Kicsit kacifántosra sikerült a név, ezért kezdjük a feloldással. A "J" a céget alapító Jano Djelalian nevét takarja, a számokkal ugyebár nincs probléma, míg a 3.2 után álló "C" a Compressore nevet takarja. Azaz egy feltöltött motorról beszélünk, melyből ezúttal az Autodelta mérnökei 348 lovat és 430 Nm-t csalogattak elő és eresztettek rá kivételesen mind a négy kerékre.
Tradicionális okokra hivatkozva döntöttek a cégnél a kompresszor használatánál, nem ez az első eset, hogy a feltöltés e formáját választják. Még a klasszikus "Arese V6" motorokat is így húzták fel és az új JTS-ekhez is kompresszort csatolnak. Jelen esetben egy Rotrex 30-94-es feltöltő kerül a motortérbe, mely az Autodelta szerint elég strapabíró és kompakt kialakítású ahhoz, hogy a Brera gazdáját sokáig szolgálhassa.
Szerencsére a 3.2-es Brerához már Q4-es összkerék-meghajtás párosul, így ezt a 348 lóerőt már nem csak az első kerekeknek kell közvetíteniük, hanem mind a négy tappancs kap majd kraftot. Ennek köszönhetően a gyorsulás 5.3 mp a nulláról százig tartó intervallumban, a végsebesség pedig 260 km/h körül van. A kompresszoron kívül megbabrálták a motorvezérlő elektronikát, rozsdamentes acélból faragtak hozzá kipufogó rendszert, melyben az új partnerük, a Ragazzon nagy segítségre volt, és természetesen a futóművet is felkeményítették az Autodelta saját, "Sport Line" nevű, külön ehhez az autóhoz hangolt lengéscsillapítóival.
Első ránézésre leginkább az új karosszériaelemek tűnnek fel, mégha csak egy pár lökhárítóról is van szó. A saját maguk által csak "F1 look"-nak elnevezett kitet először a GT-n mutatták be, most a Brerára is elkészítettek egy verziót, melyet úgy alakítottak ki, hogy elegendő levegőt tudjon szállítani a feltöltő olajhűtőjéhez. A lökhárítók mellé új felnik is dukálnak; a Brerához 19 collos OZ Racing Ultraleggera felniket és Dunlop SP Sport Maxx gumikat adnak.
Az Autodelta által második alkalommal megrendezett European Tour végállomásán, Monte Carloban immáron hivatalosan is bemutatkozott a J5 3.2C.