Hagyjukmá a politikát, mindenkinek megvan a véleménye, és általában pont lehet, hogy más...ebből adódóan ez nem vezet sehová:)
Hajráá Massa!!! HolvanKimiiii???:))))
Ferke2011-02-22 16:48:44 // 94335
Gerion2011-02-22 16:17:31 // 94334
Biztosan az én verzióm a rosszindulatú, és egy szép, becsületes világban élünk. De azért ha a gyomra nem is bírta, két napot még rádobhatott volna, akár valami gyomorvédő gyógyszerrel is, hogy saját maguk csomagoljanak össze. Mármint ha nem kellett volna nagyon sietni és meg sem állni Ausztráliáig.
Na, mindegy, igazad van, hagyjuk.
Na, mindegy, igazad van, hagyjuk.
Cro1662011-02-22 16:10:10 // 94333
Nem szeretnék tippelgetni mint 1esek, nem ismerem a körülményeket, meg Palikot sem. Lehet, csak felfordult a gyomra attól az erős nyomástól, amit a 2/3-ad okozott:DD
Nem akart asszisztálni saját kigolyózásához. Ha az lenne, amiről te álmodozol,gondolom már a Blikk és a Bors megírta volna :DD
(én befejeztem, mert ez nem politika, meg elszámoltatási topic, hanem F1)
Nem akart asszisztálni saját kigolyózásához. Ha az lenne, amiről te álmodozol,gondolom már a Blikk és a Bors megírta volna :DD
(én befejeztem, mert ez nem politika, meg elszámoltatási topic, hanem F1)
Gerion2011-02-22 15:46:32 // 94332
Mert szerinted miért kellett ilyen villámsebesen lelépni? A siófoki házukhoz is csak utólag küldeni melósokat meg egy kamiont összepakolni?
Cro1662011-02-22 15:25:45 // 94331
árad belőled a jóindulat.
Gerion2011-02-22 13:26:26 // 94330
Interpol vagy valami hasonló remélem, előbb-utóbb visszahozza... :) És talán kiderül, miért is kellett ilyen hirtelen ilyen messzire menekülni a Hungaroring elnöki gyors leváltás után. A családdal több időt kell tölteni, a beteg gyereknek csak az ausztrál levegő az igazi és a médiában megüzent többi kamumagyarázat nem túl hiteles számomra.
Kb mint amikor Princz Gábornak hirtelen évekre dolga akadt Bécsben.
Kb mint amikor Princz Gábornak hirtelen évekre dolga akadt Bécsben.
EngineCoffeeTables2011-02-22 08:46:04 // 94329
Helyszínről közvetítheti az idénynyitót:DDDDDD
Buksi2011-02-22 08:02:38 // 94328
Nem örülök neki! :-(
GT Ɨ|ѯ2011-02-22 05:33:11 // 94327
ezekhez azért hideg lenne..:-)
LacUS2011-02-21 21:17:13 // 94326
Már hivatalos, elmarad a 13.-i bahreini nagydíj :-(((
Tom122011-02-21 20:13:59 // 94325
Ááá, ez ki van zárva, mert Palik is nagyon messze jár mostanában.;-))
Gerion2011-02-21 20:11:10 // 94324
Ja, és ordít Palik:
"Alonso 8568-al ment a célegyenes végén!!! 8568! Ez rekord! De várjunk csak, FEKETE ZÁSZLÓ!! Alonso elhagyta a felszínt, felrepült! Ezért kizárják! És már alig látszik, olyan magasan jár!!!"
"Alonso 8568-al ment a célegyenes végén!!! 8568! Ez rekord! De várjunk csak, FEKETE ZÁSZLÓ!! Alonso elhagyta a felszínt, felrepült! Ezért kizárják! És már alig látszik, olyan magasan jár!!!"
Tom122011-02-21 19:54:38 // 94323
Ja, gondoltam rá, csak nem írtam le, esetleg kapnának egy + oxigén tartályt /az autónak is/.:-))
...vagy valami ilyesmi. :-)))
...vagy valami ilyesmi. :-)))
zolee1452011-02-21 19:41:29 // 94322
Meg mondjuk légkör hiányában el lehetne felejteni a szárnyakat és a diffúzort, meg a belsőégésű motort is.:)
Tom122011-02-21 19:25:58 // 94321
A Holdon legalább nyugodtabb a helyzet a meteoritokat leszámítva.:-)))
Tom122011-02-21 19:23:21 // 94320
Ja.:-)
Svéd GP, meg svájci is volt "annak idején", igaz Svájc csak "bérelte" a pályát, szóval lenne még mit kiaknázni Európában is...
Svéd GP, meg svájci is volt "annak idején", igaz Svájc csak "bérelte" a pályát, szóval lenne még mit kiaknázni Európában is...
Gerion2011-02-21 19:13:45 // 94319
A Hold sem rossz, de mondjuk lehetne futam Afganisztánban is, pl egy futam Kandaharban. A kerékvetők helyén harckocsiaknák, gumifalak helyett szögesdrót. És a 2012-es szabályok KERS helyett páncélozást, és egy max 20mm-es fedélzeti gépágyút írnak elő. :)
GT Ɨ|ѯ2011-02-21 19:06:55 // 94318
tényleg holland gp:-)
amíg be nem jön az óceán..
amíg be nem jön az óceán..
Tom122011-02-21 19:05:26 // 94317
Milyen egyszerű volt a 80-as években, előre lehetett tudni, hogy a sorrend: Argentina, Brazília, Dél - Afrika, Spanyolország...
:-)
:-)
Tom122011-02-21 19:04:01 // 94316
...és még nincs vége...
:-/
:-/
Tom122011-02-21 19:03:30 // 94315
...vagy Holland, vagy San Marino, stb., stb...
...de neeeem, inkább a Holdon próbálkoznak... :-))
...de neeeem, inkább a Holdon próbálkoznak... :-))
GT Ɨ|ѯ2011-02-21 18:56:43 // 94314
Francia GP lehetett volna inkább...:-)
Grando2011-02-21 18:31:11 // 94313
Ma tuti nem a kvalifikációt. :DD
Cro1662011-02-21 18:23:57 // 94312
Az szép..de Schumi vajon mit tesztelt..majdnem annyi kört ment mint Massa, és 5 mp-el lassabb? hmm
Grando2011-02-21 18:13:13 // 94311
Na szép. A fenébe! :(((
Persze megértem.
A mai teszt egyébként nagyon rendben volt. Asszem - az eredmény alapján - Massa ma a kvalifikációt is tesztelte. :D ;)))
Persze megértem.
A mai teszt egyébként nagyon rendben volt. Asszem - az eredmény alapján - Massa ma a kvalifikációt is tesztelte. :D ;)))
Cro1662011-02-21 18:00:00 // 94310
Már ráadásul az olaj is 105 dollár...:(
Tom122011-02-21 17:55:34 // 94309
Ez várható volt. :-/
Semmi jó hír nem jön a térségből, ezért jó, hogy mostanában inkább a "világ végén" építenek pályákat, ahelyett, hogy a rég beváltakat használnák.
Semmi jó hír nem jön a térségből, ezért jó, hogy mostanában inkább a "világ végén" építenek pályákat, ahelyett, hogy a rég beváltakat használnák.
Cro1662011-02-21 17:30:42 // 94308
GT Ɨ|ѯ2011-02-20 12:05:14 // 94307
ez gyorsan ( le ) ment...:-)
Tom122011-02-19 15:21:26 // 94305
Szolgálati közlemény:
Rövidesen letölthető lesz az emlékezetes /eszméletlen izgalmas/ Dijon Prénois-i 1979-es F1-es futam, kb. 10 perces összefoglalója /BBC/. Villeneuve / Arnoux gyilkolja egymást, ha valakinek nem lenne egyértelmű. Jó kis izgalmas, retrós anyag /még lesz hasonló/.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy Villeneuve-t de Angelis, lekörözéskor feltartotta, úgy került elé a sokkal erősebb turbo Renault-al Jabouille. Egyébként akkor a 2 Renault magasan verte a mezőnyt erőben és szerencsére megbízhatatlanságban is.:-)
Van még egy jó kis anyagom mára, egy F 430 Scuderia teszt /kb. fél óra, jó minőségben a Nuvolari-ról/, ha van rá igény, azt is felrakhatom.:-) Kb. itt kezdődik nálam az igazi teszt /nem az, amit Gyulai barátunk művel/, ami a szakértelmet, tárgyilagosságot és alaposságot illeti. Pl. csak párszor hangzik el a Ferrarival kapcsolatban, hogy "eccellenza", meg "incredibile" /pl. 5-ösben 60 - ról 240-re gyorsulás, vagy fékezéskor, ha nem tévedek :-)/. Azt bírom a csókában, hogy ugyanezt a tiszteletet megadja egy Mégane-nak, vagy BMW-nek, vagy bármilyen autónak. Igaza is van, ami jó, azon nincs mit kritizálni . :-)
Rövidesen letölthető lesz az emlékezetes /eszméletlen izgalmas/ Dijon Prénois-i 1979-es F1-es futam, kb. 10 perces összefoglalója /BBC/. Villeneuve / Arnoux gyilkolja egymást, ha valakinek nem lenne egyértelmű. Jó kis izgalmas, retrós anyag /még lesz hasonló/.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy Villeneuve-t de Angelis, lekörözéskor feltartotta, úgy került elé a sokkal erősebb turbo Renault-al Jabouille. Egyébként akkor a 2 Renault magasan verte a mezőnyt erőben és szerencsére megbízhatatlanságban is.:-)
Van még egy jó kis anyagom mára, egy F 430 Scuderia teszt /kb. fél óra, jó minőségben a Nuvolari-ról/, ha van rá igény, azt is felrakhatom.:-) Kb. itt kezdődik nálam az igazi teszt /nem az, amit Gyulai barátunk művel/, ami a szakértelmet, tárgyilagosságot és alaposságot illeti. Pl. csak párszor hangzik el a Ferrarival kapcsolatban, hogy "eccellenza", meg "incredibile" /pl. 5-ösben 60 - ról 240-re gyorsulás, vagy fékezéskor, ha nem tévedek :-)/. Azt bírom a csókában, hogy ugyanezt a tiszteletet megadja egy Mégane-nak, vagy BMW-nek, vagy bármilyen autónak. Igaza is van, ami jó, azon nincs mit kritizálni . :-)
Tom122011-02-19 12:06:34 // 94304
Majdnem talált.:-) Egyébként meg egy Tyrrell 008 /´75/ a felső karosszéria idomok nélkül, hogy látható legyen a pilóta kéz és lábmunkája vezetés közben. Azt hiszem, hogy valami filmhez készítettek anyagot.
Robiik2011-02-19 12:00:15 // 94303
Valószínűleg nem is minden idők leggyorsabb körére küldték ki, nincs rajta idom se hátul se elöl :)
Gerion2011-02-19 11:14:06 // 94302
Ez gyakorlatilag egy bivalyerős gokart.... :) Egy lapra rácsavarozták az akkor szokásos V8-ast, négy kereket, és hogy jobban nézzen ki, két minimálszárnyat. Praktikeres kékre ötletesen lefújva az egész, ám ne legyen túl egyszínű, körbe ELFELFELFELF...., ráült a tetejére a pilóta és hurrá! :)
Buksi2011-02-19 03:40:44 // 94301
A légellenállással biztos nem volt gond! ;-)))
Tom122011-02-18 21:55:23 // 94300
RB2011-02-18 20:16:15 // 94299
Tommi2011-02-18 15:49:13 // 94296
tipoatti2011-02-17 21:52:47 // 94295
OFF Valóban az ő stílusuk, de itt most nem hinném, hogy érdekük lenne ez a helyzet... ON
Gerion2011-02-17 21:34:59 // 94294
Nem vitás, ide vágyik
Az F1 lúzerei
igen illusztris összeállítás, minden idők legnagyobb beégéseiről. Zsótika még nincs köztük... :)
Az F1 lúzerei
igen illusztris összeállítás, minden idők legnagyobb beégéseiről. Zsótika még nincs köztük... :)
Kazes☻2011-02-17 20:06:56 // 94293
Nem semmi! Nagyon kíváncsian várom a fejleményeket. :)
RB2011-02-17 20:05:02 // 94292
Időtöltésnek biztos nem rossz!:-)
GT Ɨ|ѯ2011-02-17 20:04:03 // 94291
Hispania.....de minek?....:-PP
RB2011-02-17 20:01:40 // 94290
Kazes☻2011-02-17 19:23:44 // 94289
Hehe, olyan kék, hatkerekű, elfes medzsóm volt gyerekkoromban. :)))
Tom122011-02-17 19:00:26 // 94287
A 4. képen, ha jól emlékszem, egy Ensign látható, szerintem egy tökgyalu ihlette meg a "dizájnert". :-DD
Tom122011-02-17 18:59:07 // 94286
Engem sem igazán nyugtat meg...