VIDEÓ: az Alfa Amore MiTo tesztje

2017-04-24  Alfa Amore
Végre sikerült egyszerre górcső alá venni egy Alfa Romeo modell legelső, valamint legfrisebb verzióját. Íme a 2008-as és a 2016-os MiTo összehasonlítása.
Magazin >> AlfaTeszt  

Szinte hihetetlen, hogy már 2008 óta kapható a MiTo. Összehasonlítottuk a 2008-as és a 2016/2017-es verziót!

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Jorjie2019-01-08 08:33:48 // 6165
Megpróbálhatod a bent ragadt részt fogóval kihúzni, aztán kell szerezni egy másikat. A szerelőváltás jó ötlet, mert ez a mostani nem túl egyértelmű :-) Ha van kérdés nyugodtan tedd fel, nehogy olyat is megjavítsanak, aminek nincs baja.
Leewyke2019-01-07 23:46:42 // 6164
Azt hiszem megnézetem majd másik szerelővel, mert először azt mondta, hogy a nyereg tört el majd mégis munkahengert akart rendelni...

Viszont, ha már törésről van szó, szerettem volna ellenőrizni az olajszintet és eltört a nivó pálca :O Ott ahol a pálca tetején lévő sárga műanyag részt a fémhez ragasztották. De ahogy néztem, lehet már korábban is egyszer eltört csak megragasztották (Gondolom gyárilag szebb volt a ragasztás). Sajna vissza ragasztani nem tudom, mert nem ér bele a letört rész a "motorban" ragadt pálcához.

Esetleg járt már valaki hasonlóan? Mekkora macera kiszedni a bennt ragadt, letört pálcát?

Köszönettel,
Livi
Jorjie2018-12-18 17:04:10 // 6163
Nem mindegy, hogy nyereg vagy munkahenger :-)
Személy szerint én még nem hallottam olyat, hogy valamelyik is eltört volna.
Munkahengert tudsz venni külön is készletben, ha csak az kell, tízezer alatt megúszható.



Ha nyereg kell, olcsóbb bontóban, viszont azt érdemes felújítani, tehát egy ilyen készletet, mint a képen van, akkor is venned kell.

Ha a kézifék részével van gond, azt is meg lehet javítani külön.



Jó lenne tisztázni, hogy pontosan mi a baja a féknek, mert vannak variációk mindenre.