Marklar1552018-01-20 10:14:38 // 23895
	Nekem a fél off Lanciakon van matrica. Azt még Halesz se intett vissza valamelyik nap. ;)
	
KávégépesLaca2018-01-19 18:48:45 // 23894
	Hmmmm.miért is kéne rá?..
Gondoltam ha találkozom egy alfással, akkor látja hogy én is az vagyok melósba,méghozzá kávégép szerelő...
Legalábbis a matrinya ezt jelzi.
Ígyhát nem kerül fel sem M3...sem Typ..vagy egyébb...
	
Gondoltam ha találkozom egy alfással, akkor látja hogy én is az vagyok melósba,méghozzá kávégép szerelő...
Legalábbis a matrinya ezt jelzi.
Ígyhát nem kerül fel sem M3...sem Typ..vagy egyébb...
Wolf2018-01-17 12:36:16 // 23893
	Na ez az.
Közben vallatóra fogtam kolegát.
Hidegben jön elő, menet közben, leállítás után megy újra...egy darabig.
Megmondom neki nézze meg, nemár még azt is én szereljem :)
Úgyis nekem kell kibogozni, hol is van ez a csati.
Nagyon köszönöm, feltétlen megtekintjük nevezett csatlakozást.
	
Közben vallatóra fogtam kolegát.
Hidegben jön elő, menet közben, leállítás után megy újra...egy darabig.
Megmondom neki nézze meg, nemár még azt is én szereljem :)
Úgyis nekem kell kibogozni, hol is van ez a csati.
Nagyon köszönöm, feltétlen megtekintjük nevezett csatlakozást.
pettinke2018-01-16 14:37:03 // 23892
	elsőre azért (mielőtt eltemetnénk) a kormánymű / szervómotor csatlakozót kell megnézni ... sajnos télen hajlandó beoxidálni
	
Liquid2018-01-16 13:22:33 // 23891
	Azt hallottam, ez a hiba mostanában kezd kijönni a Puntókon, Pandákon.
Gondolom most értek oda korban, km-ben.
Azt viszont én sem tudom mi a javítás menete. Szerencsére a mién ezidáig tünetmentes, pedig benne van a korban.
	
Gondolom most értek oda korban, km-ben.
Azt viszont én sem tudom mi a javítás menete. Szerencsére a mién ezidáig tünetmentes, pedig benne van a korban.
Wolf2018-01-16 13:17:31 // 23890
	Ezek szerint nincs házi okosság rá.
Megmondom neki.
Nagyon szépen köszönöm.
	
Megmondom neki.
Nagyon szépen köszönöm.
Béci Ɨ|ѯ2018-01-16 12:24:48 // 23889
	Típus hiba, hogy meghalnak az elektromos szervó motorok benne egy idő után. Vannak cégek, akik javítják ezeket, vagy cserélni kell. A csere alsó hangon egy 100-as.
	
Wolf2018-01-16 10:02:11 // 23888
	Dualdrive elektromos kormányszervóról van szó.
	
Wolf2018-01-16 10:00:52 // 23887
	Halló, segítsetek légyszi, kollégám fiat puntojának menet közben spontán elmegy szervója, hol kell kezdeni keresést, mi okozhatja?
	
VV62018-01-11 20:42:53 // 23885
	Haha! Még egy "M3" meg egy "Type R" is kéne rá!
	
KávégépesLaca2018-01-11 18:38:00 // 23884
	
	
Marklar1552017-12-09 23:41:20 // 23883
	Ezt se tudnák megcsinálni...
	
Marklar1552017-12-09 23:39:41 // 23882
	Ugyan olyan fos, mint 10/15/20.. éve. ;)
	
Kazes☻2017-12-09 20:01:50 // 23881
	Olvasói Lada 6500 km-rel...
Hehe... van ami nem változik... :)
	
Hehe... van ami nem változik... :)
Kazes☻2017-12-05 15:35:49 // 23880
	
	
Kazes☻2017-12-05 14:34:58 // 23879
	
	
Kazes☻2017-12-03 17:20:02 // 23878
	
	
Kazes☻2017-11-20 21:40:37 // 23876
	
	
Buksi2017-10-31 22:13:21 // 23875
	Az Audinak is voltak szép autói! :-)
	
Zsolt1552017-10-31 20:16:46 // 23874
	
	
Zsolt1552017-10-31 20:10:11 // 23873
	
	
Zsolt1552017-10-31 20:03:22 // 23872
	
	
Vinnie2017-10-27 12:37:54 // 23871
	
	
Kazes☻2017-10-27 11:42:53 // 23870
	5! :)
Meg más Alfával is... ;)
	
Meg más Alfával is... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-27 11:38:46 // 23869
	Az Alfa Gloria koncepcióval mintha lenne pár közös vonása, de amúgy tényleg.. miért? :-)
	
Kazes☻2017-10-27 10:19:08 // 23867
	
	
Kazes☻2017-10-25 14:52:14 // 23866
	
	
Kazes☻2017-10-24 22:31:57 // 23865
	
	
Buksi2017-10-05 12:18:58 // 23864
	Váhhhháááááhhhhhhááááááááááá... :-DDDDDDDDDDDD
	
Marklar1552017-10-04 20:50:55 // 23863
	
	
Marklar1552017-10-04 20:45:36 // 23862
	így
kényelmesebb ;)
	
kényelmesebb ;)
Jani552017-10-03 21:34:03 // 23861
	Ez megvan? https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=l6_bGD1MT7w  
3:18-nál: így reszketni csajt még nem láttam.
	
3:18-nál: így reszketni csajt még nem láttam.
Jani552017-10-03 21:29:45 // 23860
	Igen, de a hivatkozott bmw-tulaj évi keresetéhez, meg a mi évi keresetünkhöz viszonyítva nagyon nem ugyanaz a helyzet. Neki egyáltalán nem teher, sőt, csak egy látványos és figyelemfelkeltő balhé, ugyanis ott nem képvisel különösebb értéket a kocsi, itt mifelénk (az átlagembernek) ez jelentős érték, az autó megsemmisülése pedig komoly veszteség. Ez a fazon megtette, mert megtehette, nálunk ez csak jelképesen a dumálás szintjén igaz, konkrétan senki nem teszi meg.
	
Marklar1552017-10-03 17:25:44 // 23859
	Meg sokan mások :)
	
Kazes☻2017-10-02 11:06:16 // 23858
	Csak teee...! :P
	
Marklar1552017-10-02 11:04:05 // 23857
	Ezek még nem dobnak fel. ;) 60's évek vége utáni autók inkább.
	
Marklar1552017-10-02 11:02:58 // 23856
	Azért valljuk be. Volt már, hogy az ALFAval is ezt tettük volna.... ;) :P
	
Kazes☻2017-10-02 00:59:44 // 23855
	
	
Kazes☻2017-09-26 08:20:01 // 23853
	
	
Abarai2017-09-19 09:46:22 // 23852
	A 175 000 millilóerő akkor is több. :)
	
Liquid2017-09-19 08:45:53 // 23851
	tökmindegy :) Azt mondanák, hogy 130.000 wattos.
	
Jani552017-09-19 07:08:57 // 23850
	Igen, ez engem is zavar: 2-3 évtizede kW-ban kellene beszélni... 2017-ben még az elektromos autóknál is gyakran olvashatjuk, xxLE. Ebben szerintem legnagyobb felelősségük a szakmabelieknek, meg a "szak"újságíróknak van.
	
Zsolt1552017-09-18 21:46:20 // 23849
	Jobban hangzik, hogy 175LE-s a Giulietta, mint ha azt mondanák 130kW teljesítményű.
	
Zsolt1552017-09-18 21:41:18 // 23848
	Nem azt mondtam, hogy szabályos vagy helyes volt az eljárásuk.
Csak amikor kidolgozták mondjuk, hogy egy Euro4-s motor miként működjön szabályosan, akkor csak azt tesztekkel modellezték le. Majd piacra dobták és a bevezetését követően 4 év múlva jött az Euro5. Ennyi idő alatt mennyi visszajelzést kaptak a gyárak? Keveset, mert akkor még nem voltak elhasználva azok a motorok. Mire lettek volna tapasztalati mérések, addigra átlépett felettük a szabályozás. Aztán jöttek az ötletek, hogy miként lehet megfelelni a szabályoknak.
Telitődött a piac és minden gyártó játszik szinte minden térfélen. Plusz szinte mindenki 3 évente frissíti a modelljeit. Persze, hogy színezik az adatokat, hogy el tudják adni a terméküket. Nem baj ha nem tudja azt amit (pl. a fogyasztási adatok), elég ha azt hiszik, hogy tudja. LE-ben meg magasabbak a számértékek, mint a kW-ban és ezért szeretik.
	
Csak amikor kidolgozták mondjuk, hogy egy Euro4-s motor miként működjön szabályosan, akkor csak azt tesztekkel modellezték le. Majd piacra dobták és a bevezetését követően 4 év múlva jött az Euro5. Ennyi idő alatt mennyi visszajelzést kaptak a gyárak? Keveset, mert akkor még nem voltak elhasználva azok a motorok. Mire lettek volna tapasztalati mérések, addigra átlépett felettük a szabályozás. Aztán jöttek az ötletek, hogy miként lehet megfelelni a szabályoknak.
Telitődött a piac és minden gyártó játszik szinte minden térfélen. Plusz szinte mindenki 3 évente frissíti a modelljeit. Persze, hogy színezik az adatokat, hogy el tudják adni a terméküket. Nem baj ha nem tudja azt amit (pl. a fogyasztási adatok), elég ha azt hiszik, hogy tudja. LE-ben meg magasabbak a számértékek, mint a kW-ban és ezért szeretik.
Zsolt1552017-09-18 21:17:15 // 23847
	Nagyon sok gond volt azzal az 1,6-s motorral. Le is cserélték.
	
Piritu - 1.000.0002017-09-18 21:07:33 // 23846
	A csalószoftveren igenis kell. Az a hatóság és a vevők tudatos átverése. 
A fogyasztást lehet magyarázni a szabványokkal, de inkább mindenki a reklámra használja a CO2-vel együtt.
Anno a 90-es években reálisabbak voltak a fogyasztás adatok, mert reálisabbak voltak a szabványok megkötései. Mi akadályozza meg az autógyártókat, hogy most is megadják azokat az adatokat? Csak maguk és a marketing részleg.
Jó ellenpélda a LE megadása a mai napig, pedig már régebb óta a kW a szabványos. Érdekes, ebben az esetben használják a régi szabványt.
	
A fogyasztást lehet magyarázni a szabványokkal, de inkább mindenki a reklámra használja a CO2-vel együtt.
Anno a 90-es években reálisabbak voltak a fogyasztás adatok, mert reálisabbak voltak a szabványok megkötései. Mi akadályozza meg az autógyártókat, hogy most is megadják azokat az adatokat? Csak maguk és a marketing részleg.
Jó ellenpélda a LE megadása a mai napig, pedig már régebb óta a kW a szabványos. Érdekes, ebben az esetben használják a régi szabványt.
Online tag
0
		Vendég0
414































