Jön a Stelvio és a Giulia GT Junior speciális szériája

2021-10-19  Alfa Amore
Újabb limitált darabszámú kiadást készít a Giuliából és a Stelvióból az Alfa Romeo. Ezúttal is egy történelmi visszatekintést kapunk: a Bertone GT Juniorra emlékezik a speciális széria.
Hírek >> 2021  

A 6C Villa d'Este speciális széria után ismét egy limitált kiadással jelentkezett az Alfa Romeo. Ezúttal az 1966 és 1976 között gyártőtt GT 1300 Juniort idézik meg egy egyedi felszereltséggel. A 89 lóerős sportkupét Bertone tervezte, és mintegy 100 ezer darabot gyártottak belőle. A GT 1300 Junior akkori reklámjának szlogenje az volt, hogy "Una vittoria al giorno, con una vettura per tutti i giorni", azaz "minden nap egy győzelem a mindennapi autódban".  Az autó akkoriban egy viszonylag elérhető árú sportkupénak számított.

A korlátozott darabszámban elérhető verziók 210 lóerős dízel vagy 280 lóerős benzines motorral érkeznek, gyakorlatilag Veloce felszereltségűek, további extrákkal. Ilyen például a hímzett logós bőr műszerfal is. A Giuliát 19-es, a Stelviót 21 collos felnikkel szerelik.

A Giuliából készült ilyen kivitel 280 lóerős, hátsókerék-hajtásos verzióban is, de sajnos ebből a magyar piacra nem kerül. 

A GT Junior modellváltozat - csakúgy, mint a 6C Villa d'Este kivitel - korlátozott számban készül. Az Alfa Amore információi szerint 84 Giuliát és 148 Stelviót gyártanak. Ezekből a CEE (azaz Magyarország, Szlovákia és Csehország) 6 Giuliát és 12 Stelviót kap majd készletre.

A Giulia GT Junior változata kereken 20 millió forintért érhető el Magyarországon, míg a Stelvio speciális kiadása 21.430.000 forint. Ha szeretnél ilyet, siess a kereskedésbe.

Az Alfa Amore képgalériája elérhető a Facebookon!

A speciális szériáról a Backstage adásunkban is beszámoltunk.  

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-06-18 18:19:51 // 39369
Igen de ha már megreccsen az orra simán lehet hogy kapott a hűtő is.
RomeoOne2025-06-18 12:51:04 // 39368
De itt már bejön az emberi tényező... Mert ha egy csapágy kapott a motorban, vagy megreccsent a hűtő de nem látszik nyoma, nem fogják kicserélni, de majd valakinek elfossa magát..

Na ezt mondom, hogy ha szakszerviz csináljra biztosítás terhére, akkor nem valószínű, hogy elsunyiskodja, sőt keresni fogja, hogy mit cserélhet még, mert neki az plusz pénz a biztosítónak meg így is, úgy is fizetnie kell. Persze minden, meg mindennek az ellenkezője is lehetséges. De egy nagyösszegű kár a carvertical-on simán jelenthet egy szakszerű helyreállítást egy nem olyan nagy sérülésből is. Ha gyári alkatrészeiből raknál össze egy autót, túlzás nélkül 10x annyiba kerülne.

A Q-n a front splitter pl. 2,2M+Áfa... És azért az könnyen megsérül. Tegyük fel, benézel valamit, és 5-10 km/h körül belemész a kocsi bal elejével egy oszlopba. Törik a splitter, törik a lámpa, törik az első lökös. Esetleg még a zárhíd előtti dolgokat is cserélni kell. Nem tudom mekkora sebességtől nyílik a légzsák, de lehet az is az arcodba durran.
A kocsin valójában semmi nem sérült, amit ne lehetne pár csavar kilazításával cserélni, de a javítása szakszervizben cascora simán valahol 6-7M.

Tehát érdemes megnézni, meg kikérdezni a tulajt, hogy itt akkor mi is volt. Lehet le van neki dokumentálva az egész.
tirex2025-06-18 12:30:30 // 39367
Volt a hahun egy bordó qv 19.5milla körül… carvertical szerint elöl 10 milla kár utána kétszer 20milla a jobb majd a baloldalon…kiváncsiságból meg akartam nézni de levették…
Néztem egy pirosat is, az nagyon betyár volt, látszik hogy összehajigálták de szó szerint