A hiba egyik okozója orvosolva lett. A fojtószelepjeladó hibás adatokat közölt a számítógépnek és ebből adódóan volt a rángatás.
Ez most a jeladó cseréjével megszüntetve még decemberben...
A következő művelet a computer felülvizsgálata lesz, ha a villamosságis tud rá időt szakítani.Remélem nem lesz komoly...Jeladó ára 18000 + 5000 a szerelési költség.
Mint említettem az autó volt egy motor diagnosztikán és ki is olvasták belőle a jelenlegi egyetlen hibakódot.Ami pedig a következő.Korábban irtam, hogy az autó állandó sebességnél rángat. meg folyik bele a benzin, na ez annak a következménye, hogy a pillangószelepnél van egy kis jeladó ami ugy érzékeli a dolgokat, hogy állandóan nyitva van a szelep.Tehát elméletileg alapjáraton zárva kéne lenni, terhelésnél meg nyitva( 90 fokban) de ez állandóan nyitva tart és sacc/kb 105 !!!! fokban.Ezt nem értem, de mindegy.A helyzet a következő, a kedves márkaképviselet sajna pénteken 3kor bezár igy csak jövő hét hétfön tud utána kérdezni a szerelőm hogy ez pontosan mi is.Igy majd valszeg csak szerdán lehet a dologból valami.Mindegy addig járunk igy de ez azt jelenti, hogy a fogyim az egekbe szökik.De majd kialakul...
Ma hoztam el a kocsit a szerelőtől.Kicserélt benne mindent ami fontos lehet.
- vez.szíj
- fesz. görgők
- gyertyák
- motor, fék, szervó, váltó olaj.( az utolsó háromra azt mondta a szerelő, hogy valszeg még soha az életbe nem cserélték rajta.A szervó olajra mondta még azt, hogy egyszer cserélni kell mert olyan "túrós", hogy ilyet még nem látott.Az olajak a Valvoline termékei lettek.)
- helyre rakta a csomagtér ajtót
- ékszíj
- kicserélte a jobb első index izzót:D:D
- kapot a picike egy t kartel védőt ( igy már bátrabban merek közlekedni)
- volt motor diagnosztikán
- benzinszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- plussz kicsit mókolt az első lökhárítommal mert a legkisebb buckán is elakadt ( kellett nekem ültetett futóműves autó:)))
Az egész úgy kezdődött, hogy fel-fel villant egy piros kis piktogramm sokak szerint egy injektort ábrázol hát legyen.A baj az, hogy a fogyim óriásira nőtt, az autó rángat de ha eltaposom neki akkor meg rendesen húz..Nem tudom mi baja lehet de ugyis megy egy teljes körű szervizre ma ugyhogy a szerelő majd megmondja mi a fene baja van.....
11. 25-én (ekkor volt nálam két napos) Megejtettük az első közös külső és belső takarítást....
Élveztük mind a ketten...:D
Az autó még csak le volt foglalva, de én már meg is vettem egy fejegységet bele mivel az nem volt benne.A fejegység egy JVC KD-G631-es.Usb-s mp3-as nem túl bonyolult, de nagyon szép és jól is szól.
Az autó megvételét után és a hazaérkezés után gondoltam nem ártana egy első szettet venni.
Ami meg is történt.Az első szett egy JBL GTO-s széria.....(magas, mély és egy hangváltó)
2007. 11. 23-án vettem át Békéscsabán.
Egy héttel előtte voltunk megnézni.Ugy indultam el, hogy ennyi pénzért biztosan csak rossz állapotút lehet kapni, de azért belevágtam.Utólag nem bánom, hogy 330 km-t utaztam érte.
A kocsi bent állt egy Suzuki kereskedésben, valószínű be lett cserélve egy új szuziba.:D
Vannak rajta kisebb esztétikai hibák, de mit vár az ember egy 11 éves autótól, de annak ellenére rettentő jó állapotban van.A kereskedő srác nagyon barátságos és kézséges volt.Minden szó nélkül hozta a festékmérőt és már mérte is a kocsi összes elemét.Egy ponton lógott csak ki a gyári értéktől...Ez egész jó adat szerintem...
A csomagtérajtó kissé csálén áll, de orvosolható.
A lényeg, az ÁR: hirdetés szerint 550 000 forint volt ugy hogy ebbe sikerült belerakatni az eredetiség vizsgát a zöldkártyát(mivel lejárt) és mivel messziről jöttünk ezért egy tele tank benzint.
Plussz igaz ez már feláras volt de elintézték az átírást.
A lényeg a lényeg nagyon rendesek voltak.