Fórum >> Típusok >> Giulietta

SzászTibi2017-10-13 09:53:57 // 9131
Szia, én lehet megyek piros 147-el :)
CseBali2017-10-13 08:59:07 // 9130
Szia,

Nekem egyenlőre csak jó tapasztalataim vannak a Multiair-el...
Erős, nyomatékos, jól autózható és ezek mellett városban eljárok vele 8,5 literből. Tény, hogy csak 93E van az autóban.
Ha olyan kacat lenne a technologia, akkor a Fiat talán nem rakná Jeep-től elkezdve, majdnem minden autójába most már 7-8 éve... :)
Jorjie2017-10-12 18:27:46 // 9129
Tervben van :-)
poteka2017-10-12 16:17:25 // 9128
Előző kérdésem óta annyi változást történt, hogy én megyek, de nem a Giuliettámmal, mivel a szelepfedél-tömítés cseréje miatt a hétvégét a szerelőnél tölti az autó. Ami egyfelől rossz hír (várni kell, míg megérkezik a gyári tömítés), viszont nem a vezérműnél szivárog az olaj, így jóval egyszerűbb a javítás.
poteka2017-10-12 16:04:42 // 9127
Sziasztok,

Jön valaki esetleg a vasárnapi Parkoló Parádéra?

üdv
poteka
Kn[.]xX2017-10-12 14:47:00 // 9126
köszi. pont ezt néztem én is tegnap.
Kazes☻2017-10-12 10:33:44 // 9125
Gyönyörös...! :-)
Zolibácsi2017-10-12 10:25:54 // 9124
Sziasztok, tudtok valamit erről a kocsiról? szürke qv
SzászTibi2017-10-12 08:17:23 // 9123
Hát ez nekem nagyon Seat-os ...
István0022017-10-12 07:50:01 // 9122
Most vettem Varta Silver Dynamic AGM 12V 70Ah 760A akkut a gyári 7 éves helyett. ABS bajom nem oldotta meg, még folyamatban a hibakeresés.
quasimoto2017-10-11 23:36:51 // 9121
Mitokat nézegetek és minél többet olvasok a multiair motorokról annál jobban kezdem elveszíteni a lelkesedésemet. Van olyan motor ami mondjuk elment már 200ekm - t ( ami egy T-Jetnél alap, tudok 400ezres motorrol is )?
Kn[.]xX2017-10-11 15:33:13 // 9120
Sziasztok! Ki milyen Start-Stop aksit használ? dízel Julisba kellene
GT Ɨ|ѯ2017-10-10 20:18:04 // 9119
BalázsB2017-10-10 19:53:59 // 9118
Szia Pettinke,

Köszönöm a választ arra gyanakodok én is, sajnos nem tudom kivenni az akkut ugy le van csavarozva/szerszám hiányban is szenvedek :/ a töltőt meg nehéz lenne kilógatni a negyedikről, de valahogy csak megoldom. :D

Igen az akku 3 évnél idősebb lehet, mert még a gyári és 5 éves múlt az autó.
Akkor lehet ezét nem működött mostanság rendesen a start&stop... csak reggel az első megállásanál állította mindig le... ami kb 600m. (Pedig hidegen nem illene leállítania).

Köszi mégegyszer! :)
pettinke2017-10-10 19:40:37 // 9117
mérjél akku feszt, meg mérjél járó motornál töltést.
ha 3 évnél idősebb az akku, akkor akár gyanakodhatsz is...
BalázsB2017-10-10 19:28:38 // 9116
Sziasztok! :)

Egy kis segítségért fordulnék hozzátok.
Múlthét végén kétszer is előjött az a probléma, hogy pályán D állásban kicsit meghajtva egyszer csak eltűnt az erő. A turbó nyomás a kijelzőn nem haladta meg a 0,6 bart. Leállít - ujraindit es hibátlan. Utánna csak N állásban használtam minden jo volt reggelig.
Reggel indítás után Check Engine hiba es start/stop hiba fogadott. Most beindításánál minden hibát kidobott amit szerintem tud mutatni... VDC, Hill Holder, kormány korrektor nem elérhető es a start&stop hiba is megmaradt persze.

Levettem a sarukat pihent kicsit, de minden hibát ugyanúgy dob.

Szerintetek az akksi töltöttséggel lehet gond vagy komolyabb?

Köszi előre is!
poteka2017-10-09 21:28:57 // 9115
Köszi, javítva. Valahogy a legördülő menü átállt, míg a többi mezőt kitöltöttem.
Amúgy én nem sajnálom, hogy nem Giulia, mert alapvetően szép és erős kompaktot szerettem volna - azt hiszem, sikerült a házi feladatot jól elvégezni. A szedán valahogy nem az én világom.

Amúgy éppen a hétvégén bizonyítottam a feleségemnek, hogy milyen jó a 235 ló és a 340 NM adta aktív biztonság - olyan gyorsan megoldható egy előzés és annyira jó a futómű és a fékek, hogy szempillantás alatt távolodunk el mindenki mástól úgy, hogy a végén még a kanyart is a saját sávomban abszolválom :).

Viszony ugyanez a Dynamic mód városban gyakorlatilag használhatatlan, annyira ideges tőle az autó.
Piritu - 1.000.0002017-10-09 21:28:22 // 9114
Jelenkezem, nekem már régóta működik :-)
Onnan van, amit linkeltél.
Kn[.]xX2017-10-09 20:42:08 // 9113
szerintem Piritu :)
Gegee2017-10-09 20:35:57 // 9112
Üdv köztünk! :) Dynamic mód nagyon szerethető. Nem semmi az, ahogy mozgatja az autót! Engem megvett 2014-ben, miután kipróbáltam! Az autód adatlapján a típust írd át, mert sajnos nem Giulia QV-d van. :)
tamas9272017-10-09 20:33:31 // 9111
Sziasztok!

Valaki tett már be ilyet csomagtér ajtó teleszkopokhoz?
Honnan rendelte?
Ha nincs tapasztalat, én megpróbálom.
Bravo II-ben sokunknak volt, elég jó cucc :-)



köszi
poteka2017-10-09 18:00:36 // 9110
Üdvözlet mindenkinek!

Már egy bő fél éve olvaslak benneteket, de mostanra eljutottam a regisztrálásig, hogy hozzá is tudjak szólni.
A bemutatkozást megtaláljátok az adatlapomon, így ezzel nem terhelnék senkit. A lényeg, hogy május eleje óta birtoklok egy hófehér csodát egy Giulietta QV személyében 100e km-rel az órájában (a próbaút alatt fordult át a számláló). Bár szervízkönyves volt (lekérdeztettem a nemzetközi rendszerben is), azért a biztonság kedvéért átesett egy nagyobb szervizen, melynek során minden létező testnedvét lecseréltettem (fékfolyadék, hűtőfolyadék, olaj, váltóolaj), illetve új szűrők, gyertyák, szíjak kerültek be (a vezérmű kompletten cserélve volt vétel előtt 300 km-rel) és a szívósort és -szelepeket is dióhéjas tisztításnak vetettem alá. A futómű egy hátsó stabpálcát (párt) kért mindössze.
Azóta csak pár apróság jött elő, amit jórészt magam megoldottam. A hengerfej mögött hátul menő hűtővízcsövön a műanyag légtelenítő csavar tört el (bele a szelepbe), amit a szerelőm egy Gerber bicskával tudott végül kiműteni (miután a célra készült törtcsavar-kiszedők nem váltak be), amit aztán ideiglenesen egy szélesfejű fémcsavarral pótoltunk ideiglenesen, de mivel tökéletesen sikerült, a kompletten megrendelt gyári vízcső azóta is a garázsom polcán lakik. Ezenkívül az utastér néhány műanyagja fáradt el itt-ott, ezeket kétkomponensű ragasztóval és perselyekkel kulturáltan javítottam (kívülről láthatatlanul, funkcionálisan tökéletesre). Amúgy az elmúlt 6 ezer km-en semmi nem volt, leszámítva a rengeteg kellemes meglepetést, ami a DNA-kapcsoló D-be húzása és némi gázadás után történik.
Az átlagfogyasztás nálam 11 liter kb. 80-90% várossal, amiből sok a dugóban araszolás, a maradék pedig országúti lendületes élvezetes autózás és némi autópálya 130-140-nel óra szerint.
Innentől megpróbálok a fórum aktív tagja lenni, kérdezni, és ha véletlenül tudok, akkor válaszolni is a felmerülő kérdésekre.

A legjobbakat!

poteka
otci2017-10-09 15:14:58 // 9109
Köszönöm a visszajelzéseket.
Délután hamarabb leléptem a melóból, mert ba..ta a csőrömet, indítás után megszokott magas alapjárat, de most van erő, megy mind a 4 henger. Hazáig semmi gond, egyből kiolvastam hibakód nincs. Na akkor jöjjön amit Jimmi ajánlott, hát kitoltam rendesen a szemét szegénynek, de egyenlőre elmaradt a hibakód kavalkád....
Kiváncsian várom a jövőben mit fog produkálni
István0022017-10-09 11:43:56 // 9108
Most akciós a radar beszerelés.
Nekem is utólagos van, fényezve. Kijelzőn nem jelenik meg semmi, c oszlopra belülre tettek csipogót.
noobi322017-10-09 09:10:10 // 9107
Üdv!

Nálam két visszajelzés volt:
- Check engine világított
- Stop/Start nem müködött

Hideg motorral néha rángatott, de azonnali újraindulás után tökéletesen müködött.
Pár indítás után eltünt a visszajelzés, majd véletlenszerüen újra elöjött.

Hibakód kiolvasáskor egy hibát dobott ki a gép:
- egyes hengernél hibás szelepmüködés

A Multiair modul csere óta megszüntek a tünetek.
Jimmi T.2017-10-09 08:55:45 // 9106
menj ki valahova és kezd el kitolni a szemét. ha multiair , akkor 20-30 km-en belül úgy telerakja a kijelzőt hogy öröm lesz nézni és le is áll.
Jimmi T.2017-10-09 08:53:46 // 9105
Valami frissítés jött ki a szoftverre , tavaly nekem rátették Budaörsön és azóta jobban reagál .
pe-Ti2017-10-09 07:23:15 // 9104
Ciao!
Nekem új korától nehezen reagál a kormány gombokra mivel gumiágyban vannak nem biztos, hogy a csere segít.
pe-Ti2017-10-09 07:21:22 // 9103
Ciao!
Általában a hibás mágnesszelepnél gyújtás kimaradás hibát dob vagy konkrét multiair modul hibakódot. A reggeli hidegindítási "pöfögés" elég "megszokott" nálam is előfordult eleinte nem biztos, hogy a legrosszabbra kell gondolni. Én lecsökkentettem az olajcsere intervallumot max 10 ezer vagy 1 évre a gyertyacserével együtt és ezt erősen ajánlom minden Multair tulajnak. Higgyétek el megéri hosszútávon vásárláskor ajánlott elkerülni a "rendszeresen márkaszervízben 30 ezrenként karbantartott" autókat.
otci2017-10-09 06:34:38 // 9102
Sziasztok, akinek már volt, Multiair modul hibánál ad be valamilyen hiba üzenetet a műszerfalra? Reggel ez fogadott, indítás után erőtlen motor, hiba üzenet nincs, start stop még így is működik, 90 fokos víznél újra indítás, motor tökéletes. Kezdhetek aggódni?☹
Piritu - 1.000.0002017-10-08 16:06:01 // 9101
Általában az akku szokott lenni.
tamas9272017-10-08 12:28:10 // 9100
Szia!

Koszi ezekre odafigyelek es meglatjuk jo lesz e.

Koszi :)
Kn[.]xX2017-10-08 12:27:18 // 9099
A kormányon lévő gombokat lehet cserélni? Ha igen, hol tudom beszerezni? A hangerő LE és a TEL menüjét kicsit nehezen érzékeli.
Piritu - 1.000.0002017-10-07 21:19:47 // 9098
A használati utasítás 73-74 oldala szerint:
"AZOK A KÖRÜLMÉNYEK, AMIKOR NEM ÁLL LE A MOTOR
Bekapcsolt rendszer esetén, a kényelem, a károsanyag-kibocsátás korlátozása és a biztonság érdekében az alábbi körülmények között a motor nem áll le 10):
❒ a motor még hideg;
❒ a külső hőmérséklet különösen hideg; az akkumulátor töltöttségi szintje nem megfelelő;
❒ a részecskeszűrő (DPF) regenerálása folyamatban van (csak Dieselmotorok
esetén);
❒ a vezetőajtó nincs becsukva;
❒ a vezető biztonsági öve nincs becsatolva;
❒ kapcsolt hátrameneti fokozatnál (például parkolási manővereknél);
❒ kétzónás automata légkondicionálóval szerelt változatoknál (egyes változatoknál/
piacokon), amennyiben a hőmérséklet még nem érte el a kívánt szintet, vagy a MAX-DEF funkció bekapcsolásakor;
❒ a gépkocsi használatának első periódusában, a rendszer alapbeállítása érdekében"
127_sud2017-10-07 15:13:14 // 9097
Igazából a100-as benzin nem oldotta meg a hidegindítási problémát (mondhatni tüneti kezelés), valami biztosan nem kerek nekem se mert pl. Mol-os 95-ös benzinnel is működnie kellene rendesen. Pont ma beszéltem erről egy barátommal szerinte is gyújtás probléma de nem végzetes mert csak első indításkor jelentkezik. Amúgy a Porsche Hungáriánál dolgozik és Ő oktatja az itthoni szerelőket az új modellek javítására. Van pár ötlete és lesz műszer is amivel kimérjük, ha lesz fejlemény majd megírom.
tamas9272017-10-07 13:45:56 // 9096
Sziasztok!

Par napja vagyok Giulietta tulaj! Orulok, hogy koztetek lehetek.
Sajnos ert egy kis bosszu is a napokban, ramtolatott valaki es elpattant(megrepedt) a V maszk, illetve a lokos is. De ezt majd kiheverem es meg lesz csinaltatva.

Lenne 2 kerdesem...
A start&stop nem mukodik. Semmilyen hibat nem ir, csupan nem all le barmit is csinalok pl egy piros lampanal. Uresben...fekre lepve, fek nelkul, kezi, kezi nelkul, uzem meleg motornal, stbstb...
Ugy olvastam, hogy ha hibas akkor jeleznie kene a muszerfalon.


Masik kerdesem...
Elozo autoimban volt tolatoradar, nagyon hozzaszoktam. Sajnos ebben nincs. Valaki tudna ajanlani valami esztetikusabbat, mint ezek a 3-5ezres kinai utolagos cuccok?

Koszonom szepen

Tamas
Gegee2017-10-06 10:58:47 // 9095
Érdekes és igazad is lehet, ahogy írtad. Mielőtt meglett a verda olvasgattam, hogy érzékeny az üzemanyag minőségre a moci, ezért 100-as benyát tankolok bele. Mivel Dunántúlon az OMW kutakra Schwechat-ból jön a benya, legalább is a 100-as oktánszámú, (természetesen ez az infó a kúton dolgozóktól származik) így én is ott tankolok. Nem is volt hasonló problémám még amiről írtatok! 98-as benyával is beérném, csak az nincs a környéken.
Steewy22017-10-05 23:03:25 // 9094
nekem volt visszahivás mégpedig a Start/Spot system miatt ugyanis néha nem startolt az tuo mert én egybol kikapcsoltam benne és a kuplung alat valami kis kapcsolott kellet nekik cserélni csak azután jottek rá mikor már mindent kicsréltek(vezetékek,kulcsszekrény,starter mindent) és csak egy kis kapcsolo volt a ludas :D
István0022017-10-05 21:27:20 // 9093
SDről megy a térkép. Ha nincs benne akkor is megy a GPS, viszont csak koordinitákat ír ki, navigálni nem tudsz.

MP3 SD kártya jó ötlet, én is már úgy használom. Az usbtől ellentétben működik a filekezelő is.
Kn[.]xX2017-10-05 10:46:42 // 9092
A navi SD kártyája helyére ha egy zenékkel teli memóriakártyát teszek, azt gondolom felismeri, lejátssza. (nem tudom, még nem próbáltam:) Viszont akkor, ha nincs bent a kártya, akkor a navi működik nektek? Mert anélkül nem akart elindulni a GPS, de a kártyával már minden ok volt utána.
Golyszi2017-10-05 08:28:03 // 9091
Nálam volt trafó, gyetya, csere, injektor tisztás... veszteség mérés.... amit el tudtok képzelni... jelenség megmaradt. És jött az osztrák benzin... jelenség megszünt.
CseBali2017-10-05 07:54:54 // 9090
Hali,

Én még korábban vettem észre, hogy dugóban araszoláskor lassan esik vissza a fordulat alapjáratra. Ez - ha adalékolt 95-t tankolok (ÖMW Maxx Motion 95) - akkor érezhetően/sokkal kevesebbszer történik meg. A 100-t még nem próbáltam...
A Schell V-Power esetében is lassan esett vissza a fordulat, ezért jelenleg a ÖMW-nél "ragadtam".
Kn[.]xX2017-10-04 21:54:07 // 9088
mindezt merre is teszed? itt bp mellett keszin azért van minden
Piritu - 1.000.0002017-10-04 21:52:40 // 9087
én már ott tartok, hogy újra osztrák adókat hallgatok, mint a 80-90-es években...
Kn[.]xX2017-10-04 21:51:07 // 9086
baaaaz, ennyire van nem lehetek:) köszi.. :);) holnap még lehet h hívlak:)
Kn[.]xX2017-10-04 21:50:05 // 9085
:) meguntam a másikat, ez volt a következő:) van itt "minden" :)
Piritu - 1.000.0002017-10-04 21:42:27 // 9084
u.i.
látom te is a Petőfit hallgatod. Vidéken nem nagyon van más :-(
Piritu - 1.000.0002017-10-04 21:41:08 // 9083
A D-hez ennyi show tartozik :-)
Piritu - 1.000.0002017-10-04 21:39:57 // 9082
Most is különbözik. Nem a pipa számít, hanem ami mögötte van.
pl. Steerling
D - sport
N - soft
A - soft
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak