Cro1662011-03-27 08:39:55 // 94731
Bari-bari:(
Cro1662011-03-27 08:38:05 // 94730
akkor a Merci mit mondjon?:D
Tom122011-03-27 08:33:13 // 94729
Remélem.
...ééés már 5. :-)
Most jon a neheze...
...ééés már 5. :-)
Most jon a neheze...
Tom122011-03-27 08:30:17 // 94728
A Red Bull sajnos az lett. :-/
...de legalább van motiváció a tobbi csapatnak.:-)
...de legalább van motiváció a tobbi csapatnak.:-)
SKrisz2011-03-27 08:28:39 // 94727
Alonso most ment egy lila kört. Ez talán ad okot némi bizakodásra...
Tom122011-03-27 08:28:32 // 94726
Ahogy látom, a McLaren sem lett egy kimondott csodaautó.:-)
Tom122011-03-27 08:26:55 // 94725
Sajnos, csak abban, meg a szerencsében...
Cro1662011-03-27 08:25:26 // 94724
szerintem most csak az olasz autó-olasz gumi kombinációban bízhatunk..talán.
Tom122011-03-27 08:22:20 // 94723
Hááát, Button ezt "érdekesen" oldotta meg...
Tom122011-03-27 08:16:49 // 94721
Eza Massa / Button / Alo "szenvics" lehetne a legelején is, akkor lenne igazán izgalmas. :-)
Tom122011-03-27 08:13:56 // 94720
Gyula kapásból nagyot tud dobni a vérnyomáson csak úgy kapásból.:-))
Tom122011-03-27 08:12:38 // 94719
Érdekes ez a Ferrari /McLaren "tenulmány". A McLaren egyenesben, gyorsításkor jobb, a Ferrari fékezéskor és a kanyarokban. Egy kis + kraft kéne és nem lenne ez olyan rossz...
Cro1662011-03-27 08:11:05 // 94718
nah..visszanézik 3X és gyulának is feltűnik, hogy nem beragadt...ehh kávé helyett colnergyulaaaaaaaaaaa:D
Cro1662011-03-27 08:06:40 // 94717
Jó reggelt mindenkinek
Cro1662011-03-27 08:06:10 // 94716
ez egy hülye..mit beragadt..nem is látja mi történik...Button kiterelte szépen Alo-t..Így Massának megnyílt az út.. ááááááááááááááácoooooooooooooollllllllllllllllmnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeerrrrrrgyyyyyyyyyyyyulllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SKrisz2011-03-27 08:02:18 // 94715
2 óra múlva sokkal okosabbak leszünk! :) ...és remélem jobb kedvűek is... :))
Tom122011-03-27 07:48:13 // 94714
Ferreri = Ferrari /még korán van :-)/
Jó reggelt, jó szurkolást mindenkinek.:-) /remélem, lesz kinek szurkolni/
Jó reggelt, jó szurkolást mindenkinek.:-) /remélem, lesz kinek szurkolni/
Tom122011-03-27 07:46:31 // 94713
Sajnos, a Ferreri nem ott folytatja, ahol abbahagyta - lejjebb. :-/
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-26 20:30:07 // 94712
mint ha abba sem hagyták volna a tavalyi futamot :((( ugyan az az erősorrend csodák nem lesznek holnap talán hogy a Ferrari volt a legmegbízhatóbb a teszteken...
Tommi2011-03-26 19:37:53 // 94711
Hááááát, ennyi volt ma a vörösökben...
Azért nem innék előre a medve bőrére, a Red Bullok tavaly is mindig taroltak időmérőn, de a versenytempójuk nem volt utána mindig jó. Remélem ez idén sem változik :)))
Azért nem innék előre a medve bőrére, a Red Bullok tavaly is mindig taroltak időmérőn, de a versenytempójuk nem volt utána mindig jó. Remélem ez idén sem változik :)))
Vikking 3112011-03-26 16:35:12 // 94710
(Áhh, a Panda tervezéséhez is kell kreativitás.................)
GT Ɨ|ѯ2011-03-26 16:28:14 // 94709
Várjuk meg a kockás zászlót azért..:-)
Van hová fejlődni még, ez tény...( de nagyon gyorsan..)
Van hová fejlődni még, ez tény...( de nagyon gyorsan..)
mesa2011-03-26 15:59:19 // 94708
Michael Schumacher újabb évig égeti magát. (Pedig ezt az autót már eleve rá tervezték, nem Nicora)
Felipe Massa sem érdemli meg az ülését. A friss Dél-amerikaira lecserélném, gondolkodás nélkül. Sőt, a Scuderia Ferrari mérnőkeit áthelyeztetném a következő generációs FIAT Panda tervező részlegéhez.
Ez bizony nagyon kevés...
Felipe Massa sem érdemli meg az ülését. A friss Dél-amerikaira lecserélném, gondolkodás nélkül. Sőt, a Scuderia Ferrari mérnőkeit áthelyeztetném a következő generációs FIAT Panda tervező részlegéhez.
Ez bizony nagyon kevés...
Xixo2011-03-26 14:24:44 // 94707
Még Alo is egyet ért velem :)
Ha megnézzük, hogy a riválisok milyen messze vannak tőlünk, és azt, hogy most hol áll a Sauber, a Toro Rosso és a Renault, akkor tudhatjuk, valami hiányzott az autónkból. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben fejlődni fogunk és jobbak leszünk ennél.
Ha megnézzük, hogy a riválisok milyen messze vannak tőlünk, és azt, hogy most hol áll a Sauber, a Toro Rosso és a Renault, akkor tudhatjuk, valami hiányzott az autónkból. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben fejlődni fogunk és jobbak leszünk ennél.
Xixo2011-03-26 14:21:51 // 94706
Xixo2011-03-26 14:18:48 // 94705
A Rbull KERS nélkül nyert
Azt én is láttam, hogy Vettel nem használja, csak a magyarázatot nem értem!?
Azt én is láttam, hogy Vettel nem használja, csak a magyarázatot nem értem!?
Xixo2011-03-26 13:57:54 // 94704
Még jó, hogy nem keltem fel reggel, mert ezért kár lett volna. :(
Dögöljek meg, ha még egy téli teszteredményt elolvasok! :)
Sajnos nem csak a Rbull folytatja ott, ahol abbahagyta, hanem a Ferrari is. Még egy zöld szektort se láthattunk senkitől. Sajna elég gyérnek tűnik így elsőre ez az autó... :(
Massát meg akármennyire szeretem, ha nem szedi össze magát, akkor inkább valamilyen jótékonysági nagykövetként tudom majd csak elképzelni...
A Sauber, Renault meg a TRosso pedig kezd a fejünkre nőni... nem lesz ez így jó...
Tudom, hogy még seholse tartunk, de év elején is pontosan annyi pontot osztanak, mint az utolsó futamokon, amikor kapaszkodni szoktunk...
Dögöljek meg, ha még egy téli teszteredményt elolvasok! :)
Sajnos nem csak a Rbull folytatja ott, ahol abbahagyta, hanem a Ferrari is. Még egy zöld szektort se láthattunk senkitől. Sajna elég gyérnek tűnik így elsőre ez az autó... :(
Massát meg akármennyire szeretem, ha nem szedi össze magát, akkor inkább valamilyen jótékonysági nagykövetként tudom majd csak elképzelni...
A Sauber, Renault meg a TRosso pedig kezd a fejünkre nőni... nem lesz ez így jó...
Tudom, hogy még seholse tartunk, de év elején is pontosan annyi pontot osztanak, mint az utolsó futamokon, amikor kapaszkodni szoktunk...
Tom122011-03-26 11:37:34 // 94703
Most megy egy műsor a Viasat History-ról, amiben a McLaren kémkedéseit /a Ferrarival akpcsolatban/ boncolgatják.
zolee1452011-03-26 11:20:58 // 94702
Ha jól emlékszem a csík is igaz és az 1 mp is. Szóval valami csíkon belül ha1 mp-re vagy akkor használhatod.
Bár a lényegen nem hiszem, hogy változtatna. Így az első időmérő után azt mondom - hacsak a kommentátor nem kiabál majd valamiért - , hogy igencsak jókat lehet majd szundítani a futamokon.
Majd a futam után mindenki bejelenti, hogy már a jövő évi autó fejlesztésére koncentrál, a két RBR meg ádáz csatát vív egymással, ha hagyják a boxból.
Bár a lényegen nem hiszem, hogy változtatna. Így az első időmérő után azt mondom - hacsak a kommentátor nem kiabál majd valamiért - , hogy igencsak jókat lehet majd szundítani a futamokon.
Majd a futam után mindenki bejelenti, hogy már a jövő évi autó fejlesztésére koncentrál, a két RBR meg ádáz csatát vív egymással, ha hagyják a boxból.
Béci Ɨ|ѯ2011-03-26 10:59:13 // 94701
Én azért egy kicsit többet vártam az eddigi tesztek alapján. Főleg Massától. De az tény, hogy messze még a vége... :)
GT Ɨ|ѯ2011-03-26 09:42:26 // 94699
nelégyaz!:-DDDDDDDD
a kockás zászlóig van még remény:-))
a kockás zászlóig van még remény:-))
Tom122011-03-26 09:40:38 // 94698
/ Sok jóra nem számítok, de hagyom magam meglepni, így talán se negatív, se pozitív "stressz" nem érhet.:-))/
Tom122011-03-26 09:36:11 // 94697
Aha, ezek szerint csak én /többek között :-)/ vagyok túl érzékeny.:-))
Mindegy, majd holnap kiderül, hogy "mennyi az annyi", úgyis csak az számít.;-)
Mindegy, majd holnap kiderül, hogy "mennyi az annyi", úgyis csak az számít.;-)
Satti2011-03-26 09:30:15 // 94696
Nincs itt semmi provokatív kérem szépen, csak vélemény nyilvánítás és tény megállapítás! :-)
Tom122011-03-26 09:19:23 // 94695
Akkor már fölényben vagyunk. :-DD
Tom122011-03-26 09:18:58 // 94694
Egyébként meg Vettel tényleg nagyon ott van, csak rossz csapatot válsztott.:-))
Tom122011-03-26 09:16:53 // 94692
Pontosítok: az 1. futamon tarolt a Ferrari.;-)
Tom122011-03-26 09:16:06 // 94691
Most ki provokál? ;-))
1.: Egy "nagy lila lóherét" legyen holnap is így. :-D
2.: Tavaly a futamon a Ferrari tarolt, aztán mi lett a vége? ;-)
...szóval várjuk ki a végét - szerintem is.;-)
Hajrá Ferrari, vagy Kobayashi! ;-DD
1.: Egy "nagy lila lóherét" legyen holnap is így. :-D
2.: Tavaly a futamon a Ferrari tarolt, aztán mi lett a vége? ;-)
...szóval várjuk ki a végét - szerintem is.;-)
Hajrá Ferrari, vagy Kobayashi! ;-DD
Satti2011-03-26 09:10:43 // 94690
Vettel rulez!! :-)
A Q3-ban a többiek maradhattak is volna a boxban, kímélve a gumikat. :-)) Na jó, csak vicceltem, de a mezőny nagyon durvát kapott. Vettel szépet ment, holnap is így legyen.
Heidfeld nulla, nem is értem mit keres ott, MS is kevés volt ma, Massa kritikán aluli, viszont voltak meglepetések, a Sauber kifejezetten jó és az újoncok között is villantottak ketten, kíváncsi vagyok a holnapi futamra. Tippem: 1. Vettel 2. Hamilton 3. Alonso
A Q3-ban a többiek maradhattak is volna a boxban, kímélve a gumikat. :-)) Na jó, csak vicceltem, de a mezőny nagyon durvát kapott. Vettel szépet ment, holnap is így legyen.
Heidfeld nulla, nem is értem mit keres ott, MS is kevés volt ma, Massa kritikán aluli, viszont voltak meglepetések, a Sauber kifejezetten jó és az újoncok között is villantottak ketten, kíváncsi vagyok a holnapi futamra. Tippem: 1. Vettel 2. Hamilton 3. Alonso
Tom122011-03-26 08:58:05 // 94689
Abban biztos vagyok, hogy ebből is csak káosz lesz. :-/
Egyébként a szabályok: 94635 h. sz. :-)
Egyébként a szabályok: 94635 h. sz. :-)
Willy2011-03-26 08:53:49 // 94688
Eddig még én se olvastam a hivatalos verziót sehol.
Valami olyasmi rémlik, hogy akkor használhatja a hátul lévő versenyző ha 1mp-re megközelíti az előtte haladót. De jó lenne tudni pontosan. Szerintem tuti fognak találni kiskapukat a csapatok a használatához.
Valami olyasmi rémlik, hogy akkor használhatja a hátul lévő versenyző ha 1mp-re megközelíti az előtte haladót. De jó lenne tudni pontosan. Szerintem tuti fognak találni kiskapukat a csapatok a használatához.
Tom122011-03-26 08:50:32 // 94687
Csak gyorsan futottam át az idei szabályokat, de úgy rémlik, hogy valami csíkok lesznek a pályán, hogy honnan - meddig lehet versenyben használni, hát ez is olyan "izé" megoldás... :-/ /ha tényleg így van/
Tom122011-03-26 08:48:09 // 94686
Ebben is van valami, ha meg nem nyomkodnak, lemaradnak...:-/
Sokkal egyszerűbb lett volna /a versenyzők szempontjából/, ha ezt a nyitogatást a sebesség / "G"/ fékerő függvényében valami automatika irányítaná, persze ott meg az a hátrány, hogy lefagyhat az irányító elektronika...
Sokkal egyszerűbb lett volna /a versenyzők szempontjából/, ha ezt a nyitogatást a sebesség / "G"/ fékerő függvényében valami automatika irányítaná, persze ott meg az a hátrány, hogy lefagyhat az irányító elektronika...
Tom122011-03-26 08:44:47 // 94685
Egyébként az olaszok meg azt mondták /egy műsorban/, hogy a legveszélyesbb balesetek a leszorítóerő hirtelen változásainál szoktak előfordulni, nyomtak is egy csokor ilyet... /mondjuk, abban főleg szárnyelszállások, egyenes végén és hasonlók voltak, az utóbbi 35 évből/
Willy2011-03-26 08:42:18 // 94684
Ja, a sok gombnyomogatás közben nem tudnak a versenyzésre koncentrálni.
Tom122011-03-26 08:40:45 // 94683
Nekem ez az egész állítgatósdi nem tetszik. Valahogy nem szeretek ilyen mozgó mechanikus alkatrészket az autókon...
Tom122011-03-26 08:39:38 // 94682
+4 lehetőség hibázni.:-))
Egyébként valahogy olyan érzésem van, hogy nem lesz az 4, csak 3, de majd kiderül...
Egyébként valahogy olyan érzésem van, hogy nem lesz az 4, csak 3, de majd kiderül...
Online tag
2
Vendég2
582