeltem, hogy egyszer még VB lesz, és az is lett. Barinak ez sosem sikerült, pedig számtalan lehetősége volt rá. Ez valakiben vagy benne van, vagy nincs. Szerintem Massában nincs benne. Még ha egyszer véletlenül majdnem meg is lett, akkor sem volt benne igazán. Van pár pilóta a mezőnyben, aki élni tudna a Ferrari adta lehetőséggel. Az például a Forma 1 szégyene lenne, ha Kubicanak VB cím nélkül kellene visszavonulnia, csak azért, mert a top csapatok ilyen középszerű sportolókra pazarolják az üléseiket. De még pár ilyen év, és ugyanezt elmondhatjuk Kobayashiról is.
Gerion2010-10-10 20:14:59 // 90583
Ha Massa megy, és top pilótát nem akarnak Alonso mellé, akkor.... Lehet, meredek ötlet, de esetleg Heidfeld? Hangsúlyozottan kettesszámúnak.
Kazes☻2010-10-10 19:19:35 // 90582
Most még jó lesz Bari 2, de jövőre ki tudja. Minden esetre Monti titokzatos vagy már kettyós. :)
Úgy tűnik, a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo tud valamit, amit mi még nem tudhatunk, ugyanis kijelentette, hogy a hétvégi versenyen már az első körben kieső Felipe Massa vissza fog vágni, és ő lesz az utolsó három futam „meglepetése”.
Úgy tűnik, a Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo tud valamit, amit mi még nem tudhatunk, ugyanis kijelentette, hogy a hétvégi versenyen már az első körben kieső Felipe Massa vissza fog vágni, és ő lesz az utolsó három futam „meglepetése”.
Cro1662010-10-10 18:30:35 // 90581
1etértek.
(Ha megy Massa,egy "Coulthard"-ot kéne szerezni Alo mellé:)Sztem ő tökéletesen csinálta azt amit kellett:) )
(Ha megy Massa,egy "Coulthard"-ot kéne szerezni Alo mellé:)Sztem ő tökéletesen csinálta azt amit kellett:) )
Xixo2010-10-10 18:11:35 // 90580
Azért nem kell még temetni Massát egy szar futam után. A nagy févörittől is láttunk már idén pár pocsék rajtot, míg a braziltól ez volt az első. Persze az elszántsága már biztos nem a régi... Normális pilótától meg ne várjuk el, hogy a második helyért is ugyan olyan lelkesen küzdjön, mint a győzelemért. Akkor inkább tényleg menjen Massa és jöjjön Kovalájnen vagy Delarózsa. De hogy Alo mellé nem fognak egy Kubicát hozni, arra mérget vennék. De még csak egy Kobajasit sem....
Kazes☻2010-10-10 17:12:11 // 90579
Reggelire is jó lett volna ám! :)))
Kazes☻2010-10-10 17:10:30 // 90577
Kár érte, szimpi versenyző. :)
Buksi2010-10-10 16:16:26 // 90575
Nem, de nagyon komolyan csinálta! :-))
Tommi2010-10-10 16:05:46 // 90574
Igen, ezt mondták a kommentátorok is, hogy előnye volt, mert sokat versenyzett itt korábban.
Gerion2010-10-10 16:02:21 // 90573
Kobayashi tényleg nem rossz, ő az első komolyanvehető japán pilóta, aki nem csak autót törni van a mezőnyben. Ma pedig különösen felszívta magát, a hazai pálya előnye? :)
Cro1662010-10-10 15:50:09 // 90572
Mikor rakod fel??:))
Cro1662010-10-10 15:49:19 // 90571
az azért más volt.
Nem hiszel abban a verzióban, amit a szakértők összeszedtek a Senna-balesetben?
Nem hiszel abban a verzióban, amit a szakértők összeszedtek a Senna-balesetben?
Tom122010-10-10 15:46:46 // 90570
"Enyhén" lehetett látni, hogy a japánok lusták voltak leszedni a "Fuji TV" -s feliratokat a pódiumról, csak leragasztották DHL-es piros fóliákkal - rejtett reklám?:-)
...vagy csak foglalkozási ártalom? :-)
...vagy csak foglalkozási ártalom? :-)
Tom122010-10-10 15:43:46 // 90569
Azért az olasz himnusz elment volna így ebéd után...;-)
Ja, meg van a hungaroringi futam is "belső kamerásan", esetleg majd FTP, ha lesz rá igény...:-)
Ja, meg van a hungaroringi futam is "belső kamerásan", esetleg majd FTP, ha lesz rá igény...:-)
Tom122010-10-10 15:41:21 // 90568
Illetve ott /Imola ´94/.
Tom122010-10-10 15:39:20 // 90567
Lehetett is látni, hogy valami hirtelen megadta magát, nekem Senna balesete is ilyesmi volt, de itt ez már nem fog kiderülni...
Tommi2010-10-10 15:38:57 // 90566
Reggel lusta voltam felkelni, úgyhogy az ismétlést nézem meg :)
Örülök, hogy Alonso azért dobogóra állhatott, 14 pont még nem a világ vége. Nyilván jobb lett volna, ha valamelyik Red Bull előtt végez, de így sem rossz. Massánál már a 12. rarthelyet sem értettem, de szegénynek nem tartott sokáig a futam sem :(
A nap hőse pedig Kobayashi, óriási a srác :))) Emlékszem élete első futamára Brazíliában, akkor is átgázolt a fél mezőnyön, nekem már akkor rögtön szimpatikus volt, a kissé álmos futamokba hozott némi izgalmat :)
Örülök, hogy Alonso azért dobogóra állhatott, 14 pont még nem a világ vége. Nyilván jobb lett volna, ha valamelyik Red Bull előtt végez, de így sem rossz. Massánál már a 12. rarthelyet sem értettem, de szegénynek nem tartott sokáig a futam sem :(
A nap hőse pedig Kobayashi, óriási a srác :))) Emlékszem élete első futamára Brazíliában, akkor is átgázolt a fél mezőnyön, nekem már akkor rögtön szimpatikus volt, a kissé álmos futamokba hozott némi izgalmat :)
Tom122010-10-10 15:36:32 // 90565
Röviden így sikerült...:-)
Cro1662010-10-10 15:35:54 // 90564
Nico Rosberg (helyezetlen):
"Csalódáskeltő véget ért számomra ez a hétvége. Egy kuplungprobléma miatt a rajtom rosszul sikerült, de ezután jó stratégia volt, hogy a biztonsági autós fázis alatt, rögtön a verseny elején letudtam a kerékcserémet, ez ugyanis lehetővé tette számomra, hogy később pozíciókat nyerjek, ahogy a többiek is a bokszba hajtottak kereket cserélni. Egészen a 6. helyig ugrottam így előre. Bár az abroncsaim a verseny végére elkoptak, és nehezen tudtam tartani a tempót, azért Michaelt (Schumacher) így is sikerült magam mögött tartanom. Aztán hirtelen valami eltört az autóm hátuljában, és tehetetlenül vágódtam a gumifalba, ami a verseny végét jelentette számomra."
"Csalódáskeltő véget ért számomra ez a hétvége. Egy kuplungprobléma miatt a rajtom rosszul sikerült, de ezután jó stratégia volt, hogy a biztonsági autós fázis alatt, rögtön a verseny elején letudtam a kerékcserémet, ez ugyanis lehetővé tette számomra, hogy később pozíciókat nyerjek, ahogy a többiek is a bokszba hajtottak kereket cserélni. Egészen a 6. helyig ugrottam így előre. Bár az abroncsaim a verseny végére elkoptak, és nehezen tudtam tartani a tempót, azért Michaelt (Schumacher) így is sikerült magam mögött tartanom. Aztán hirtelen valami eltört az autóm hátuljában, és tehetetlenül vágódtam a gumifalba, ami a verseny végét jelentette számomra."
Cro1662010-10-10 15:32:21 // 90563
Nem kap.
"első kanyarban, miután "megcsípte"' a füvet, Felipe Massa torpedózta meg és lökte a gumifalba a Force Indiá-s Vitantonio Liuzzit.
"Igazán jól rajtoltam, öt vagy hat autót előztem meg az első kanyarig, de akkor láttam, hogy Felipe rakétaként jön felém. Nem hiszem, hogy hibás lenne, szerintem az autó nem állt az irányítása alatt" - mondta megértően az olasz az esetről.
A stewardok természetesen mindkét balesetet megvizsgálták, de amíg a Massa-Liuzzi ütközésnél ők is a fentiekhez hasonlóan látták a történteket"
"első kanyarban, miután "megcsípte"' a füvet, Felipe Massa torpedózta meg és lökte a gumifalba a Force Indiá-s Vitantonio Liuzzit.
"Igazán jól rajtoltam, öt vagy hat autót előztem meg az első kanyarig, de akkor láttam, hogy Felipe rakétaként jön felém. Nem hiszem, hogy hibás lenne, szerintem az autó nem állt az irányítása alatt" - mondta megértően az olasz az esetről.
A stewardok természetesen mindkét balesetet megvizsgálták, de amíg a Massa-Liuzzi ütközésnél ők is a fentiekhez hasonlóan látták a történteket"
Tom122010-10-10 15:27:46 // 90561
"Heidfeldet megeszi reggelire" - ez tetszett...:-DDD
Tom122010-10-10 15:24:12 // 90559
Majd egyszer...:-)
Kazes☻2010-10-10 15:22:08 // 90558
Bizony! Akár a kis Ferrariból át a Nagy Ferrariba. :)))
Tom122010-10-10 15:14:45 // 90556
Tényleg még egy rendes ló kéne neki...:-)
Kazes☻2010-10-10 15:13:30 // 90555
Kazes☻2010-10-10 15:12:58 // 90554
És látványos és izgi! :))) Nagyon profi volt amit csinált. :)
Tom122010-10-10 15:09:09 // 90553
Nem, hát, azért volt "értékes".;-)
Kazes☻2010-10-10 15:07:19 // 90552
Kazes☻2010-10-10 15:04:06 // 90551
Tom122010-10-10 15:02:17 // 90550
Még nem néztem a németeknél a riportokat, majd utána...:-)
Tom122010-10-10 15:01:30 // 90549
Kobayashi egy csiszolatlan gyémánt, már csak csiszolgatni kell egy kicsit és tökéletes lesz.:-)
Közben rájöttem, miért hasonlít a stílusa Villeneuve-ére /Gilles/ .
Mert Villeneuve is sokszor olyan helyen fogott előzésbe, ahol "ép eszű" versenyző meg sem próbálta volna és ráadásul sokszor össze is jött neki.:-)
Közben rájöttem, miért hasonlít a stílusa Villeneuve-ére /Gilles/ .
Mert Villeneuve is sokszor olyan helyen fogott előzésbe, ahol "ép eszű" versenyző meg sem próbálta volna és ráadásul sokszor össze is jött neki.:-)
Kazes☻2010-10-10 14:56:39 // 90547
Ugyan má'! :)))
De Rózit sajnáltam. Mi lehetett ott vajon a gond?
De Rózit sajnáltam. Mi lehetett ott vajon a gond?
Kazes☻2010-10-10 14:55:32 // 90546
Vajon még Massa is kap?
Tom122010-10-10 14:55:31 // 90545
Nem csoda, "kicsit" merész húzás volt.
Kazes☻2010-10-10 14:54:43 // 90544
Az biztos, de tehetséges a gyerek és nagyon lelkes! És ez jó, csípem nagyon. :)))
Retyóhoz mit szólsz? Ezeknek Kimi, még a remek Kubicát sem tudják versenyben tartani, Petrovról meg lassan kár is szót ejteni, akárcsak Massaról. :(
Retyóhoz mit szólsz? Ezeknek Kimi, még a remek Kubicát sem tudják versenyben tartani, Petrovról meg lassan kár is szót ejteni, akárcsak Massaról. :(
Tom122010-10-10 14:54:11 // 90543
"Beszóltak" Schumachernek, akkor most ott is lesz büntetés? :-)