Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

TarP2010-01-26 10:09:44 // 3379
Jajjhát, akkor veled álmottam az éjjel, aki az Ollah-ban keresel rácijót! :)

Szilárd, mivel el akarod adni, így nem kérdés, mit tégy, ha valaki meg akarja venni.

Ollahnak meg annyit, hogy kb gyári állapotában a "baszós" kipuffal, meg a "gangzda" lefujjóval már sok-sok örömet szerzett volna neked az a Csöri által "tikól"-nak hívott GTV. Minek kell neked buzgálkodni, hogy aztán önszopássá fajulon a trunyingozás? Bár én teljesen megértelek, de csak módosult tudatállapotban. Így kedd reggel NEM. :)

Jah, ma reggel láttam egy régi Delta HF Integrale-t. Vaddisznó! Nemkicsit.
TarP2010-01-25 12:42:46 // 3378
De ők mondják meg, mit köll gyártani. A mérnök megoldja, az biztos!
TarP2010-01-25 11:44:07 // 3377
Az igazi égő az, hogy Olasz vas az egész kategóriában sincsen, sőt, 200 lótól 405 lóig nincs semmi. Ez milyen marketing baazzzzzzzz.
TarP2010-01-25 11:29:39 // 3376
No jó, de a Pirosnál gyakori a bőrmentes felület, ott szénszálas anyag vala.
TarP2010-01-25 10:39:58 // 3375
Nem olyan, mert az Aston semmiben sem volt jobb, abban a tesztben ,amit én néztem. Talán csak a beltéri bőrök használatában, de technikai adatban nem.
TarP2010-01-25 10:38:13 // 3374
De az ilyen beszólsokért érdemes nézni mégis:

"Ebből dieselt venni olyan, mintha azt mondanám, nem megyek a NudiBárba, táncol nekem otthon anyósom, végülis ő is nő! "

meg:

"Olyan ez a kocsi belülről, mint a polgármesteri hivatal karácsonykor..."

Ezekkel érdemelték ki azt, hogy a legnézettebb ótós műsor.
TarP2010-01-25 10:33:38 // 3373
Jaja, azok a legjobb tesztek: A Ferrarinak jobb a váltója, a féke, a gyorsulása, a végsebessége, a pályán való viselkedése, de MI az Astont vennénk, bár drágább...

Mondom, szórakoztató műsor. A Mónikasó alapján sem döntöm el, hogy hogyan fogok élni, így a TopGear alapján sem azt, hogy milyen ótót veszek.
TarP2010-01-25 08:41:04 // 3372
Eztet a TopGeart úgy nézd, mint szórakoztató műsort. Minimális realitás van benne.
Mind a Maseratikat (3200GT, 4200...), mind a 8C-t kb bokáig érő vízben tesztelték.

Jeremy Clarksonnak fix ideái, elképzelései vannak arról, hogy milyen egy autó, vagy egy gyár és a műsor arról szól, hogy azt bizonyítsa ba, amit előtte gondolt.
A 8C-ről pl az a véleménye, hogy egy szépséges, gyönyörű hangú értelmetlen és lassú, nem elég sportos autó. Majd egy későbbi műsorban szidja a hangja miatt...
Szerintem mindez onnan jön, hogy az Aston Martin és a Maserati versenytársak és Jeremy otthon, Angiában szeretné az Astont erősíteni.

A 8C pedig, úgy gondolta, egy Maserati Alfa jellel. (Csak elfelejtette, hogy 300-350kg-mal könnyebb!!! Így viszont már más osztály.)


Amelyik autóra valóban kíváncsiak és számít az eredménye, azoknál figyelnek arra, hogy száraz aszfelt legyen, lehetőleg kellemes hűvös idő. Pl Ferrari Enzo, Pagani Zonda ritkán lát vizet náluk, max a fotózáshoz, ha jól néz ki.
TarP2010-01-19 09:14:36 // 3371
Gratula! Nagyon tuti a színe is rendben.
26e km? akkor ez még zsír új!
TarP2010-01-06 15:43:56 // 3370
Én a Punto I-est ismerem, mint igásló. Arra tökéletes, nagyon alcsón fenntartható.
Persze én csak 1darabból tudok statisztikát csinálni :)
TarP2010-01-06 10:03:48 // 3369
Én nem vagyok ilyen csapongó. Nem unom meg a dolgaimat. Pl. itt van ez a fej a nyakamon má' Isten tuggya mióta, osz nekem mégse' uncsi :)
Komolyra: A GTV-t sem unom, pedig sok-sokezer km-et mentem vele. Még mindig élvezem.

De egyre zöldebb felfogású leszek az évek folyamán, így az is cél, hogy ne legyen nagyon pazarló a jármű, amivel közlekedek. Persze, ha kiátlagolom a 2009-es évet,. 3.4 liter körüli fogyi jön ki, tehát jobb vagyok a görkori+bicó+BKV+GTV összesítéssel, mint egy WV Polo Blue-Eco nemtommiTEC.
TarP2010-01-06 09:37:03 // 3368
Ja, bocs, az előnyeit kihagytam: Jó városi fogyi, jó légellenállás és tele van tekknikával, mint egy pijacos JVC minihifi. Ja, meg a greenpíszes lányokat könnyebb vele felcsípni, mint egy hörtyögő V8-assal :)

De ha valóban megszállottan környezetvédő vagy, vegyé WV Polo EcoTec-et, kevesebbet eszik és még olcsóbb is. És csak akkor autózz, ha valóban van érteleme (Ez a legnehezebb része!)
TarP2010-01-06 09:27:35 // 3367
A Te tervedhez 2-3 garázs is köll. Nekem olyan lehetőség nincsen, meg nem is igazán vágyok egy "vitrin autóra".
Egy rendeset kell talánom és akkor meglesz a jármű egy időre.

A GTV pl rendes, de lassan 13 éves és nemtom, hogy ezek is, mint a Whisky egyre jobbaká válnak-e idővel :) Persze lehet, hogy meg kéne tartani, amíg a táguló világegyetem okából atomjaira bomlik.

Priust megnéztem, kipróbáltam, utánaszámoltam, csak hogy ne a levegőbe beszéljek. Amire nekem kell, arra pont nem jó. Drága, uncsi, bugyborék, nem fexi az utat, sznob, lusta, és az akksijával ( gyártástekknilógijának nagyobb a károsanyag kibocsátása, mint 150000km-nyi használatnak!!!) környezetszennyező, de autópályán sokat eszik... Ahogy Ollah mondaná: szupergay , vagy Ollah németül mondá zupersájsze...
TarP2010-01-05 12:56:36 // 3366
Nekem a MiTo legnagyobb hibája a magassága. Így az arányai is. Egyszerűen gyönyörű a hátulja, oldala, de túl magas, hogy úgy érezze az ember, fexi az aszfaltot.

A Giuliettát optimistán várom, mert szélesebb-hosszabb és ha minden igaz laposabb is, tehát az arányok jók lesznek.
A többit meg (pohártartó, Blue and Me... ez szabadfordításban "szomorú és én" mekkorka hülleség...) majd ponozzuk.
TarP2010-01-05 12:51:38 // 3365
Á, nem mindent lefikázós, csak stílusos :)

63 AMG-t, meg R8-at azért csillogó szemmel tiporhatnánk és mondanánk, ihaj-csuhaj, de egy Maserati MC12-nek még jeggyűrűt is vennénk! Ferrarikat viszont csak 18-as karikával tesztelnénk, meztelen modellekkel, akik ellihegnék, hogy jól fog-e a bőrülés!

Aztán jönnének a Matizok, amiket kivinnénk a Kóra parkolóba és 50m-es magasságból rádobnánk a Totoja Auréliuszokra, hogy megnézzük eléggé praktikusak-e :)
TarP2010-01-05 10:53:22 // 3364
Az RTL-es répakatás műsor helyett, de még a Totákár helyett is lényegesen pánkabb lenne asszem.
Gondoljatok csak bele egy Matyiz tesztbe, vagy Tototja ÁjKjú, nemtonmmibe!!! :)
TarP2010-01-05 10:50:10 // 3363
Ami érdekes, hogy az Alfa is 3200GT, meg a Maserati is, csak az egyik duplatúró és 370Ló, de ez marginális különbség :)

Tróger voltam, a végén még beállok a sorba és veszek egy Giuliettát 1750 Multiir TBi-set... Mivel 8cm-mel alacsonyabb, mint a Fiat Bravo, így még akár nagyon jók is lehetnek az arányai. Ollah, megyünk azt is tesztelni, amint lesz???

Kéne csinálnunk egy ótósműsort, mer' már mindent teszteltünk. Huhúúú, lenne ott fikázódás izibe' :)
TarP2010-01-05 09:04:57 // 3362
Heyh, mi folyik itt Gyöngyössön? Mindenki eladja a GTV-jét?
Mi okozza e nagy változást? Újévi fogadalom, hogy "mától nem járok csajozós ótóval" vagy mifene?
TarP2010-01-04 09:30:53 // 3361
Ezmá, millyen hüllyeség!

Mintha ilyyen Spricc minden kapulljban állna...

Ezt a Maseratit már árulják vagy 1,5 éve... attól tartok, hogy nálunk eccerűen nincs normális állapotú eggyse. Pár töröttet vettek külföldön 10ezer Ejurójér, behozták és próbálják E rendszámmal 8-9 millióért eladni, vagy spriccre cserélni...
TarP2009-12-23 12:54:05 // 3360
Helló-belló!

Üdvözlünk a RETRO GTV klubban :)

Mi ússág nálatok? Építmény, egyebek?
TarP2009-12-23 09:28:10 // 3359
Hát jelenleg a Kia Ceed meg a Hyundai Verso között vacillálok.

Hogy melyik miatt kivánjam a vérveretes világvégét! :)



Komolyra fordítva, ha új autó, akkor van pár elfogadható alternatíva különböző előnyökkel hátrányokkal. Van benne ON Giulietta is és OFF A4, illetve 330i is, de ráérek. Bárkinek is adom el a GTV-t, szerintem boldog lesz, főleg ha annyi gondja lesz vele, mint nekem az utóbbi 50-60ezer km alatt.
Szerintem Lexusokat megszégyenítő lenne a meghibásodási statisztikám!
TarP2009-12-22 14:43:51 // 3358
Én hüllye, meg kicseréltettem a terkosztátot, oszt semmi. Eccerűen 160km/h alatt nem termel elég hőt a motor... Ezé' meg csak nem váltok vissza 4-esbe :)
TarP2009-12-22 14:42:07 // 3357
Eddig unalmasan autóztam, nem vót miről írni.
Tudod, a technika tökéletes, az OFF-ok lassúak...

Most végre történt valami. Az OFF-ok még lassabbak lettek:), gondoltam ezt má' beírom. Azon meg tényleg elcsodálkoztam, hogy qrvahidegségben is szépen indul a tragacs.

A "Jövő Alfái" topicot szoktam vadul nézegetni, hátha lesz valami jó újótó, mielőtt egy hóbuckán fennakadok a GTV-vel és addig kell várakoznom, hogy továbbmehessek, míg elolvad :)
TarP2009-12-22 12:59:57 // 3356
Ó, ezt mi nemtuggyuk. Ezt csak az OFF-os tulajok válaszolhatják meg :)
TarP2009-12-22 12:23:48 // 3355
Jajjaj, Olasz vas a melegvíztől szijjel rohadik, vagy mégse nemse?
TarP2009-12-22 10:51:39 // 3354
Ollyan gyorsan nem szabad menni! De mi az a 90???? :)
TarP2009-12-22 10:50:57 // 3353
Ja, viszont a hűtővizem hőmérséklete egész úton nem ment 65°C fölé...
Ki kéne önteni epoxi-gyantával a motortert :)
TarP2009-12-22 10:40:48 // 3352
Nemtom van-e valahol valami fix trapilax, de ha nem fagyott be az egész, akkor lehet, hogy rajta leszek... bár bízok benne, hogy a vastag sóréteg miatt nem látszik májd más, csak hogy jön egy szürke ék és elmene...

Hazaérve egy óra hosszáig mostam le a sót a kocsiról, mert bár egyre átlászóbb rétegben, de mindig visszafagyott.

Ja és -17°C-ban nem kell Nitró se, elég jól hűt az itercooler :)
TarP2009-12-22 09:59:06 // 3351
Helló-Belló!

Mint antinormális GTV-s az elmult 3 napban kb 620Km-et tettem meg. Városban próbáltam én kilinccsel előre, de ezen a szarolaszon niccsen kilincs se... biztos leette a rozsda:).
Nyíregyháza tájékán egy előzésnél 110-es tempónál kipörgött a kerék, akkor kicsit óvatosabbra váltottam, mert az 50-60-nal bandukoló normálisokat csak 90-nel előzgettem, de utálatos, hogy otthagyjkák a qrva jégbordát az út közepén, én meg át kell, hogy bukkanjak rajta!

De összességében -17°C ide, hóesés oda, az ócskavas pöccre indul és 290 kilómétert 2,5 óra alatt tettem meg, ami 116km/h átlag!!! Garázsból kiállással Szentendrei úttal, peros lámpával, tötymörgő jegesmedvékkel együtt.
TarP2009-10-21 16:06:41 // 3350
Ez a baj, hogy nincs grandiózitás.

Ha veszek egy Milano 1750i-t, az jó, meg minden, de valahogy tartok tőle, hogy nem lesz olyan jó csajozós ótó, mint a GTV. És ha unalmas lesz, akkor beleborintom a... innen már ismeritek.

Ha meg veszek egy használt Materazzit, akkor lehet, hogy a hátralévő életemet nyakig olajban és fémreszelékben tőtöm. bár azt sose lenne szívem beleborintani a Kod árokba.

Ennek az egyenletnek még nincs jó megoldása.
TarP2009-10-21 15:26:06 // 3349
felhúzom magam , oszt veszek egy Ajudi TT-t valami 2.5Turnyóval... A GTV-t meg beleborintom a Kod-árokba :)
TarP2009-10-21 12:36:56 // 3348
Nemtom, a Zélet állandójan lebeszél a Materazziról.

Szégyen-nem szégyen a következő ótóm úgy tűnik, csak 4 hengeres lesz :(
TarP2009-10-21 11:52:42 // 3347
14-szeresen kimerítetted a demagóg keretedet :)
TarP2009-10-21 11:31:23 // 3346
Az még semmi, mert 270 lóerő fölött már 3-mas a szorzó, a JAG meg azon is túl volt!
TarP2009-10-21 11:01:59 // 3345
Ja, baba nagyon okos, megtanítottam autót mosni, meg V6 hangon brummogni.

Mi kellhet még? :)
TarP2009-10-21 10:50:16 // 3344
Én úgy szoktam, hogy pont 4000-es fordulaton megy pont 150-nel a traktor, ez jó utazgatónak és csak akkor padlózok innen, ha előzök, utólérnek, vagy ha bekattanok ok nélkül :)

Illetve néha ha zenét hallgatok, észreveszem, hogy folyamatosan növelem a tempót, észrevétlenül...

JAG eladódott, de sajna áron alul, mer' a váássáág miatt minden olcsó lett, amink van és minden drága, amink niccse. Asszem ez bizony fake válság!

Ollah, a Maserati, amit teszteltünk elkelt, de nem lehetett jó vétel, mert 3 hónap után árulja, aki megvette... szóval jól láttuk, hogy annak ellenére, hogy gyönyörűen megy össze volt csukva. Gondolom nem a nyerészkedés miatt árulják 0,8-1millióval olcsóbban, mint ahogy el lehetett hozni.
TarP2009-10-21 08:58:13 // 3343
Hali Ismeretlenek,

Mennyivel hajtotok Ti ótópályán? De most őszintén. Ok, egy-egy előzésnél, vagy beszorulás elkerülése miatt a GTV-s felugrik 190...200-ra, de mennyi az átlagos utazási sebességetek?

Mer' ilyen 16, meg 19 litereket én utóljára Nemesis-től hallottam, de azt is hűtővízből :)
TarP2009-09-22 09:02:43 // 3342
Nekem meg kel védenem Ollahot, mert bár "tróger strici" a srác, de eljött Maserati 3200GT-t mustrálni.

Így most nálam kicsit pozitívba fordult.

Ráadásul még GTV-vel is jár, ha jól hallottam, így már extra plusszokat is gyűjtött.

Megnősül???

Télleg?... Akkor kezdheti újra a pontgyűjtést -10-ről :)
TarP2009-09-17 14:49:37 // 3341
Ne baz-má-baze! Használod a GTV-t?

Hurrá-huurá :) És milyen?
TarP2009-09-17 14:48:19 // 3340
Nahé, benézek ide sok nap után és Nissant kell látnom???
Broáf! rettenet ratyi.

Büntetést küldök érte:

TarP2009-08-24 10:13:47 // 3339
Ferrarival ezek nem minősülnek szabályszegésnek.
Szerintem ez teljesen NORMÁLIS viselkedés :)
TarP2009-08-24 08:56:22 // 3338
Hali, gratula!

A Bécsi úton néztünk egy F360-at, nagyon szép állapotban 16,9millóért kiírva.
No, ebből még 1..1,5-öt lehet aklunni, szóval az F430 is ilyen "occó" lesz kicsi idő mulva.

Szóval, ha valakinek ez az nagy cél és nem egy balatoni nyaraló, akkor megvalósítható. Persze fenn is kell tartani, bár az ilyen járművek többet csillognak a fűtött garázsokban, mint kinn az utcán, így fenntartani sem lesz drágább egy nyaralónál.

Azt is számold bele, hogy feleség nem enged ki vele az utcára, mert van ám benne puncimágnes és fütyimágnes is, így aztán veszélyes fegyvernek minősül!!!
TarP2009-08-19 11:46:51 // 3337
Kíváncsiak leszünk a fejleményekre!
TarP2009-08-19 09:38:55 // 3336
Attul nem fog jobban menni a taliga, úgyhogy ne siess vele. :)

Építős pojekt mikor indul?
TarP2009-08-18 14:43:08 // 3335
Helló belló!

Újra itten, GTV rendben? Csak nem vala vele valami?
TarP2009-08-18 10:27:51 // 3334
Nem maga vót a Fiderikuszba??? :)
TarP2009-08-18 08:57:14 // 3333
Ez látszólag felújításra szorul, de ha emberünk szeret így alakítgatni, építgetni, akkor érdemes megnlzni műszakilag is...
TarP2009-08-18 08:46:03 // 3332
Nem jó áron, hanem jó állapotút érdemes keresni elsősorban.

De ha jó áron is van és rendben is, akkor az már főnyeremény!
TarP2009-08-18 08:10:46 // 3331
Hali, nekem kicsit mások a tapasztalataim V6TB ügyben, mint a tunyingos embereknek, mert az enyém gyári. Lassan 60ezer Km-et teszek bele. Vásárláskor nemtom mennyi volt benne, óra szerint 49ezer.

Normálisan használva egy igencsak jó karakterisztikájú motor szerintem. 2500-tól már van elegendő nyomatéka a rugalmas közlekedéshez és 5500fölé nem is nagyon kell huzatni emberi viszonyok között.

Az általános cseréken kívül (Olaj, vezérműszíj, görgök, gyertya, szűrő) motorikusan semmi komoly gondom nem volt. Egy darab 200Ft-s tömítést kellett cserélni a turnyónál, meg egy termosztátot az 5 év alatt, ha csak a motort nézzük.

Persze ebben benne van, hogy jobban szeretem városon kívül, kanyargós utakon, meg ótópályán használni, mint sétálóuccában meg mélygarázsokban csikorgatni a kerekeket, meg a fogaimat:)
TarP2009-08-10 11:55:48 // 3330
No egybe csomagoltam, hogy ne kelljen kettőt kattyintanod, mer még leszárad az ujjad a sok klattyintáztól és csak nézünk. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.