Fórum >> Típusok >> Giulietta

otci2021-02-10 18:36:39 // 71
Nekem, tavaly csinálta, ugyan ez a hang volt és mint kiderült a klíma kompresszorból jött.
Egyértelműen beazonosítható ha a kompresszorról leveszed a fekete test kábelt és ezután elhallgat. Kb. 5-6 percig csinálta autó leállítás után, viszont ha használtam a klímát és úgy állítottam le az autót csendben volt.
Nálam a klímagáz feltöltés segített. Azóta rendben van, nem csinálja.
Akkor azt az infót kaptam, hogy kevés a gáz és a kompresszorban található kiegyenlítő szelep dolgozik csak nem tud kiegyenlíteni, ezért búg még leállítás után is jó pár percig.
otci2020-07-21 14:57:59 // 70
Sziasztok, pedál sor ki-be szerelés mennyire macerás? Giulietta manual 170le
otci2020-04-09 10:33:22 // 69
Szia,
nekem GPS gondjaim voltak, egyáltalán nem talált műholdat, viszont a rádióm jól működött.
Az antenna talp csere volt a megoldás.
Anno egy alfa társ segített, azaz a csere folyamatot megosztotta velem.
Íme:

Hátsó ülés ledönt. Oldalkárpit, ami a biztonsági övet takarja leszed. A patentokat erőből kipattint, Hátsó kapaszkodó leszed 2csavar/db. Csomagtér felől tetőkárpit két patent leszed. Azt úgy a legegyszerűbb, ha a csomagtérajtó féder gumit a felső élen lehúzod és a tető és a kárpit közé benyúlva felülről lefelé lefeszíted. Ha ez megvan, akkor már a bontással meg is vagy. A talp két vezetékét széthúzod a toldásnál, ami fel van rögzítve egy tartóban a tető, csomagtér felőli részében. Csak ki kell pattintani. Azután kilazítod a talpat tartó anyát és letekered. Ha mindent jól csináltál akkor most leveheted a talpat a tetőről.

Én a panel előtt kb. 3/4 óra alatt kicseréltem. A tetőkárpitra kell vigyázni, ne nagyon gyűrődjön, de szerintem nem vészes a csere
otci2020-03-01 18:34:40 // 68
Nincs mit :)
Jó szerelést.
otci2019-07-01 15:47:09 // 65
Első lengőkar hátsó szilentet cserélt már valaki?
Az érdekelne, hogy a lengőkar kiszedéséhez le kell-e venni a lökhárítót?
otci2019-04-23 19:06:06 // 63
A navigációm mechanikája kezdi megadni magát.
Hasonló tüneteket produkál mint ami a videón is látható. Ha jól veszem ki itt némi zsírzással orvosolták a problémát
Valami különleges zsírt használhatnak? Mit javasoltok? Valakinek van tapasztalata ilyen téren, esetleg javítással foglalkozik valaki? Már ha javítható...

https://www.youtube.com/watch?v=HW8Y4VHUGwU
otci2019-04-23 18:56:22 // 62
A felső fél gömböt kellene felfelé lepattintanod,
ezt 3db műanyag pöcök rögzíti az alatta található gumi ágyba, utána látható az M6 anya ami rögzíti a váltókar felső részét.
Én nem rég cseréltem a felső félgömböt, de az új amit felraktam elég jól rögzült, így csak óvatosan állj neki, nehogy letörd a pöcköket :)


otci2019-02-15 20:59:28 // 60
A felső fél gömböt kellene felfelé lepattintanod,
ezt a felső műanyag fél gömböt 3db műanyag pöcök rögzíti az alatta található gumi ágyba, utána látható az M6 anya amit megszeretnél húzni.
Sajna a képek mentett képek, nem tudom mennyire láthatók a rögzítési pontok.
Én nem rég cseréltem a felső félgömböt,de az új amit felraktam elég jól rögzült, így csak óvatosan állj neki, nehogy letörd a pöcköket :)



otci2019-02-12 20:26:39 // 59
Többnyire városban napi kb. 20-25 km-et használom az autót és ezeken a távokon nincs szükségem a kijelzőre főleg, hogy kormányról is sok minden elérhető.
A mechanika nálam, főleg idén tapasztaltam, hogy ezekben a hideg időkben már kezd akadozni, szóval én örülnék ha csak akkor nyílna ha szükségem van rá.
otci2019-02-08 21:53:53 // 58
Ennek a megoldásnak én is örülnék.
otci2019-02-07 22:46:33 // 57
Én is hasonlóan jártam, pont azon a részen volt halvány, illetve kontakt hibás.
Maga az óracsoport kiszerelése nem vészes, azt meg is oldottam, de utána át adtam egy villamoságisnak akivel a végén az összes ledet - ha jól emlékszem 18-at - kicseréltettem, mivel a vízhőfok jeladó lede is egy időre egyszer kialudt nálam.
otci2018-11-19 21:08:58 // 56
Nem rég cseréltem, de nekem egy M6-os anyával volt rögzítve.
Szerintem 2 féle lefogatás van, de nem tudom ez mitől függ, talán típustól vagy évjárattól ...


otci2018-11-12 22:58:13 // 55
Ez nekem is feltűnt, de az első képre ha rá nagyítotok, ott meg tökéletesnek tűnik...
otci2018-11-01 10:50:27 // 54
Hasonlóan jártam el én is, 3 hete váltottam ugyan erre a típusú gumira (Crossclimate+) , többnyire télen városban használom az autót, illetve évi max. ha 10000 km-et megyek vele.
egyenlőre elégedett vagyok az abronccsal az én vezetési stílusomnak megfelel :)
otci2018-10-07 12:44:21 // 53
Köszi az infót,
remélem nem aranyáron adják :)
otci2018-10-06 14:26:29 // 52
hello,
sikerült elhagynom a kocsinak a gyári csavarhúzóját.
Hol tudnék ilyet beszerezni?
otci2018-09-18 10:48:26 // 51
Sziasztok,

Győr illetve környékén keresek megbízható szerelőt aki óra csoport javítással fogalkozik,
konkrétan a km óránál a háttér világítás a jelölt helyen kontakthibás, hol világít hol nem.
(maszek vagy magánszerelő is érdekel)
köszönöm

otci2018-09-07 11:02:54 // 50
Sziasztok,

a hátsó ablaktörlő nem áll le a végpontban, valakinek ha jól emlékszem régebben volt hasonló problémája.
Megnéztem a vezetéket a kukacnál, de nincs szakadás.
Valakinek ötlet?
Köszi

otci2018-07-10 22:10:39 // 49
Én is tapasztaltam, hogy elüt különböző fényviszonyok között...
Pedig az enyém is gyár fényezésű.
otci2018-07-06 17:20:39 // 48
bocs, csak úgy
ez egy tömör gyönyör :)
Imádom
otci2018-06-11 13:49:39 // 47
Sziasztok,

ha valakit esetleg érdekelne...

szöveg...
otci2018-05-24 18:26:17 // 46
Ajha,
Digitek P.E 5W-30, ez nekem nagy újdonság.
2 éve mikor vettem az autót, a győri "márkaszervizben" nem a kézikönyv által előírt Selenia Start, hanem a Selénia K PURE-t javasolták, hogy ez a gyártó által ajánlott olaj,
én azóta is ezt rakom bele.
Holnap kiváncsiságból benézek, hogy jelenleg akkor most mi is az aktuális oil...
otci2018-05-02 21:52:38 // 45
Én imádom 2 év után is, remélem még kitart nekem "100" évig :)
otci2018-05-02 21:45:07 // 44
"De most azért ez kiszolgál erre az átmeneti időre."
???
otci2018-03-16 18:07:21 // 42
http://www.alfaworkshop.co.uk/Alfa_MiTo_Giulietta_1.4_Turbo_Multiair_actuator_removal.shtml
otci2018-03-16 18:06:02 // 41
Én is nem rég találtam rá erre az oldalra, itt mutatja hol található a szűrő

http://www.alfaworkshop.co.uk/Alfa_MiTo_Giulietta_1.4_Turbo_Multiair_actuator_removal.shtml

otci2018-03-11 15:16:03 // 40
Még tavaly ősszel terveztem a cserét, de elmaradt.
A tárcsát elnézve most viszont itt volt az ideje...


Még egy dolog, ha valaki nem ismerné ezt a problémát - autó típustól függetlenül - az évek során a kerékdob műanyag betét és a sárvédő közé lerakodik a föld meg egyéb szemét, ami esős időben szépen magába szívja a vizet és belülről rohassza a küszöböt, sárvédőt. 2 éve van nálam az autó, nem tudom előtte valaki takarította-e, de most már ennyi föld volt lerakódva. Kb. 3 napja nem esett felénk, de még most is enyhén vizes volt a föld amit kitakarítottam...
otci2018-02-13 18:15:39 // 39
Az 1,4 multiair-nél biztos voltam, hogy nem közvetlen befecskendezésű, de az 1,4TB 120Ps-t és 1,8TB-t nem ismertem.
Az oldalon a Típusoknál rákeresve amúgy mindegyiknél a közvetlen befecskendezést írja, ez kicsit megtévesztő....
otci2018-02-13 17:14:47 // 38
Köszi az infót.
Nem tudtam, hogy létezik Giuliettára is hasonló, rákerestem és meg is jött a kedvem a cseréhez :)
otci2018-02-10 22:59:25 // 37
Nekem is tetszik a méhrács...., de egy kis króm szerintem hiányzik belőle és ezt a Giulia-án nagyon eltaláltak...
otci2018-02-09 19:58:27 // 35
Sziasztok,
műszerfalon a vízhőfok mutatónál kialudt a világítás,
lehet itt égőt cserélni, ha igen hogy?
köszi
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1518202608-11044-6356-forum.jpg
otci2017-12-22 13:34:38 // 34
Szia, kiolvasni nem próbáltad még, valami hiba üzenet? Bennem is felmerült a kérdés, hogy hol tankolhatsz, illetve mennyit mész városi körülmények között? Az előző autómmal egy sima 1,6 szívóval sokat szívtam, olcsó kúton tankoltam és indításnál sokszor nem ment egy két henger, erőtlen volt a motor. Átmentem OMW kútra és egy két héten belül megszűnt a probléma, utána még 2 évig nem is volt semmi gond. Október elején amúgy nekem is előjött ez a jelenség ami nálad is, reggel indítás után erőtlen motor, 1 henger nem megy. Mivel nem volt forgalom lassan elindultam, majd pár perc után újra indítás, hiba megszűnt. Bennem is megfordult, hogy multiar probléma és írtam is az oldalra, majd megfogadva a tanácsokat elmentem egy hosszabb útra meghajtani, itt is minden tökéletes, még délután kiolvastam, de hibaüzenet semmi. Mivel aktuális volt a tankolás én is Maxxmotion 100-at tettem bele és mivel többnyire én városban használom, beiktattam minden héten egy hosszabb utat. Azóta - lekopogom - nálam nem jelentkezett újra a jelenség. A közeljövőben azért elmegyek én is egy kompresszió mérésre.
otci2017-11-21 18:54:56 // 33
Hihetetlen, hogy újra cseréltetned kell.
Akikkel most csináltatod van ötletük, hogy miért ilyen gyakori a meghibásodás?
otci2017-10-17 09:07:27 // 32
Szia,
én is hidegebb időben tapasztalom, hogy nehézkes a váltás 2-es és 3-as fokozatban, fel és leváltásnál is, de ha bemelegszik nincs vele gond. 2011-es modell és tavaly tavasz óta használom. Váltó olaj csere megvolt, de nem igazán segített, max annyit, hogy tudom "friss" gyári olaj van benne...
otci2017-10-09 15:14:58 // 31
Köszönöm a visszajelzéseket.
Délután hamarabb leléptem a melóból, mert ba..ta a csőrömet, indítás után megszokott magas alapjárat, de most van erő, megy mind a 4 henger. Hazáig semmi gond, egyből kiolvastam hibakód nincs. Na akkor jöjjön amit Jimmi ajánlott, hát kitoltam rendesen a szemét szegénynek, de egyenlőre elmaradt a hibakód kavalkád....
Kiváncsian várom a jövőben mit fog produkálni
otci2017-10-09 06:34:38 // 30
Sziasztok, akinek már volt, Multiair modul hibánál ad be valamilyen hiba üzenetet a műszerfalra? Reggel ez fogadott, indítás után erőtlen motor, hiba üzenet nincs, start stop még így is működik, 90 fokos víznél újra indítás, motor tökéletes. Kezdhetek aggódni?☹
otci2017-09-23 14:27:35 // 29
Ugyan ez a helyzet nálam is, egyenlőre nem néztem meg a vezetékeket, de ahogy pe-Ti írja én is arra tippelek...
otci2017-08-16 16:32:06 // 28
Ok, köszi
otci2017-08-16 16:25:04 // 27
Közben megtaláltam a video alatt
otci2017-08-16 15:35:16 // 26
Engem érdekelne.
A frissítést honnan tudom letölteni?
otci2017-02-03 20:04:52 // 25
Nekem indítás után alapjáraton is dadogott, kellet egy kis idő mire egy kicsit bemelegedett a motor és utánna szűnt meg a hiba jelenség.
otci2017-02-02 20:23:37 // 24
Közben utána néztem, jót fotóztál az a vízhőfok jeladó
55190791
otci2017-02-02 20:07:10 // 23
Biztos, hogy a vízhőfok jeladót fotóztad, inkább olaj gombának tűnik,
bár bevallom még nem néztem, hogy ennél a motornál hol van pontosan és hogy néz ki.
Mint írtam én lehúztam a stekkert és ebből ki lehetett szűrni, hogy valóban ez a jeladó a hibás, talán ennél a típusnál is hasonlóan működne csak azért, hogy biztosra menj és csak akkor vegyél újat, mert nem 1000%, hogy ez a probléma
otci2017-02-02 17:53:17 // 22
Seat-omnál volt hasonló hibajelenség. Indítás után dadogó, erőtlen motor, de pár száz méter után minden ok.
A problémát nálam a vízhőfok jeladó okozta, Hibát nem adott be, sem a műszerfalra, sem a hibatárolóba. 4 pólusú volt a jeladó amiből 2 a műszerfalra küldte a jelet, ez tökéletesen is működött a másik 2 pedig a vezérlőegység felé ami viszont rossz értéket továbbított és valószínű úgy érzékelte a vezérlő, hogy üzem meleg a motor és emiatt nem az ilyenkor dús hanem szegény keveréket fecskendezett, amitől erőtlen lett a motor. Egy szerelő tanácsára, lehúztam a stekkert a jeladóról, amitől a vezérlő a jel hiányában -40 fokot érzékel és feldúsítja a keveréket, ekkor a dadogás meg is szűnt. így már biztos volt, hogy a vízhőfok jeladó a hibás.
Ilyenkor a motor engine lámpát beadja, mivel hiányolja a jeladót, de csere után hibatörlés és a probléma megszűnt
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.