Kovi2008-12-05 13:56:31 // 5195
VersionX2008-12-05 13:29:41 // 5194
Attiska2008-12-02 14:41:52 // 5193
Srácok, valakinek van tapasztalata a Moto Guzzi V7 Classic-kal kapcsolatban? Képről nagyon bejön, ki kellene próbálni majd egyet.
VersionX2008-12-01 14:00:10 // 5192
Amióta tilos reklámozni a dohányárukat itthon azóta nincs is ilyen.
Xixo2008-12-01 02:56:54 // 5191
A marlborosoktól még én se nyertem gagyit!! :)) Kár, hogy itthon megszűntek ezek a nyereményjátékok...
Tom122008-11-30 13:02:21 // 5190
Meg volt a sorsolás.
Már el is felejtettem, hogy mikor lesz, küldtek is valami levelet a további adatok miatt /életkor, stb./, amire lusta voltam válaszolni /:-)/, ezért eléggé meglepődtem, mikor tegnap előtt a Philip Morris "embere" hívott telefonon és személyesen hozta a nyereményt / nem póstán küldtélk/ ...hát, az 1098-ast /Ducati/ sajnos nem a mi garázsunkban landolt, helyette egy ilyet hoztak:
Egyébként nagyon jó minőségű az anyag is és a kidolgozás is, a fiam örült neki. Nekem XL lett volna az igazi...:-))
Már el is felejtettem, hogy mikor lesz, küldtek is valami levelet a további adatok miatt /életkor, stb./, amire lusta voltam válaszolni /:-)/, ezért eléggé meglepődtem, mikor tegnap előtt a Philip Morris "embere" hívott telefonon és személyesen hozta a nyereményt / nem póstán küldtélk/ ...hát, az 1098-ast /Ducati/ sajnos nem a mi garázsunkban landolt, helyette egy ilyet hoztak:
Egyébként nagyon jó minőségű az anyag is és a kidolgozás is, a fiam örült neki. Nekem XL lett volna az igazi...:-))
GT Ɨ|ѯ2008-11-27 18:31:41 // 5189
Remélem én is!:-))
Le kellene fagyasztani az arcáról azt a mosolyt...
Le kellene fagyasztani az arcáról azt a mosolyt...
Mike.2008-11-26 14:34:09 // 5188
Bravó! Ez tényleg szép eredmény egy új motor tesztelése után.
Azt nagyon szeretném ha a következő szezonba Faubelt mindig elverné. :-))
Azt nagyon szeretném ha a következő szezonba Faubelt mindig elverné. :-))
Kovi2008-11-26 14:31:43 // 5187
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
Nagyon elégedett vagyok a két napos munkánk eredményével. Úgy fejeztük be a tesztelést, hogy nem kell télen azon agyalnunk, hogy bajban vagyunk az ideális beállítások megtalálása tekintetében.. Egy jó tesztelésen vagyunk túl. Tudjuk az irányt, hogy mire van szükségünk, tudjuk a beállításokat is, csak ezeket már nem tudtuk kipróbálni. Lényegében az gondolom, hogy az 1 tizedes lemaradásom csapattársamtól, Bautistától jó eredmény. Egy jót motoroztam, nagyon kényelmes a motor, érzem a motort. Van még mit állítani rajta, de tudjuk, hogy mit kell állítsunk a javulás érdekében, csak már nem akartunk a mai nap végén kapkodni. Nyugodtan megyek a téli pihenőre, mely során a csuklóm helyrehozatala lesz a legfőbb cél.
Bautista 1.38.1
Talma 1.38.2
Di Meglio 1.38.6
Nagyon elégedett vagyok a két napos munkánk eredményével. Úgy fejeztük be a tesztelést, hogy nem kell télen azon agyalnunk, hogy bajban vagyunk az ideális beállítások megtalálása tekintetében.. Egy jó tesztelésen vagyunk túl. Tudjuk az irányt, hogy mire van szükségünk, tudjuk a beállításokat is, csak ezeket már nem tudtuk kipróbálni. Lényegében az gondolom, hogy az 1 tizedes lemaradásom csapattársamtól, Bautistától jó eredmény. Egy jót motoroztam, nagyon kényelmes a motor, érzem a motort. Van még mit állítani rajta, de tudjuk, hogy mit kell állítsunk a javulás érdekében, csak már nem akartunk a mai nap végén kapkodni. Nyugodtan megyek a téli pihenőre, mely során a csuklóm helyrehozatala lesz a legfőbb cél.
Bautista 1.38.1
Talma 1.38.2
Di Meglio 1.38.6
Mike.2008-11-26 13:03:25 // 5186
Szép ez a motor. Igazi Magyar díszítéssel. :-)
A tesztekről nincs infód?
A tesztekről nincs infód?
Kovi2008-11-26 12:33:09 // 5185
boyci2008-11-22 14:10:34 // 5184
GT Ɨ|ѯ2008-11-16 18:59:20 // 5183
csinálni lehet max:-)
Satti2008-11-12 17:56:01 // 5182
Nekem olyan gyári 46-os matrica kellene, hol lehetne szerezni, fekete alapon, citromsárgát.?
Satti2008-11-12 17:54:54 // 5181
Igen, igen, lehetne válogatni! :-))
Kovi2008-11-07 09:38:10 // 5180
GT Ɨ|ѯ2008-11-07 07:45:50 // 5179
reméljük csak 1 évig:-)
joe752008-11-05 10:56:26 // 5178
Motort cseréltem........
Harley V-ROD helyett most Kawasaki 1400 GTR.
A használhatóság győzedelmeskedett az életérzés felett...:)
Harley V-ROD helyett most Kawasaki 1400 GTR.
A használhatóság győzedelmeskedett az életérzés felett...:)
Kovi2008-11-05 10:09:34 // 5177
Lehet hogy 28-as lesz a rajtszáma!!!!!!!!!
Rakhatok új matricát a kocsira!!!
Rakhatok új matricát a kocsira!!!
Kovi2008-11-05 09:38:38 // 5176
Talma a Bumerág-ban!!!!!!!
GT Ɨ|ѯ2008-11-01 19:01:19 // 5175
ez a cikkíró 1 fasz......
tipikus bal ráadásul.
tipikus bal ráadásul.
Satti2008-10-29 21:07:07 // 5174
Végre vki észreveszi ezeket a kis drágákat, hisz szorosan a motogp-hez tartoznak.:-)
Kovi2008-10-29 21:01:19 // 5172
Belga2008-10-29 08:07:03 // 5171
Néző a pályán! :)
Belga2008-10-29 08:04:44 // 5170
Melandri finishes in style. :)
Belga2008-10-29 08:03:36 // 5169
A tavalyi jobb volt. :)
Belga2008-10-29 08:02:31 // 5168
Toby és Julian
Belga2008-10-29 08:01:45 // 5167
Ajjaj :)
Belga2008-10-29 08:00:28 // 5166
Kolszi balátkozik...
Belga2008-10-29 07:59:38 // 5165
Belga2008-10-29 07:59:04 // 5164
Nédda ! :)
GT Ɨ|ѯ2008-10-28 14:07:45 // 5163
ez jó volt olvasni:-))
Belga2008-10-28 11:54:07 // 5162
A mai teszt elmarad, esik az eso.
Belga2008-10-28 11:53:45 // 5161
NSO cikk
Az új géppel száguldott
A magyar versenyző élvezte a 250 köbcentis Aprilia dinamizmusát
Talmácsi Gábor nem pihen. Vasárnap este az év végi díjkiosztón átvette az összetett harmadiknak járó bronzérmet és a legtöbb rajtelsőséget szerző pilótát illető órát, de az ünnepséget követő partira már nem ment el, mivel hétfőn folytatódott a munka – pontosabban elkezdődött egy újabb fejezet. A magyar világbajnok pályafutása utolsó 125 köbcentis viadala után egy nappal már a jövő évi versenygépét, a 250 köbcentis gyári Apriliát tesztelte Valenciában.
Hogyan telt az ismerke dés első napja?
Már az is remek érzés volt, amikor kigurultam a motorral a boxutcából – mondta Talmácsi. – Nagyon jó, hogy eddig eljutottam, és többé már nincsenek a fejemben azok a gondolatok, hogy ki fiatalabb a kategóriában, és ki nem, hogy ki könynyebb nálam, és ki nehezebb. Úgy érzem, jó kategória lesz ez nekem.
És milyen volt a motor?
Délelőtt rakták össze nekem, és déltől ötig megtettem vele ötvennyolc kört. Az első benyomás nagyon jó: iszonyatosan gyors ez a motor. Míg a százhuszonötben sokszor húztunk teli gázt, itt végig kontrollálni kell, szinte alig van rá lehetőség, kanyarodás közben pedig egyáltalán nincs. Az eddigi versenygépeim közül egyikhez sem tudnám hasonlítani, nagyon kemény, nagyon merev, és csak akkor kezded el érezni, hogy milyen jó futómű van alattad, ha elkezdesz gyorsan menni vele. Amíg lassan mész, addig kezelhetetlen.
Viszonyításképpen megnézte a hétvégi köridőket? Most még nem számított az időeredmény – ezt sulykolta a csapatfőnököm is. Azt mondta, bőven lesz még lehetőségem tesztelni, haladjak csak lépésről lépésre. Azért persze nem bírtam ki, és megnéztem, hogy az egy perc harmincnyolc másodperces időm (1:38.472) mire lett volna jó, és azt láttam, hogy két másodperccel lassabb, mint Álvaro Bautista körei a verseny során. De nem is reális, hogy közel legyek az éllovasokhoz, hiszen egyelőre nagyon távol vagyunk az optimális beállításoktól. Sokszor éreztem, hogy sodródik a motor, és volt, hogy az egyenesben is el kellett vennem a gázt.
Ezek szerint a beállítások folyamatos változtatásával telt a nap?
Kicsiket léptünk előre, mert az volt a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb kört megtegyem. De én sem erőltettem a változtatásokat, ugyanis nem akartam hülyeséget mondani, szeretném megvárni, amíg biztos leszek a dolgomban.
Elfáradt? Ez a motor majd' harminc kilóval nehezebb és hatvan lóerővel erősebb, mint az előző volt.
Az az igazság, hogy azt hittem, sokkal fárasztóbb lesz, mert mindig azt látom, hogy a kettőötvenes pilótákatrengeteget maszírozzák, talán még többet, mint a MotoGP-seket. Felkészültem rá, hogy begörcsöl majd az alkarom, hogy fájni fog mindenem, ehhez képest semmi sem történt, pontosabban csak anynyi, hogy kellemesen elfáradtam. Már alig várom, hogy holnap újra felüljek a motorra.
Nem volt furcsa egyedüli negyedliteresként tesztelni a MotoGP versenyzői között?
Jó érzés volt Rossiékkal motorozni, bár amikor az egyenesben elmentek mellettem, azt hittem, szétesik az Apriliám, olyan brutális hangjuk volt. Többször be is csaptak, mert olyan hangosak, hogy már sokkal hamarabb hallod, és lehúzódsz, mint ahogy odaérnének.
Összességében nagyon élveztem a helyzetet.
Az új géppel száguldott
A magyar versenyző élvezte a 250 köbcentis Aprilia dinamizmusát
Talmácsi Gábor nem pihen. Vasárnap este az év végi díjkiosztón átvette az összetett harmadiknak járó bronzérmet és a legtöbb rajtelsőséget szerző pilótát illető órát, de az ünnepséget követő partira már nem ment el, mivel hétfőn folytatódott a munka – pontosabban elkezdődött egy újabb fejezet. A magyar világbajnok pályafutása utolsó 125 köbcentis viadala után egy nappal már a jövő évi versenygépét, a 250 köbcentis gyári Apriliát tesztelte Valenciában.
Hogyan telt az ismerke dés első napja?
Már az is remek érzés volt, amikor kigurultam a motorral a boxutcából – mondta Talmácsi. – Nagyon jó, hogy eddig eljutottam, és többé már nincsenek a fejemben azok a gondolatok, hogy ki fiatalabb a kategóriában, és ki nem, hogy ki könynyebb nálam, és ki nehezebb. Úgy érzem, jó kategória lesz ez nekem.
És milyen volt a motor?
Délelőtt rakták össze nekem, és déltől ötig megtettem vele ötvennyolc kört. Az első benyomás nagyon jó: iszonyatosan gyors ez a motor. Míg a százhuszonötben sokszor húztunk teli gázt, itt végig kontrollálni kell, szinte alig van rá lehetőség, kanyarodás közben pedig egyáltalán nincs. Az eddigi versenygépeim közül egyikhez sem tudnám hasonlítani, nagyon kemény, nagyon merev, és csak akkor kezded el érezni, hogy milyen jó futómű van alattad, ha elkezdesz gyorsan menni vele. Amíg lassan mész, addig kezelhetetlen.
Viszonyításképpen megnézte a hétvégi köridőket? Most még nem számított az időeredmény – ezt sulykolta a csapatfőnököm is. Azt mondta, bőven lesz még lehetőségem tesztelni, haladjak csak lépésről lépésre. Azért persze nem bírtam ki, és megnéztem, hogy az egy perc harmincnyolc másodperces időm (1:38.472) mire lett volna jó, és azt láttam, hogy két másodperccel lassabb, mint Álvaro Bautista körei a verseny során. De nem is reális, hogy közel legyek az éllovasokhoz, hiszen egyelőre nagyon távol vagyunk az optimális beállításoktól. Sokszor éreztem, hogy sodródik a motor, és volt, hogy az egyenesben is el kellett vennem a gázt.
Ezek szerint a beállítások folyamatos változtatásával telt a nap?
Kicsiket léptünk előre, mert az volt a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb kört megtegyem. De én sem erőltettem a változtatásokat, ugyanis nem akartam hülyeséget mondani, szeretném megvárni, amíg biztos leszek a dolgomban.
Elfáradt? Ez a motor majd' harminc kilóval nehezebb és hatvan lóerővel erősebb, mint az előző volt.
Az az igazság, hogy azt hittem, sokkal fárasztóbb lesz, mert mindig azt látom, hogy a kettőötvenes pilótákatrengeteget maszírozzák, talán még többet, mint a MotoGP-seket. Felkészültem rá, hogy begörcsöl majd az alkarom, hogy fájni fog mindenem, ehhez képest semmi sem történt, pontosabban csak anynyi, hogy kellemesen elfáradtam. Már alig várom, hogy holnap újra felüljek a motorra.
Nem volt furcsa egyedüli negyedliteresként tesztelni a MotoGP versenyzői között?
Jó érzés volt Rossiékkal motorozni, bár amikor az egyenesben elmentek mellettem, azt hittem, szétesik az Apriliám, olyan brutális hangjuk volt. Többször be is csaptak, mert olyan hangosak, hogy már sokkal hamarabb hallod, és lehúzódsz, mint ahogy odaérnének.
Összességében nagyon élveztem a helyzetet.
pb_2008-10-27 22:00:23 // 5160
Sztem nem kell hanyatt esni ettől az eredménytől.) Kipróbálta, aztán kész, van néhány info, ami alapnak jó, és kb ennyi.
EngineCoffeeTables2008-10-27 21:50:02 // 5159
Jó de azt nem irták sehol milyen idő volt a teszten és milyen volt a pálya......
Belga2008-10-27 21:41:05 // 5158
Barbera megunta, hogy egész évben nem beszélt hozzá senki spanyolul, neki meg mutogatnia kellett. :)
Mike.2008-10-27 20:31:04 // 5157
Fél gyári, hogy lenyulják a gyári cuccokat. :-)))
Satti2008-10-27 20:28:24 // 5156
Fél-gyári.:-) Egy jobb versenyző, valószínűleg tudna oda vinni egy jó szponzort, és akkor lehetne 2 gyári Aprilia.
Mike.2008-10-27 20:26:42 // 5155
Iminek nem gyári gépe van.
Satti2008-10-27 20:25:49 // 5154
Na, de mi lesz Barberával? Vagy végre felérik ésszel, és Imi gyerek nem folytatja, mert csak helyet vesz el egy jó versenyző elől.
Mike.2008-10-27 20:22:52 // 5153
Én úgy hallottam, hogy nem csak Pasini az aki ott szeretne versenyezni.
Belga2008-10-27 20:16:19 // 5152
Tothéknál van egy gyári Aprilia, csak szponzorpénz kell hozzá, ezért nem nehéz pilótát találniuk. Pasininek gyakorlatilag túl sok választása nincs, vagy itt megy, vagy kiszáll.
Mike.2008-10-27 20:08:01 // 5151
Érdekes, hogy milyen sokan akarnának a Tóth csapatnál versenyezni. Hallani arról, hogy jó ott a hangulat és hát Barbera gépe is jól működik. Persze csak Imikécskének nem megy vele a motorozás.
Satti2008-10-27 19:58:49 // 5150
Igen, most Pasin mociját próbálta, tegnap láttam vele riportot az M1-en, akkor mondta el, hogy mi volt a gond a futamon, és azt is elmondta, hogy mivel megszűnik a polaris csapat, most azokat a motorokat kapták meg a teszthez.
Belga2008-10-27 19:56:23 // 5149
Ja, és Pasini Tothékkal tárgyal.
Belga2008-10-27 19:55:51 // 5148
Meglesz mind a 2 tróger, nyugi :) Fél napot ült 250-es mocin, és ez állítólag egyenlőre csak az ex-Pasini gép. Haladjanak csak lépésenként, legyen egy megbízható vas alatta, aztán majd odacsap. :)
Satti2008-10-27 19:31:28 // 5147
Ez elég jó így elsőre, főleg, hogy most csak ismerkedik a géppel, ez még nem igazán komoly, és már így is hajszállal maradt csak el az Imi gyerek időmérős idejétől. Amikor már versenyhelyzetben, egy személyre szabott motorral fogja nyomni, ettől az időtől sokkal, akár 3 mp.-cel is jobbat tudhat majd.
Mike.2008-10-27 18:57:43 // 5146
Lehet, hogy nem a pályacsúcs megdöntése a cél, de legalább Imikét előzze meg.....ne és a kötshög Faubelt. :-))
Na meg biztos sokat számítana ha már most az elején megmutatja magát.
Na meg biztos sokat számítana ha már most az elején megmutatja magát.