Tagok >> Balázs59 >> 146 1.6TS Special Edition >> Blog
- Típus:146 1.6TS Special Edition
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Artic Verde
Sajnos mint tudjuk az olajteknő nem egy védett helyen van az autó alján és sikerült kitörni belőle egy darabot, így szegénykém kivérzett, Szerencsére egy alfás szerelő előtt történt a baleset így egyből kezelésbe is vették.
Karter hegesztés
Olaj és olajszűrő csere
Olajleeresztő csavar és tömítés csere
Kipufogón volt egy lyuk, befoltozták
Az előző olajcserénél láttam, hogy a bölcsőt szétrágta az idő vasfoga, így az is cserélve lett.
Az önindító sikeresen leégett:( Először azt hittem csak az akku döglött be ezért biztos ami biztos alapon kapott egy új akksit, mivel ezután sem indult egy másik autóval behúztuk és elgurultunk vele Tárnokra, ahol kapott egy új önindítót!
Köszönet Grósz Ferinek a gyors javításért!
Tudtam, hogy sok dolgom lesz az autóval de ennyire nem számítottam.
Amit házon belül meg tudtunk csinálni:
- Olaj és szűrők cseréje
- Kartervédő eltávolítása (a hosszú évek során a védőt tartó csavarok szétrohadtak és csak a flex segített :(
- Immo jel előjött így az akku előtti relék vezetékelését kellett igazgatni (ettől ideiglenesen megjavult)
-Lökhárító "javítás" hőlégfúvóval
Ezután Grósz Ferinél:
- Komplett vezérlés csere
- Klímakompresszor csere
- Hátsó féktárcsák és betétek cseréje
- Hátsó kerékcsapágyak cseréje
- Kiegyenlítő tartály elrepedt, csere
- Diagnosztika, alapjárati motor állítása
Szól még a kormányszervóm, hideg motor indításnál elsőre soha nem indul be illetve a klíma, a kompresszor csere után sem indul, vszínű az akku előtt lévő relék rosszalkodnak megint. Aug elején ismét szerviz, már nagyon várjuk :)