A dízelekkel indul a Giulia piaci bevezetése

2016-02-17  Tedi
Először a dízelmotorral felszerelt Giuliák lesznek elérhetőek a piacon, a benzinesekre még pár hónapot várni kell.
Hírek >> 2016  

Az olasz Il sole 24 ore napilap azt írta, áprilistól vehetik át az első modelleket az ügyfelek, akik márciustól már leadhatják rendelésüket az új modellre, de első körben csak a 2.2 literes dízelmotor 150 és 180 lóerős változata lesz elérhető.

A napilap úgy tudja, ennek semmi köze nincs azokhoz a hírekhez, amelyek szerint nem ment volna át a modell a törésteszteken. Mint írták, minden tesztet sikeresen teljesített a modell, de a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be. Az ennél erősebb, benzines motorok hivatalos tesztjei még folytatódnak, és mostani állás szerint a nyáron adhatják át az első példányokat.


A V6-os motorokra még várni kell.

A lap cikkében megjegyezte, hogy a QV verziók közül csak a manuális váltóval felszerelt szerzett minősítést, és a folyamat elhúzódása mögött validációs folyamatok állhatnak.

A QV mellett az alapmodellek már a Genfi Autókiállításon is láthatóak lesznek, csakúgy, mint a Giulietta és a MiTo felfrissített, 2016-os változatai.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-21 23:43:17 // 38028
Ezek műalkotások, ínyenc masinák. Mondjam én is? :-) Egy dolog hogy élmény használni, élmény vele közlekedni. Az igazán különleges az az, hogy belőled mit hoz ki. Olyan mint egy profi tánctanár. Hiába botladozol még, néha a lábára lépsz, egyszerűen nem hagyja hogy megtörjön a tánc. A harmonikus szép mozgást ő tudja, de addig addig pörget, forgat, hogy minden nap ráérzel valami új dologra. Finoman, óvatosan, kitartóan bármire megtanít.
Hol gondoltam én azt pár éve, hogy esp on mellett meglesz az a pillanat, hogy a jól elkapott powerslide közepén elengedem a kormányt. Nyílván nem terveztem el, ösztönös volt. A tánc figura közben szépen levette a kezem a válláról. És a szokásos harmóniával megmutatta így is a mozdulatot. Egy eszméletlen jó pár tizedmásodpercet okozott vele, mert jó érzés úgy engedni egyenesbe, hogy csak látom magam előtt a kormányt visszapörögni. És hogy hány eszméletlen jó tizedmásodpercet, másodpercet okozott már, azt összeszámolni sem tudom. Amit tudok, hogy ennek az autónak így 200 lovasan is igen nehéz lesz a végére érni. Mert a nüansznyi finomságokat tanítja, és a programja utolsó bitjét is élménymorzsává alakítja. :-)
SD2024-12-21 20:05:03 // 38027
Ezt pedig ne:D

Amikor igen hallod a gépet hogy mondja még még de te tudod hogy ez most nem az a nap amikor ezt kéne csinálni!! :D csúcsforgalom, sötét, takony az úton!!!

De azért felrakod manuálban 5000-re majd padló, a szalagkorlát mellett, felhajtó, kamion sor a másik oldaon….

És bazzdmeg majdnem egy lukkal arrébb ment a bré:D
De az az istennő egy hirtelen farriszálással simán a helyérerakta amit baromira elcsesztem volna:P

Egy kis fékszaggal tudatta hogy nem volt ingyen, de legalább én nem lettem fékcsíkos ahogy beforgat sztaniolgurigaként a kamion a korlátral:P

És emellett pedig be is soroltunk és ahogy tapadást talált ment mint ha misem történt volna!!

Igen ezt aki nem ismeri annak fogalma sincs miről marad le!
Ja és harmadszor tankoltam augusztus óta!
SD2024-12-21 19:58:20 // 38026
Halesz !! Alma+C tessék menteni :D
Így is van:D