Kicsit megkésve de: Először is köszönöm a befogadást!
Február 12.-én végre forgalomba helyezve várt Ő egy kereskedés udvarán.
Némi papír és pénzügyek után beleültünk haverommal és irány hazafele. Azon gondolkodtam volt-e már ilyen új állapotában megőrzött autóm valaha. Nos spirálfüzet a megcsinálandó dolgok listájához itt nem kellet. Gyakorlatilag első lökösön egy karcon kívül mást nem találtunk. Én nem tudom ez az olasz hogy rakta bele ezt a 211ekm-ert, de nagyon vigyázott rá az biztos. Kuplung valami álom, váltó kellemes ahogy kell, fék tökéletes, kormány nem az a tenyeres, de pont jó. Hazaérve ismét centiről centire vizsgáltuk. Egy rakoncátlankodó központi záron kívül nem sok. Hát akkor olajak, szűrők, szíjjak. Meg is lett. Bevallom bár már megvan a vezérműszíj készlet de még időm nem volt rá, egy nyugodt délutánt szánok ezek cseréjére.
Nos míg vártam a papírozásra előző napokban addig eLearning, Multiecuscan, magyar kezelési letöltődött. Ki is próbáltam sebtiben, régebbről volt vag-com kábelem, tökéletesen kommunikál vele. Blutooth elm327-el is jó, a miniBlutooth-ot nem valós elm327nek látja. Mindegy, lényegtelen, kábellel tökéltetes. Egy EGR hibát találtam, és nem fut együtt az elvárt és valós légnyelés. Megnéztem valaki már "lefalazta". Kivettem ideiglenesen próbára hogy működött-e normálisan, hiba megszűnt együtt futnak az értékek. Nem maradt így mert chipben az EGR görbét "nulláztam", vagyis felhúztam ahogy edc15-ben szokás, lesz itt még egykét dolog változtatva, meglepő a gyári 55mg-os határ, hatalmas tartalék van ebben a motorban, folyt köv. majd. Egy dolog feltűnt hogy padlógázon 86% gázpedál állást ír. Hirtelenjében annyit tettem hogy pedál ütközőről levettem a gumit, és lám meglett a 100% állás. Máris előjöttek a lovak. Hmm, ez az autó még sosem kapott padlógázt? Tegnap reggel megállok és a tipikus szúrós meleg gázolajbűz. Gyorsan beszagoltam, nagynyomásúnál ködöl szépen. Gyorsan borítás le, megnyugodtam "csak" a gyári idióta szorítós bilincsnél ereszt a bemenő ág a szűrő felől. Szerencsére volt két bilincsem még, mindkét végén csere. Héten meg az összes üzemanyagcső és bilincs csere ugyanott. Ma 3 hét után túl vagyunk 2500km-en, kezdünk összeszokni, a 2tonnás, automata, előkamrás, bajor barokk kredencem után fiatalodtam vagy 15 évet :) A fogyasztást még mindig nem hiszem el, először azt hittem felakadt az óra, de nem, valóban 7 alatt van mindig, pedig nem vagyok egy nyugodt sofőr. Folyt köv!
>> EseményAlfa 166 2.4 jtd // 2016-02-29