Szia! eLearn-ben találsz erre egy szamárvezetőt, talán segíthet:
link
Van működési leírás és kapcsolási rajz is:
link2
Dante2024-11-13 13:19:48 // 103
sszemtelen2021-04-11 21:11:13 // 102
Sziasztok!
Gyárilag csak első elektromos ablakaim voltak.
Rozsda miatt került 4 új ajtó az autóra (ezek mind elektromosak), így az ajtókban lévő kábelkorbács is jött velük. Mivel alapból nem működött, ezért úgy lett megoldva, hogy a saját ajtón lévő kapcsolójáról működik mind a kettő, viszont a vezetőajtón lévő kapcsolókról nem mennek. Ezen szeretnék most változtatni.
Sajnos a "bedugom->működik" módszer nem jó valamiért, pedig az ajtók gyári korbácsai megvannak. Lehet hogy nincs előkészítve az autóban valami relé/kábel ehhez?
Illetve eLearn-ben megtaláltam hogy elvileg két kábelt kellene az ajtókból az első ajtóba eljuttatni az ottani kapcsolóhoz, viszont az egyik szín nincs is a korbácsban, amit az eLearn ír..
Valaki csinált már ilyet? :)
Köszönöm!
Gyárilag csak első elektromos ablakaim voltak.
Rozsda miatt került 4 új ajtó az autóra (ezek mind elektromosak), így az ajtókban lévő kábelkorbács is jött velük. Mivel alapból nem működött, ezért úgy lett megoldva, hogy a saját ajtón lévő kapcsolójáról működik mind a kettő, viszont a vezetőajtón lévő kapcsolókról nem mennek. Ezen szeretnék most változtatni.
Sajnos a "bedugom->működik" módszer nem jó valamiért, pedig az ajtók gyári korbácsai megvannak. Lehet hogy nincs előkészítve az autóban valami relé/kábel ehhez?
Illetve eLearn-ben megtaláltam hogy elvileg két kábelt kellene az ajtókból az első ajtóba eljuttatni az ottani kapcsolóhoz, viszont az egyik szín nincs is a korbácsban, amit az eLearn ír..
Valaki csinált már ilyet? :)
Köszönöm!
aranytl2018-09-05 08:51:27 // 101
Sziasztok!
2.5 V6 CF3 elekrtomos hálózata érdekelne. Megvan az elearn, de sajnos nem helyes. A legtöbb rajzon a régebbi ecu-t (sok csatlakozós) mutatja.
Létezik az elearnból frissebb verzió, vagy valakinek workshop manualja van-e?
2.5 V6 CF3 elekrtomos hálózata érdekelne. Megvan az elearn, de sajnos nem helyes. A legtöbb rajzon a régebbi ecu-t (sok csatlakozós) mutatja.
Létezik az elearnból frissebb verzió, vagy valakinek workshop manualja van-e?
Béci Ɨ|ѯ2018-02-23 09:41:46 // 100
atis_166jtd2017-12-26 23:23:04 // 99
A másik meg ha letöltesz egy elearn abban benne van. Vagy végigmész a kábelkötegen és megtalálod.
bb_1452017-10-20 13:44:22 // 98
eLearn-ben le van írva, hogyan kell kiszedni.
2.4 JTD-ből felfele jön ki, le kell bontani 1-2 dolgot.
2.4 JTD-ből felfele jön ki, le kell bontani 1-2 dolgot.
Gianni682017-10-07 22:25:19 // 97
Sziasztok! Valaki tudna segíteni elearn ügyben? Hogyan lehet hozzájutni "így-úgy"?
atis_166jtd2016-09-06 18:09:09 // 96
srácok van valakinek fl-hez való elearn cd-je vagy honnan tudnám letölteni? a cd-t nem kérem ingyen.
atis_166jtd2016-08-17 16:49:09 // 95
Sziasztok! Lenne egy két kérdésem kedves márkatársakhoz. Tegnap érkezett a családba egy SW faceliftes. Az lenne a kérdésem hogy középre külön be lehet tenni az ASR kapcsolót vagy csak együtt a hármat.
Az első ajtó külső kilincse az alu tehát nyugottan polírozhatom róla a karcokat vagy inkább hadjam.
Esetleg valakinek nincs elfekvőben egy bal hátsó lámpa takarója belűre?
Köszönöm a válaszokat. Esetleg elearn valakinek facelifteshez?
Az első ajtó külső kilincse az alu tehát nyugottan polírozhatom róla a karcokat vagy inkább hadjam.
Esetleg valakinek nincs elfekvőben egy bal hátsó lámpa takarója belűre?
Köszönöm a válaszokat. Esetleg elearn valakinek facelifteshez?
vargabi2016-07-16 23:39:12 // 94
Köszi, az eLearn-t le tudtam tölteni végre. Az már elég világosnak tűnik.
Én egy multikormánnyal akartam vezérelni a tempomatot, de sajnos nem lehet, mert a kormányban egy elektronika kódolja a kapcsolók jeleit, és már úgy megy át a jel a szalagkábelen.Úgyhogy majd ki kell találnom valamit.
Én egy multikormánnyal akartam vezérelni a tempomatot, de sajnos nem lehet, mert a kormányban egy elektronika kódolja a kapcsolók jeleit, és már úgy megy át a jel a szalagkábelen.Úgyhogy majd ki kell találnom valamit.
vargabi2016-07-03 22:34:05 // 93
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok...
Tempomatot szeretnék beépíteni. Végigolvastam mindent a fórumon, ami erről szól, de au én ECU-m nem olyan, mint amiket itt találtam. (A gép 2003-mas 156 JTDm 16V FL) Csatolom, hogy hogy néz ki és mi van ráírva. Szerintetek ez lehet 7.3.1-es? (Szervizben gépre volt kötve, és a kérdésemre azt mondták, hogy van benne tempomat.)
Sajnos a kábel nincs benne előkészítve, úgyhogy nekem kellene megcsinálnom. Ezzel kapcsolatban minden segítséget örömmel fogadnék...
És még valami. Honnan tudnék letölteni egy eLearn-t vagy service manualt? (A gugli tele van döglött linkekkel, a tizedik után feladtam.)
[img1] [img2]
Egy kis segítségre szorulok...
Tempomatot szeretnék beépíteni. Végigolvastam mindent a fórumon, ami erről szól, de au én ECU-m nem olyan, mint amiket itt találtam. (A gép 2003-mas 156 JTDm 16V FL) Csatolom, hogy hogy néz ki és mi van ráírva. Szerintetek ez lehet 7.3.1-es? (Szervizben gépre volt kötve, és a kérdésemre azt mondták, hogy van benne tempomat.)
Sajnos a kábel nincs benne előkészítve, úgyhogy nekem kellene megcsinálnom. Ezzel kapcsolatban minden segítséget örömmel fogadnék...
És még valami. Honnan tudnék letölteni egy eLearn-t vagy service manualt? (A gugli tele van döglött linkekkel, a tizedik után feladtam.)
[img1] [img2]
gazsilaszloo2016-04-24 09:01:01 // 92
Elearn szerint a vezető ülés alatt van a tolatóradar vezérlője. Mielőtt nekiesnék, meghallgatná valaki, akinek sw-je van, hogy honnan hallja csipogni? Hol lehet a hangszórója? Talán ránéznék előbb arra.
Hátha ebben többen tudtok segíteni :)
Köszi!
2. még mindig nem tudom, a hátsó ülés melletti részt mi fogja :)
Hátha ebben többen tudtok segíteni :)
Köszi!
2. még mindig nem tudom, a hátsó ülés melletti részt mi fogja :)
blackbird002016-02-07 12:12:56 // 91
Akkor a futóműállítás oké. Ami gáz, hogy az eLearn a rugó meghatározásához nekem nem jött be:( A méreteknél szinte mindegyikhez uazt adja. Az EPER már jobb, ott sikerült kibogarászni, hogy elméletileg melyik lenne jó, de méreteket sehol nem találtam a Szakál weboldalán kívül. Persze azok nem egyeznek az eLearnben megadottakkal.
Innentől meg egyenlőre vakvágány a dolog. A bontott sem mérvadó, mivel nem lehet tudni, mennyinek kéne lennie.
Ha végképp nem találok méreteket, egrendelem cikkszám aéapján, hátha bejön.
Gátlót egyszerűbb találni.
Ha esetleg van valami módja a méretek meghatározásának a neten, akkor azt szívesen fogadom.
Innentől meg egyenlőre vakvágány a dolog. A bontott sem mérvadó, mivel nem lehet tudni, mennyinek kéne lennie.
Ha végképp nem találok méreteket, egrendelem cikkszám aéapján, hátha bejön.
Gátlót egyszerűbb találni.
Ha esetleg van valami módja a méretek meghatározásának a neten, akkor azt szívesen fogadom.
blackbird002016-02-07 09:43:45 // 90
A gátlók gyáriak voltak hátul (blogomban), de cseréltem, mert folyt. A száma, és a mérete szerint egyértelmüen sport változat. Most normál van bent, mert a sport nem kapható, vagy csak arany árban.Eper szerinti normált vettem. Most a rugókon kattogok, hogy mi legyen a következő lépés.
Szerintem elöl is gyáriak még a gátlók, de Eper szerint ott is más a sport-normál viszonylat.
Nem tudom, kell/javasolt e még esetleg mást is cserélni, és utána kell e futómű beállítás? Gondolom kell. Ja eLearn megvan:)))
Köszi a választ és a tanácsokat!
Szerintem elöl is gyáriak még a gátlók, de Eper szerint ott is más a sport-normál viszonylat.
Nem tudom, kell/javasolt e még esetleg mást is cserélni, és utána kell e futómű beállítás? Gondolom kell. Ja eLearn megvan:)))
Köszi a választ és a tanácsokat!
gecsa2016-01-31 20:44:45 // 89
A szervízcd azaz az elearn is letölthető sok helyről, amiben végképp minden benne van. Google, vagy az ittrni keteső is segít benne. 😀
GTPeti2015-10-20 15:44:06 // 88
Az első kérdésedet szerintem már megválaszoltuk. Talán a FB-n. Mindegy. NEM, nem tudod házilag. Szép is lenne, akkor mi értelme lenne az egésznek?
De miért gondolod esélytelennek? Elmész egy szakszervízbe és megtaníttatod. Nem hiszem hogy eszeveszett összegbe kerülne.
Az utólagos vevőegység beépítéséhez. Ha ilyenen töröd a fejed, akkor szerintem "nem valahogy majd csak rá tudod kötni", hanem beszerzed (letöltöd) az eLearn 156-ot, vagyis a gyári doksit és abban minden benne van. A kp.zár vezérlő helye (kesztyűtartó fölött) és a kapcsolási rajz is.
De miért gondolod esélytelennek? Elmész egy szakszervízbe és megtaníttatod. Nem hiszem hogy eszeveszett összegbe kerülne.
Az utólagos vevőegység beépítéséhez. Ha ilyenen töröd a fejed, akkor szerintem "nem valahogy majd csak rá tudod kötni", hanem beszerzed (letöltöd) az eLearn 156-ot, vagyis a gyári doksit és abban minden benne van. A kp.zár vezérlő helye (kesztyűtartó fölött) és a kapcsolási rajz is.
GTPeti2015-08-31 12:38:00 // 87
A fűtésboxban elásva. Ez tipikusan az a terület, amihez nem kezdenék hozzá az eLearn tanulmányozása nélkül.
blackbird002015-07-27 10:50:42 // 86
Azt kérdezném, hogy a 2,4jtd 20V (175LE) motorba milyen hőértékű termosztát kell? 2004. 09. havi.
Az Elearn 80C fokosat ír, de nekem ez nagyon alacsonynak tűnik, ráadásul csak 88 fokosat kapni hozzá.
A mutató csak nagy ritkán éri el a 90 fokos vonalat, leginkább az 50 és az utána lévő vonal közt mozog.
Az Elearn 80C fokosat ír, de nekem ez nagyon alacsonynak tűnik, ráadásul csak 88 fokosat kapni hozzá.
A mutató csak nagy ritkán éri el a 90 fokos vonalat, leginkább az 50 és az utána lévő vonal közt mozog.
GTPeti2015-07-20 11:24:09 // 85
Ha rákeresel arra, hogy "eLearn 156" a szokott helyen, akkor megtalálod a szervíz CD-t, abban benne van az egész kp. zár leírása is. 100-adszorra hagy ne írjuk már le, hogy a kesztyűtartó fölött van a doboza. ;)
GTPeti2015-07-06 17:44:18 // 84
Ha ennyire belemászol a dolgokba, akkor szerintem egy picit ismerd meg az autót a szervíz CD (Google: elearn 156) és társai segítségével. Az autód 8 szelepes.
bb_1452015-06-19 07:57:22 // 83
Tegnap sikeresen letudtuk a Siófok-Pécs távot töltés nélkül. Világítás, szellőzés és rádiózás nélkül. Célállomásnál, leállítás után még minden zokszó nélkül újraindult. Energizer Plus 70Ah 1éves akksival.
A diódahídban az egyik dióda zárlatos lett... A generátort pedig felfele lehetett kivenni némi bontogatás után az eLearn szerint.
Viszont a pár hónapos feszítőm csak nagyon kicsit mozdult visszafelé (gyártottam hozzá szerszámot), a főtengely ékszíjtárcsát kellett levenni, hogy az ékszíj lejöjjön.
A rugóban van valami tengely, vagy lengéscsillapító ami berohadhat ennyi időután?
A diódahídban az egyik dióda zárlatos lett... A generátort pedig felfele lehetett kivenni némi bontogatás után az eLearn szerint.
Viszont a pár hónapos feszítőm csak nagyon kicsit mozdult visszafelé (gyártottam hozzá szerszámot), a főtengely ékszíjtárcsát kellett levenni, hogy az ékszíj lejöjjön.
A rugóban van valami tengely, vagy lengéscsillapító ami berohadhat ennyi időután?
GTPeti2015-02-14 16:02:37 // 82
Az eLearn-ban nem írják, hogy melyik-melyik?
hg6idn2014-07-15 11:00:52 // 81
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne (csak este tudom megnézni az eLearn-t, de időpont egyeztetéshez szükségem lenne infóra) FL JTS-ről mennyire macera az indítómotort levenni, felújítás előtt állok, de villamossági szerelő problémásnak látja az Alfát...
Kézbe adott önindítót gyorsan felújít, meg ha nem kell a "motort kivenni" akkor is tudja gyorsan vállalni.
Előre is kösz!
Egy gyors kérdésem lenne (csak este tudom megnézni az eLearn-t, de időpont egyeztetéshez szükségem lenne infóra) FL JTS-ről mennyire macera az indítómotort levenni, felújítás előtt állok, de villamossági szerelő problémásnak látja az Alfát...
Kézbe adott önindítót gyorsan felújít, meg ha nem kell a "motort kivenni" akkor is tudja gyorsan vállalni.
Előre is kösz!
hg6idn2014-07-15 11:00:46 // 80
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne (csak este tudom megnézni az eLearn-t, de időpont egyeztetéshez szükségem lenne infóra) FL JTS-ről mennyire macera az indítómotort levenni, felújítás előtt állok, de villamossági szerelő problémásnak látja az Alfát...
Kézbe adott önindítót gyorsan felújít, meg ha nem kell a "motort kivenni" akkor is tudja gyorsan vállalni.
Előre is kösz!
Egy gyors kérdésem lenne (csak este tudom megnézni az eLearn-t, de időpont egyeztetéshez szükségem lenne infóra) FL JTS-ről mennyire macera az indítómotort levenni, felújítás előtt állok, de villamossági szerelő problémásnak látja az Alfát...
Kézbe adott önindítót gyorsan felújít, meg ha nem kell a "motort kivenni" akkor is tudja gyorsan vállalni.
Előre is kösz!
GTPeti2014-05-18 14:26:56 // 79
Légyszi a fórum keresőjével keress rá arra, hogy szervízCD, elearn, elearn156.
gecsa2014-05-08 11:53:26 // 78
javasolnám az eLearn (szervízcd) tanulmányozását.. :)
lehet a relé hibájából is.
lehet a relé hibájából is.
gecsa2014-03-05 16:02:20 // 76
hátul az ablakfűtés felső két szála az antenna... eLearn-ben le van írva minden.. ;)
GTPeti2014-03-04 22:47:13 // 75
gecsa2014-01-31 12:13:37 // 73
eLearn néven fut az 56 szervízcdje, basic angol nem árt hozzá.. google a barátod, vagy itt a jobb oldali keresőben hozzászólásokban keresd a "szervízcd"-t.. minden benne van, ami csak kellhet..
GTPeti2013-12-22 08:47:56 // 72
Cartárs, mielőtt válaszolnék, egy kis fair-play policy. ;)
1. Ilyen alapvető, triviálisan kereshető kérdéseknél. Google a barátod. Ezernyi találat van még magyar nyelven is.
2. Ha barkácsolsz a szervízCD (eLearn 156) tanulmányozása erősen javallott.
3. A fórumnak is van egy Keresője. Pl. az elearn linkjét is megtalálod vele. (156 topic / "szervízCD"')
Mindezeket azért írom le, mert véleményem szerint ilyen 50ezerszer feltett kérdéseket hagy ne kelljen megválaszolni már annyiszor. NEM arról van szó, hogy nem segítek/segítünk szívesen. Egyszerűen nem fair.
A MAP szenzor a szívócsőnyomás szenzora. Az ott lévő levegő nyomását méri. Ha elromlik, elkoszolódik okozhat LMM-hibához hasonló tüneteket. (Pl. nem megy jól, sokat fogyaszt, ilyenek.) Néha nem árt tisztítani. NEM féktisztítóval v. kontaktsprayvel, hanem alkohollal.
1. Ilyen alapvető, triviálisan kereshető kérdéseknél. Google a barátod. Ezernyi találat van még magyar nyelven is.
2. Ha barkácsolsz a szervízCD (eLearn 156) tanulmányozása erősen javallott.
3. A fórumnak is van egy Keresője. Pl. az elearn linkjét is megtalálod vele. (156 topic / "szervízCD"')
Mindezeket azért írom le, mert véleményem szerint ilyen 50ezerszer feltett kérdéseket hagy ne kelljen megválaszolni már annyiszor. NEM arról van szó, hogy nem segítek/segítünk szívesen. Egyszerűen nem fair.
A MAP szenzor a szívócsőnyomás szenzora. Az ott lévő levegő nyomását méri. Ha elromlik, elkoszolódik okozhat LMM-hibához hasonló tüneteket. (Pl. nem megy jól, sokat fogyaszt, ilyenek.) Néha nem árt tisztítani. NEM féktisztítóval v. kontaktsprayvel, hanem alkohollal.
GTPeti2013-12-21 14:56:18 // 71
eLearn-ban kéne utánanézni.
Ha jól látom, a szívósorba van csavarozva. Meglehet, hogy a MAP-szenzor.
Ha jól látom, a szívósorba van csavarozva. Meglehet, hogy a MAP-szenzor.
GTPeti2013-10-26 21:30:54 // 70
Keresés arra, hogy "elearn" /Hozzászólások/156 topic. Az egyik hsz-ban ott lesz egy működő link, ahol letöltheted.
szasza(SW)2013-10-26 20:36:46 // 69
A 46-ba fel volt ragasztva az tuti.Ez még nagyobb felület gyanítom középen ez is fel van.Ha kell Elearn azt tudok adni.
GTPeti2013-10-26 20:12:59 // 68
Rejtett csavarok tartják pozícióban. Ha ezek nincsenek benne, akkor "eltolható", és lejön. Nincs ragasztva. A pontos leírásért én is az eLearn-hoz fordulnék.
aranytl2013-09-24 20:12:16 // 67
Javaslom az elearn-t. Ha a nulláról indulsz akkor mindenképpen a vezérműtengely célszerszámos rögzítése szükséges.
GTPeti2013-09-05 21:08:36 // 66
Kis kreativitással biztos megoldódik a probléma. :)
GTPeti2013-09-05 20:35:07 // 65
Első kérdés: Milyen rádiód van?
A jobboldali az antenna kábele. Ha utólagos mókolás volt, azt mi nem fogjuk tudni neked megmondani. Egyedül a kábelek végigkövetése a megoldás.
A kisebbik (rádióba nem passzoló dugó) mehet a tetőre.
Az simán lehet, hogy a gyári antennád erősítője (kis dobozka) nem kap tápot. Márpedig ilyenkor igen jófajta csillapítóként funkcionál. (Az eLearn-ban mindez benne van. Keress rá arra, hogy szervízCD itt a topicban. Nem linkelem be 125-ödszörre. :P)
A jobboldali az antenna kábele. Ha utólagos mókolás volt, azt mi nem fogjuk tudni neked megmondani. Egyedül a kábelek végigkövetése a megoldás.
A kisebbik (rádióba nem passzoló dugó) mehet a tetőre.
Az simán lehet, hogy a gyári antennád erősítője (kis dobozka) nem kap tápot. Márpedig ilyenkor igen jófajta csillapítóként funkcionál. (Az eLearn-ban mindez benne van. Keress rá arra, hogy szervízCD itt a topicban. Nem linkelem be 125-ödszörre. :P)
GTPeti2013-07-15 19:37:58 // 64
Szívesen! Egyébként ajánlom figyelmedbe az eLearn-t. Linket találsz a fórumkeresővel (ebben a topicban.)
GTPeti2013-07-07 16:16:25 // 63
Ha rákeresel arra, hogy eLearn vagy szervízCD, találsz linkeket itt a topicban.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.
Az eLearnban benne van az összes kapcsrajz.
GTPeti2013-06-16 14:20:36 // 62
Pedig az a Biblia. Nem kéne anélkül nekifogni, hogy nem ismered a menetét ill. a szerelőd nem ismeri. (Én legalábbis biztos nem hagynám.) Úgyhogy belinkelem huszonötödszörre is: eLearn 156 (Bár a fórum keresője is megtalálja, na mind1.)
GTPeti2013-06-15 14:44:52 // 61
A hibakód kiolvasás egyértelműen megmondja, hogy mi a bánata, melyik csatlakozó szórakozik.
Pl. az egyik csatlakozó lesz az ülések alatti fekete "fiókban". Vagy a függönylégzsák csatlakozója, ami az SW-nél a csomagtér két oldalán van szürke háromszög takarók alatt. Hogy a berlinában hol van én pontosan nem tudom, de az eLearn igen. (A fórum keresője pedig talán. Ui. ez nem egy ritka hiba 156-nál.)
Pl. az egyik csatlakozó lesz az ülések alatti fekete "fiókban". Vagy a függönylégzsák csatlakozója, ami az SW-nél a csomagtér két oldalán van szürke háromszög takarók alatt. Hogy a berlinában hol van én pontosan nem tudom, de az eLearn igen. (A fórum keresője pedig talán. Ui. ez nem egy ritka hiba 156-nál.)
GTPeti2013-06-15 08:00:19 // 60
Az eLearn-t már letöltötted?
GTPeti2013-06-08 21:45:58 // 59
"Gyanus, hogy egyszerűbb az ügy mint gondolom"
Ha utólagos bicskakulcsot vettél (amihez egy külön vevődoboz tartozik), akkor nemhogy nem egyszerűbb, de csak autóvillamosságis tudja megcsinálni. Ezek NEM plug-and-play dolgok.
Ha gyári kulcsot vettél, akkor azt fel kell programmoztatni a vevőegységre (goto suckszervíz).
Nem általában vannak leírások, hanem létezik egy eLearn nevű gyári szervízCD, amin MINDEN részletesen le van írva. (Ha rákeresel arra az Amore keresőjével, hogy szervízCD, akkor találsz linkeket.)
Ha utólagos bicskakulcsot vettél (amihez egy külön vevődoboz tartozik), akkor nemhogy nem egyszerűbb, de csak autóvillamosságis tudja megcsinálni. Ezek NEM plug-and-play dolgok.
Ha gyári kulcsot vettél, akkor azt fel kell programmoztatni a vevőegységre (goto suckszervíz).
Nem általában vannak leírások, hanem létezik egy eLearn nevű gyári szervízCD, amin MINDEN részletesen le van írva. (Ha rákeresel arra az Amore keresőjével, hogy szervízCD, akkor találsz linkeket.)
GTPeti2013-06-01 11:16:31 // 58
Cartárs, egy kompetens autóvillamosságis egy multiméterrel hamar kiderítené. Vagy bárki elektronikában jártas, főleg, hogy ha rendelkezésére áll az eLearn a kapcs.rajzokkal.
(Valószínűleg testhiba lesz.)
(Valószínűleg testhiba lesz.)
aranytl2013-05-21 21:51:35 // 57
Sziasztok!
Böngésztem a fórumot és jó pár tag részéről merült fel a kuplung levegősödése, de válasz a probléma megldására egyik esetben sem érkezett.
Remélem most valaki tud segíteni. Hasonló dolog történhetett velem pénteken. Pedál félútig szinte beesik, utolsó 1-2cm-en működik csak, ráadásul az autó alatt pár csepp fékolaj jelent meg.
Az elearn szerinti légtelenítéshez nincsen olyan masinám. Lehet esetleg egyszerűbben is?
Attól, hogy szivárog valahonnan a fékolaj (vsz a kinyomócsapágynál enged) még lehet jó légtelenítés után?
1400km-rel ezelőtt volt cserélve a kuplung kinyomócsapággyal együtt és eddig nem volt gond vele. Hogyan kerülhetett levegő a rendszerbe?
Böngésztem a fórumot és jó pár tag részéről merült fel a kuplung levegősödése, de válasz a probléma megldására egyik esetben sem érkezett.
Remélem most valaki tud segíteni. Hasonló dolog történhetett velem pénteken. Pedál félútig szinte beesik, utolsó 1-2cm-en működik csak, ráadásul az autó alatt pár csepp fékolaj jelent meg.
Az elearn szerinti légtelenítéshez nincsen olyan masinám. Lehet esetleg egyszerűbben is?
Attól, hogy szivárog valahonnan a fékolaj (vsz a kinyomócsapágynál enged) még lehet jó légtelenítés után?
1400km-rel ezelőtt volt cserélve a kuplung kinyomócsapággyal együtt és eddig nem volt gond vele. Hogyan kerülhetett levegő a rendszerbe?
GTPeti2013-04-08 20:53:03 // 56
Először a Google-vel érdemes rákeresni (alfa 156 elearn). És találsz olyan linkeket, mint ez pl. (Nem töltöttem le, hogy tényleg működő programm-e, ez rád marad.)
GTPeti2013-04-06 12:50:49 // 55
Nem, az ePER az alkatrészkatalógus, az eLearn pedig szervíz manuál. Utóbbit nem árt áttanulmányozni egy nagyobb művelet előtt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
4
Vendég4
476
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...