Mutasd

>> Szerviz2015-10-08

Na szóval. Eljutottam az első nagy szervízhez. Felmerült egy probléma, miszerint hosszú távon (Pl autópálya), nagyobb állandó sebességnél éreztem hogy a motor mintha fulladozna, ilyenkor ha ráléptem a gázpedálra akkor kicsit elkezdett dadogni és egy hatalmas kék füstpamacsot nyomott ki a kipuból. :/ (Nem irigyeltem ilyenkor a mögöttem közlekedőket.) Na most amikor egy ilyen dolog történt akkor el is tűnt az olajam. Elkezdtünk tanakodni hogy mi lehet a hiba oka. Először gondoltunk szelepszár szimeringre. Aztán jött az hogy az olajlehúzó gyűrű hogy, lehet az is le van ragadva. Végül felbátorodva neki is láttunk. Hát ahogy szedtük szét, nagyon nem tetszett a látvány... Olajsár mindenütt. Szelepek, hát ne is mondjam, inkább nézzétek...
Végül úgy lett, hogy az egész motor fel lesz újítva, mindent kicserélünk, lehet nem a legdrágább alkatrészekkel, de próbáltuk az arany középutat keresni. Se gagyi, se drága... Ez volt a fogós része :) Mindenki másra esküszik... :)
Jelenleg, a mai nap megérkeztek az új gyűrűk és az új siklócsapágyak. Holnap jön a többi... :)
Folyt. köv.

Nos kész lett az autó, elindult pöccre. Nagy öröm és boldogság. 1000km után kapott friss olajat és repült is tovább...
De! Hamar elérkezett a "Világ vége". Az autó elkezdett csörögni, eszeveszettül kopogni. Azonnal megáll, hazahuzat, gyorsan keresgélni a hiba okát. Nem találtuk. Elindítottuk hogy honnan jön a hang, és ekkor lettem teljesen összetörve... alulról...
Olajteknő le... Siklócsapágyak benn az olajban... Szóval, halytókarok és főtengely csere... :( Most egyenlőre nincs rá keret és lelkierő se. Marad a garázsban...
De fogunk még gurulni ;)