Tagok >> José >> 145 2.0 Ts QV >> Blog
- Típus:145 2.0 Ts QV
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Fekete (601 B/B Nero)
Ma megvettem bele az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt és megvettem még bele a váltó felőli főtengely szimmeringet....
Olaj :13950 Ft/5L
Olajszűrő: 1435 Ft
Levegőszűrő: 2270 Ft
Pollenszűrő: 2160 Ft
Főtengely szimmering: 13090 Ft
Most kaptam meg a teljesítményadó első fél évéről szóló számlát....Leírhatatlan mennyire örülök neki.....
Hála a magasságosnak és nekem " kicsit magamat is had fényezzem már egy kicsit naaaa....:D " megoldódott a 3 hengerezésünk....Na nem is mentem vele sokat igy, azt azért hozzá tenném.A lényeg, hogy levettem a motorborítást és mindent ami a gyertyákat elrejti a kiváncsi szemek elöl és azt tapasztaltam, hogy a gyertyák állnak a vizes olajos trutyiba.......ÁÁÁÁÁÁÁ ez volt az első reakcióm majd álljuk neki kitakarítani hátha az segít valamit.....és láss csodát kitakarítás szárítás és a gyertyapipákra egy kis WD-40 elhelyezése után életre kelt a gépben lévő mind a 4 henger és nem ugy hogy a másik 3 keltette fel a megyediket hanem ugy ahogy annak mennie kell......
Most pár nap elteltével is minden a legnagyobb rendben van (gyorsan le is kopogom (kopp kopp kopp)) :D:)
Azt még azért hozzátenném, hogy ezentúl nem adom ki alválalkozásba a motortér mosást mert ez is attól volt....
A képeken a sorrend is látszik....egyes henger kettes stb stb.....
3 azaz három hengerezünk. Tegnap óta nem igazán akar menni a 2. hengerem úgyhogy most megint bent áll a garázsba és várja hogy egykét alkatrész ki legyen rajta cserélve.Most eljutottam arra a szintre hogy körbelocsolom benzinnel és felgyújtom a 3,14csába ezt az olasz "csodát". Kezd nagyon elegem lenni a sok hülyeségből.......
Ugyebár most volt müszakis az autóm és a ennek az egyik ajánlott feltétele a motor mosás.A műszaki állomás ezt alvállalkozóval csináltatja.Az én esetemben meg is lett az eredménye.Sikerült annyira lemosni h szétrepedt a hűtőm.Namármost sikerült vennem egyik cartárstól egy bontott hűtőt de az éppenséggel nem olyan mint ami az enyémben van.Ezért be kellett ruháznom egy vadonat újba.Nem kevés anyagi maggal és utána rohangálással.Ez lényegtelen.....A lényeg az, hogy ma megérkezett a hűtő és bele is lett rakva, hála egyik kedves szerelő ismerősömnek, akinek itt is szeretném megköszönni a segítséget - bár nem hiszem hogy olvasná ezt az oldalt mivel fanatikus VolksWagenes de annak ellenére ez a második alfa amit megjavít.Köszönöm Zsolti.Mellesleg neki köszönhetem a műszakit is...:D
Mibe került mindez?
Bontott hűtő: 6000.-
Új hűtő: 30000.-
Fagyálló 2liter:2200.-
Zsoltinak egy üveg Ballentines a munkáért: 2800.-
Ma végre telefonált a szerelő és közölte, hogy a kocsi sikeresen átment a műszaki vizsgán.Nyertünk újabb 2évet.Megtörtént a motor és alvázmosás is.:D Ismételten száguldozhatunk.:D
Eljött az ideje a gumik cseréjének is mert amik fent voltak azok már teljesen tropára mentek.A gumis szerint jobban teszem ha elmegyek a templomba és dobok némi pénzmagot a perselybe:D A lényeg hogy a fémszálak már látszódtak.Itt jegyezném meg aki teheti ne vegyen Matador gumit mert semmire nem való.A matadorok helyét a 47ről maradt GoodYear Eagle Touringok vették át (185/65R15-ös méretben)
Eljött a műszaki és az állapotfelmérés ideje.Az eredmény: jobbos lengőkar szilent csere, motor és alvázmosás, és a négy gumi cseréje.A szilenteket kedvezményes áron sikerült megvenni, de a cseréjük már kicsit problémásabb volt mint gondoltuk de azért sikerült.Még szerencse hogy nem komplett lengőkart kellett cserélni mint a 47nél.Viszont a kartel védőt is le kellett venni mert a fékpadba kicsit fennakadt...:D
Mivel anno a 147et úgy adtam el, hogy az Amores rendszámkeretet leszedtem róla épp itt volt az ideje, hogy az utódra felkerüljön.Mivel a Qv-n ragasztott rendszámtábla volt ráadásul valami olyan módon feltéve hogy azért ölni tudtam volna, inkább kínlódtam a ragasztóval mire leszedtem...Persze ez csak a hátsóra igaz, elől még mindíg ragasztva van de az jól is néz ki.Képet majd rakok fel.....
Mivel az első lökhárítómat valahol elakasztottam és megrepedt és bent álltam a "szerelőgarázsban" tetőkárpit cserén ezért úgy gondoltam, hogy a lökös problémát is meg lehetne oldani egyuttal.Még szerencse hogy nagyjából a kezemben a méret és egész jól sikerült.Az egészhez csak egy kis flex szükséges.....:D Szerintem jól sikerült és viszonylag pontos lett.A képeken már csak a módosítás látszik...