A dízelekkel indul a Giulia piaci bevezetése

2016-02-17  Tedi
Először a dízelmotorral felszerelt Giuliák lesznek elérhetőek a piacon, a benzinesekre még pár hónapot várni kell.
Hírek >> 2016  

Az olasz Il sole 24 ore napilap azt írta, áprilistól vehetik át az első modelleket az ügyfelek, akik márciustól már leadhatják rendelésüket az új modellre, de első körben csak a 2.2 literes dízelmotor 150 és 180 lóerős változata lesz elérhető.

A napilap úgy tudja, ennek semmi köze nincs azokhoz a hírekhez, amelyek szerint nem ment volna át a modell a törésteszteken. Mint írták, minden tesztet sikeresen teljesített a modell, de a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be. Az ennél erősebb, benzines motorok hivatalos tesztjei még folytatódnak, és mostani állás szerint a nyáron adhatják át az első példányokat.


A V6-os motorokra még várni kell.

A lap cikkében megjegyezte, hogy a QV verziók közül csak a manuális váltóval felszerelt szerzett minősítést, és a folyamat elhúzódása mögött validációs folyamatok állhatnak.

A QV mellett az alapmodellek már a Genfi Autókiállításon is láthatóak lesznek, csakúgy, mint a Giulietta és a MiTo felfrissített, 2016-os változatai.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

quash2025-10-14 23:40:51 // 40389
Ezek közül, melyik az ami normális felbontást ad (mint kb. gyári AA), és kb. használható is?
Írtad valahogy pl. google maps-ban nagyításnál van gond, és hasonlóak.
Nekem annyi bőven elég, ha waze, googlemaps, etc ... alapfokon kezelhető.
Spotify-ben tudjak lépkedni, és hasonlóak.

Annyira bosszantó, amikor párom iphone-ját rádugjuk Giu-ra, minden szépen megy teljes módban. :D
Liquid2025-10-14 16:39:44 // 40388
"Én azt tanultam, hogy a csavaroknak alapvetően az oldalirányú rögzítés a feladata, a vertikális erőket a kerékagy veszi át a felnifurat pontos illeszkedésén keresztül."

rendben, elfogadom, tény hogy a csavarok nem hosszirányban rögzítenek alapvetően, de kifelejtjük az agy és a felni közötti súrlódást.

Legyen úgy ahogy írod, egy kérdésem van:
Mi a helyzet akkor amikor van egy 70-es középfuratú felnid, egy 54-es agyon, a kettő között egy műanyag központosító ami pár mm "magas", tehát a felni mondjuk 30mm-en a "levegőben van" és 4mm-en fekszik fel a műanyag karikára, aminek az anyagában körömmel is tudok nyomot hagyni?
A fenti példa a kisautónk. Mozgókúpos csavarral van fent egy 70.4-es küzépfuratú (asszem francia származék felni) az 54.1-es agyon, megfelelő központosító gyűrűvel.
G-MANN🍀2025-10-14 16:01:24 // 40387

aminek van központosító tehermentesítő gyűrűje, az jó lehet? (nem mintha én fel szeretnék rakni)