Elérte az értékesítési célt a Giulietta

2011-01-17  Tedi
Elérte a Giulietta a 2010-re kitűzött érékesítési darabszámot, 2011-ben mégnagyobb kihívás vár az alsóközepes Alfára.
Hírek >> 2011  

A gyár 2010-ben 40 ezer Giuliettát szeretett volna eladni, ez az óhajuk sikerült is, hiszen január 31-ével 39.800 darabot gyártottak le. Ez azért is fontos, mert a Fiat csoport jóval nagyobb csökkenést mutatott a többi gyártónál 2010-ben, és a nagy autópiacok is stagnáltak, vagy csökkentek. A Giuliettának köszönhetően az Alfa viszont Németországban 113 százalékkal növelte részesedését.

Idén még nagyobb feladat vár a Giuliettára, 100 ezer darabot akar az Alfa értékesíteni, ez kicsivel kevesebb, mint ahány autót 2010-ben az Alfa eladott. Előttük áll viszont még az amerikai piaci bevezetés, ha idén ezt végre összehozzák, akkor joggal reménykedhetnek az újabb cél eléréséért.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulietta

Az utolsó 3 hozzászólás:

Marcika2024-09-01 05:47:22 // 13260
Sziasztok!

Valaki csinált már fűtésállítómotor illetve belső levegőkeringtetés állítómotor cserét?
Van valakinek tapasztalata, aki le tudja írni nagyjából mit csinált és mivel járt?
Előre is köszi!
DrB2024-08-25 14:11:30 // 13259
Köszi neked is a hasznos infókat!
Zolibácsi2024-08-23 07:36:52 // 13258
Nekünk egy giulietta 2.0 170 volt , egy EGR -t kellet cserélném hiba miatt, az összes kopó alkatrész mellett. Nagyon szerettük. Nekem a sport ulesben zsibbadt a lábam.
Lecsereltuk 220 ezernél egy félig offos Fiat 500x 1.6 120 le-re
40 ezernél kuplung csere, gyári hibás, 70 ezer körül kapott egy chippet mert kevés volt a 120 ló. Amúgy ez is stabil konstrukció
Fogyasztás pontosan ugyan annyi mind a kettőnél.
Ha újra vennék akkor giulietta 2.0 170 le-re szavaznek a teljesítmény miatt. Ha a hasmagasság kell akkor 500x. Anyagok, beltér stb kb ugyan az a két autónál.