Meg volt az első közös valóban hosszabb utunk. Szerdán fel Budapestre, másnap vissza Szófiába. 800 km oda és 800 vissza. Odafele 8 óra volt a menetidő, vissza már csak 7 és fél. :) Silverfox hibátlanul teljesített, pályán 140-150 között mentem, néha kicsit gyorsabban. Nagyon jó, hogy mindig van tartalék ebben a motorban, iszonyú kellemes vezetni ilyen hosszú távon is.
Átlagfogyasztás 10 liter.
Ma le lett cserélve az olaj, olajszűrő és a légszűrő Silverfox-ban. A szervizelést a Sprintauto Service végezte. Nagyon rendes srácok és ráadásul nagyon értenek az Alfákhoz. Szerelés közben is látszott, hogy pontosan tudják hova kell nyúlni, hogy kell leszedni a jól elbújtatott olajszűrőt és elég gyorsan be is fejeztek mindent. Ráadásul még jót is dumáltunk az Alfákról. A tulajnak egy kb. 300 lóerős 147 JTD-je van GTA optikával. :) De azért nagy Busso fan ő is. :)
És nem voltak drágák sem...
Olaj: Selenia Racing:
Olajszűrő: MANN
Légszűrő: K&N betétszűrő
Km állás: 219330
P.S.: Az olajcsere közben vettük észre, hogy a jobb oldali belső féltengely gumiharang el van szakadva, azt ki kell cserélni (az alkatrész - SKF - már megjött). Az ABS hibára pedig azt mondta, hogy mivel a sebességmérő sem működik, tuti, hogy az ABS pumpa szart be. Fel lehet újíttatni, venni egy újat, vagy egy működő bontottat. Mivel itt Bulgáriában én nem találtam felújító műhelyt (biztos van, csak béna vagyok), az új ára meg horror ezért szereztem egy bontottat, amire fél év garanciát adnak. A következő szerviz alkalmával ezek cserélve lesznek, plusz még megpróbálom rávenni őket, hogy cseréljék ki a két első fényszórót a GTA fényszórókra, amit még régebben vettem.
Lassan itt az ideje az olajcserének. Az olajat már beszereztem. 6 liter fincsi Selenia Racing. :)