Gyanús olajfolt jelent meg a lökhárítón a ködlámpa melett, kiderült a cooler megadta magát. Öcsémnek hála volt otthon egy gyári hibátlan, amit gyorsan ki is cseréltüno, visszajött az életkedve meg a lovak is.
sikerült szerezni 4 db jó állapotú téligumit 165/70 r14 méretben. nem a legszebb acélfelnivel, de legalább a gyári dísztárcsa takar :D
km: 200.000
Horvátországban jártunk, esemény nélkül tette a dolgát, egy élmény volt, sőt a fogyasztás meg nagyon baráti. osztrák gázolajból szinte végig autópályázva nem kért többet 4,6 l-nél, és nem mindig haladtunk a megengedett sebességgel. hazafelé a horvát gázolajból már egy literrel többet kért. de megtudtam, hogy a vége 195 km/h.
km: 198.500
Mivel a víz nem akart sehogysem 70 fok fölé menni, így a termosztát ki lett cserélve. Mostmár stabilan tartja a 88 fokot visszajelző szerint.
történt hogy hazafelé melóból, kedves kollága figyelmetlenségből adódóan belémjött hátulról. kb. 40 km/h sebességgel. ráadásul Alfával...
hátsó lökhárító jelesre vizsgázott, sok nem látszik rajta, csak a másik Alfa jelvényének körvonala. a hátfal azonban behorpadt, a mankókereket alig lehetett kivenni a helyéről. Szerencse hogy Öcsém karosszérialakatos, így elfogadható áron orvosolva lettek a hibák. a biztosító meg rendezte az anyagiakat.
km: 197.850
az új lökhárítóban lévő ködlámpák nem működtek, kiderült hogy hiányzik hozzájuk a relé. ez is megoldva, és lőn világosság :D
km: 195.650
Kapott egy vezérlés-szettet, két első lengőkart, első féktárcsákat, első-hátsó fékbetéteket, új 74 ah-s akksit, új szűrőket, friss olajat, meg egy garnitúra gyári 15-ös alufelnit gumikkal, ill. egy bontott színazonos első lökhárítót ködlámpákkal, mivel amivel érkezett törött volt.
km: 195.500
Megérkezett, megkapta a rendszámot, lehet hasítani, na meg persze a kötelező dolgok cseréje még hátravan.
km: 194.930