pb_2010-08-18 10:50:39 // 5380
Miért ne lehetne 1 pályacsengő mp3 állomány? Nem ez a főprobléma vele.)
Kazes☻2010-08-18 09:36:17 // 5379
Botrány! :(
Botrány, botrány hátán, tuja, metró, busz, stb. Nokiás dobozok meg csak jönnek mennek. Vazzz...
Botrány, botrány hátán, tuja, metró, busz, stb. Nokiás dobozok meg csak jönnek mennek. Vazzz...
kando.2010-08-18 09:27:26 // 5378
Én simán visszaadnám az összeset a siemensnek, hogy szar, tönkreteszi a pályát, szétrohad, lefagy a rendszer stb. Eleve azt sem értem, hogy lehet a pályacsengő mp3 fájl, ez a vasútbiztonságon hogy mehetett át..?!
Meg eleve nem érdemes ilyen nagy egylégterű járműveket venni, így nem lehet tenni semmilyen másik vonalra, nem bontható szét, nem csatolható stb.
Meg eleve nem érdemes ilyen nagy egylégterű járműveket venni, így nem lehet tenni semmilyen másik vonalra, nem bontható szét, nem csatolható stb.
Kazes☻2010-08-18 09:21:08 // 5377
Tényleg? Na, még ez is! :(
Zsolt1552010-08-18 07:52:40 // 5376
Ráadásul már elég rendesen rohadnak a Combinok. Érdemes a járműszekrény és az ajtók alját megnézni a megállókban. Egy-kettő elég rendesen kirügyzett.
Inter156 (il mascalzone)2010-08-17 19:15:01 // 5375
Igen...megint létezik:)))
Kölyök koromban ilyen csoki papírral raktuk körbe az erdőben kijelölt területünket.
Nagyon elégedettek voltunk,mikor sikerült minden fára felragasztani:D
Kölyök koromban ilyen csoki papírral raktuk körbe az erdőben kijelölt területünket.
Nagyon elégedettek voltunk,mikor sikerült minden fára felragasztani:D
Kazes☻2010-08-17 16:27:17 // 5374
Csak a fölülről kézi vezéreltek, akik közel voltak a tűzhöz. :(
kando.2010-08-17 16:21:29 // 5373
Már előtte sem..
Sok okos dolgot találtak itt fel vagy gyárthattunk volna, de a vállalat vezetők hülyék voltak, hogy tudják mi a jó üzlet.. 90 után meg leszarták a gyárat, ők kimentették magukat jól onnan, a többi meg nem számított :(
Sok okos dolgot találtak itt fel vagy gyárthattunk volna, de a vállalat vezetők hülyék voltak, hogy tudják mi a jó üzlet.. 90 után meg leszarták a gyárat, ők kimentették magukat jól onnan, a többi meg nem számított :(
pb_2010-08-17 13:44:49 // 5372
Dehogy nem, nagyon is sokat tanultak.)
Kazes☻2010-08-17 13:37:25 // 5371
Az ország még csak tanult (volna), de az a pár 'csög ott fent, na az neeem. Tudod, nem írok, nem olvasok, magyar nemes vagyok! :(
GTPeti2010-08-17 12:47:10 // 5370
Jól írtad, gyakorlatilag semmit sem tanult az ország az elmúlt 20 év hibáiból. Jobbak csak egymás szivatásában lettünk.
Kazes☻2010-08-17 12:44:49 // 5369
A baj a hozzáállással és a szemlélettel van-volt! Sajna. :(
kando.2010-08-17 12:37:09 // 5368
A Hannoveri típussal nincs semmi baj, azt a németek (Siemens) jól rakták össze. Ellentétben a Combinoval, ami nem csak, hogy nem sikerült igazán jól, de egyedi is, vagyis ilyen hosszban, ilyen kasztnival, alacsony padlósítással is csak nálunk van..
Sokkal rosszabb a felújított Ganz csuklós, a KCSV, az tönkreteszi a pályát, lefagy a vezérlés, elmegy az üzemi fék stb. Na azt kéne inkább visszaalakítani kontaktorossá vagy megcsinálni normálisan, ahogy a Tatra villamosokat (K-T5C5).
Amúgy annyira nem volt jó ez a Hungaroplan, de ha kiforr a modell, akár még exportképes is lehetett volna :)
Sokkal rosszabb a felújított Ganz csuklós, a KCSV, az tönkreteszi a pályát, lefagy a vezérlés, elmegy az üzemi fék stb. Na azt kéne inkább visszaalakítani kontaktorossá vagy megcsinálni normálisan, ahogy a Tatra villamosokat (K-T5C5).
Amúgy annyira nem volt jó ez a Hungaroplan, de ha kiforr a modell, akár még exportképes is lehetett volna :)
GTPeti2010-08-17 12:31:35 // 5367
"Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát."
Kár.
(Értsd: Idióta hülyék vagyunk.
Kár.
(Értsd: Idióta hülyék vagyunk.
Kazes☻2010-08-17 11:37:08 // 5366
Minek ez, há' jó nekünk a hanoveri xar is?! Vazzz...
kando.2010-08-17 09:08:52 // 5365
Ja ja, én is mostanában láttam újra, van ez a váras is meg az ,,ábécés'' csoki is :) :)
kando.2010-08-17 09:08:15 // 5364
Na meg az volt a baj, hogy csak egy darab készült, legalább lett volna párja, talán kevesebbet áll hibásan.. Na meg önálló típus volt, szóval az ilyen 1 darabos járművekkel ez a baj (akárcsak a 400-as troli, ami önálló típus és 1 db van szintén).
A Fehér úton meg már gyártódott sok minden, elvégre az a főműhely is, ott rakják össze (ha lehet) a sérült villamosokat, meg ott készültek a Bengálik is (egy részük, másik részük pedig Debrecenben).
A Fehér úton meg már gyártódott sok minden, elvégre az a főműhely is, ott rakják össze (ha lehet) a sérült villamosokat, meg ott készültek a Bengálik is (egy részük, másik részük pedig Debrecenben).
Diny2010-08-17 08:08:17 // 5363
Zsolt1552010-08-17 07:02:51 // 5362
Ez a villamos a BKV és az Ikarus kooperációjában készült. Mintegy jelezni kívánták a gyártók felé, hogy ilyen jellegű járművet szeretne a közlekedési vállalat.
A kocsiszekrényt az Ikarus készítette a többi a BKV saját műhelyében(!) építették a Fehér úton.
Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát.
A kocsiszekrényt az Ikarus készítette a többi a BKV saját műhelyében(!) építették a Fehér úton.
Sajnos a rendszerváltás és a pénztelenség megpecsételte a sorsát.
GTPeti2010-08-16 23:31:37 // 5361
A jobboldalit is leselejtezték?? Ez meglep, hiszen alig volt 20 évet forgalomban. És nem is hat olyan elavultnak. Vagy "szegények vagyunk, de jól élünk"?
kando.2010-08-12 10:38:45 // 5360
NA én még pont utaztam vele, de akkor már nem a 37-esen volt, hanem a 30/A vonalon, ami most 21/A néven fut.
A 30-as vonalon viszont még utaztam MUV-val is, sőt 2000 körül még volt a 24-esnek olyan szakasza, ahol a sínek az úttest szélén mentek (aztán később át lett építve a pálya a mostanira).
A 30-as vonalon viszont még utaztam MUV-val is, sőt 2000 körül még volt a 24-esnek olyan szakasza, ahol a sínek az úttest szélén mentek (aztán később át lett építve a pálya a mostanira).
Zsolt1552010-08-12 07:05:59 // 5358
Inter156 (il mascalzone)2010-08-11 21:54:48 // 5357
Ő az,de ő már az utód.Mikor megszünt a 36-os őt áttették a 37-esre,talán még ma is fut..:)))))
Zsolt1552010-08-11 21:43:49 // 5356
Inter156 (il mascalzone)2010-08-11 21:32:53 // 5355
A Keletitől jött és a Liget tér után elfordult a 95-ös busz vonalán és a második megálló volt a végállomás,amit most újítanak fel mint körforgalom:) A sinekből még mindig látni részeket:)))
Zsolt1552010-08-11 20:50:22 // 5354
36-s az merre járt??? Én a 28-n utaztam vele.
Inter156 (il mascalzone)2010-08-11 20:12:34 // 5353
Ilyennel utaztam sokszor....a 36-oson Kőbányán:)))))
Inter156 (il mascalzone)2010-08-11 20:10:46 // 5352
Akkor te vagy a befutó...én csak a második helyre szorultam:)))))))))
Fene kereste hogy ott valakinek a feje hiányzik:DDD
Fene kereste hogy ott valakinek a feje hiányzik:DDD
Kazes☻2010-08-06 11:10:59 // 5351
Én meg Szegeden. :)))
kando.2010-08-06 09:04:26 // 5350
Debrecenben utaztam ilyenen :) Ott még talán van Bengáli, a szegedieken kívül.
Kazes☻2010-08-05 21:31:54 // 5349
Kicsit avétos, de mindenképp hangulatos. :)
Zsolt1552010-08-05 21:23:07 // 5348
kando.2010-08-04 11:30:56 // 5346
Vajon forgalomirányítással kapcsolatos kiállításra lenne igény?
Én most elkezdtem gyűjtögetni régi doksikat a régen nálunk használt berendezésekről meg megpróbálok párat összegyűjteni is majdani selejtezésekből s esetleg kiállítani majd valahol, egészen a mostanáig használtakig (esetleg) :)
Kártyákat más sikerült szereznem, előbb-utóbb lesznek szekrények is remélhetőleg :)
Csak kérdés, lenne-e erre látogató, úgy általában.. Engem mondjuk érdekel s nem is értem, a Közlek múzeumban miért nincs erről kiállítás, de lehet, remélem azért másokat is izgat a téma, vagy akár nosztalgiázni majd a fekfe-fehér csíkos oszlopon látni a jelzőfejet stb. :) :)
Én most elkezdtem gyűjtögetni régi doksikat a régen nálunk használt berendezésekről meg megpróbálok párat összegyűjteni is majdani selejtezésekből s esetleg kiállítani majd valahol, egészen a mostanáig használtakig (esetleg) :)
Kártyákat más sikerült szereznem, előbb-utóbb lesznek szekrények is remélhetőleg :)
Csak kérdés, lenne-e erre látogató, úgy általában.. Engem mondjuk érdekel s nem is értem, a Közlek múzeumban miért nincs erről kiállítás, de lehet, remélem azért másokat is izgat a téma, vagy akár nosztalgiázni majd a fekfe-fehér csíkos oszlopon látni a jelzőfejet stb. :) :)
GT Ɨ|ѯ2010-08-02 17:05:22 // 5345
ez már faceliftes volt:-)
kando.2010-07-28 09:54:42 // 5344
nna szerintem én ezt kerestem :) :)
GT Ɨ|ѯ2010-07-28 08:52:15 // 5342
Kau2010-07-28 08:02:29 // 5341
Meg az új Balaton szelet hatására :)
Kau2010-07-28 08:01:26 // 5340
Akkor én király voltam :)) Még azt is meg tudom mondani, hogy ez hiányos, mert hiányzik a pilóta feje ;)
kando.2010-07-28 07:58:39 // 5339
Köszi :)
Valamiért én azt hittem, színesebb volt.. sárga papíron valami hasonló félkörívek, de lehet, csak az idő miatt hittem így :D
Valamiért én azt hittem, színesebb volt.. sárga papíron valami hasonló félkörívek, de lehet, csak az idő miatt hittem így :D
GT Ɨ|ѯ2010-07-27 18:21:18 // 5338
kando.2010-07-26 10:13:23 // 5337
Egyébként ha valaki emlékszik még, hogy a Balaton szeletnek milyen színei voltak, örülnék, mert ezt most csak saccból írtam, meg a betűt is csak úgy odabiggyesztettem, de, hogy eredetileg milyen is volt a papír, már nem emlékszem.. :)
kando.2010-07-26 07:54:11 // 5336
Tommi2010-07-25 21:31:48 // 5335
Kicsinyes vagy Lalikám :)))))))))))))))))))))))))))
sparco2010-07-25 21:30:56 // 5334
Úgy látom odáig még nem ért el, hogy a FIAT frissített a logoján! :D
sparco2010-07-25 21:27:49 // 5333
Óóóóó köszönöm szépen! Máskor is gyertek, ha erre jártok! Látod azóta beujjítottam egy kis 145-sel. :D Legközelebbi Selénia Rallyn velem is számolnotok kell! :D
Inter156 (il mascalzone)2010-07-25 21:05:10 // 5332
Edyboy2010-07-23 23:34:23 // 5331
Történetesen ott kávéztunk :)
És finom volt a kávé :)
És finom volt a kávé :)