Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Gumi, felni, futómű

Csöri2004-11-17 08:47:06 // 51
Én nem vagyok nagy híve a gumi sütésnek. Szerintem a gumival nem érdemes játszani, ilyen esetben szerintem cseréld le, mert elég gáz lenne ha autópályás temponál 150-nél elszállna. Én a tavaly vásárolt Conti TS790-el (195/65R15 H) kaptam defektet a futófelület szélére.Meglehetett csinálni, de nem éreztem magam biztonságban ezután, ezért idén kicseréltem.
Cgo2004-11-17 00:00:00 // 50
olasz autora olasz gumit :) holnap lecserelem en is, Pirelli Snowcontrol kerul fel (tavalyrol), az eddigi legjobb teli gumim (vagy az auto lenne olyan jo?). Cgo www.cuoresportivo.sk
Halesz2004-11-16 23:29:03 // 49
Milyen lenne? :)

Bg.2004-11-16 21:21:06 // 48
Én is megpróbálnám megjavítani, de erről - több okból- az gumisok le akarnak majd beszélni. Biztos ami biztos, tedd hátsó kerékre.
Stee1462004-11-16 21:10:37 // 47
Az lemaradt, hogy a profilmélység még nagyon rendben van úgyhogy nagyon sajnálnám. (Michelin Alpin)
Stee1462004-11-16 21:06:02 // 46
Hali! Szombaton fe akartam rakatni a téli gumikat. Ekkor vette észre hogy az egyiken van egy kb. 1,5 cm hosszú és 1,5-2 mm mély hasadás oldalt. Mutattam zengőéknek ők átküldtek egy másik gumishoz ő el is vállalja max 1-2 e ft.-ért meg tudják csinálni. Érdeklne a véleményetek az ilyen gumisütés vagy minek hívják -el kapcsolatban. Biztonságos az igy javított gumi? Őszintén szólva nem mindegy hogy 25-ért veszek két újat vagy 2e -ből megvan a javítás. Csakhát nem tudom mennyire lesz megbízható.
Bg.2004-11-16 18:11:37 // 45
1-et értek, némely nyári Nokian -tól nem kell elájulni. Téliben, hókirálynő - ahogy a reklámban láttam:)
Csöri2004-11-16 08:04:28 // 44
A Nokian valóban nagyon jó kis gumi, bár az ára mostanában már a prémium kategóriában mozog. A téliek közül szinte mindegyik király (WR,NRW-H), viszont a nyáriak között van egy-két félre sikerült típus.
joe752004-11-16 06:46:41 // 43
Ha már gumi. Nekem régebben mániám volt hogy csak nagy nevű gumigyártótól vegyek gumit a kocsimra. Két márkát preferáltam, a Bridgestone-t, és a Good Year-t. Nyáron a Bridge. Potenza valamely tipusa télen pedig a G.Y. UG sorozat valamely daradbja teljesített szolgálatot. Hozzáteszem hibátlan volt mind, elég borsos áron. A gumiszervizes haverom ajánlotta be a Nokian gumikat amikor a Lancia k -ra új gumit vettem. Azt mondta hogy E Mercitől az A6-os Audiig sok embernek ajánlotta már és mind meg volt elégedve. Kicsit húztam a számat, de azt mondta próbáljam ki, és ha nem tetszik 1000 km-ig új árán visszaveszi, és akkor azt hoz nekem amit kérek. Kipróbáltam nyárra a Nokian NRZi került rá, és azt kell mondanom hibátlan gumi! Csendes, tökéletesen tapad, nagyon jó vizes burkolaton, egyszóval rajtam maradt. Télire már nem kellett győzködnie, hogy jó -e nekem a Nokian, hiszen egyrészt a WR tipus pl. múlt évben téli gumi tesztgyőztes lett. Hiszen azonos pontszámot kapott mint a UG6, csak kb. 30%-al olcsóbb áron kapható, másrészt úgy voltam vele, hogy ha valakik, hát a Finnek tudhatnak valamit a téli gumikról. Van idejük tesztelni a hóban, meg a hidegben. Összegezve, és nyugodt szívvel ajánlanám bárkinek akár télire, akár nyári guminak a Nokian-t, hiszen nagyon jó gumi, verhetetlen áron!
Wickey2004-11-15 23:28:50 // 42
Látod látod, az én kocsimat Pirelli P6-ossal szerelték gyárilag. Az patentebb, mint a p6000 :-))) (igaz, nem sokkal...) :-DDDD Különbenis háccsókerekes V6-osra kemény gumi kell, hadd csúszkáljon, és hadd ne kopjon. Nyárira valami atomkemény esőgumit óhajtok 205/50R16-ban.
Halesz2004-11-15 22:41:57 // 41
Nem fikáztam szarig :) Egyszerűen azt írtam, hogy kurva rossz :))))) De lehet, hogy azóta van egy másik P6000-es széria... Ami 2001-ben volt, az nagyon csúnyán rossz volt. És amint látod, nem egyedül állítom! :)
Tommi2004-11-15 22:02:08 // 40
P6000-ről eddig én is csak rosszat hallottam, talán ennyien nem mondanak hülyeséget :))) Csöri! Köszi az infót!
..2004-11-15 21:22:00 // 39
Olti, engem eddig mindenki lebeszélt a P6000ről..Ennyi ember meg nem tévedhet akkorát:)Bár ugye attól függ ki hogy használja az autóját. Az aszfaltbetyár TopicÜbercuccführer biztos jaszkarizott és állandóan a kéziféket inzultálta azé csikorgott:))))
Olti2004-11-15 21:16:58 // 38
Azért mert neked nem vált be nem kell "szar"-ig fikázni!Amikor megvettem a verdát elöl M.energy-k voltak hátul a gyári P6000-ek,én újra P6000-es garnitúrát vettem és szerintem nem rosszak!
Halesz2004-11-15 20:58:50 // 37
Kivéve a P6000-et, ami egy iszonyat szar gumi volt... Ezzel szerelték az autómat, gyorsan elkopott és sikított a kanyarban akkor is, ha csak 30-cal vette az ember :)
Olti2004-11-15 20:44:35 // 36
Gyerekek olasz autóra olasz gumi dukál! Egyépként mi(én+fater) mindíg minden körülmények között Pirellit használunk.Évek óta folyamatosan beválik mindenre(F.Escort,206,Octavia,T.hillux,Yamaha Aerox, és persze 145-t). Az új téli gumijaim:Pirelli W190 Snow Sport 195/55 R15TL 85T
Halesz2004-11-15 20:15:52 // 35
Igaz, ezt tudtam, hogy rajta van a gyártási idő :) nem is értem miért írtam be :) Amúgy elkezdtem filózni, hogy jövőre felnit is cserélek, egy másik 16-osra, hogy legyen egy kis változatosság :))))))
Csöri2004-11-15 19:45:45 // 34
Halesz! Szerintem várjál febr. végiég, vagy március elejéig , mert ilyenkor kezdődnek az akciók. A gumin pedig rajta van a gyártási év, és a gyártás hete is, úgyhogy ha azt figyeled, akkor nem tudnak rádsózni régi gumikat.
..2004-11-15 19:36:09 // 33
Én asszem Yokohamát veszek nyárra.Bár puha gumi,tehát jobban kopik,de ugye amire én használom az autót (gyorsulgatás, jövőre egy-két pálya napot is tervezek) arra az egyik legjobb.És még az áruk sem vészes.
Halesz2004-11-15 19:27:16 // 32
Én még nem tudom mit fogok venni nyárra. Szerintetek, ha januárban megveszem, olcsóbb? Vagy ilyenkor rámsóznak valami régebben gyártott, visszamaradt cuccot? :)
Csöri2004-11-15 18:51:05 // 31
Tommi! A TS780 széria továbbra is létezik, a TS790-et váltja le a TS810.
Csöri2004-11-15 18:49:56 // 30
Az én gépemet gyárilag Bridgestone RE40 gummákkal szerelték 215/45R17 méretben. Most 2 év után koptak el, de már alig vártam.Ilyen szar gumim még nem volt.Esőben kritikán alul teljesített, a felülete meg ugyanúgy hullámosra kopott mint a Halesz féle Dayton.A katalógus ára 98e forint, ami valjuk be nem kevés pénz. Tavasszal beújítom a Conti Sportcontact2-t, ebben a márkában még legalább nem csalódtam.
..2004-11-15 15:46:48 // 29
Na én is megrendeltem a téligumikat, szerdán érkeznek az Avon Cr85-ök 195/50 r15-ös méretben 210 km/h indexxel 16000ft/db. A nyári gumijaimról.Elöl Vredesteinek voltak.És soha többet nem lesznek mert katasztrofálisak.Zsír újak voltak amikor megvettem a kocsit, és már akkor is gyalázatos tapadást tudtak produkálni vizen..Hátul kicsit kopottabb Conto Sport vagymi volt, azok viszont nem rosszak,de nekem nem annyira jöttek be.Amit viszont jövőre felrakok,ha addig nem találok jobbat az a Barum Bravuris.Az előző off autómon az volt és hát az az autó nem egy versenyen volt,mégis kifogástalan volt a gumi 1 év után is.Most ilyet nyúz az öcsém is a OFF Saxo VTSen ON és nagyon jól bevált ott is, nagysebességeken is, szárazon vizen egyaránt.
Halesz2004-11-15 15:26:50 // 28
Sziasztok! Na felkerültek a téli gumák, bő 1 órát várakoztam a gumisnál. Iszonyat mi van mindenhol :) A kedvenc gumisomnál is 1 héttel későbbre tudtak volna csak időpontot adni, aztán lementem a közelünkben lévőhöz és inkább beálltam a sorba... Mindig meglepődöm, mennyivel konfortosabb a 195/55 R15 mint a 205/45 R16... :))) Mintha kevesebb úthiba lenne... :) A Dayton 300-as gumijaim kellenek valakinek???? 205/45. Pörgős guminak, vagy ilyesmi?
Tommi2004-11-15 13:45:18 // 27
Na, közben beszéltem az emberünkkel és megoldódott a kérdés :) Köszi a segítséget, asszem megyek és bevásárolok egy garnitúra Contit :)
Tommi2004-11-15 13:38:38 // 26
TtK! Köszi az infót :) Az új minta mit jelent? TS 810? Vagy mi?
András bácsi2004-11-15 11:58:35 // 25
Sopronban és a Bakonyban már volt némi hó.
TtK2004-11-15 11:19:04 // 24
Tommi: Conti WinterContact TS780 mintázat elfogyott. Egy régebbi minta 15200+ÁFA, Új (most jött ki) minta 16800+ÁFA. Ha kell hívd a voda/kettőtizenkettő-nyolcvannégy-nullakilencet és hivatkozz rám (IRL nevem az adataimnál. :) )
TtK2004-11-15 08:31:20 // 23
Én lehet, hogy tudok Contit. Az enyémek 17k-ba fájtak. Nem tudom ez mennyire számít olcsónak. Egyébként tegnap felraktuk őket és egyelőre semmi különös. Az biztos, hogy csendesebb (szinte alig van hangja), mint a Nokiák voltak. Kicsit csikorog és csúszik erős fékezésnél, de még csak ~50 km van bennük. Jó lesz szerintem, ha bekopnak egy kicsit.
Bg.2004-11-14 21:29:17 // 22
Állandóan ilyeszetgetnek a hóval. De én nehezen hiszem el, hogy december előtt olyan esik, ami 1 percig is megmarad az úton. Találkozott már valaki hóval?
Bg.2004-11-14 21:20:16 // 21
A felelülte olyan volt, hogy nem menne át a műszakin, de van még minta. 1-2 mm. Én is elvittem felnishez, mert én is azt hittem, az a hibás...
Halesz2004-11-14 20:51:08 // 20
És Neked a felülete jó volt még? Mert tényleg azt furcsállom, hogy azon nem látom, hogy kopott volna látványosan.

A többiek kedvéért: erről a gumáról van szó.

Bg.2004-11-14 19:46:55 // 19
Nekem is ilyen volt a régi gumi, de akkor már nagyon a végét járta...
Tommi2004-11-14 16:26:43 // 18
Sziasztok! Látom itt is beindult a zindexen már az "ezerszer-megvitattuk-és-semmire-sem-jutottunk" téma :))) Úgyis mindenki másra esküszik. Nekünk a 156-oson gyárilag Firestone Firehawk gumik voltak, olyan se jó, se rossz, erős közepes mindenből. Asszem nem vennék újra. Nekem az OFF kisautómon Michelin Energy van, azokkal maximálisan meg vagyok elégedve. Téligumiban pedig csakis Continental Winter Contact. Az Alfára most készülünk téligumi-garnitúrát venni, aki tud jó ajánlatot 185/65x15-ös Continentalra, az ne tartsa magában :)
Halesz2004-11-14 14:41:08 // 17
Gombóc! Két szezont bírt ki. Km-ben nem tudom megmondani, nagyjából 40 ezerre tippelek. De amikor vettem, akkor is mondták, hogy kb ennyit bír majd. Érdekes, hogy a futófelület most is tökéletesnek látszik... csakhát a huplik...
Don Gombóc2004-11-14 13:17:12 // 16
Én is meglepődtem hogy ilyen jól bírja pedig ez egy másfél tonnás verda. Tavaly nyáron rakattam fel, télen télit használok, és én is azt hittem hogy tavasszal újat kell feltennem de a totál mélysége még öt mili, mondjuk úgy hogy a hosszbordában lévő jelző púpot nem számolom. Azért vigyázok rá mert a havi kilométerem 6000 átlag úgyhogy nincs csikorgós kanyar meg BMW-s indulás. De azért tolom neki. Tavaly télen olyan 20 ezer kilométert tettem a Daytonba és csak bő egy mili hiányzik belőlle. Ez a nyári amit írtam egy Bridgestone Turanza ER30.
BFMSE2004-11-14 13:16:26 // 15
A faterom 80ekm-t elmegy 1 garnituraval... Lehet, hogy mashogy hasznalja az autot :D
Bg.2004-11-14 12:29:20 // 14
1 dologot nem értek. Hogy az ördögbe tudtok elmenni egy garn. gumival 50 e Km-t úgy, hogy még marad rajta minta?
András bácsi2004-11-14 10:03:18 // 13
Sziasztok! Saját tapasztalatok téli gumi ügyben: Viszonylag olcsó árfekvésű a Barum Polaris, amely nekem nagyon megfelelt, mind kopásállóságban, mind hóban való haladásban. A Polalis 2 mintázat már nem olyan jó, ezzel sokkal jobban elkapart és csúszkált, mint a korábbival. Semperit Sport Grip (ha jól emlékszem a típusra) szintén elég baráti jellemzőjű, szinte mindenhol elmegy, ahol nem ült föl a gép alja. Ezt a három típust rendszeresen használtam hegyi utakon, ahol takarítás minimális, hó pedig elég gyakori volt. Egy kisebb ideig vezettem Nokian téligumival szerelt 55-öst. Én azt hiszem, itt ütközik ki igazán a finn éghajlatból eredő tapasztalat! Ha a pénztárcája nem korlátozza az embert, ez a legjobb választás. Most valami Pirelli Winter Assimetrico van fönn, de ez már nagyobb esőben is csúszik mint a veszedelem, és aki ilyet használt korábban azt mondja, hogy messze van a tökéletestől. Bár véleményem szerint a Pirelli egyébként is az egyik legrosszabb ár/használhatóság tényezővel rendelkezik. Nyári gumiról csak néhány gondolat: Dunlop Sport 9000 - túl kemény, viszont esőben tökéletes Good Year Eagle F1 - minden vonatkozásban jó, ami sajnos az árán is látszik... Olcsóbbak közül: Sava - Semperit technika, baráti ár és minőség Barum - Conti technika, ua, mint előbb Üdv mindenkinek: András
Don Gombóc2004-11-14 09:36:34 // 12
HALESZ!!! Mennyit ment el kilométerben a Dayton gumid? Nekem tetszik a mintázata és kacérkodom a gondolattal, mert elég olcsó. A télim az Dayton és nagyon megvagyok vele elégedve ez 205/55616T méretű és nagyon jól kapaszkodik hóban is és hideg aszfalon is. A nyárim az Bridgestone Turanza ugyanebben a méretben 52 ezer van benne és bő 5mm még a mélysége. Azért gondolom hogy jó a Dayton mert az is a Bridgestone gumija
vinethu2004-11-13 10:49:44 // 11
Akkor már olyan élményfokozó kép kellene, hogy "+4" autó a padkát súrolja, -0 autó az árokban. A végén a műszerfalat fogjuk bámulni, milyen szép és nem az utat :)
Wickey2004-11-13 10:22:10 // 10
A hópihe 3 foknál (általában amúgy 4 foknál) nem a téligumi miatt kezd el virítani, hanem a fagyveszély miatt. Amikor a kocsid 4 fokos levegőt mér, akkor feltételezi, hogy talajmenti fagy lehet, és ennek a lehetőségére figyelmeztet. Magyarul: lehet, hogy az ott előtted nem pocsolya, hanem jégpáncél. Pipec germán verdák kétféleképp is gerjesztik az indulatokat: +4 alatt sárga színű a hópihe, 0 fok alatt vörös a hópihe. Tiszta amerika. ;>
vinethu2004-11-13 10:16:49 // 9
A járgányon még a gyári Pirelli van. Teljesítménye most már, hogy futott kb 75.000 km -t, nem a régi. Így kopottan egy enyhe ívű kanyarban is sírni kezd, nyikorog veszettül, de sodródni nem sodródik. Ránézésre még egy 10.000 km-t simán tudna. A téli az Continental Winter Contact és 10.000 km-t futott. Érdekes, hogy csendesebb járású, mint a Pirelli. Nem rajzolt a lamella, vagyis kopottan is szinte ugyanazt tudja mint újonnan. November végétől egészen március elejéig, amikor az átlag 7 fok alatt van, használom. A műszerfal kijelzőjén csak 3 foknál kezd villogni a hópihe, de szerintem érdemes hamarabb cserélni :)
TtK2004-11-13 10:04:53 // 8
Well, ahogy a művelt német mondja :) Nyárigumi: Conti PremiumContact 185/60R14H Huszonegynéhány k volt 2001-ben. A negyedik szezont futja az idén és nagyon meg vagyok elégedve. Az ABS szinte soha nem indul be, nagyon jól tapad. Pár napja ebben a trutyi időben éreztem először, hogy csúszik kicsit. Lehet, hogy jövőre már cserés lesz, de mintázat még bőven van rajta. Szép egyenletesen kopik, nem zajos (bár hallani azért valamit). Téligumi: Eddig elöl Nokia Hintapalinták hátul Conti Nemtommik voltak 175/65R14T méretben. Érezehtően kevésbé tapadtak, mint a nyárik, ugyanolyan körülmények között. Tavasszal kukáztam öket, mint kiderült a Contik DOT száma 92es (!!) volt... Ahhoz képest jól bírták. :) Most vettem új téligumákat, holnap kerülnek fel. Conti WinterContact TS780 185/60R14H, 17k volt darabja. Kiváncsi vagyok milyen lesz, a Contiban eddig nem csalódtam és a tesztek amiket olvastam jókat írnak. Kérdés: Explosive árulja a felnijeit. 14" Speedline. Ez költséghatékony megoldás lenne. Vélemény? Explosive, ha olvasod: mikor lehetne sasolni? De a jövő héten mindenképp hívlak (bocs, hogy a héten igéretem ellenére nem).
ystuc2004-11-13 09:51:55 // 7
Pénteken lettek feldobálva a téli gumik az enyémre is. Sikerült nagyon jó áron (értsd: szerintem qva occsón) hozzájutni egy készlet SEMPERIT SPORT-GRIP 195/55 R15-ös gumihoz. Ami ráadásul 85H-s, vagyis még gyorsan is lehet vele haladni. Az ára 20.000Ft/db volt szereléssel együtt. Tapasztalatokat az elmúlt 24 órában még nem sikerült gyüjteni, de egyelőre tetszik. Nem ráz, de ugye egy új gumitól ez el is várható. Annó a 33-as Alfámon DEBICA gumik voltak télen, és meglepően jól bírták. Volt egy év, mikor anyagi okokból nyárra is fent maradtak, de azt már annyira nem díjazták. Defekt volt...
Wickey2004-11-13 08:22:47 // 6
Téligumma szekció.

Goodyear UltraGrip 6: 195/65R15 T 23900/db
BMW316i, 4000km-et futott, újonnan került rá.

Atomkirály. Főleg hóban. Szárazon meg vizes úton nem annyira domborít, de azt lekezeli a DSC, azért van. :-) Hóban, hókásás úton viszont hihetetlen mit produkál vonóerő tekintetében. Oldaltartása nem lett próbálgatva, de a hosszanti V bemetszés azt sejteti, hogy az sem valami horror.

Fulda Kristall Montero: 185/65R15 T 13500/db
GTV6, 100km-et futott, újonnan került rá.

Sokat várok tőle, egyrészt mert a normál ára a Pirelli, Continental, Goodyear, Michelin stb. színvonal alatt 10-15%-kal van, szóval nem egy óccsókóreai. Lehet, hogy azért, mert még nyers, de tegnap este többször éreztem, hogy egyesben kereszteződésből kikanyarodva elkenődött a kocsi hátulja a taknyos dzsuvás (nem esős, hanem nedves,koszos) úton. Remélem ha bekopik, ez a jelenség eltűnik. Mintázata emlékeztet az UG6-ra, meg szép nagy árkai vannak, ezért szavaztam neki bizalmat.


Nyárigumma Kft.

Continental PremiumContact: 195/65R15 H ???
BMW316i 5000km-et futott, gyári gumi.

Az tűnt fel, hogy semmi nem tűnt fel. Szóval nem lehet rossz abroncs. Vizes úton sem kattogott az ABS, nem villogott a menetstabilizátor visszajelzője. 170nél teljes a csönd. Látható kopás sincs rajta, szóval nem is tűnik puhácskának.

Continental EcoContact: 195/60R15 H 4000/db

GTV6 5000km-et futott, használt, ~4mm-es mintával vettem.
Öcsém! Ez aztán a gumi. Tegnap szedettem le. És megnéztem alaposabban. Hejj.
Az egy dolog, hogy a használt gumit feltéve az autóra, még 180 környékén sem volt idegesítő gumihang (ami azért elég szépen elő tud fordulni egy félrekopott használt gumival), de ez a gumis lelkiismeretességét is bizonyítja, amikor fél óráig válogatta össze, melyik felnire melyik gumi, és hova kerüljön. (Sopronban a Győri úton a Reiffen Ritz, ötpont nekik, tőlük vettem a Fuldát is óccsóér'). Na szóval. Az oké, hogy no gumizaj, nade hogy ennyire bírja a kiképzést is... A futóművem nincs a helyzet magaslatán, az őket megelőző két gumim félre kopott. Ezeken 5k után sincs semmi rendellenes kopás nyom, még a hátsókon sem, pedig volt, hogy keresztberaktam itt-ott, megpördítettem itt-ott, és burnoutoltam egyszer-egyszer. Nem is dobattam ki a gumissal, hazahoztam, jó lesz az még egyszer valakinek, hiszen vizsgaképes gumi.
Giorgio2004-11-13 02:38:42 // 5
Csumi! Fater 156osán is "Gugyír" gumák parkolnak telente,tipo: UG6, extra-brutál-hiper-megakafa találmány télire. Szerintem. A TSalád Lancia Zeta-ján most kaptuk le a nyári Nokian abroncsoka (Kléber Krisalp vagy mi a tököm került rá), mert ugyanazt a hibajelenséget produkálta, mint a te Daytonjaid. A felület ráz, puklisan kopik. Nagy zajjal jár. 1szóval: szar. Cserélgetéssel javítható a hiba (persze csak ha nem mind1ik fos) Az én csoda Firestone FW930asaim már negyedik tele szolgálnak, még apám 146osán feszítettek. Rovátka málysége 5mm, szóval egész jól bírják. Majd jövőre jön az új készlet. Addig is óvatoskodunk, főleg mert nincs ABS! :-(
Halesz2004-11-13 00:05:10 // 4
Én most hétvégén szeretném felrakatni a téli kerekeket: 195/55 R15, Good Year UG6. Eddig egy telet voltak fent, és jók a tapasztalataim hóban, sárban, vízben. Mármint esős aszfaltra gondolok, nem hajtottam a Dunába :))) A nyári Daytonok (205/45 R16) két szezont bírtak (tavaly márciusban kerültek fel), asszem most már kukásak lesznek. Mindegyik gumi ráz. És nem, nem a felni huplis, hanem a gumi (megnézettem). Tehát nagyon kopnak és úgy látszik úgy, hogy a mintája elkezd "rázni". Gondolom értitek mit akarok mondani :) Szóval esetleg ha kell valakinek pörgős guminak, szóljon, mert akkor nem hagyom ott a gumisnál...
remete2004-11-12 23:41:26 // 3
Nekem is ilyen van fenn: Nokian Hakkapellitta (185/60 HR14) 75-ösön, és semmi gond vele, pedig a gyári méret 185/70 HR13 lenne. Csakhát nem tudtam ellenállni anno a 155 kerekeknek - meghát jó occsó is volt :).
Robesz72004-11-12 23:24:57 // 2
Hello! A téli nekem is ugyan olyan nokian és a mérete is pont ez.....tökéletes télen. A nyári Good-Year Eagle F1 195/50 15"-os....nagyon tuti a 146-ra. Gyorsul is vele, mert nem túl nagy és nagyon jól tartja az úton. Az enyém boxer motoros, mint tudjuk alacsony a súlypontja és a sportfutóművel szinte nem lehet megcsúsztatni, persze csak bizonyos határokonm belül....de nagyon jó. Ennek a guminak az erredeti ára kb 32e Ft, de sikerült 16e-ért megvenni darabját...újonnan, garanciával. Ajánlom mindenkinek. Üdv: Robesz
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak