Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Dévid2013-12-30 23:42:24 // 1548
Picit több, mint egy óra. Voltak szakaszok, ahol percenként elszállt a világításom. Mikor kiértem a főútra, onnan annyiban jobb volt, hogy mivel jöttek szembe, sokat jöhettem tompítottal. :)
Kócosw2013-12-30 13:26:00 // 1547
Mennyi idö alatt èrtél haza?
mizooo2013-12-30 13:20:12 // 1546
Rush film... Niki Lauda pedig egy Lancia Flavia-val előz meg egy spidert :)
Dévid2013-12-30 12:24:49 // 1545
Hazaértem, és nem nyilatkozom arról, eltévedtem-e. :D
Kócosw2013-12-30 06:55:21 // 1544
Hehe,hazaértèl akkor egyben :) helyes.elsem tévedtèl ?
Dévid2013-12-29 22:45:49 // 1543
Ma ültem egy Thesisben, nekem tetszett az egész, bár ugye nem stílusom ez a krúzolós stílus. :)
Kócosw2013-12-27 07:46:06 // 1542
Sajna egy németek àltal erösen uralt szegmensbe akartak beszállni,amire alkalmas is lett volna a gèp csak a nagy európai piacon a felsöközép kategóriában nincs sajna neve az olasz vasaknak...
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-26 23:44:57 // 1541
Forrástól függő ugye hogy 170 vagy 175 lónak írják a 2.4 benzinest :)

Viszont lehet válogatni pénztárcától függően:) Nekem egy Centenario kellene 185 lovas dízellel, az tökéletesen kielégítene. Csak azok 3.5 millió körül vannak, ha találni egyáltalán.


Egyébként szerintem hamar rájöttek a Lanciánál ,hogy nem fogy, ezért fölösleges lett volna bele még motorokat tenni...
Marklar1552013-12-26 23:39:22 // 1540
Azért ezek nem egyszerre voltak jelen. A 2,4 20V Az a 170, de inkább 175 ló. 2,0 T 185. S a V6 volt 3,0 majd 3,2 is. A JTD-k meg 10V és később 20V... Szerintem ebben a kategóriában nem egy nagy motor választék...
VKG699!!! (4x156+75)2013-12-26 23:18:21 // 1539
170-185-215-240 ló benzinesben, 150-175-185 ló dízelben... Elég ez szerintem :)
Marklar1552013-12-26 22:47:46 // 1538
Azt már láttam. :)
Kócosw2013-12-26 22:25:14 // 1537
Énsem..nézzed meg a totalcaros tesztet :)
Marklar1552013-12-26 21:57:01 // 1536
Egy szót sem értettem... :)
Kócosw2013-12-26 20:18:18 // 1535
Igen abba a kategóriába szánták és a német adac a teszt végén annyiba köz bele hogy kicsi a fejtér hátul,meghogy nagy az értékvesztése mert olasz,ès másba nem köt bele,az egyet s mást elárul a minösègröl...
Kócosw2013-12-26 20:15:17 // 1534
Nekemis ezek a kitételek hiànyoznak...
Kócosw2013-12-26 20:14:17 // 1533
Euro 4 a 20 szelepes 185 lovas.orszagùton 7 littyo körül csipeget,az elsö rendes adat majd januarban jön ùgyis...
Marklar1552013-12-26 19:31:51 // 1532
Hmmm. Kappa/166 sem verseny autó az első gen JTD vel. Kappában csak 136 lovas volt. De egész jól meglódul. :) S nekem sikerült főleg Pesten. 7L körül eljárnom vele. :)
Marklar1552013-12-26 19:29:49 // 1531
Kicsit nézzük meg a 2000's évek Thesis kínálatát. Ha jól gondolom, akkor az 5-ös BMW, E Merci, A6... Ellen szánták. (?) Formában, egyediségben verhetetlen. A gőzmozdony pofa sok kételkedőt szerezhetett, de sok barátot is. Felszereltségben hozta a szintet. Minőségben.? Végig olvastam a népítéleteket. Vagy jót, vagy rosszat hallani, olvasni. Abban az időben egy volt osztálytársam az Autó-Motornál volt újságíró. Kaptak egy 0-24h-s telefonszámot a teszt autóhoz azt kellett hívni, ha volt valami. Persze nem írhatta meg. Mint ahogy azt sem, hogy a 207 es PUG 1,4 HDI (akkor volt új ez a motor) 3x hagyta ott. S úgy jött ki belőle, hogy írt egy cikket a PUG assistancéről. :)
De! A motorok... :( A konkurenseknél abban a kategóriában, van egy halom benzines, meg 2-3 féle D is. Thesis.? 2,0 T (talán 2,4 20V) V6, meg 1-1 JTD fl után lett erősebb...
Még az is érdekes, hogy (ha jól informáltam magam) a 2,0 T az a 4 hengeres és nem is az 5 hengeres... Persze kipróbálnám, vele. Kíváncsi is lennék, hogy mit tudhat a Thesisben. (gondolom euro 3-4?) kivitelben 185 pacival. De a Deltában is 11-12L közt eszik! S nem is tiporom, ahogy szeretném :) Szóval a nyugodt suhanást igénylik azok. :)
Liquid2013-12-26 19:20:37 // 1530
az nekem is a gyengém :) amint megtehetem (van plusz egy garázsom, meg felesleges rávalóm) már veszek is, csak félek hogy mire oda jutok, qurva drágák lesznek
Marklar1552013-12-26 19:18:44 // 1529
Nálam a 155 segge azért a Nr1. :) De nagyon holtversenybe hozta az a Thesis. Így a "vita" elkerülése végett. 90's évek legjobb segge a 155. 2000's éveké a Thesis. :)
Marklar1552013-12-26 19:16:23 // 1528
Nahh az is még OK. :)
Kócosw2013-12-26 13:23:47 // 1527
Olyasmi mint az enyém.a 150 lovas kevés az 1820 kilohoz.Hát a segge nagyon formás azmár biztos...
Kócosw2013-12-26 13:21:20 // 1526
Ènis így voltam a dologgal.egy 80- as èvek beli puposorrù gtv ami kéne...
GTPeti2013-12-26 12:46:10 // 1525
Én nem hiszem, hogy egy Delta pl. sokkal rosszabb lenne bármiben, mint egy 156 v. 159, Stilo, stb. Szóval szerintem ezek még 10 évesen is bőven használhatóak lesznek.
(Nekem is néha meg-megfordul a fejemben egy ilyen új Delta.)
Marklar1552013-12-26 11:31:55 // 1524
Szerintem nincs itt kérdés... :D Thesisé mindent visz. :)
Marklar1552013-12-26 11:30:38 // 1523
Zsííííír... :) Amúgy az én kívánság listám Thesis ügyben. Minimum a 150 pacis JTD, Fekete, vagy valami sötét szín. Tetőablak! :) S ezzel a belsővel.
Marklar1552013-12-26 11:20:53 // 1522
Sajnos engem nem érint az új autó vásárlási "fejfájás". De sajnos az egyre kisebb mostani választék miatt nem is tudom mit veszek majd x év múlva... Az AR nek konkrétan a jelenlegi kínálatban nincs is olyan ami felizgatna. Az új 300M az az Thema OK. Kezdenek megtetszeni ezek a Delták is. De félő, hogy 1x évesen ipari hulladékok lesznek... Azt, hogy alig van modell és motor választék azt meg kiveséztük már egy párszor... :(
Kócosw2013-12-26 06:29:18 // 1521
Már nekem is feltünt mikor ùton voltam vele :)
Liquid2013-12-25 23:22:22 // 1520
azé ez a Lancia-bálna csak jól néz ki :) Vonzza a tekintetet
Kócosw2013-12-25 20:36:28 // 1519
Köszi Urak,betetem volna a fa alá csak nem fért be...;) a 2 autó hátsófertájai közül nehéz lenne választani melyiket csípem jobban...
GTPeti2013-12-25 20:25:44 // 1518
Szép felhozatal!
Ilyen felnik mennek fel a GTV-re télinek (ha végre lefényeztem őket), mint amik a Cápán vannak.
Buksi2013-12-25 20:13:45 // 1517
Rohadt jól néz ki, főleg a hátulja! ;-))
Mondjuk tetszik az egész úgy, ahogy van! :-)
Bgabor2013-12-25 20:08:19 // 1516
Elegáns nagyon ,azért az elején dolgozhattak volna még :-) Gondolkoztam én is egy ilyenen erre fel vettem egy e-36 ot,meg még egy 156 sw-t játszósnak egy rövid időre.
Használd egészséggel ,szép autó !
Kócosw2013-12-25 20:04:18 // 1515
Megteszem ami tölem telik... :)
Kócosw2013-12-25 19:58:46 // 1514
No cartars amint ígértem lemosva pár kép a feketeregröl ;)Hangszórótakarók épp festès alatt ha feltünne a hiány .
GTPeti2013-12-25 12:45:25 // 1513
Ez is egy hatalmas hiba volt, hogy nem gyártották ezt (kis)szériában. :(
Dévid2013-12-25 12:12:13 // 1512
Ha nem fogod vissza a gyúrást Tesókám, előbb-utóbb be kell toldani egy darabot a tiedbe is, hogy beleférj. Csak nem hosszában. :D
Kócosw2013-12-25 11:42:33 // 1511
Vagy proteines vödör...
Marklar1552013-12-25 11:26:45 // 1510
Inkább Soproni... :P
Marklar1552013-12-25 11:26:05 // 1509
Hidrogén Bomba??? :D :P
GTPeti2013-12-25 10:43:33 // 1508
Beleférne egy pár rekesz HB. :))
Kócosw2013-12-25 08:25:36 // 1507
Nem kicsi a vas ;)
GTPeti2013-12-21 22:14:54 // 1505
Kócosw2013-12-20 23:55:48 // 1504
Mivel megint rossz topicba tettem az elöbb vissza teszem a helyére.
mex862013-12-19 21:30:04 // 1503
nem lehet hogy Phon-ék (alfadepo) is ilyeneket bontanak?
van hogy még festetlen autók is vannak náluk (csak alapozott a kaszni)
Kócosw2013-12-19 21:28:01 // 1502
Természetesen passzol :)
Kócosw2013-12-19 21:26:58 // 1501
Köszi az ötletet,de màr átlárszó vèdöfóliával levan takarva :)
GT Ɨ|ѯ2013-12-19 21:16:23 // 1500
Most már van konkrét méret legalább, hogy passzol-e azt nem tudom:-)
Zotya 1642013-12-19 20:53:02 // 1499
Maszkold körbe , és akrillakkal adj neki vagy két sort. De fínoman ,csak vékonyan fújd. ( Én ezt tenném és ezt is szoktam. ) :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak