Az is lehet hogy a járgányom van éppen a képen..(mk1)
Egyébként az akkori hangulathoz hozzátenném, hogy egy összegyűrt cigisdobozt találtam levegőbefúvóban. El is tettem emlékbe..
Zastava! A Matta ment, ilyen néven is... :) A Zastava AR51/55 valódi terepjáró volt kapcsolható összkerékhajtással és osztóművel, de a Fiattól eltérően nem kapott dízelmotort – csak 1,9 literes, 53 lóerős benzinest.
csak ezt levezetni km-ben , veteránokkal, nyáron, ez a kihívás. Vagy nyolcas Calssic Alfa Romeo autószállítóra szponzort keresek :) meg tudnánk tölteni!
Szevasz!
Csak valami ilyesmi lehet az egyenletrendszer valós megoldása. A pénteki HC szerintem is jobb választás. Múltkor lemaradtam a pályaautózásról, az gondolom vasárnapi záróakkord lesz most is. Hát így kell ezt beprogramozni.
Igen egy nap semmi,.Én három napot voltam és az is keves volt :) Nem is tudom, hogy lehet ezt az időpont keresztezést jól megoldani. Péntek HC, majd estére érkezés AC Zánka, szombaton AC, este meg vissza es vasárnap HC. Vagy hogy lehet ezt jól megoldani?
Bizonyára. Vannak itt nagyon komoly gépek! A HC-re pont innen is lejönnek egy rövidebb időre. Alfa 33, Sprint Gta, Gtam, Tz1 fél méterre röfögtették tőlem őket. Van testközeli élmény!
Remek kis cikk a csendőr-Alfákról. Kicsit szomorú voltam,h "csak" a kockalámpás Alfettát vonultatták fel és a jó öreg tompaorrút nem.. pedig azokból is volt carab.