199 700 km
Első alsó és felső lengőkar
Stabilizátor
Olajcsere (olaj, levegő, pollen, üzemanyag)
Futómű állítás
195 500 km-nél két vadiúj Falken gumi előre és két 2000 km-t használt Semperit került hátulra. Mind a négy 215/55/r16-s.
Mivel gondoltuk, az első lengéscsillapító rossz állapotban volt idén, cseréljük ki a hátsókat is. Innen indult a történet. D.Z.-vel egyeztetett időpont előtti hét közepén meghalt a kuplung, így hozzájuk már húztuk Alfit.Közben leszakadt a jobb hátsó ablakemelő is.
Ha már ott voltunk, megcsináltattuk a motorolaj cserét szűrőkkel együtt (km óra: 191300) plusz a váltó- és szervóolaj csere.
Lengéscsillapítók cseréjénél Zoli talált egy jobb hátsó rugó törést, amit párban cserélt.
Így ment hozzá még egy toronycsapágy, porvédő szett és egy főtengely szimmering.
Nyaralásból hazafelé a jobb első lengéscsillapító leszakadt, a kocsi eleje majdnem a földet érte. S.O.S-ben cserélték Perkátán.
Ismét egy olajcsere..... és kapott egy hátsó ablaktörlő lapátot.
Km óra állása: 180 612 km
Motul 8100X-CES 5W-40
Cseréltem egy használt, de nagyon jó állapotú Exide 72 Ah 720 indítóáramos akkumlátorra.
Km óra állása: 171 080 km
Ismét eltelt egy év s 10500 km! Így ma lett is olajcsere km: 170375
Egy lágy autóutas 100-as tempo után közeledve a körforgóhoz gondoltam lassítok, a fék meg, gondolta beesik padloig,így csak Istenem meg ABS fogta meg az autót, Gatya barna lett kivül-belül. Eldurrant jobb oldalon elöl a fékcsö,olaj elfolyt. Km: 170200, Kicseréltük párban elöl.
Megtörtént ma egy regen , Kb 10perc 15-25 literes fogyasztás,nagy füst,érdekes a túrbó mutató nem igazán ugrált csak picit! Km: 169789. talán ez volt a harmadik miota nálunk va, amit észre is vettünk :)