Tommi2011-03-31 17:55:04 // 94953
Massa és a végén Alonso mekkora már :)))
Satti2011-03-31 17:45:36 // 94952
Persze, hogy nem. Az 1-es az első autón van, mint most is. :-)
Cro1662011-03-31 17:41:53 // 94951
A számok nem hazudnak:)
Satti2011-03-31 17:26:27 // 94950
Túl sok a szám, túl sok a feltételezés, a végeredmény a lényeg, nem a "mi lett volna ha"....:-)
Satti2011-03-31 17:13:21 // 94949
Ez nagyon jó! :-) los minidrivers
Tom122011-03-31 09:20:40 // 94948
Ajánlom figyelmedbe a 94946. h.sz.-ban a linket.;-)
Erre gondolok konkrétan:
"Mindez azt jelenti, hogy egyrészt Alonso azonos taktikával, 49 kör alatt 20 másodpercet vert Webber Red Bulljára, másrészt azt, hogy ha a rajtnál nem esik hátra, három kerékcserével is simán dobogós lesz. A McLarennel való összehasonlításhoz pedig érdemes megjegyezni, hogy a 28. körtől kezdve sem Fernandót, sem Jensont nem akadályozták, mindkettejüknek egy-egy kiállása volt hátra, a fennmaradó etapokban ugyanolyan típusú gumikat használtak, a különbség mégis 5-ről 22 másodpercre nőtt közöttük - Fernando javára. Pedig Jenson a 2-3. etapjában már gyorsabb volt Lewisnál, a büntetése nélkül tehát ő is harcban állt volna a dobogóért. Summa summárum, a Ferrari kifejezetten gyors, a tempóját tekintve, ahogy azt várni lehetett, csak a Red Bulltól marad el - a gyenge pontja az lehet, ha túlságosan koptatja a gumikat, mert balszerencséjére a McLaren éppen ezen a téren tűnik erősnek."
+ hozzá jönne még pár apró változtatás és új első szárny /a Ferrarinál/, akkor egész jó eséllyel pályázhatna a dobogóra.;-)
+ írnak ott a Renaultról is...
Erre gondolok konkrétan:
"Mindez azt jelenti, hogy egyrészt Alonso azonos taktikával, 49 kör alatt 20 másodpercet vert Webber Red Bulljára, másrészt azt, hogy ha a rajtnál nem esik hátra, három kerékcserével is simán dobogós lesz. A McLarennel való összehasonlításhoz pedig érdemes megjegyezni, hogy a 28. körtől kezdve sem Fernandót, sem Jensont nem akadályozták, mindkettejüknek egy-egy kiállása volt hátra, a fennmaradó etapokban ugyanolyan típusú gumikat használtak, a különbség mégis 5-ről 22 másodpercre nőtt közöttük - Fernando javára. Pedig Jenson a 2-3. etapjában már gyorsabb volt Lewisnál, a büntetése nélkül tehát ő is harcban állt volna a dobogóért. Summa summárum, a Ferrari kifejezetten gyors, a tempóját tekintve, ahogy azt várni lehetett, csak a Red Bulltól marad el - a gyenge pontja az lehet, ha túlságosan koptatja a gumikat, mert balszerencséjére a McLaren éppen ezen a téren tűnik erősnek."
+ hozzá jönne még pár apró változtatás és új első szárny /a Ferrarinál/, akkor egész jó eséllyel pályázhatna a dobogóra.;-)
+ írnak ott a Renaultról is...
Tom122011-03-31 09:17:31 // 94947
Ez tényleg érdekes, alig várom a következő futamot.;-)
Blade2011-03-31 07:58:25 // 94946
Melbourne-i görbe , vannak benne érdekes dolgok:) Érdemes elolvasni
Tom122011-03-31 07:55:19 // 94945
Olyan nincs, amit ne lehetne lemásolni, esetleg majd a kínaiak, ők profik ebben.:-)
Tom122011-03-31 07:53:01 // 94944
Lesz még ilyen, ha bele nem köp a levesbe ez a szárny ügy.:-)
Tom122011-03-31 07:51:38 // 94943
Az az ő gondjuk...;-))
Xixo2011-03-31 00:56:41 // 94942
Xixo2011-03-31 00:21:26 // 94941
Abban is szagértő? :)))
Xixo2011-03-31 00:11:49 // 94940
(Azért abban nagy szerepet játszott a dojcseüberteknis mercédesz is...)
Xixo2011-03-31 00:05:23 // 94939
Azok is voltak, csak sajnos a Ferrárinál nagyon hiányzik a kreativitás... :(
Xixo2011-03-31 00:04:13 // 94938
És a meki? És a rönyó?
Xixo2011-03-31 00:01:09 // 94937
Ezért örültem a Massa vs Batön csatának. :)
Tommi2011-03-30 19:46:41 // 94936
Én meg csak félig figyeltem oda :)
SKrisz2011-03-30 19:44:57 // 94935
Volt némi irónia a kérdésemben... :)
Tommi2011-03-30 19:30:22 // 94934
"Realistának kell maradnunk és látnunk, hogy ha a Red Bull tartja a formáját, nem tudjuk lefaragni a lemaradást, de fokról-fokra igen."
"Fernando Alonso úgy nyilatkozott a német Bildnek, hogy nem a Red Bull volt ennyivel jobb, hanem a Ferrari ment gyengébben a vártnál Ausztráliában."
Hogy he? :)
"Fernando Alonso úgy nyilatkozott a német Bildnek, hogy nem a Red Bull volt ennyivel jobb, hanem a Ferrari ment gyengébben a vártnál Ausztráliában."
Hogy he? :)
Cro1662011-03-30 19:05:37 // 94933
Gerion2011-03-30 17:59:45 // 94932
Azért ha őszinték vagyunk, a 2010. Bahrein szezonnyitó csak azért jött össze kettős győzelemnek, mert Vettel a végefelé látványosan belassult az élről, és nem is megelőzték, hanem szinte kikerülték....
Tommi2011-03-30 17:33:08 // 94931
Igen, ez igaz, de nézd meg az elmúlt éveket... :) Vagy pl tavaly is kettős győzelemmel indítottak, aztán leeresztettek, utána Alonso a szezon második felében lendült bele újra.
Satti2011-03-30 17:26:07 // 94930
Itt az oldal és többet nem offolok. :) ice one racing
Satti2011-03-30 17:07:30 // 94929
Az ICEone racing többek között egy krossz motor csapat neve is, aminek szintén tulajdonosa és fiatal tehetséges gyerekek szerepelnek benne. Ez a Nascar szereplés a wrc mellett valóban nem más, mint pl. MS motorozgatása volt, ehhez is van kedve, megteheti, akkor miért ne? Felemerült az is már korábban, hogy nincs kizárva, hogy idén a Red Bull is indít egy külön csapatot a Le Mans-i 24 óráson és ott is az egyik versenyző Kimi lesz, de ez még nem lett megerősítve. A Red Bull már szinte mindenhol ott van, akkor miért pont épp a Le Mans maradna ki a repertoárjából.
SKrisz2011-03-30 17:02:45 // 94928
Akkor tavaly, hogy esett be az a kis kettős győzelem? Hagyományt törtek vele? :)))
Tommi2011-03-30 16:45:29 // 94927
Azért egyetlen futam után nem fogalmaznék ennyire nyomdakészen :) Amúgy meg a Ferrarinál kb hagyomány, hogy mindig elbambulnak év elején és csak néhány futam után sikerül megtalálni a ritmust :)
Gerion2011-03-30 16:25:06 // 94926
Tulajdonképpen lehet, hogy igaza van. Mármint abban, hogy gyanúsan nagy a lemaradás, viszont azért egy verseny után még korai ennyire temetni.
A másik, hogy az elmúlt x évben sokan jöttek már azzal a szezon felétől, hogy ők már a jövő évre fókuszálnak, de ezekből ritkán jött ki tényleges előny és bajnoki cím. Pl. a Brawn csapat is félévtől a következő év bajnoki címére gyúrt elvileg.
A másik, hogy az elmúlt x évben sokan jöttek már azzal a szezon felétől, hogy ők már a jövő évre fókuszálnak, de ezekből ritkán jött ki tényleges előny és bajnoki cím. Pl. a Brawn csapat is félévtől a következő év bajnoki címére gyúrt elvileg.
Ferke2011-03-30 16:20:03 // 94925
Ez igaz:))
Most azt mondja, hogy a Ferrari jobb, ha már a 2012-es autóra koncentrál, és elfelejti az idei bajnoki címet:)) klikk
Most azt mondja, hogy a Ferrari jobb, ha már a 2012-es autóra koncentrál, és elfelejti az idei bajnoki címet:)) klikk
Gerion2011-03-30 16:18:37 // 94924
Más F1 fórumokon is értetlenséget váltott ki ez a hír.
Nem teljesen értem Raikkonennek ezt a húzását, pláne azért nem, mert ez az "ICE1 Racing" a saját csapata, aminek részben ő a tulajdonosa, és eredetileg a raliversenyzése miatt hozták létre. Szóval nem egy meglévő Nascar-csapat hívta, hanem ő akart odamenni csapatostól...? Ő tudja, miért kell ez neki, de csinálja csak, ha ehhez van kedve.
Valahogy az egész sztori emlékeztet Villeneuve-re annyiban, hogy kitartó munkával ő is leküzdötte magát a csúcsról.
Kár érte, mert eredeti tehetsége kétségtelen, és voltak jó F1 évei, viszont a Ferrarinál már erősen leszállóágban volt.
Nem teljesen értem Raikkonennek ezt a húzását, pláne azért nem, mert ez az "ICE1 Racing" a saját csapata, aminek részben ő a tulajdonosa, és eredetileg a raliversenyzése miatt hozták létre. Szóval nem egy meglévő Nascar-csapat hívta, hanem ő akart odamenni csapatostól...? Ő tudja, miért kell ez neki, de csinálja csak, ha ehhez van kedve.
Valahogy az egész sztori emlékeztet Villeneuve-re annyiban, hogy kitartó munkával ő is leküzdötte magát a csúcsról.
Kár érte, mert eredeti tehetsége kétségtelen, és voltak jó F1 évei, viszont a Ferrarinál már erősen leszállóágban volt.
Tom122011-03-30 15:22:27 // 94923
Nagyon valószínű.:-)
Én is.:-)
Én is.:-)
Ferke2011-03-30 15:16:17 // 94922
Valszeg már kész is az új szárny a legtöbb csapatnál. Ez így nem is baj, de jobban örültem volna, ha az első futamtól kezdve egyenlők az esélyek:)))
Tom122011-03-30 14:51:22 // 94921
Kb. így indították a másolást, annak hatására, hogy az FIA megint ilyen "kemény" határozatot hozott.:-))
Sebaj, legalább a Ferrarik ezután már a dobogós helyeket vehetik célba - a versenyben futott köridők szerint. :-)
/ha azt vesszük, hogy a Red Bull "csak" a szárnyak miatt volt annyival gyorsabb.../
Sebaj, legalább a Ferrarik ezután már a dobogós helyeket vehetik célba - a versenyben futott köridők szerint. :-)
/ha azt vesszük, hogy a Red Bull "csak" a szárnyak miatt volt annyival gyorsabb.../
Satti2011-03-30 14:43:57 // 94920
Klikkelni egyszerű. :)
Tom122011-03-30 14:33:16 // 94919
COPY + ENTER ...
:-)
:-)
Satti2011-03-30 14:06:55 // 94916
A WTCC topicban olvashatsz erről, zolee145 kollega nagyon vágja a Nascar témát, a Truck széria a Nascar-ban egy elég erős sorozat, nem egyszerű jól szerepelni, de erről tényleg a wtcc topicban inkább.
Ferke2011-03-30 12:00:01 // 94914
NA, már megint hogy került elő ez a srác?:)))
Gerion2011-03-30 11:55:47 // 94913
"Az újonnan alapított ICE1 Racing csapatnál versenyzik az idei nyártól, méghozzá eleinte pick-up formájú versenygéppel a Truck alsorozatban."
Ez komolyan bevodkázhatott, mielőtt aláírt... :) Raikkonen lényegében teherautóban??? :)
Ez komolyan bevodkázhatott, mielőtt aláírt... :) Raikkonen lényegében teherautóban??? :)
Tom122011-03-30 11:44:39 // 94912
Elég "izé" szabály ez is, ennyi erővel lehetne akár 80, vagy 100 mm is, teljesen mindegy, ha elindulás után meg a pályán is csúszhat ... :-)
Tom122011-03-30 11:33:21 // 94910
Nagyjából én is így vagyok vele...
Tom122011-03-30 11:31:34 // 94909
Na, így már egész korrekt ! :-)
Annyival kiegészítve, hogy én annak sem örülnék, ha a Ferrari próbálna előnyt szerezni kétes cuccokkal. Legyen minél több esélyes csata /nem a szabályok kijátszása előnyszerzés céljából/ és ott dőljön el, hogy ki a jobb - ez a cirkusz kell a népnek.
Annyival kiegészítve, hogy én annak sem örülnék, ha a Ferrari próbálna előnyt szerezni kétes cuccokkal. Legyen minél több esélyes csata /nem a szabályok kijátszása előnyszerzés céljából/ és ott dőljön el, hogy ki a jobb - ez a cirkusz kell a népnek.
Satti2011-03-30 11:28:32 // 94908
A normális kereteket a résztvevők alakítják sztem.
Ferke2011-03-30 11:08:18 // 94907
Na jó, de erre írtad, hogy normális kereteken belül....
Satti2011-03-30 10:43:20 // 94906
A nevében is benne van: cirkusz. :) Ez kell a népnek.
Ferke2011-03-30 10:40:36 // 94905
Ok, az rendben, ha globálisan humbuk, az még rendben. De ha én csapat lennék, akkor tényleg jobban örülnék, ha rögtön kiderülne egy dologról, hogy szabályos-e vagy sem.
Most úgy néz ki, hogy szépen mindenki megcsinálja a flexi szárnyat, és kész...csak akkor nem értem, hogy mire jók a szabályok....:PP
Most úgy néz ki, hogy szépen mindenki megcsinálja a flexi szárnyat, és kész...csak akkor nem értem, hogy mire jók a szabályok....:PP
Satti2011-03-30 10:20:42 // 94904
Briattore is tud azért nagy marhaságokat beszélni.....