A 4-es hengernél nagyon elmászott már a korrekciós érték majdnem 3 volt. Helyi guru rendelt egyet nekem meg ki is cserélte.
Porlasztócsúcs: 22000 Ft
Munkadíj: 5000 Ft
Km állás: 269310 km
Elkezdett kopogni a bal felső lengőkar is.
Bal felső lengőkar: Lemförder 28500 Ft
Km állás: 265503 Km
Télire kapott Rezav gumitálcát
Km állás: 264800 Km
Egyik nap elkezdett csörgő hangot adni az autó,mintha hidrotőkés lenne ahoz tudnám a legjobban hasonlítani. Nem tudtam rájönni így elvittem a helyi alfa szakihoz. Aki megállapította ,hogy több helyről jön a hang. A vákuumszivattyú tengelye ki volt kopva a közvetítő elemnél illetve csapágyas lett a generátorom ami valószínűleg szétrázta a főtengely szíjtárcsámat.
Költségek:
Hosszbordásszíj: Contitech 5500 Ft
Generátor: Remy felújított 30000 Ft
Főtengely szíjtárcsa: Contitech 23000 Ft
Vákuumszivattyú: Pierburg 33000 Ft
Munkadíj: 15000 Ft
Km állás: 264682 Km
Eljött a második olajcsere mióta nálam van az autó. Motul-al megvoltam elégedve,újra az került bele.
Költségek:
Motorolaj: Motul 5w30 11300 Ft
Olajszűrő: MAHU711/4x 3110 Ft
Olajleeresztő csavar: 2310 Ft
Munkadíj: 3000 Ft
Km állás: 261585 Km
Kopogott a felső lengőkar. Csere lemförder-re. Az alsó lengőkarnak meg elvolt repedve a hátsó szilentje. Szintén csere.
Alsó lengőkar szilent: TRW 14085 Ft
Felső lengőkar Lemförder 25000 Ft
Km állás: 259500 km
Autópályán sikeresen bekaptam egy követ. Szélvédő csere lett belőle. Gyári Pilkington-t kapott.
Km állás: 257000km
Eljött a hátsó fék cseréjének az ideje. Fékezéskor már nagyon darált. Kapott egy textar szett-et. Illetve ha már széjjel lett szedve lefújtam az alkatrészeket azért nézzen is ki már valahogy :) Kerékjáratban volt még néhol felületi rozsda,le lett drótkorongozva,illetve felület kezelve.
Km állás: 256337Km.
Már amikor megvettem a kocsit kicsit csálén állt a bal első sárvédő. Utólag kiderült rendesen dolgozott a rozsda a lemez alatt.(érdemes évente levenni a műanyag dobbetétet és kitakarítani mögüle a koszt.) Illetve volt rajta egy műanyag kiegészítő sárvédő ami nagyban hozzájárulhatott hogy így nézzen ki. Később a küszöb végén is megjelent festék táskulás. Több karosszériás is javasolta nincs értelme csak a két végét a küszöbnek megfoltozni mert valószínűleg középen is megfog kis idő múlva jelenni a rozsda. Szóval teljes küszöb csere bal első sárvédő csere (bontott színazonosra) illetve bal hátsó sárvédő újrafújása.
Bontott sárvédő:33000Ft
Gyári küszöb: 55245Ft
Munkadíj lakatolás + fényezés: 35000+45000 Ft
Eljött nálam is a rugó csere ideje. Kerékcserekor lettem figyelmes valami nem stimmel a rugó környékén. Az alsó karika nálam is letört ,mint mindenki másnál. Cseréhez ki kell venni szinte az össze kárpitot a csomagtartóból. Kivételesen egy kárpitrögzítő patentet sem törtem el. Rugó összehúzó nélkül nem is érdemes neki kezdeni nehéz kiszedni aztán nehezebb visszarakni.
Költségem: spirálrugók 22326Ft
stab. pálcák 5373Ft
Km állás: 255380km