Blog
Üdv.! Gondoltam nekifekszek az első futóműnek. Nyiszorog, kopog, eléggé leng és minden úthibára érzéken az orra a Kicsikémnek. Mindkét oldalon alsó lengőkart cseréltem, lengéscsillapítókkal. Mint utólag, szétszedéskor kiderült, a spirálrugókat is kell, :-( Újabb kis "huncutságra" derült f Tovább »
Hi! Újabb szép nap és szabadidő hasznos eltöltése..... Ha esik az eső, használni kell az ablaktörlőt. Ez idáig szerintem evidens :-) Viszont az nem, hogy az ablaktörlő kapcsolót szakaszoló törlésre állítom, akkor vékony kis fekete füstcsíkot ereget. Beköltöztek az indiánok és sms-t írtak. :-( Tovább »
Hi! Ma elérkezettnek láttam lecserélni a szelepfedelet és a motorborítást. A szelepfedél eredetileg alumínium , csak a régi, sokat emlegetett szerelő kolléga munkája során az egyik sarkát túlfeszítette és letörte. Volt hegesztve de mindig szivárgott onnan a motorolaj a blokkra. A trafótartó leme Tovább »
Hi! A történet ott kezdődött, hogy rendeltem a fűtésvezérlő egységbe 3 ledes izzót. Egyedi foglalatos izzók ezek, amik nem a megszokott rizsszemizzó pikk-pakk cserével megoldhatók. Ha vicces kedvemben lennék akkor azt mondanám, hogy a műtét sikerült csak a beteg halt meg. A lényeg a ledes fényf Tovább »
Üdvözlet Márkatársak! Ez a bejegyzést csak érdekességnek és elrettentő példának teszem fel! Tanulva az autóvásárlás rejtelmeiből, a szakbarbárok munkájából akik "szakember szerelőknek" hívatják magukat és a tulaj tudta vagy tudta nélkül barbárkodnak nem kevés pénzért! Személy szerint szeretek f Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 1.6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Rosso
- Extrák:
könnyúfém kerekek
tolatóradar
klíma
riasztó, központi zár
- Egyéb:
Sajnos elég öreg már a vas. Nagyon sok esztétikai és szerkezeti gondja van.Szakbarbárok kezei "munkája " nyomán égnek áll a haja. Ez mind sok-sok pénzbe és időbe fog kerülni, de a cél a lényeg.