Marklar1552017-03-29 14:57:04 // 23693
Én belevágnék. Flexel :P
MEO2017-03-28 22:33:25 // 23692
Köszi az infókat! Nem lett jó! Nem vágnak bele a Seatba!
Liquid2017-03-26 23:37:08 // 23691
Nem állítom, hogy az övének hibátlan a futóműve. Megnézette, azt mondták rendben van.
Utánaolvasott, és írják hogy képes a billegésre. Ennyit tudok a dologról :)
De ha van tipped mit kéne megnézetni, szerintem örülne neki, meg én is :) Elvégre fogok még utazni benne.
Utánaolvasott, és írják hogy képes a billegésre. Ennyit tudok a dologról :)
De ha van tipped mit kéne megnézetni, szerintem örülne neki, meg én is :) Elvégre fogok még utazni benne.
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-26 22:45:34 // 23690
Szia! Milyen motorral? Van a családban egy anno újonnan vett, mára kb 100e-t futott példány. A PDTI motort ennek fényében nem tudom javasolni. Garanciában cseréltek kettőstömegűt benne, és az évek során többször programozták a Seatnál, mert vagy nehezen indult, vagy füstölt. A hangja kívülről irtózatos. :-) A mai napig melegen kicsit többet teker mint a normális mire beindul.
Egyébként erő van benne.
Vezettem többször, utaztam elöl, hátul benne. Az utastér egész halk, bentre nem jut el a rettenetes harákolás (nem vészes).A beltér elég egyedi, van akinek bejön, van akinek nem. Nekem túl műanyag, még ha többféle rücskös felület is van. Az a karbon mintás ámde szürke anyag nekem halálos :-)
Ami funkciót beletettek az korrektül működik. Rádió okés, bluetooth is könnyen kezelhető, ilyesmivel nincs gond. Csomagtere az nem sok van..
Ha lehet elöl kell benne ülni. Hátul fapad a négyzeten. Magasra emelt kemény ülések, hátul sose szerettem ülni benne, szerintem gáz. De lehet ez valami német kiváltság :-) Viszont isofix van. Ja, a hátsó lámpatestekkel állandóan gebasz van. Én nem is értem, de félévente baj van valamelyikkel, és nem izzó gond. Hogy mi, nem tudom, annyira sosem kérdezgettem. Néha világít, néha nem.
Jó alacsony építésű, viszont ahhoz képest a futóműve egész jól elbírkózik a vacak utakkal. Azért cseppet sem puha fajta, inkább sportos akar lenni. Ami ott hal meg, hogy van alatta egy iszonyat sz@r kormányzás. Egy olyan kormánymű, amivel nem érzed, hogy hova megy az autó. Nekem ez volt a legnagyobb bajom vele.
A PDTI karaktere sem egy csoda (jtd-hez képest). Tol egy bazi nagyot, aztán kifullad.
Összességében, ha a rokonod családi autónak nézi, valószínű kicsi lesz. Ha igazán szeret vezetni, a kormányzása nem fog tetszeni neki. Én személy szerint a 146 TD-t nem adnám érte :-)
Egyébként erő van benne.
Vezettem többször, utaztam elöl, hátul benne. Az utastér egész halk, bentre nem jut el a rettenetes harákolás (nem vészes).A beltér elég egyedi, van akinek bejön, van akinek nem. Nekem túl műanyag, még ha többféle rücskös felület is van. Az a karbon mintás ámde szürke anyag nekem halálos :-)
Ami funkciót beletettek az korrektül működik. Rádió okés, bluetooth is könnyen kezelhető, ilyesmivel nincs gond. Csomagtere az nem sok van..
Ha lehet elöl kell benne ülni. Hátul fapad a négyzeten. Magasra emelt kemény ülések, hátul sose szerettem ülni benne, szerintem gáz. De lehet ez valami német kiváltság :-) Viszont isofix van. Ja, a hátsó lámpatestekkel állandóan gebasz van. Én nem is értem, de félévente baj van valamelyikkel, és nem izzó gond. Hogy mi, nem tudom, annyira sosem kérdezgettem. Néha világít, néha nem.
Jó alacsony építésű, viszont ahhoz képest a futóműve egész jól elbírkózik a vacak utakkal. Azért cseppet sem puha fajta, inkább sportos akar lenni. Ami ott hal meg, hogy van alatta egy iszonyat sz@r kormányzás. Egy olyan kormánymű, amivel nem érzed, hogy hova megy az autó. Nekem ez volt a legnagyobb bajom vele.
A PDTI karaktere sem egy csoda (jtd-hez képest). Tol egy bazi nagyot, aztán kifullad.
Összességében, ha a rokonod családi autónak nézi, valószínű kicsi lesz. Ha igazán szeret vezetni, a kormányzása nem fog tetszeni neki. Én személy szerint a 146 TD-t nem adnám érte :-)
LDöme2017-03-26 22:44:15 // 23689
Szia,
Én cáfolnám Liquid cartárs véleményét a stabilitással kapcsolatban, bár biztosan kiviteltől is függ. Az enyém valami Sport-Up csomagos, és szerintem szenzációs a futóműve (persze a kompakt kategóriában). Nálunk nagyon sokaáig szolgált Alfa pótló családi autóként, és nagyon bejött. Nagyon megbízható, jól megy (az 1.9 PDTDI-hez képest) és nagyon praktikus.
A reklám helye: az enyém is hamarosan eladó lesz :-)
Ettől függetlenül is csak ajánlani tudom. Az Off-osok között a leginkább Alfás.
Én cáfolnám Liquid cartárs véleményét a stabilitással kapcsolatban, bár biztosan kiviteltől is függ. Az enyém valami Sport-Up csomagos, és szerintem szenzációs a futóműve (persze a kompakt kategóriában). Nálunk nagyon sokaáig szolgált Alfa pótló családi autóként, és nagyon bejött. Nagyon megbízható, jól megy (az 1.9 PDTDI-hez képest) és nagyon praktikus.
A reklám helye: az enyém is hamarosan eladó lesz :-)
Ettől függetlenül is csak ajánlani tudom. Az Off-osok között a leginkább Alfás.
Marklar1552017-03-26 22:06:22 // 23688
Kazes☻2017-03-26 22:04:15 // 23687
Gyerek vagy még...;) Viszont messzebb is állhattál volna tőle, nehogy valamit elkapjon a kicsikéd ... :)
Liquid2017-03-26 21:51:17 // 23686
az mi kemény :) Ilyet én se láttam még
Jorjie2017-03-26 21:43:38 // 23685
Liquid2017-03-26 16:37:13 // 23684
Kolegámnak van, Ő mondjuk Seat, meg ilyen tojásforma-buzi :)
150km-t szoktunk utazni vele.
- alapvetően tágas, 1.6 benzinnel is normálisan megy, tudtommal nem fogyaszt sokat
- kívülről még elviselhető, de belülről azért nem néz ki jó, elhivaottnak kell lenni :)
- a hátsó tér is nagy, de az ülések valahogy kényelmetlenek hátul, vagy azért mert magasak maguk az ülések, vagy rövid az ülőlap, lényeg hogy a lábamnak kényelmetlen.
- jávorszarvas tesztet nem szivesen csinálnék vele. Van egy elnyújtott jobbos kanyar hazaúton (A4- valahol Bruck és a határ között), ahol enyhén hullámos az út, annyira hogy az én autómban igencsak figyelni kell, hogy észrevegye az ember, na ott az Altea olyan durván bebilleg, hogy életveszélyes. Gondolom a 130-140, meg a huplik hossza pont kiadja. Aztán kolega csinált pár nem túl durva kormánymozdulatot próbaképpen, kisebb sebességnél (még messze nem kikerülős manőver volt) ott is félelmetesen bebillegett.
Végüléis érthető, mert ez egy Golf4 amit megmagasítottak, nem egyterűnek tervezték.
Szóval egyszerű családmozgatásra alkalmas, ha együtt tud élni a kültér és beltér kinézetével :)
150km-t szoktunk utazni vele.
- alapvetően tágas, 1.6 benzinnel is normálisan megy, tudtommal nem fogyaszt sokat
- kívülről még elviselhető, de belülről azért nem néz ki jó, elhivaottnak kell lenni :)
- a hátsó tér is nagy, de az ülések valahogy kényelmetlenek hátul, vagy azért mert magasak maguk az ülések, vagy rövid az ülőlap, lényeg hogy a lábamnak kényelmetlen.
- jávorszarvas tesztet nem szivesen csinálnék vele. Van egy elnyújtott jobbos kanyar hazaúton (A4- valahol Bruck és a határ között), ahol enyhén hullámos az út, annyira hogy az én autómban igencsak figyelni kell, hogy észrevegye az ember, na ott az Altea olyan durván bebilleg, hogy életveszélyes. Gondolom a 130-140, meg a huplik hossza pont kiadja. Aztán kolega csinált pár nem túl durva kormánymozdulatot próbaképpen, kisebb sebességnél (még messze nem kikerülős manőver volt) ott is félelmetesen bebillegett.
Végüléis érthető, mert ez egy Golf4 amit megmagasítottak, nem egyterűnek tervezték.
Szóval egyszerű családmozgatásra alkalmas, ha együtt tud élni a kültér és beltér kinézetével :)
MEO2017-03-26 16:21:11 // 23683
Sziasztok!
Rokon kinézett maguknak egy Seat Alteat. Azon túl, hogy nem olasz tudna valaki olyan indokot, amiért ne vegye meg? Vagy van estleg valami jó tanács amit érdemes megfogadni üzletkötés előtt?
Rokon kinézett maguknak egy Seat Alteat. Azon túl, hogy nem olasz tudna valaki olyan indokot, amiért ne vegye meg? Vagy van estleg valami jó tanács amit érdemes megfogadni üzletkötés előtt?
tipoatti2017-03-07 13:06:30 // 23682
Igen. Ez azert valoban mas kavehaz mar. :)
tipoatti2017-03-07 13:05:23 // 23681
Alfaban nem lattunk meg ilyet soha? :P Egyebkent emiatt nem vettem meg tobbek kozott. ;) Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy ezutan a verda utan visszaulni egy jo allapotu facelift 166-ba is rendesen FAJT. Na jo, nem akarok feszkot generalni, csak leirtam a topik cimenek megfeleloen a tapasztalatomat.
pettinke2017-03-07 12:28:32 // 23680
igen, az a fehér marmon, az tényleg egyedi! ;-))
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 11:59:38 // 23679
407-es? Ez valóban szebb már sokkal.
tipoatti2017-03-07 11:27:41 // 23678
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 11:02:53 // 23677
Igen, csak a 147-es és a 159-es beltere fényévekkel jobb már eredetileg is. ;-)
tipoatti2017-03-07 10:51:09 // 23676
Ez így van. :) Sajnos a legtöbb kupé esetében így van ez: az enteriőr gyakorlatilag ugyanaz, mint a többi változatéban. A GT-m esetében is zavart egy kissé ez anno - belül nem más, mint egy 147 'egyazegyben. Brera detto, más gyártók kacatjainál szintén.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 09:33:47 // 23675
Ez egy nagyon nagyon szép autó! Egyedül a belsejével foglalkozhattak volna többet, mint csak simán belerakni a 406-os műszerfalát. De kívülről az egyik legszebb coupé.
tipoatti2017-03-07 08:50:42 // 23674
A realitások talaján maradjunk. Nekem is nagyon kéne egy ilyen egy 850 testében, de minek.
VV62017-03-06 21:37:44 // 23673
tipoatti2017-03-06 18:32:29 // 23672
Nem. Szentségtörő módon izzítani kell indításkor.
tipoatti2017-03-06 18:31:38 // 23671
Nos, ezt pont olaszok szerelték össze teljes egészében. :P
Marklar1552017-03-06 13:09:22 // 23670
Még egy ok, hogy ne legyen. ;)
Marklar1552017-03-06 13:08:50 // 23669
Francia....
Kazes☻2017-03-06 10:03:52 // 23668
VV62017-03-06 00:06:17 // 23666
Te aztán mindent kipróbálsz! :) Legalább hathengeres?
tipoatti2017-03-05 22:59:47 // 23665
Buksi2017-02-22 19:55:40 // 23664
Érdekesnek érdekes, de sztem nem csúnya! :-)
Kazes☻2017-02-22 18:41:15 // 23663
Hmmm... izé... érdekes... ;)
Xixo2017-02-22 18:25:27 // 23662
Liquid2017-01-29 21:10:14 // 23661
ez karaj nagyon :)
Marklar1552017-01-29 16:09:33 // 23660
Remélem kapott egy pengébb motort is :D
Kazes☻2017-01-28 23:16:43 // 23659
Ha jön még hó... :)
Béci Ɨ|ѯ2017-01-27 20:23:10 // 23658
Jó megfigyelés! :-) Eddig fel se tűnt.
JCsabi2017-01-27 16:38:27 // 23657
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-24 17:32:03 // 23656
Ciao! Ha valaki Suzuki Wagyonőr témában járatos, egy kis oktatás kellene :-) Szomszédomnak segítek "autót" venni. Egy kis olasz dögnél kb tudnám hol mit nézzek, laptoppal, kábellel felszerelkezve indulnék harcba, de itt vakon vagyok. Nyilván nagy részük tekert órás. Márpedig a nagy fogást keressük ugyebár. Suzinál ki lehet olvasni valahogy az agyát, vagy marad a hagyományos módszer és az "állapotot veszünk nem km-t" szlogen?
Egyébként Satti, lehet jól jött a link, van ott egy kis oroszlános ami bár kilóg az előre eltervezett keretből, de szerintem jópár nap szívás után látókörbe kerülhet. Az elmúlt 1-2 évben voltam párszor ilyen autó vásárló segéd,úgy érzem elkerülhetetlenül szívni fogunk. Sokat. :-)
Egyébként Satti, lehet jól jött a link, van ott egy kis oroszlános ami bár kilóg az előre eltervezett keretből, de szerintem jópár nap szívás után látókörbe kerülhet. Az elmúlt 1-2 évben voltam párszor ilyen autó vásárló segéd,úgy érzem elkerülhetetlenül szívni fogunk. Sokat. :-)
Satti2017-01-18 16:35:07 // 23655
Nálam most ezek az "off" autók sorakoznak a placcon, lehet nyugodtan nézegetni, sosem tudni, hátha tudok vkinek segíteni. :)
https://www.hasznaltauto.hu/partner/c-mobil-3526
https://www.hasznaltauto.hu/partner/c-mobil-3526
Liquid2017-01-17 22:10:47 // 23654
ez sajnos ilyen
német-japán, megbízható precíz, kevesetfogyasztó hibátlan:
- biztosan egyedi hiba, mert nem lehet sz@r
- égő bevallani, hogy belenyúlt a kakiba
olasz:
- ez ilyen hiszen olasz
német-japán, megbízható precíz, kevesetfogyasztó hibátlan:
- biztosan egyedi hiba, mert nem lehet sz@r
- égő bevallani, hogy belenyúlt a kakiba
olasz:
- ez ilyen hiszen olasz
Piritu - 1.000.0002017-01-17 22:02:20 // 23653
Miután megkérdeztem, hogy miért nem a nyitott ajtót reklamálta, a gazdi is tanácstalan volt és gyorsan másra terelte a témát :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-17 22:00:34 // 23652
Ma volt "szerencsém" utasként bő 100 km-t megtenni egy négykarikás, bőven 10 milla feletti vassal (A6).
Indítás után jött a "műsor" ABS nem működik, kipörgésgátló nem működik, motorvezérlés nem működik és még vagy 4 amire nem emlékszem.
Tulaj rutinszerűen leállította, újraindította. Ekkor jött pár másik.
Újabb indítás. Erre közli az autó, hogy mielőtt kiszállsz vedd le a gyújtást...
Itt jött rá a "gazdi" hogy nem csukta be az ajtaját rendesen :-DD
Becsapta újra és innentől ment a kocsi.
Alfánál ilyenre mondanák, hogy "szarolasz" és hisztizik.
Egy másfél éves négykarikásnál természetes :-DDD
Indítás után jött a "műsor" ABS nem működik, kipörgésgátló nem működik, motorvezérlés nem működik és még vagy 4 amire nem emlékszem.
Tulaj rutinszerűen leállította, újraindította. Ekkor jött pár másik.
Újabb indítás. Erre közli az autó, hogy mielőtt kiszállsz vedd le a gyújtást...
Itt jött rá a "gazdi" hogy nem csukta be az ajtaját rendesen :-DD
Becsapta újra és innentől ment a kocsi.
Alfánál ilyenre mondanák, hogy "szarolasz" és hisztizik.
Egy másfél éves négykarikásnál természetes :-DDD
Buksi2017-01-15 18:28:21 // 23651
Én legalább büszkélkedhetek ezzel, de neked csak a fejedbe jutnak a dolgok! :-DDDDDDDD
Marklar1552017-01-15 17:44:13 // 23649
Megpörgetted a kis forgóid, azt eszedbe jutott valami? :D :D :P
Marklar1552017-01-15 17:43:24 // 23648
Krémest se szeretem. A drazséval megfogtál. S ott van még a 69.:D
Buksi2017-01-15 15:57:43 // 23647
És nem is beszélve "arról" a franciáról! ;-))) :-DDDD
Zsolt1552017-01-15 13:58:09 // 23646
és mi a helyzet például a Francia drazséval és krémessel? Azt sem? :-))))
Marklar1552017-01-13 22:01:42 // 23645
Francia még elvből sem. ;) A TT még belefér, mert itt szerelik össze. ;)
De nekem az sem tetszik. Meg paraolimpiás amúgy is :D
De nekem az sem tetszik. Meg paraolimpiás amúgy is :D
tipoatti2017-01-13 10:54:39 // 23644
Ja, ugyanaz a bunker-feeling. A 2.0 TFSI a 200 lóval azért nem megy rosszul egyébként.