156 2.4 JTD SEDAN - főkép

Blog

2016-12-07
Vízhőfok jeladó hiba

Egyik napról a másikra a vízhőfok jelző órám,mintha önálló életre kelt volna miután a gyújtást ráadtam,miután beindítottam a hűtőventik is elkezdtek beindulni(mínusz fokokban)és a kipufogóból is nagyon sűrűn jött a páradús kipugáz. Hosszabb utána érdeklődés, és tanakodás után meglett a probléma oka, Tovább »

2016-11-09
Lámpa polír

Mikor megvettem a gépet azóta sokat romlott a látása az autónak és már ugye akkor se volt jó,így segítettem rajta egy lámpa polírozással,ráadásul a téli hidegben,hát mi tagadás nem bírtam meg állni hogy ne rakjam rendbe!Kezdtem vizpapírral,800,1200,1600,végül 2000.Már ekkor látszott hogy nem lessz a Tovább »

2016-10-15
Vezérlés,szelepfedéltömités és kézifék bowden csere

Elérkezett ez a pillanat is hogy végre letudjam cseréltetni a vezérlést és amit szükségesnek tartottam a motoron,mivel már a tél közelettével egyre jobban ciripelt,és az olaj folyás is aggasztott a szelepfedélnél!A kézifék bowdent azért cseréltettem mert többször kellett behuzni hogy elkapja a szorí Tovább »

2016-08-28
Ködlámpa ,hűtőrács csere,felni festés...

Mikor megvettem sajnos a ködlámpák betörve,elmattulva a hütőrács hiányos állapotban gyors kötegelővel felfogatva.Így hamar véget vetettem a csúnyaságoknak ezeket cseréltem is bontott árura :) Gondoltam feldobom a gyári tojástartó felniket egy feketére festéssel,szerintem jobbak lettek... ja még kapo Tovább »

2016-07-20
Féltengely csukló,kuplung munkahenger csere

1-2 hónap elteltével miután megvettem,jobbra illetve balra kanyarodásnál recsegő,ropogó hang hallatszott elölről,illetve a fékfolyadékom is szivárgott a kuplung munkahengernél!Egy ismerősöm ajánlott egy szerelőt na hozzá vittem,kicsit érdekes fószer viszont elég megbízható!Kiderítette a problémát, a Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 2.4 JTD SEDAN
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1998
  • Színe:Blue Pegaso (kék)
  • Jellemzők:
    Jellemzése röviden: Csodálatos,szívdöglesztő forma,kiváló motor és fogyasztás,elegáns és egyben sportos is.Futóművet nem a magyar utakra tervezték, de még így is meg állja a helyét!
  • Extrák:
    Faceliftes hátsó lökösöm van a nem faceliftes autómon,egyedi váltógomb (fiat stilo,átalakítva alfásra) Kevlár kuplung,Fényezett motorburkolat,
  • Egyéb:
    Eddig csak a javítgatásokra mentem rá mostmár jöhet a külső optika, és egy kis teljesítmény növelés! :)

Fotóalbum