Kazes☻2011-02-08 22:47:12 // 94186
	
	
TSiga ( I am the TSIG)2011-02-08 18:51:55 // 94185
	Most a hírekben: Kubica jól van. Kezeit mozgatja, mosolyog, beszél!
Ha így gyógyul, akkor 2 hét múlva már vezetni is fog :-D
	
Ha így gyógyul, akkor 2 hét múlva már vezetni is fog :-D
Satti2011-02-08 17:36:42 // 94184
	Elég érdekes, ha valahogy így történt. Mennyi az esély rá, hogy ez összejöhet és még akkor szerencse, hogy egyáltalán élve megúszták.
	
Satti2011-02-08 17:34:12 // 94183
	Nálam jobban senki nem örülne, de nem fog visszajönni sztem, esetleg jövőre, de nem valószínű.
	
afri2011-02-08 17:30:14 // 94182
	így történhetett Kubica balesete!!!
VIDEÓVAL!!!
	
VIDEÓVAL!!!
Jimmi T.2011-02-08 15:59:33 // 94181
	Én is örülnék Kimi-nek. De másért . Ugyan azt nem mondhatom róla hogy egy üde színfolt ,de olyan nagy ívben sz@rja le a konvenciókat hogy azt már öröm nézni. A pezsgőzése meg magáért beszél. Hajrá Kimi !!!
	
GT Ɨ|ѯ2011-02-08 15:24:30 // 94180
	Kobayashit csüccs:-)
	
Gerion2011-02-08 14:04:32 // 94179
	Azért valahol mázlijuk is volt, hogy nem mondjuk keresztülszúrta ez a böhöm korlát valamelyiküket....
A 100%-ra ígért visszatérés jó hír, viszont a hírt olvasva a rehabilitáció várható ideje az eddigi 1 évről most 2-re nőtt. Ez utóbbi viszont nem túl biztató a karrier szempontjából.
"Robert keze egyre jobban van, egyre többet mozgatja az ujjait, és a fájdalom is csökken. A rehabilitáció azonban akár 2 évig is eltarthat az orvosi szakvélemény szerint."
	
A 100%-ra ígért visszatérés jó hír, viszont a hírt olvasva a rehabilitáció várható ideje az eddigi 1 évről most 2-re nőtt. Ez utóbbi viszont nem túl biztató a karrier szempontjából.
"Robert keze egyre jobban van, egyre többet mozgatja az ujjait, és a fájdalom is csökken. A rehabilitáció azonban akár 2 évig is eltarthat az orvosi szakvélemény szerint."
Xixo2011-02-08 13:15:12 // 94178
	Uhh...
Xixo2011-02-08 13:14:15 // 94177
	
	
Gerion2011-02-08 10:55:51 // 94176
	Amúgy meg komolyra fordítva, jöjjön vissza Heidfeld inkább. 
És kíváncsi leszek, a teljesen lenullázódott Villeneuve ide is bekínálja-e magát, mint az utóbbi években már bárhová, csak kereke és kormánya legyen?
	
És kíváncsi leszek, a teljesen lenullázódott Villeneuve ide is bekínálja-e magát, mint az utóbbi években már bárhová, csak kereke és kormánya legyen?
Gerion2011-02-08 10:53:29 // 94175
	Én örülnék, ha Raikkonen visszatérne a Renault-hoz, és egy potenciálisan ellenfél autóval kevesebb miatt kéne aggódni. :)
	
GT Ɨ|ѯ2011-02-08 07:39:33 // 94174
	Gyula milyen italt kapott?:-))
	
Tom122011-02-08 07:12:27 // 94173
	Gondolom, a szponzor / Thomson Reuters / ötlete volt. :-)
	
Buksi2011-02-08 01:27:01 // 94172
	Remélem megtalálják a helyes irányt! :-)
	
Tommi2011-02-07 21:06:36 // 94168
	Urak!
Cserélhetem a szezonösszefoglalókat? :) Lassan a végére érünk, még két adag lesz, 2006/2007 és 2008/2009. Fent van már a 2010 is, de azt még nem szedtem le.
	
Cserélhetem a szezonösszefoglalókat? :) Lassan a végére érünk, még két adag lesz, 2006/2007 és 2008/2009. Fent van már a 2010 is, de azt még nem szedtem le.
Kriszo2011-02-07 20:23:28 // 94167
	A fókuszban most ment Kubicáról egy kisfilm..
Alonso is bennt járt nála a kórházban.
Gyula már mondta hogy Kimi visszatérhet....
	
Alonso is bennt járt nála a kórházban.
Gyula már mondta hogy Kimi visszatérhet....
Tommi2011-02-07 19:15:39 // 94166
	
	
zolee1452011-02-07 18:53:07 // 94165
	Így már egyértelmű. Érdekes ez a korlát megoldás, és nem is véletlen, mert  ami mellett elment az autó mind ilyen volt.
Lehet, hogy itthon is vannak ilyenek, de most pont rally pályákat csinálgatok így aztán feltérképeztem néhány pályát, azokon rendesen a földben van a korlát két vége.
Sajna a rally kicsit komolyabban bünteti a legapróbb hibákat is mint bármelyik pályaverseny. Ráadásul egy ilyen ellen nem is lehet felkészíteni az autót, hacsak be nem raknak a pilóták elé egy tizes kazánlemezt.
	
Lehet, hogy itthon is vannak ilyenek, de most pont rally pályákat csinálgatok így aztán feltérképeztem néhány pályát, azokon rendesen a földben van a korlát két vége.
Sajna a rally kicsit komolyabban bünteti a legapróbb hibákat is mint bármelyik pályaverseny. Ráadásul egy ilyen ellen nem is lehet felkészíteni az autót, hacsak be nem raknak a pilóták elé egy tizes kazánlemezt.
Tommi2011-02-07 16:52:27 // 94164
	
	
Gerion2011-02-07 16:17:27 // 94163
	Sok nagy karrier indult úgy, hogy kapóra jött más baja. 
Ha már Sennánál tartunk, gondoljunk pl. Hill-re és főleg Coulthardra. Ők azzal kerültek előtérbe, hogy Ayrton meghalt 94-ben.
	
Ha már Sennánál tartunk, gondoljunk pl. Hill-re és főleg Coulthardra. Ők azzal kerültek előtérbe, hogy Ayrton meghalt 94-ben.
Gerion2011-02-07 15:52:42 // 94162
	A sebességek után éppen nem kell nyúlni, de éppen mostanában panaszkodnak a pilóták, hogy lassan annyi a gomb a kormányon, mint egy vadászrepülőn. Jelentős g-erők mellett bűvészkedni az ujjakkal a kormányon nem rossz kihívás egy majdnem amputált kéznek...
Na, de ahogy mondod, kiderül, és a legjobbakat neki !
	
Na, de ahogy mondod, kiderül, és a legjobbakat neki !
Tom122011-02-07 14:56:01 // 94161
	Ami késik, nem múlik... 
Ez így szokott lenni.:-)
...de, ha nem, hát nem, ők tudják...:-)
	
Ez így szokott lenni.:-)
...de, ha nem, hát nem, ők tudják...:-)
Kazes☻2011-02-07 14:50:48 // 94160
	No, igen. Nem alaptalan a felvetésed.
	
Xixo2011-02-07 14:46:41 // 94159
	Na igen, már ha megkapja!? 
Mert ott van még szabadon Hejfeld és Hülkenberger is. Raj nem hiszem, hogy vissza fog térni, pont most, hogy saját csapatot alapított...
De sajna nagy valószínűséggel nem lesz ott a Rönyó a VB címért folytatott csatában...
	
Mert ott van még szabadon Hejfeld és Hülkenberger is. Raj nem hiszem, hogy vissza fog térni, pont most, hogy saját csapatot alapított...
De sajna nagy valószínűséggel nem lesz ott a Rönyó a VB címért folytatott csatában...
Totti2011-02-07 14:41:23 // 94158
	Sennának viszont  meg itt a nagy lehetőség hogy bizonyítson! Mert azért a retyo klasszisokkal jobb mint a hispán remek!
	
Xixo2011-02-07 14:37:38 // 94157
	Valahol már fent van a hír, hogy a Rönyó a jövőben sem fogja tiltani a rallizást...
Pedig azért szponzori szempontból sem mindegy, hogy Kubica vezeti a felmatricázott vasdarabot vagy egy Senna. (gondolom én)
	
Pedig azért szponzori szempontból sem mindegy, hogy Kubica vezeti a felmatricázott vasdarabot vagy egy Senna. (gondolom én)
Tom122011-02-07 14:32:01 // 94156
	Lesz változás a szerződéseket illetően - szerintem, ahogy már lejjebb írtam. Túl nagy "buli" a F1 ahhoz, hogy a versenyzők szabadidejükben túl sokat kockáztassanak...
	
Tom122011-02-07 14:23:07 // 94155
	Mondjuk, azt soha nem értettem, hogy, ha már a biztonságot szolgálják a szalagkorlátok, akkor hogy meredezhet a végük nyársként nagyjából az autók utasaival azonos magasságban. "Jobb helyeken" ezt úgy oldják meg, hogy a végeiket a földbe vezetik, persze, tudom, hogy az a megoldás költségesebb, ez meg ennyit ér...
/Itt a környéken is volt már több ilyen baleset, ahol a szalagkorlát volt hunyó./
	
/Itt a környéken is volt már több ilyen baleset, ahol a szalagkorlát volt hunyó./
NaTo2011-02-07 14:21:52 // 94154
	Szerintem a rallyban, akár a forma-1-ben, mindig ott a veszély, mindig ott a baleset lehetősége. Amíg egyik szerződés nem tiltja a többi versenyeken való részvételt, addig nem lehet ezért elítélni. Az is teljesen mindegy, hogy vezetői hiba volt, vagy véletlen a bukás mögött. Ezt hozta a sors...
	
Tom122011-02-07 14:12:35 // 94153
	Ha valami kisebb csoda folytán sikerül úgy összehozni a kézfejét, hogy a kormányt fogni tudja majd, esetleg pár ujját mozgatni, akkor már félig "nyert ügye" van. Talán a szerencséje a szerencsétlenségben, hogy ma már nem hagyományos karral kell váltogatni a sebességeket a F1-es autókban.
...aztán majd kiderül, hogy pszichikailag mennyire viselte meg ez a baleset...
	
...aztán majd kiderül, hogy pszichikailag mennyire viselte meg ez a baleset...
Gerion2011-02-07 14:01:43 // 94152
	És hogy a cikkhez képest fokozzuk a párhuzamokat, a mostani Renault csapat elődje éppen a Benetton volt.
	
Tom122011-02-07 13:48:46 // 94151
	"Ha tudjuk hogy elesünk, akkor előtte leülünk:)"
Így van, de, ha tudom, hogy egy "fontosabb küldetésem van", akkor nem szerencsés kockáztatni előtte egy "tét nélküli versenyecskén" - persze, ez csak elmélet, a valóság meg egy másik dolog.:-)
Ez most így alakult - sajnos.
	
Így van, de, ha tudom, hogy egy "fontosabb küldetésem van", akkor nem szerencsés kockáztatni előtte egy "tét nélküli versenyecskén" - persze, ez csak elmélet, a valóság meg egy másik dolog.:-)
Ez most így alakult - sajnos.
Tom122011-02-07 13:42:21 // 94150
	Hát, igen...
Úgy látszik, nem csak nekem ugrott be tegnap Kubicával kapcsolatban Nannini:
Kubica és Nannini: érdekes párhuzamok
	
Úgy látszik, nem csak nekem ugrott be tegnap Kubicával kapcsolatban Nannini:
Kubica és Nannini: érdekes párhuzamok
Cro1662011-02-07 13:24:28 // 94149
	
	
Gerion2011-02-07 12:22:34 // 94148
	Ez a "mesterséges kóma" önmagában nem vészes, a kifejezés rosszul hangzik, de csak annyit jelent, hogy altatják, és esetleg géppel rásegítenek a légzésre. 
Végülis összetört szinte minden végtagja, ha ébren van, és csak az ágyban is mozog, már tönkreteheti a műtéttel összerakott területeket, plusz jobban megélné az ezzel járó fájdalmakat is. Minden szempontból szerencsésebb most altatásban tartani.
Olvasva a híreket, félek, a kezeivel ő már nem fog többet Forma-1 autót vezetni.... Ha a hétköznapi élethez tünetmentesre fel tud javulni, utcai autót vezethet, és a többi, akkor már nagy mázlija van, de hogy F1 szinten oda jöjjön vissza, ahol eddig volt....? A csukló és a kéz ízületei a legbonyolultabbak (a térd és a boka mellett), ha az sérül az már nagy gáz... A nagy ereket összevarrják, a csontok (úgy ahogy) összeforrnak, ha kellően precízen rakták össze a darabokat, akár tökéleteshez közel is. A nagyobb idegeket is összerakják, a legjobb specialisták nagy figyelemmel a kisebbeket is, alapos utókezeléssel és szerencsével ezek akár egész jól működhetnek is. De a végbeidegzések és az érzékelés finom idegszálait, végződéseit csak a Jóisten rakja össze ha akarja, és ott mennek el végleg az F1-hez kellő tizedek.
Schumacher 99-es sérülése mint karrier-kockázat ehhez képest nem volt sehol.... :((
	
Végülis összetört szinte minden végtagja, ha ébren van, és csak az ágyban is mozog, már tönkreteheti a műtéttel összerakott területeket, plusz jobban megélné az ezzel járó fájdalmakat is. Minden szempontból szerencsésebb most altatásban tartani.
Olvasva a híreket, félek, a kezeivel ő már nem fog többet Forma-1 autót vezetni.... Ha a hétköznapi élethez tünetmentesre fel tud javulni, utcai autót vezethet, és a többi, akkor már nagy mázlija van, de hogy F1 szinten oda jöjjön vissza, ahol eddig volt....? A csukló és a kéz ízületei a legbonyolultabbak (a térd és a boka mellett), ha az sérül az már nagy gáz... A nagy ereket összevarrják, a csontok (úgy ahogy) összeforrnak, ha kellően precízen rakták össze a darabokat, akár tökéleteshez közel is. A nagyobb idegeket is összerakják, a legjobb specialisták nagy figyelemmel a kisebbeket is, alapos utókezeléssel és szerencsével ezek akár egész jól működhetnek is. De a végbeidegzések és az érzékelés finom idegszálait, végződéseit csak a Jóisten rakja össze ha akarja, és ott mennek el végleg az F1-hez kellő tizedek.
Schumacher 99-es sérülése mint karrier-kockázat ehhez képest nem volt sehol.... :((
Kazes☻2011-02-07 12:03:37 // 94147
	
	
Gerion2011-02-07 10:42:24 // 94145
	Alonsoval tényleg barátok, valahol láttam is korábban fotót, amin pókereznek.
Senna élete nagy lehetőségét kapja, kíváncsi vagyok, tud-e élni vele, de minimum Petrovot le tudja-e nyomni. Szerintem nem biztos, az a gyanúm, Petrov jobb pilóta, mint amit tavaly mutatott, plusz Sennán hatalmas lesz a nyomás. De azért jöjjön neki össze, érdekes lenne egy Lotus Renualt - Senna sikeres kombináció, Brazíliában, Japánban és még pár helyen biztos jól eladható csomag lenne.
	
Senna élete nagy lehetőségét kapja, kíváncsi vagyok, tud-e élni vele, de minimum Petrovot le tudja-e nyomni. Szerintem nem biztos, az a gyanúm, Petrov jobb pilóta, mint amit tavaly mutatott, plusz Sennán hatalmas lesz a nyomás. De azért jöjjön neki össze, érdekes lenne egy Lotus Renualt - Senna sikeres kombináció, Brazíliában, Japánban és még pár helyen biztos jól eladható csomag lenne.
Gabesz2011-02-07 06:52:42 // 94144
	Ho Pin Tung állitólag amerikában fog versenyezni (e felett a hir felett szerintem mindenki elsiklott) egyébként ő volt az aki tavaly a Hungaroringen súlyos balesetet szenvedett a gp3ban (csigolyatörése volt, aki ott volt, tuti emlékszok rá) mindemellett ő volt aki a Renault F1es autójával parádézott a WSR hétvégéken.
Minden valószínűséggel Senna lesz aki átveszi Kubica helyét, hacsak nem találnak valakit, aki tapasztaltabb nála.
	
Minden valószínűséggel Senna lesz aki átveszi Kubica helyét, hacsak nem találnak valakit, aki tapasztaltabb nála.
Blade2011-02-07 06:32:50 // 94143
	Ha tudjuk hogy elesünk, akkor előtte leülünk:)
Egyébként egyetértek, Pironi nekem is eszembe jutott.
Szerintem ezek után a Rally autók építési szabályait is át fogják gondolni. Mert ugyan nem ez a legjellemzőbb baleset féle a rallyban, éppen ezért inkább a borulásos esetekre biztonságos egy Rally autó. De mindig van kirívó eset.
	
Egyébként egyetértek, Pironi nekem is eszembe jutott.
Szerintem ezek után a Rally autók építési szabályait is át fogják gondolni. Mert ugyan nem ez a legjellemzőbb baleset féle a rallyban, éppen ezért inkább a borulásos esetekre biztonságos egy Rally autó. De mindig van kirívó eset.
GT Ɨ|ѯ2011-02-07 05:39:01 // 94142
	Lesz 1 éve gondolkodni....
	
Tommi2011-02-07 03:23:17 // 94141
	
	
Xixo2011-02-07 01:59:16 // 94140
	Mert ha ez igaz, akkor sajnos már nem fog F1es autót vezetni... :(
	
Xixo2011-02-07 01:56:32 // 94139
	Remélem ez csak félrefordítás... :((
Dr. Mario Igor Rossello „A helyzet kétségtelenül komoly… A páciens karját majdnem amputálni kellett, és mindent újra kellett építenünk a törött csontokat illetően. Ezt követően az izmok és az idegek működésén kellett dolgoznunk. Az operáció sikeres volt. Nem tudom megjósolni, hogy mi lesz a következő hetekben, hónapokban, de optimista vagyok. Először a páciensnek vissza kell nyernie a teljes erejét és az életfunkcióit. Talán képes lesz arra, hogy autót vezessen.”
	
Dr. Mario Igor Rossello „A helyzet kétségtelenül komoly… A páciens karját majdnem amputálni kellett, és mindent újra kellett építenünk a törött csontokat illetően. Ezt követően az izmok és az idegek működésén kellett dolgoznunk. Az operáció sikeres volt. Nem tudom megjósolni, hogy mi lesz a következő hetekben, hónapokban, de optimista vagyok. Először a páciensnek vissza kell nyernie a teljes erejét és az életfunkcióit. Talán képes lesz arra, hogy autót vezessen.”
Tommi2011-02-06 23:47:08 // 94138
	Az utolsó mondat komoly... :)
	
Tommi2011-02-06 23:45:54 // 94137
	
	
Online tag
2
		Vendég2
400
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05