Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro
prooF_752007-09-17 15:17:02 // 4306
Az a durva hogy kb 1.5 éve ki lett pucolva, amikor újraragasztottuk a lámpabúráját...Sztem egy 0km-es példány sem csinál fényárt. Meg, ideális esetben nem kerülhet bele túl sok kosz, max amikor cseréled az izzót.
pb_2007-09-17 07:57:12 // 4305
Sokat tud ám segíteni 1 fényszórón az is, hacsak szétszeded, kitisztítod. A hosszú évek alatt rengeteg kosz rakodik le benne.
Wickey2007-09-17 00:25:48 // 4304
Hál'istennek nem megyek :-P
prooF_752007-09-17 00:19:34 // 4303
Jó lenne beruházni egy xenonra az igaz, habár lehet h előbb foncsoroztatni kéne, mert kicsit már meg van égve... Figi, kiváncsi vok a tiedre, ha meg vagy vele elégedve, bár ezen csodálkozok kicsit, a 75-ös tompítottja notóriusan gyenge (a refi az viszont jó, csak ugye nem lehet mindig használni).
Wick: járasd be vasárnapra, hogy ne fijattal kelljen jönnöd;)
Wick: járasd be vasárnapra, hogy ne fijattal kelljen jönnöd;)
Gábor(figi75)2007-09-16 23:43:19 // 4302
Én meg"NEM ÚJ" de kitünő lámpát 6k ért/db!:-)))"
A fényszóró ügyben csak annyit,.hogy én "Philps ligt" izzókat vettem 3k ért/db 50% teljesítménynövekedést ír és valóban van annyi,és aztkell mondjam a legjobb a fényerő amiben utaztam eddig! :-)))
A fényszóró ügyben csak annyit,.hogy én "Philps ligt" izzókat vettem 3k ért/db 50% teljesítménynövekedést ír és valóban van annyi,és aztkell mondjam a legjobb a fényerő amiben utaztam eddig! :-)))
Wickey2007-09-16 23:20:15 // 4301
Nem jó ez, hogy elővettem a gtv-t, nem bírok konszolidáltan közlekedni. Kínomban már A6 2.5tdi-ket molesztáltam hazafelé :DD
Wickey2007-09-16 23:18:45 // 4300
Említettem már, hogy tudok 75höz VADONAT ÚJ utángyártott lámpát kábé 15ezer / db áron?
Jó, tudom, nem két forint, de...
Jó, tudom, nem két forint, de...
remete2007-09-16 23:15:04 // 4299
Van benne; az a fehér kis kar akar az lenni a lámpa állítócsavarján, belül a foglalat külső szélén és alul - amúgy meg 8-as csőkulcs, én már rutinból nyomom. Foncsoroztatás is sokat megold, bár egy bi-xenonon én is töröm a fejem (a tompított a gyalázat, a refi nem rossz a 75-ön szerintem). Ha xenonosítasz, légyszi feltétlenül oszd meg a tapasztalataidat!
prooF_752007-09-16 23:07:42 // 4298
Xenon kell ide, nincs mese...habár, nekem most "xenon hatású" izzó van bent, de az orromig se látok vele, még tiszta időben sem...mire jönnek a ködök meg a hóesés, addigra be kéne újítani valamit. Ha nem is xenont, de egy Hella izzót megpróbálnék...na meg be kéne lőni a fényszórókat jól. (mér nincs a 75-ben valami fényszóró-gyorsállítás? mint a régi wartburgokon:D de tényleg, olyan gyenge a hátsó rugója mint a koratavaszi gerlefing, ha megrakja az ember rögtön az eget világítja az első lámpa:/)
Robi2007-09-16 22:33:24 // 4297
A 156 fényszórója projektoros, a GTV-nek meg biztos jó a foncsorja. Egyébként az én 75-öm, és 90-em is elég szerényen világít. De mind1, már hozzászoktam a vakrepüléshez. :)
Wickey2007-09-16 12:16:58 // 4296
A 156ban és a gtv-ben is Hella van. A sima, semmi +30% vagy +50%-os mágia.
prooF_752007-09-16 12:06:34 // 4295
Pedig azt figyeltem hogy a 156 is milyen jó fényt ad az enyémhez képest... Milyen izzót raktál bele?
Wickey2007-09-16 00:39:16 // 4294
De jót csavartam ma a gtv-vel. :-)
nem hiszem el, lekaparom magam, de ennek a mocsadéknak a reflektora, és a tompítottja is jobban világít, mint a 156 zseblámpaizzói. Fogalmam sincs, mit b@szhattam el, amikor össze lett rakva, de jó :-))
Az is kiderült (gps az isten), hogy mitől megy olyan szarul az autó.
Ez a váltó hosszú. Nagyon. Hármasban 2000 az erős ötvenes, ötödikben 3500 az meg már közel 150.
nem hiszem el, lekaparom magam, de ennek a mocsadéknak a reflektora, és a tompítottja is jobban világít, mint a 156 zseblámpaizzói. Fogalmam sincs, mit b@szhattam el, amikor össze lett rakva, de jó :-))
Az is kiderült (gps az isten), hogy mitől megy olyan szarul az autó.
Ez a váltó hosszú. Nagyon. Hármasban 2000 az erős ötvenes, ötödikben 3500 az meg már közel 150.
prooF_752007-09-15 22:47:28 // 4293
szép darab, a 75-90 topikban már szerepelt. érdekes h nem lehetett látni eddig semmi találkozón, legalább is én még nem láttam. lehet h tényleg keveset használta a gazdája...
martin-i2007-09-15 16:11:33 // 4292
martin-i2007-09-14 21:44:48 // 4291
idilli és irigylésreméltó kép (tárgya és a háttere is)! :-)
Ali762007-09-14 17:38:20 // 4290
Tegnap előszedtem az Öreget a paplanból, sajnos a pára a motorteret kicsit átalakította és jó 2 órámba került mire megszabadítottam a fehér vízkőlerakódástól és a víztől mindent. Csak 3 henger ment meg ilyenek, azt hittem hanyatesem mikor megláttam:(( Ma viszont kapott új légszűrőt kis védőlemezzel és én is egy nagyon jót hasítottam, bár sajnos én csak Diósd- Budafok- Diósd útvonalon.
martin-i2007-09-14 16:23:09 // 4289
Mai túra: Dél-Buda - Szentendre - Gödöllő - Dél-Buda (visszafelé dugókkal) kerek 10 literből! Ma ismét időutazásban volt része néhány embernek rajtam kívül, és a természetben haladva a hengerek tavasza volt, hiszen minden adva volt...
(a legjobb az volt, mikor egy középkorú emberke lelépett a járdáról az életét kockáztatva, csak hogy egy fotót készíthessen a GTV-ről miközben mozgásban van. Azt hiszem én is megtettem volna)
Mozogassátok meg az idős vasakat, mert ők is olyanok mint az idős emberek, életre kelnek a szeptemberi napsütésben :-)
Jó hétvégét!
(a legjobb az volt, mikor egy középkorú emberke lelépett a járdáról az életét kockáztatva, csak hogy egy fotót készíthessen a GTV-ről miközben mozgásban van. Azt hiszem én is megtettem volna)
Mozogassátok meg az idős vasakat, mert ők is olyanok mint az idős emberek, életre kelnek a szeptemberi napsütésben :-)
Jó hétvégét!
martin-i2007-09-08 22:58:52 // 4288
Pár pohár kellemes bor után és némi megfelelő zene után kijött ez a fejemből (bocs, egy kicsit giccses lett) :-) Íme:
A világban megannyi olyan dolog van, amire már nem vagyok kíváncsi. Olyanok, amelyekből köszönöm, de nem kérek. Tele van olyan emberekkel, akik olyanok, mintha nem is evilágiak lennének. Megkeserítik minden napodat, percedet, pillanatodat mikor találkozol velük.
Vannak pillanatok, mikor úgy érzed minden és mindenki összeesküdött ellened és nincs maradásod, menned kell. Már nem segít semmilyen megértés, magyarázat vagy ráció, elfáradtál benne és nem akarsz mást csak azt, hogy egy halvány másodpercre, amely tarthatna akár örökké is megállna az idő, amely oly sokszor barátod de egyben ellenség is. Mikor milyen kedve van.
Nem vágysz másra, csak egy egyszerű helyzetre, ami nem túl bonyolult és az egyetlen magyarázata az, hogy kell neked, szükséged van egy jó érzésre. Talán a legjobb érzékeltetése – mivel nehéz megoldani ezeket a helyzeteket – ha egy felhő nélküli délután, a napraforgó mezőben feküdve meglátsz egy árnyat a horizonton. Csak a hanghatás miatt kapod oda a fejed, mert különben képtelen lennél bármilyen energiát emésztő mozdulatsorhoz. Már a megjelenése is Pazar, de még nem láttad, mindezt elképzeled. Aztán megjön. Először csak egy bíbor vörös színt látsz elsuhanni a napsárga virágok felett. Annyira éles a kontraszt, hogy nem lehetne nem észrevenni, egyszerűen minden realistást félredobva ott van. Majd újra eltűnik, de csak egy röpke és egyetlen pillanatra. A színfoltból egyszer csak a mező hiányossága miatt, ahol ritka foltot mutat magából tisztán kivehető az autó sziluettje. De nem lehet soká csodálni, csak egy kép erejéig villan fel. Egyszerű ék alak, amely miatt kiesik a szádba helyezett hosszú, száraz fűszál, amit csak azért tettél a szádba, hogy jelezd a világnak: „nem érdekelsz!”. Még jobban felülve már sokkal többet látsz belőle. Igen, ez egy Alfa Romeo, pont olyan amilyennek azt elképzelted azelőtt a mezőn hanyatfeküdve, az eget kémlelve (néha becsukod a szemed az előbukkanó nap perzselő ereje miatt). Vezetője arctalan személy, akit eltakar az autó egyénisége. A nap éppen úgy süt végig a gyorsan haladó járművön, hogy egy csillogó csíkot húz rajta hosszában az élét simogatva, amely nagyon élesnek bizonyul. Még a hátsó üvegen át meglátod a még meghódítandó út egy részét és még egy utolsó hangjelzéssel (egy magas fordulatszám utáni sebességi-fokozat elhagyása) tudtodra adja: „erre jártam”…
A világban megannyi olyan dolog van, amire már nem vagyok kíváncsi. Olyanok, amelyekből köszönöm, de nem kérek. Tele van olyan emberekkel, akik olyanok, mintha nem is evilágiak lennének. Megkeserítik minden napodat, percedet, pillanatodat mikor találkozol velük.
Vannak pillanatok, mikor úgy érzed minden és mindenki összeesküdött ellened és nincs maradásod, menned kell. Már nem segít semmilyen megértés, magyarázat vagy ráció, elfáradtál benne és nem akarsz mást csak azt, hogy egy halvány másodpercre, amely tarthatna akár örökké is megállna az idő, amely oly sokszor barátod de egyben ellenség is. Mikor milyen kedve van.
Nem vágysz másra, csak egy egyszerű helyzetre, ami nem túl bonyolult és az egyetlen magyarázata az, hogy kell neked, szükséged van egy jó érzésre. Talán a legjobb érzékeltetése – mivel nehéz megoldani ezeket a helyzeteket – ha egy felhő nélküli délután, a napraforgó mezőben feküdve meglátsz egy árnyat a horizonton. Csak a hanghatás miatt kapod oda a fejed, mert különben képtelen lennél bármilyen energiát emésztő mozdulatsorhoz. Már a megjelenése is Pazar, de még nem láttad, mindezt elképzeled. Aztán megjön. Először csak egy bíbor vörös színt látsz elsuhanni a napsárga virágok felett. Annyira éles a kontraszt, hogy nem lehetne nem észrevenni, egyszerűen minden realistást félredobva ott van. Majd újra eltűnik, de csak egy röpke és egyetlen pillanatra. A színfoltból egyszer csak a mező hiányossága miatt, ahol ritka foltot mutat magából tisztán kivehető az autó sziluettje. De nem lehet soká csodálni, csak egy kép erejéig villan fel. Egyszerű ék alak, amely miatt kiesik a szádba helyezett hosszú, száraz fűszál, amit csak azért tettél a szádba, hogy jelezd a világnak: „nem érdekelsz!”. Még jobban felülve már sokkal többet látsz belőle. Igen, ez egy Alfa Romeo, pont olyan amilyennek azt elképzelted azelőtt a mezőn hanyatfeküdve, az eget kémlelve (néha becsukod a szemed az előbukkanó nap perzselő ereje miatt). Vezetője arctalan személy, akit eltakar az autó egyénisége. A nap éppen úgy süt végig a gyorsan haladó járművön, hogy egy csillogó csíkot húz rajta hosszában az élét simogatva, amely nagyon élesnek bizonyul. Még a hátsó üvegen át meglátod a még meghódítandó út egy részét és még egy utolsó hangjelzéssel (egy magas fordulatszám utáni sebességi-fokozat elhagyása) tudtodra adja: „erre jártam”…
Marty2007-09-08 21:45:38 // 4287
Nem láccik meg!!:)))))))
Wickey2007-09-08 21:31:30 // 4286
Bomba ötlet :-PPPPPPP
remete2007-09-08 14:16:41 // 4285
Hoppácska. Mennyi henger :-)!
prooF_752007-09-08 13:14:41 // 4284
Ha kész lesz a gtv, akkor szépen rakd be a garázsba, konzerváld, aztán megnézzük mennyit fog érni ~35 évesen:) addig meg járhatsz a gtv-vel:P
Wickey2007-09-07 23:31:18 // 4283
Wickey2007-09-07 23:25:35 // 4282
Hoppá, vigyázz, elkoptatod a végére, mi marad az utókornak :-)
Én szeretném egy erős túraautónak megépíteni, és körbemászkálni vele Európát...
Valahogy úgy vagyok vele, mint IC a spiderrel meg a chrommodel gtv-jével: ha egyszer van, miért ne használjuk. Amíg jóidő volt, ki se lehetett imádkozni a spiderből :)
Király is volt a nagyemlékű Bud Spencer - Terence Hill rajongói tábort elmosó nagy zuhé után Agárdon indexrelét generálozni mert beázott a spider :)
...és igen, Silvernek iszonyatmód másnaposan is volt egy szép napja. :-)
:-))))
Én szeretném egy erős túraautónak megépíteni, és körbemászkálni vele Európát...
Valahogy úgy vagyok vele, mint IC a spiderrel meg a chrommodel gtv-jével: ha egyszer van, miért ne használjuk. Amíg jóidő volt, ki se lehetett imádkozni a spiderből :)
Király is volt a nagyemlékű Bud Spencer - Terence Hill rajongói tábort elmosó nagy zuhé után Agárdon indexrelét generálozni mert beázott a spider :)
...és igen, Silvernek iszonyatmód másnaposan is volt egy szép napja. :-)
:-))))
ingegnere2007-09-07 21:28:23 // 4281
Engem meg ismersz, tudod, hogy a látszat a GTV esetében mennyire fontos.:-)
Én a 24v-t nem autóznám ki, sőt a 2.5-öt sem autózom ki, de ez az átalakítás tényleg minimális extra munkát igényel. A 24v-re én nem vállalkozom látva Zolikát és fastcart, de minden elismerésem, ha megcsinálod!
Az én GTV-m 2007-ben már vagy 30 km-t futott.
Gödöllő-Autobahn, Autobahn-Ali viszonylatokban és ebből az elsőt fastcar csavarta bele.:-) A második meg elhanyagolható.:-D
Én a 24v-t nem autóznám ki, sőt a 2.5-öt sem autózom ki, de ez az átalakítás tényleg minimális extra munkát igényel. A 24v-re én nem vállalkozom látva Zolikát és fastcart, de minden elismerésem, ha megcsinálod!
Az én GTV-m 2007-ben már vagy 30 km-t futott.
Gödöllő-Autobahn, Autobahn-Ali viszonylatokban és ebből az elsőt fastcar csavarta bele.:-) A második meg elhanyagolható.:-D
Wickey2007-09-07 21:14:20 // 4280
Naja. :-)
Én nem fogok adni a látszatra. Hamár egyszer van, akkor a 24V-vel sakkozok egy picit. Arról nem is beszélve, hogy két és fél éve szinte egy métert nem mentem gtv-vel, azt a plusz mínusz egy-két hónap már nem tesz semmit :-P
Én nem fogok adni a látszatra. Hamár egyszer van, akkor a 24V-vel sakkozok egy picit. Arról nem is beszélve, hogy két és fél éve szinte egy métert nem mentem gtv-vel, azt a plusz mínusz egy-két hónap már nem tesz semmit :-P
ingegnere2007-09-07 20:09:49 // 4279
24 voltos is van, csak bent a 164-ben.:-D
GTV-be csak olyat rakok, ami úgy néz ki,mint az eredeti.;-)
A 24v-t befaragni macerás, ahoz nincs türelmem.
Amúgy meg gombokért vettem.;-D
GTV-be csak olyat rakok, ami úgy néz ki,mint az eredeti.;-)
A 24v-t befaragni macerás, ahoz nincs türelmem.
Amúgy meg gombokért vettem.;-D
Marek2007-09-07 17:52:12 // 4278
Ne offolj Wickey mert kiborítom a sörödet! :()
Wickey2007-09-06 21:09:20 // 4277
Visszaszívom. Fene gondolta volna, hogy az első kérdésed az lesz, hogy "ki mit iszik" amikor visszatántorogsz :-)
Wickey2007-09-06 21:07:57 // 4276
Nana, most is leléptél Fészivel análizálni valamit, a söröm meg elfogyott.
A te szülinapod van a csudába is, legalább tartsd jól a vendégeid :))
A te szülinapod van a csudába is, legalább tartsd jól a vendégeid :))
Wickey2007-09-06 21:07:06 // 4275
12 voltos motorért pénzt adsz? Miért nem 24? :-))))
Saughassy2007-09-06 20:41:13 // 4274
75-e nem jo bele? Mintha lenne tartalékom.
martin-i2007-09-06 17:59:10 // 4273
a kormánymű projekt már sínen van, már csak az ablakkal vannak problémák... el.ablak kellene :-(
Robi2007-09-06 17:49:53 // 4272
A felújíttatással eddig csak negatív tapasztalataim vannak. Esetleg érdemes lenne magad megpróbálkozni a dologgal, esetleg Ali közreműködésével, ha hajlandó rá. :)
Robi2007-09-06 17:39:27 // 4271
"Egyébként meg kérdezd meg a Robit vagy Dcs-t vagy ell -t stb"
Légy szíves ne említs velük együtt, elég rossz fényt vet rám. Én úgy érzem, hogy korrektül bánok az ügyfeleimmel, ha valaki másképp gondolja, az szóljon.
Légy szíves ne említs velük együtt, elég rossz fényt vet rám. Én úgy érzem, hogy korrektül bánok az ügyfeleimmel, ha valaki másképp gondolja, az szóljon.
ingegnere2007-09-06 17:35:04 // 4270
martin-i2007-09-06 08:12:12 // 4269
persze, hogy találkozunk! Szerintem még hamarabb is, mert megyek Pécsre :-) én meg megsasolom az "új" 75-öt!!! A GTV az igazi a Yetro-ra, de szerintem méltó induló lesz a 75 is.. sok szerencsét a felkészülséhez a géppark összes darabjához!
Marek2007-09-05 22:52:47 // 4268
Hello elveszett ember!
Látom mennek már a munkálatok, csak szépen ügyesen és menni fog az a motror úgy mint amikor Robi vitt a hegyen!! :))
Hardit nem felejtem ám el!!!! ,:))
Látom mennek már a munkálatok, csak szépen ügyesen és menni fog az a motror úgy mint amikor Robi vitt a hegyen!! :))
Hardit nem felejtem ám el!!!! ,:))
Wickey2007-09-05 22:46:28 // 4267
Hja.
Én is majd jövőre :)
elvileg már az idén lesz makulátlan kasztnim. Lehet elkezdeni építkezni :)
Majd jövök a sok hülyeségemmel, pl: karcos szélvédőt lehet-e polírozni meg ilyesmi :DD
Én is majd jövőre :)
elvileg már az idén lesz makulátlan kasztnim. Lehet elkezdeni építkezni :)
Majd jövök a sok hülyeségemmel, pl: karcos szélvédőt lehet-e polírozni meg ilyesmi :DD
remete2007-09-05 22:02:17 // 4266
Ezek szerint találkozunk? Alig várom, hogy megint lássam a GTV-det! Az enyém sajna csipkerózsikát játszik jelenleg - remélem a Yetron be tudom szerezni az összes infót, amivel ez az állapot orvosolható. Mert hát igen jó a 75, meg nem is adnám oda semmiért, dehát a GTV... szóval Yetrora mégiscsak azzalé kellene menni. Majd jövőre - megint egy nagyeskü; tavaly bevált :-)
remete2007-09-05 21:58:26 // 4265
Egy barátom 75-ösét fogja ékíteni - felújítjuk persze mindkettőt puccosra előtte. Az 1,6-os mocin amúgy a Te hf-ed van (kicsit át kellett gombolni, hogy injektorossá váljék, de ez egy egész messzire vezető történet lenne).
martin-i2007-09-05 21:43:40 // 4264
Üdvözletem! Micsoda kemény verzió...! :-) nem lehet majd vele szégyenkezni (eddig se kellett) és gondolom nagyon fog feküdni neki a Yetro!
Jó felkészülést!
én is faragok már... :-)
Jó felkészülést!
én is faragok már... :-)
prooF_752007-09-05 20:54:55 // 4263
Húha, nem néz ki rosszul:) A hf-el meg a karbikkal mi lett, amiket adtam? Azt hittem felrakod a régi mocira...
remete2007-09-05 20:50:46 // 4262
prooF_752007-09-05 19:31:11 // 4261
A Marek-féle motor még nincs benne vagy már nincs benne?
remete2007-09-05 19:21:43 // 4260
Gábor(figi75)2007-09-04 22:32:37 // 4259
Dejólenne ilyen frankó helyen melózni,igazi csapatmeló és nagyon érdekes,na és az a sok szép retro vas,hmm.. ! :-))))
Gábor(figi75)2007-09-04 22:28:12 // 4258
Én akkor is azthiszem jópár év tapasztalattal és elég sok gyári manual és tipusleírással a hátamögött,persze te jobban kened ez tény,hogy az Olaszoknál nem lehet tudni ténylg nem-e csináltak limitált platinum sorozatot mint ami a filmben szerepel,könnyel eltudom képzelni rolluk! :-)
Abból iduljunk ki,hogy a hazai példányokban is,ami nem vagy nem nagyon kókányolt találni nem épp tipusazonos eltéréseket 2 ugyanolyan TS,vagy V6,dizel között,erről már korábban is cseréltünk eszmét valamelyik 75 talin,és arra jutottunk,hogy a digók eléggé szerették a változatosságot és talán minden héten vagy hónapban csereberéltek ezt,azt rajta! :-O
Abból iduljunk ki,hogy a hazai példányokban is,ami nem vagy nem nagyon kókányolt találni nem épp tipusazonos eltéréseket 2 ugyanolyan TS,vagy V6,dizel között,erről már korábban is cseréltünk eszmét valamelyik 75 talin,és arra jutottunk,hogy a digók eléggé szerették a változatosságot és talán minden héten vagy hónapban csereberéltek ezt,azt rajta! :-O
Saughassy2007-09-04 21:18:13 // 4257
Ez egy viszonylag benyalos teszt, de nem gyari az biztos. Valszeg szponzoraltak kicsit a musort, vagy ennyire olaszfanek voltak.
http://www.mpt.org/motorweek/silver/silver_features.shtml
Itt jol megtudhatsz roluk mindent. :)
http://www.mpt.org/motorweek/silver/silver_features.shtml
Itt jol megtudhatsz roluk mindent. :)